Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02201 Тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы в Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • гуманитарлық ғылымдар, мамандандырылған ғылыми мекемелер саласындағы ақпарат пен арнайы әдебиет көздерін олардың сенімділігі тұрғысынан түсіндіру
  • әлемдік және отандық тарихтың, өлкетану тарихының, мұражай дела мен мұрағаттану ерекшеліктерінің негізгі оқиғаларының тарихи маңызын бағалау
  • әлеуметтік, гуманитарлық және тарихи ғылымдардың негізгі құралдарын, сондай-ақ тарихи зерттеудің негізгі әдістерін қолданыңыз
  • тарихи дереккөздерді талдау, жүйелеу арқылы ғылыми мекемелерде (архивтерде, мұражайларда, ғылыми-зерттеу орталықтарында және т.б.) ғылыми жобаларды іске асыру
  • тарихтың кең кезеңі (ежелгі, ежелгі, ортағасырлық, жаңа және жаңа, заманауи)туралы іргелі білімді көрсету
  • жеке қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалану: интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу бойынша бұлтты және мобильді сервистерді сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша
  • тарихи білім беру құрылымын, оқу материалының компоненттерін қолдану, оқыту әдістерін, ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдіснамасын таңдау, пәнаралық тәсілді қолдану, ғылыми және әлеуметтік мәселелерді, қоғам мен мемлекеттің әлеуметтік-саяси ұйымының ерекшеліктерін дербес анықтау және шешу
  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
  • ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды гуманитарлық ғылымдар саласында қолдану, ғылыми және тарихи талдау мен жалпылаудың әртүрлі әдістерін, ғылыми диалог пен пікірталас формаларын қолдану
  • тарихнамалық есепті шешуде маңызды ғылыми әдебиеттерді, библиографиялық және басқа да ақпараттық көздерді талдау
  • философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
  • тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
Top