Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в Қазақ спорт және туризм академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бітіруші ұлттық және аймақтық ерекшеліктерді, жұмыс берушілердің сұраныстарын, түлектердің сұраныстарын ескере отырып, мейрамхана және қонақ үй бизнесі ұйымдарында менеджер ретінде қонақ үйлер мен мейрамханаларда қызмет көрсетуді ұйымдастыру бойынша кәсіби қызметке дайын болуы тиіс
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ спорт және туризм академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және экология
Ғылыми зерттеу әдістері
Қонақжайлылық индустриясының негіздері
Құқықтық реттеу және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Қонақжайлылықтағы анимация
Фронт-офис қызметі
Мейрамхана және мейманхана бизнесіндегі қызмет көрсету технологиясы
-
2 Оқу жылы
Қызмет көрсету саласында шет тілінде сөйлеу және жазу практикасы
Қызмет көрсету саласындағы шет тілі
F&B (ағылшын тілінде)
Мейрамханада және мейманхана бизнесінде кәсіпкерлік қызметтің негіздері
Қонақжайлылықтағы экономика
Мейрамхана және мейманхана бизнесінің халықаралық индустриясы
НАССР-ге кіріспе
Отандық қонақжайлылық индустриясын басқару
Қазақстандағы мейрамхана ісі
Қызмет көрсету саласындағы іскерлік шет тілі
Қызмет көрсету саласындағы іскерлік хат алмасу
Қызмет көрсету саласындағы маркетинг
Қазақстандағы қонақ үй ісі
-
3 Оқу жылы
Қызмет көрсету саласындағы қызметкерлерді басқару
Ғылыми мақсатқа арналған шет тілі
Іскерлік этикет
Қызмет көрсету саласындағы сақтандыру және тәуекелдер
Халықаралық туризмдегі ағылшын тілі
Қызмет көрсету саласында жаппай іс-шараны өткізу
Қонақжайлылық саласындағы кәсіби этика және этикет
Қызмет көрсетудегі қауіпсіздік негіздері
Адам ресурстарын басқару
Академиялық жазу
Қызмет көрсету саласындағы стандарттау және сертификаттау
Қызмет көрсету саласындағы менеджмент
Қонақ үйлер, мейрамханалар және барлар психологиясы
Мейрамхана және мейманхана бизнесіндегі бухгалтерлік есеп
Қызмет көрсету саласындағы кәсіби шет тілі
Қонақжайлылық саласындағы іскерлік кездесулер индустриясы
Қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындарындарды жобалау және модельдеу
Қызмет көрсету саласындағы коммуникативті шет тілі
Сервисология
Қызмет көрсету саласындағы қызмет деңгейін бағалау
Қонақжайлылық индустриясының инфрақұрылым дизайны
-
4 Оқу жылы
Қызмет көрсетудегі сапа бақылауы
Қонақжайлылықтың жарнамалық және ақпараттық қызметі
Қызмет көрсету аясындағы жаңа ақпараттық технологиялар (ағылшын тілінде)
Қонақжайлылық индустриясындағы құқық және франшиза
Қызмет көрсету саласындағы материалдық-техникалық базасындағы есеп және есеп беру
Қызмет көрсету саласындағы ғылыми-зерттеу іс-әрекеті
Қызмет көрсету саласындағы SMM
Бар ісі
Қызмет көрсету саласындағы кәсіби қарым-қатынасқа арналған шет тілі
Қонақжайлылық индустриядағы ақпараттық технологиялар
Қызмет көрсету саласындағы тереңдетіп оқытылатын шет тілі
Гастрономиялық туризм
Қызмет көрсету саласындағы кейтеринг
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қонақтарға қызмет көрсету кезінде қажетті құжаттарды ұсына отырып, брондау жүйелерін, жол жүру (әуе, т/ж, авто, круиздік) билеттерін, автокөлікті жалға алуды қолдана отырып, туристік навигацияға, экскурсиялық қызмет көрсетуге, анимациялық іс-шараларға, демалыс орындарына, музейлерге, театрларға және басқа да демалыс кешендеріне бару кезінде ақпараттық, консультациялық, бухгалтерлік және ілеспе қызметтерді көрсетудің ең тиімді әдістерін таңдау.
- Қонақ үй кешенінің және басқа да орналастыру құралдарының барлық қызметтерінің қызмет көрсету стандарттарын, кәсіби этика мен этикетін сақтай отырып, қызметтерді автоматтандыру үшін инновациялық бағдарламалар мен ақпараттық жүйелерді қолдану арқылы қонақтарды брондау, тіркеу, орналастыру және есептесу бөлімінің жұмысын ұйымдастыру және үйлестіру.
