Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01606 Тарих в Alikhan Bokeikhan University

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Негізгі тарихи ақпаратты сыныптау, тарихи процестің қозғаушы күштері мен заңдылықтарын түсіну; Шығыс пен батыс және Қазақстан елдерінің тарихи дамуының жалпы үрдістері контексінде процестердің пайымдауларын қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру.
  • Оқу процесін жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, кәсіптік оқытудың әртүрлі нысандарын жоспарлау, оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық әдістерін, нысандары мен принциптерін жіктеу және іріктеу; оқытудың интерактивті әдістері негізінде педагогикалық технологияларды құру; оқыту мен тәрбиелеудің жоғары нәтижелеріне мотивацияны қалыптастыру.
  • Тарих саласындағы теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи ғылыми пәнаралық тәсілдер негізінде ғылыми-зерттеу жұмысының әдістерін игеру,білім беру мекемесінде ғылыми, өлкетану, музей, архив және басқа да қызметті ұйымдастыру; тарих ғылымының өзекті мәселелерін талдау, оларды шешу жолдарын бағалау.
  • Кәсіби бағытталған, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы ауызша және жазбаша мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін білу мен түсінуді қолдану; ауызша және жазбаша мәлімдемелерде кәсіби сөйлеуге тән негізгі грамматикалық бірліктерді тану және қолдану; кәсіби қарым-қатынас шеңберінде шет тілдік коммуникацияны жүзеге асыру.
  • Академиялық адалдық, сондай-ақ қауіпсіздік нормаларын қамтамасыз ету қағидаттарын сақтай отырып, ғылыми зерттеулерге негізделген кәсіпкерлік дағдыларды, көшбасшылықты, инновацияларды қабылдауды тәрбиелеу үшін заманауи құқықтық мемлекет идеясын білуді көрсету
  • Отандық және дүниежүзілік тарихтың, жаһандық процестердің даму логикасын олардың тарихи шарттылығында түсіну; тарих ғылымы дамуының теориялық және әдіснамалық негіздерін қолдану; дін тарихы мен діни ілімдердің эволюциясын талдау; мәдени әралуандық пен рухани мұраны белгілеу.
  • Тарих саласында әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын меңгеру, тарихтағы тарихи оқиғаларды, фактілерді, тұлғаларды бағалау, әлеуметтік модельдердің дүниетанымдық негіздерін болжау, батыс және шығыс қоғамының мәдени және қоғамдық алуан түрліліктерінің айырмашылықтарын анықтау.
  • Тарихи білім беруде цифрлық технологияларды көрсету, қолданылатын инновациялық және ақпараттық технологиялардың әдіснамасын меңгеру және тиімділігін бағалау, критериалды-бағалауды оқыту технологиясын меңгеру, оқыту жүйесін және тарихтың тәрбиелік әлеуетін іске асыру процесін жобалау.
  • Тарихи зерттеулердің теориясы мен әдіснамасын салыстыру; ғылыми танымның қазіргі заманғы әдістерін пайдалану ерекшелігін анықтау, әртүрлі дереккөздерден ақпаратты синтездеу, тарихи материалға тарихнамалық және деректанулық талдау жүргізу, дүниежүзілік және отандық тарих саласында өз бетінше ғылыми эксперимент жүргізу;
  • Заманауи психологиялық-педагогикалық ғылымның негізгі ережелері мен категориялары, жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасы туралы білімдерін көрсету, практикалық педагогикалық іс-әрекетте білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес тәрбие қызметінің және инклюзивті білім берудің әдістемесі мен технологиясын қолдану, сондай-ақ мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару дағдыларын қолдану.
  • Тарихи үдерістің даму фактілерінің білімі мен түсінігін қолдану, жалпы заңдылықтарды анықтау; елдердің тарихи бағытын, даму динамикасын сипаттайтын негізгі фактілерді анықтау; Қазақстан мен әлем елдерінің тарихи даму модельдерін салыстыру.
  • Өркениеттер мен мемлекеттердің тарихи типтерінің дамуы, мемлекеттік-құқықтық институттардың қалыптасу кезеңдері, археологиялық кезеңдеу және алғашқы қоғамдық құрылыстың, мәдениет пен діннің даму кезеңдері туралы білімдері мен түсініктерін көрсету; көшпенділіктің тарихи түрлерін салыстыру; Еуразиялық және Шығыс өркениетінің қалыптасу және даму кезеңдерін талдау;
  • Ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық және дәлелді түрде құра білу, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің бірінде кәсіби қарым-қатынастың қажетті дағдыларын меңгеру, педагогикалық риторика, пікірталас жүргізу дағдыларын дамыту, Тарих бойынша оқу бағдарламаларын іске асыру шеңберінде білім беру қатынастарына қатысушылармен өзара іс-қимылды негіздеу.
Top