Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Әдебиеттануға кіріспе
Орыс әдебиетінің пропедевтикалық курсы
Тіл біліміне кіріспе
Педагогтың іскерлік қарым-қатынасы
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Фонетика және фонология
Қазіргі орыс орфографиясы және тыныс белгілері
-
2 Оқу жылы
Сөйлеу мәдениеті
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Әдебиет бойынша арнайы семинар
Әл-Фараби мен Абайдың психологиялық көзқарастары
Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру
Рухани жаңғыру және мәңгілік ел құндылықтары
Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы және фразеологиясы
Классикалық кезеңге дейінгі орыс әдебиеті
Орыс халық ауыз шығармашылығы
ΧΙ-ΧVΙΙΙ ғасырлардағы орыс әдебиетінің тарихы
Орталық Азия халықтарының фольклоры
Ономастика теориясы мен практикасы
Кәсіби қазақ тілі
-
3 Оқу жылы
Жаңартылған бағдарлама бойынша орыс тілін оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Функционалдық морфология
ΧIΧ ғасырдың орыс әдебиетінің процесі
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы
ΧIΧ ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
Педагогикалық риторика
Жаңартылған бағдарлама бойынша әдебиетті оқыту әдістемесі
Көне дәуір, орта ғасыр және қайта өрлеу дәуіріндегі шетел әдебиеті
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Функционалдық синтаксис
Шетел әдебиетінің жанрлары, бағыттары, әдістері
Қашықтықтан оқытудың заманауи технологиялары
Орыс әдеби тілінің нормалары
Тіл бойынша арнайы семинар
Мәнерлеп оқу
ΧΧ ғасырдағы орыс әдебиетінің негізгі мәселелері
Орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін өткізу әдістемесі бойынша арнайы курс
ΧΧ ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
-
4 Оқу жылы
Салыстырмалы типологиялық тіл білімі
Әдебиет теориясы
Креативті стилистика
Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
ΧΧ-ΧΧI ғасырлардағы тоғысындағы орыс әдебиеті
Мектептегі оқыту мен бағалаудың жаңа тәсілдері
Жаңа замандағы шетел әдебиетінің поэтикасы
Қазіргі орыс әдеби үдерісі
Жалпы тіл білімі
Жаңа замандағы шетел әдебиетінің тарихы (ΧVΙΙ-ΧΧΙ ғғ)
Проза және өлеңтанудың теориясы
Оқыту нәтижелері
- орыс тілі мен әдебиетін оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдана алады;
- ғылыми, әлеуметтік және коммуникативтік аспектілерде кәсіби пікірлерді қалыптастыру үшін ғылыми ақпаратты талдай алады;
- қазіргі орыс әдеби тілінің нормаларын, сөйлеудің функционалды стильдерін анықтай алады;
- орыс тілі мен әдебиетін оқытуда заманауи инновациялық әдістемелік тәсілдерді қолдана алады;
- өз идеяларын ұсыну және басқа да іс-әрекеттері мен пайымдарын бағалау үшін жүйелі ойлауды қолдана алады;
- жалпы мақсаттарға жету үшін командада жұмыс істеу қабілеті мен көшбасшылық қасиеттерін көрсете біледі;
- пәндік және пәнаралық саланың негізгі бөлімдерінің білім жүйесін қолдана алады;
- пән бойынша таңдалған мақсаттарға сәйкес критериалды бағалауды және оқу жетістіктерін диагностикалауды қолдана алады;пән бойынша таңдалған мақсаттарға сәйкес критериалды бағалауды және оқу жетістіктерін диагностикалауды қолдана алады;
- тіл білімі, әдебиеттану және орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласындағы оқу міндеттерін шеше алады;
- кәсіби қызметте практикалық қолдану мақсатында тіл жүйесі мен тарихи-әдеби процесті талдай алады.
- оқушылардың сыни ойлауын, шығармашылық және ұжымдық мәселелерді шешу дағдыларын қалыптастыру мақсатында пәннің құрылымын, негізгі тұжырымдамаларын талдай алады;
- ғылыми және оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу үшін теориялық және әдістемелік білімді қолдана алады;