Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01713 Шет тілі мұғалімдерін даярлау (бейіндік бағыт) в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте іскерлік және басқарушылық қарым-қатынас тәсілдері қолданады
  • Жүйені нақтылайды және құрастырады, жасалған тұжырымдаманың артықшылықтарын дәлелдейді, педагогиканың негізгі заңдылықтарын зерттейді және талдайды, олардың өзара байланысын орнатады
  • Цифрлық технологияларды қолдана отырып, студенттердің интеллектуалды және шығармашылық қызметке ынтасын қалыптастырады
  • Кәсіби-педагогикалық қызмет үшін іргелі ғылыми-теориялық негіз беретін психологиялық-педагогикалық, лингвистикалық, әлеуметтік-гуманитарлық, жаратылыстану пәндерінің негізгі ережелерін, білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарын, оқылатын тіл еліндегі білім беру жүйесін және ұлттық білім беру жүйесін біледі
  • Шетел тіліндегі білім берудің жаңартылған әдістемелік принциптерінің мәнін түсінетіндігін көрсетеді, шет тілдерін оқытудың түпкі мақсатына - мәдениаралық қарым-қатынас субъектісінің жеке басын қалыптастырудағы танымдық әдіснамалық принциптің маңыздылығын анықтайды
  • Оқу-нормативтік құжаттамалар мен оқу бағдарламаларын, соның ішінде авторлық, әртүрлі жоспарлар түрлерін, әдістемелік әзірлемелер мен ұсынымдарды әзірлейді; өзіндік дидактикалық бақылау-өлшеу материалдарын жасайды
  • Қазіргі заманғы лингвистикалық теориялар саласында теориялық білімі мен практикалық құзыреттілігі бар, сондай-ақ прагма қойған кәсіби міндеттерді олардың когнитивті-лингвомәдени аспектілерін ескере отырып шеше алады
  • Халықаралық кәсіби ортаға еркін енеді және кәсіби шетел тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолданады және кәсіби және іскери қарым-қатынастың типтік жағдайларында қажетті ақпараттарды ақпарат көздерінен алады
  • Шет тіліндегі қажетті ақпаратты іздейді және жинақтайды, кәсіби қызметке байланысты коммуникативті жағдайларды шешеді
  • Профильдердің ерекшеліктерін ескере отырып, шетел тіліндегі білім беру үдерісін шығармашылықпен біріктіреді және модельдейді
  • Шетелдік білім берудің когнитивті-лингвомәдени әдіснамасымен жұмыс істейді; жүйені қалыптастыратын ғылыми білімдер жиынтығының әдіснамалық принциптерінің маңызды сипаттамалары; шетел тілін оқытудың заманауи коммуникативтік және мәдениетаралық теориясын түсіндіреді
  • Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды және оларды нақты оқу және зерттеу мәселелерін шешуде қолданады
  • Әлеуметтік және коммуникативті мәселелерді шешу үшін қажетті және жеткілікті мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілік деңгейіне ие
  • Шет тіліндегі білім беру жүйесін дамыту үшін өзекті идеялар мен жобаларды алға тарта алады, оларды жүзеге асыруға және әдістемелік ғылымның заңдылықтарына негізделген шешімдердің салдарын болжауға қабілетті
Top