Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01606 Тарих в Alikhan Bokeikhan University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманға сай білім беру жүйесін жаңарту мен жетілдіруге бағытталған талдамалық, ғылыми-зерттеу және практикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті тарихи білім беру саласында кәсіби педагогтарды даярлауды қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Психология және адам дамуы
Педагогика
Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы
-
2 Оқу жылы
Ежелгі Қазақстан тарихы
Археология
Ежелгі дүние тарихы
Ежелгі Шығыс тарихы
Алғашқы қауымдық құрылыс тарихы
Әлемдік тарихтағы ежелгі өркениеттер
Білім берудегі менеджмент
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Ортағасырлар тарихы
Инклюзивті білім беру
Қосалқы тарихи пәндер
Әлем діндердің тарихы
Тарихи білім берудегі пәнаралық байланыстар
Ортағасырдағы Азия және Африка елдерінің тарихы
Экономикалық-құқықтық білім негіздері
Ортағасырдағы Қазақстан тарихы
Өлкетану және музей жұмысының теориясы мен әдістемесі
Тарихи география
Ғылыми және экологиялық білім негіздері
-
3 Оқу жылы
Қазақстанның жаңа заман тарихындағы өзекті мәселелері
Жаңа кезеңдегі Азия және Африка елдерінің тарихы
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Архивтік жұмысының теориясы мен әдістемесі
Батыс және Шығыс елдерінің жаңа заман тарихы
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Тарихты оқыту әдістемесі
Архивтану: цифрлық құжат айналымы
Орта білім беру жүйесіндегі заманауи тарих курсы
Қазақстан Республикасы әлемдік қоғамдастықта
Тарихты оқытудағы критериалды бағалау және технологиялар
Кәсіби бағытталған шет тілі
Тарихты оқытудағы цифрлық технологиялар
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Тарихи білім берудің заманауи моделі
Тарихты оқытудағы инновациялық технологиялар
Азия және Африка елдерінің қазіргі заман тарихы
Батыс және Шығыс елдерінің қазіргі заман тарихы
-
4 Оқу жылы
Әлем тарихы туралы жазбаша дереккөздер
Қазақ халқының материалдық мәдениетінің тарихы
Цифрлық тарих
Дүниежүзі контекстіндегі көшпенділер тарихы
Ғылыми зерттеу негіздері
Қазақ халқының этнографиясы.
Қазақ диаспорасының тарихи тағдыры
Деректану және тарихнама
Қазақстандағы кеңестік мәдениетінің модернизациясы(20-80 жж. ХХғ.)
Қазақ халқының рухани мәдениеті тарихы
Тарихи білімнің тарихы
Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістері мен ұйымдастырылуы
Шығыс Қазақстан қалаларының тарихы
Әлем тарихының өзекті мәселелері
Отан тарихының өзекті мәселелері
Туған өлкенің тарихын зерттеу теориясы мен практикасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Негізгі тарихи ақпаратты сыныптау, тарихи процестің қозғаушы күштері мен заңдылықтарын түсіну; Шығыс пен батыс және Қазақстан елдерінің тарихи дамуының жалпы үрдістері контексінде процестердің пайымдауларын қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру.
- Оқу процесін жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, кәсіптік оқытудың әртүрлі нысандарын жоспарлау, оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық әдістерін, нысандары мен принциптерін жіктеу және іріктеу; оқытудың интерактивті әдістері негізінде педагогикалық технологияларды құру; оқыту мен тәрбиелеудің жоғары нәтижелеріне мотивацияны қалыптастыру.
- Тарих саласындағы теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи ғылыми пәнаралық тәсілдер негізінде ғылыми-зерттеу жұмысының әдістерін игеру,білім беру мекемесінде ғылыми, өлкетану, музей, архив және басқа да қызметті ұйымдастыру; тарих ғылымының өзекті мәселелерін талдау, оларды шешу жолдарын бағалау.
- Кәсіби бағытталған, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы ауызша және жазбаша мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін білу мен түсінуді қолдану; ауызша және жазбаша мәлімдемелерде кәсіби сөйлеуге тән негізгі грамматикалық бірліктерді тану және қолдану; кәсіби қарым-қатынас шеңберінде шет тілдік коммуникацияны жүзеге асыру.
- Академиялық адалдық, сондай-ақ қауіпсіздік нормаларын қамтамасыз ету қағидаттарын сақтай отырып, ғылыми зерттеулерге негізделген кәсіпкерлік дағдыларды, көшбасшылықты, инновацияларды қабылдауды тәрбиелеу үшін заманауи құқықтық мемлекет идеясын білуді көрсету
- Отандық және дүниежүзілік тарихтың, жаһандық процестердің даму логикасын олардың тарихи шарттылығында түсіну; тарих ғылымы дамуының теориялық және әдіснамалық негіздерін қолдану; дін тарихы мен діни ілімдердің эволюциясын талдау; мәдени әралуандық пен рухани мұраны белгілеу.
- Тарих саласында әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын меңгеру, тарихтағы тарихи оқиғаларды, фактілерді, тұлғаларды бағалау, әлеуметтік модельдердің дүниетанымдық негіздерін болжау, батыс және шығыс қоғамының мәдени және қоғамдық алуан түрліліктерінің айырмашылықтарын анықтау.
- Тарихи білім беруде цифрлық технологияларды көрсету, қолданылатын инновациялық және ақпараттық технологиялардың әдіснамасын меңгеру және тиімділігін бағалау, критериалды-бағалауды оқыту технологиясын меңгеру, оқыту жүйесін және тарихтың тәрбиелік әлеуетін іске асыру процесін жобалау.
- Тарихи зерттеулердің теориясы мен әдіснамасын салыстыру; ғылыми танымның қазіргі заманғы әдістерін пайдалану ерекшелігін анықтау, әртүрлі дереккөздерден ақпаратты синтездеу, тарихи материалға тарихнамалық және деректанулық талдау жүргізу, дүниежүзілік және отандық тарих саласында өз бетінше ғылыми эксперимент жүргізу;
- Заманауи психологиялық-педагогикалық ғылымның негізгі ережелері мен категориялары, жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасы туралы білімдерін көрсету, практикалық педагогикалық іс-әрекетте білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес тәрбие қызметінің және инклюзивті білім берудің әдістемесі мен технологиясын қолдану, сондай-ақ мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару дағдыларын қолдану.
- Тарихи үдерістің даму фактілерінің білімі мен түсінігін қолдану, жалпы заңдылықтарды анықтау; елдердің тарихи бағытын, даму динамикасын сипаттайтын негізгі фактілерді анықтау; Қазақстан мен әлем елдерінің тарихи даму модельдерін салыстыру.
- Өркениеттер мен мемлекеттердің тарихи типтерінің дамуы, мемлекеттік-құқықтық институттардың қалыптасу кезеңдері, археологиялық кезеңдеу және алғашқы қоғамдық құрылыстың, мәдениет пен діннің даму кезеңдері туралы білімдері мен түсініктерін көрсету; көшпенділіктің тарихи түрлерін салыстыру; Еуразиялық және Шығыс өркениетінің қалыптасу және даму кезеңдерін талдау;
- Ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық және дәлелді түрде құра білу, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің бірінде кәсіби қарым-қатынастың қажетті дағдыларын меңгеру, педагогикалық риторика, пікірталас жүргізу дағдыларын дамыту, Тарих бойынша оқу бағдарламаларын іске асыру шеңберінде білім беру қатынастарына қатысушылармен өзара іс-қимылды негіздеу.