Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01512 Химия в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - белгілі бір ғылыми немесе кәсіптік салада жұмыс берушілер мен мемлекеттік стандарттар талаптарына сәйкес жоғары оқу орындары үшін жоғары білікті әртүрлі жұмыс жағдайларында кәсіби міндеттерді шешуге, бәсекеге қабілетті педагогтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Периодтық заң химиялық жүйелендірудің негізі ретінде
Басқару психологиясы
Химиялық білім берудегі қазіргі кездегі технологиялар
Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелік аспектілері
Аналитикалық химияны оқытудың әдістемелік аспектілері
Биологиялық мамандықтарда химияны оқытудын әдістемесі және казіргі кездегі технологиялары
"Экологиялық химия" курсын оқытудын әдістемелік аспектілері
Жоғары мектеп педагогикасы
Ғылым тарихы және философиясы
Органикалық химия және полимерлер химиясын оқытудың әдістемелік қағидалары
"Беттік-белсенді заттар химиясы" курсын оқытудын әдістемелік аспектілері
Шетел тілі (кәсіби)
Химиядан оқу-әдістемелік кешендерін жасаудың әдістемелері
Химиядан электрондық оқулықтарды әзірлеудің әдістемелік аспектілері
Ғылыми зерттеулердің әдістемелері мен әдістері
-
2 Оқу жылы
Биоорганикалық химияны оқытудын әдістемелік аспектілері
"Зат құрылысы" курсын оқытудын әдістемелік аспектілері
Оқу үрдісіндегі пәнаралық сабақтастық
Физикалық және колллоидтық химияны оқытудың әдістемелік аспектілері
"Зерттеудің физикалық әдістері" курсын оқытудың әдістемелік аспектілері
Химиядағы ақпараттық технологиялар
Комплексті қосылыстар химиясын оқытудың әдістемелік аспектілері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық мәселелерді талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады
- бейорганикалық химия; физикалық химия; органикалық қосылыстар, өндірістік органикалық өнімдер химиясы, органикалық қосылыстар талдауының химиясы, ретросинтетикалық талдау, есептеу әдістерінің негіздері болып саналатын іргелі пәндер: бейорганикалық, органикалық және физикалық химияны оқыту әдістері мен әдістемелерінен терең білімінің болуы.
- oқу-тәрбие жұмысын жүзеге асыру, кәсіби әдеп және сөйлеу мәдениетінің негіздеріне ие болу, оқытатын оқу пәндерінің құралдарымен оқу-тәрбие процестерінің сапасын қамтамасыз ету және жеке, пәнаралық және пәндік нәтижелерге жету үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін қолдану.
- химиялық білім беру мен химияның дидактикалық мәселелерінің негізгі мазмұнын терең меңгере білуі; жалпы және бейорганикалық химияның теориялық сұрақтарын қарастыруда оқытудың қазіргі инновациялық технологияларын қолдануы, химиялық білімнің сапасын дамыту үшін химияны оқытудың әдістемесін қолдану біліктілігін үйренуі, кәсіби жобалар мен нәтижелерді жария етуде дағдыларды қалыптастыру.
- xимиялық білім берудің сапасын арттыруға көмектесетін химияның теориялық және қолданбалы мәселелерін оқытуда замануи инновациялық технологияларды қолдана білуі, оқытудың әдістемесін қолдана алуы.
- заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті дағдыны игере білу
- химия саласында білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдана білу
- кәсіби қызметінде әртүрлі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру процесінің сапасын бағалау мен диагностикалаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдана білу.
- магистрлік диссертация қорғалатын мамандықтың негізгі мәселелері, өзектілігі, ғылыми және практикалық маңыздылығы туралы білуі керек.