Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01713 Шет тілі мұғалімдерін даярлау (бейіндік бағыт) в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «7М01713 – Шет тілі мұғалімдерін даярлау (бейіндік бағыт)» бейіндік білім беру бағдарламасының мақсаты - халықаралық қоғамдастық таныған деңгейде шетел тілдерін меңгерген, іргелі білімі, инновациялық тәсілдері, терең кәсіби дайындығы бар, ғылыми-зерттеу, педагогикалық және кәсіби қызметке дайын мамандарды даярлау. Бұл білім беру бағдарламасы оқудың бірінші жылында теориялық материалды тереңірек меңгеруге мүмкіндік береді, магистранттың эксперименттік-зерттеу жұмыстарына көбірек уақыт бөлінеді.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Басқару психологиясы
Менеджмент
Шет тіліндегі педагогикалық кадрларды даярлау бағдарламаларын әзірлеудің концептуалдық-білімдік негіздері мен механизмдерi
Жоғарғы оқу орындарында шет тілдерін оқытудың қазіргі әдістемесі
Қазіргі тіл білімінің теориясы мен практикасы
Шет тілі (кәсіби)
Заманауи маман моделін қалыптастыруға арналған интегративті басқару кешені
Кәсіби педагогикалық іс-әрекетті цифрландыру
Салалық-кәсіби арнайы шет тілі
Қазіргі заманғы шет тілдік білім беруді модернизациялаудың тұжырымдамалық және әдістемелік негіздері
Когнитивті-лингвомәдени әдіснамалық негіз
-
2 Оқу жылы
Өндірістік практика
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметте іскерлік және басқарушылық қарым-қатынас тәсілдері қолданады
- Жүйені нақтылайды және құрастырады, жасалған тұжырымдаманың артықшылықтарын дәлелдейді, педагогиканың негізгі заңдылықтарын зерттейді және талдайды, олардың өзара байланысын орнатады
- Цифрлық технологияларды қолдана отырып, студенттердің интеллектуалды және шығармашылық қызметке ынтасын қалыптастырады
- Кәсіби-педагогикалық қызмет үшін іргелі ғылыми-теориялық негіз беретін психологиялық-педагогикалық, лингвистикалық, әлеуметтік-гуманитарлық, жаратылыстану пәндерінің негізгі ережелерін, білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарын, оқылатын тіл еліндегі білім беру жүйесін және ұлттық білім беру жүйесін біледі
- Шетел тіліндегі білім берудің жаңартылған әдістемелік принциптерінің мәнін түсінетіндігін көрсетеді, шет тілдерін оқытудың түпкі мақсатына - мәдениаралық қарым-қатынас субъектісінің жеке басын қалыптастырудағы танымдық әдіснамалық принциптің маңыздылығын анықтайды
- Оқу-нормативтік құжаттамалар мен оқу бағдарламаларын, соның ішінде авторлық, әртүрлі жоспарлар түрлерін, әдістемелік әзірлемелер мен ұсынымдарды әзірлейді; өзіндік дидактикалық бақылау-өлшеу материалдарын жасайды
- Қазіргі заманғы лингвистикалық теориялар саласында теориялық білімі мен практикалық құзыреттілігі бар, сондай-ақ прагма қойған кәсіби міндеттерді олардың когнитивті-лингвомәдени аспектілерін ескере отырып шеше алады
- Халықаралық кәсіби ортаға еркін енеді және кәсіби шетел тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолданады және кәсіби және іскери қарым-қатынастың типтік жағдайларында қажетті ақпараттарды ақпарат көздерінен алады
- Шет тіліндегі қажетті ақпаратты іздейді және жинақтайды, кәсіби қызметке байланысты коммуникативті жағдайларды шешеді
- Профильдердің ерекшеліктерін ескере отырып, шетел тіліндегі білім беру үдерісін шығармашылықпен біріктіреді және модельдейді
- Шетелдік білім берудің когнитивті-лингвомәдени әдіснамасымен жұмыс істейді; жүйені қалыптастыратын ғылыми білімдер жиынтығының әдіснамалық принциптерінің маңызды сипаттамалары; шетел тілін оқытудың заманауи коммуникативтік және мәдениетаралық теориясын түсіндіреді
- Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды және оларды нақты оқу және зерттеу мәселелерін шешуде қолданады
- Әлеуметтік және коммуникативті мәселелерді шешу үшін қажетті және жеткілікті мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілік деңгейіне ие
- Шет тіліндегі білім беру жүйесін дамыту үшін өзекті идеялар мен жобаларды алға тарта алады, оларды жүзеге асыруға және әдістемелік ғылымның заңдылықтарына негізделген шешімдердің салдарын болжауға қабілетті