- Қонақжайлылық индустриясындағы іс-шараларда уақытты жайлы және жағымды өткізу үшін халықаралық және мемлекеттік деңгейде қабылданған қауіп-қатерлерді және сыни талдау (HACCP) негізінде тамақтанудың қауіпсіздік принциптерін, қызмет көрсету сапасының стандарттарын ескере отырып, анимациялық, мәдени-көпшілік іс-шаралар, іскерлік кездесулер, салтанаттар, банкеттер, мерекелер мен конференциялар бағдарламаларын құру.
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерін грамматикалық білу жүйесінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалана отырып, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеруге негізделген тұлғааралық, мәдениаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас пен академиялық хат принциптерін қолдану.
- Дене шынықтыру, экологиялық тәрбие және ғылыми-зерттеу қызметі әдістерінің құралдары бойынша құқық қорғауға және сыбайлас жемқорлық әрекеттерге қарсы тұру мақсатында қазіргі қоғам, мемлекет саясаты, ұлттық бірлік, мәдениетаралық келісім жағдайында қонақжайлылық саласының маманы үшін қажетті физикалық, рухани, мәдени, психологиялық, эстетикалық және басқа да қасиеттерді жетілдіру жолымен жеке тұлғаны жан-жақты дамыту қағидаттарын іске асыру.
- Қонақ үйдің сауықтыру орталығының жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, қонақ үй кешені жағдайында қызметкерлердің ішкі және сыртқы уәждемесін, климатология мен климатотерапияның теориялық негіздері, бальнеология, балшықпен емдеу, гидротерапия және адам ағзасына сауығуға әсер ететін басқа да құралдар саласындағы құзыреттілігі мен білімін басқару.
- Қонақ үй және мейрамхана бизнесінің персоналымен қызмет көрсету сапасын және логистикалық жүйелерді жақсарту құралдары бойынша жаңашыл идеяларды, заманауи технологияларды және қонақтарды өзінің жаңалығымен, сәулетімен және өңірлердің гастрономиялық ерекшеліктерімен тартатын материалдарды пайдалана отырып, демалуға арналған инфрақұрылым объектілері мен кеңістік кешендерінің дизайнын әзірлеу.
- Тиімді қызмет және қонақжайлылық саласы кәсіпорындарының қолайлы атмосферасын құру мақсатында жаңа ақпараттық технологияларды, нормативтік-құқықтық құжаттаманы, Қазақстан Республикасының заңнамалық базасын және жаһандық этикалық кодексті қолдана отырып, қонақжайлылық саласының материалдық-техникалық базасын ұйымдастыру, үйлестіру, әкімшілік-шаруашылық басқару және есепке алу процесінде стратегиялық жоспарлау, экономикалық бақылау, бухгалтерлік есеп және бизнес басқару қағидаттарын қолдану.
- Мейрамхана бизнесі саласында ұсынылатын қызметтерді жылжыту және маркетингтік талдау жүргізу, тамақ өндіру процесін және қонақтарға қызмет көрсету технологиясын басқару негіздерін ескере отырып, тамақтану және сусындар бөлімінің (F&B) қызметін жүзеге асыру, жоспарлау және бақылау үшін қажетті іргелі теориялық білім мен практикалық дағдыларды пайдалану.
- Туризмнің әртүрлі түрлері бойынша (іскерлік, гастрономиялық, курорттық, мәдени, спорттық және т.б.) туристік ағындарды және орталықтарды қалыптастыруды ескере отырып, қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындарды құру және іске асыру перспективаларын және оларға туризм, мейрамхана және қонақ үй бизнесі инфрақұрылымының ғылыми-техникалық дамуының әсерін бағалау.
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын анықтау, философиялық, әлеуметтік-саяси, психологиялық білімді қоғамдық-саяси процестерді ұғынуда және ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми түсінуді қамтамасыз ететін өзінің дүниетанымдық ұстанымдарының қалыптасуында қолдану.
- Қазақстанның мейрамхана және қонақ үй бизнесінің халықаралық нарықтық экономикасы жағдайында кәсіпкерлік қызмет негіздері, менеджмент және маркетинг, қызмет көрсету саласындағы жаңа ақпараттық технологиялар, франчайзинг әдістерін қолдану арқылы қоғамдық тамақтану және орналастыру кәсіпорындарын құру, қонақжайлылық саласында жаңа бағыттарды жобалау.
Ұқсас БББ
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
«Тұран» университеті
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті