Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M03218 Цифрлы медиакоммуникациялар(СПбМУ) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби шешімдер қабылдау үшін елдегі, өңірдегі медикакоммуникация жүйелерінің дамуы туралы білімді интеграциялауға, сондай-ақ ең үздік шетелдік медиакоммуникация теорияларын практикалық қызметіне қолдануға қабілетті кәсіби кадрларды сапалы даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M067 Журналистика және репортерлық іс
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шет тілі (кәсіби)
Digital-коммуникациялар
Халықаралық қатынастардағы медиакоммуникациялар
Мемлекеттік басқарудағы медиакоммуникациялар
Коммуникация теориясы.
Интерактивті медиа жобалар дизайны
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.) журналистика
Медиакоммуникациялардағы трансформациялық құбылыстар
Басқару психологиясы
Қарым-қатынас тәжірибесінің этикасы
Жоғары білім беру педагогикасы
Ғылым тарихы мен философиясы
Әлеуметтік коммуникация және қоғам
Медиа кеңістік: зерттеудің негізгі бағыттары
Оқыту нәтижелері
- Коммуникация теориясы мен тұжырымдамасын қолдана отырып, коммуникативтік процестің универсалды моделін құру.
- Медиакоммуникацияның мемлекеттік басқару жүйелерімен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін айқындау және мемлекеттік құрылымдардың сыртқы саяси қызметіне коммуникациялық қолдау көрсетуді қамтамасыз ету.
- Екі жылдық магистрлік қос диплом бағдарламасы аясында отандық және шетелдік медианарықтың даму үрдістерін қадағалау және осы үрдістерді кәсіби қызметте пайдалану.
- Қазіргі заманғы хабар тарату технологияларының ерекшеліктерін білу негізінде digital өнімдерді жасауда техникалық және шығармашылық дағдыларды пайдалану.
- Интерактивті контент индустриясының құралдарын (интернет-порталдар, бейне-, аудиоконтент, бағдарламалық өнімдер дерекқорлары) қолдана отырып, мультимедиалық өнім әзірлеу.
- Байланыстың жаңа технологиялары, этика мен психология заңдарын негізге алып, коммуникацияның әрқалай түрлерін қолдана отырып, медиакомпанияның түрлі бөлімдерінің жұмысын үйлестіру.
- Әлеуметтік, гуманитарлық және экономикалық ғылымдардың тілі мен аппаратын қолдана отырып, медиа құбылыстарды зерттеу және сипаттау, сондай-ақ медиакомпаниялар мен жобаларды талдауда түрлі әдістерді қолдану.
- Медиа және коммуникациялық өнімдерді әзірлеуде медиа дискурста қолданылатын бұқаралық ақпарат құралдарының лингвистикалық ерекшеліктерін, шығармашылық коммуникативті қызметтегі интерактивті әдістерді талдау.
- Коммуникациялық қызметтің дәстүрлі формаларына қатысты стратегиялық коммуникацияның негізгі компоненттерін, параметрлерін, ерекшеліктерін анықтау; коммуникациялық стратегиялар әзірленетін коммуникациялық модельдердің эволюциясын талдау.
- Маркетингтік стратегияны әзірлеу, оның тиімділігін бағалау, тұтынушылық сұраныстарды, ағымдағы жағдайды және нарық сегментіндегі бәсекелестік позицияны ескере отырып, онлайн-жылжыту.
- Корпоративтік және бренд-коммуникациялар бағытындағы жұмыстың ерекшелігін айқындау; медиа-менеджерлермен жұмысты тиімді реттеу және медиа-бизнес корпорацияның және/немесе брендтің бизнесіне қалай әсер ететінін түсіну.
- Команда құру, бірге күнтізбелік жоспар құру, жоба құны және оны шынайы талаптарға бейімдей отырып, тиімді жүзеге асыру.