Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в Қазақ спорт және туризм академиясы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қонақтарға қызмет көрсету кезінде қажетті құжаттарды ұсына отырып, брондау жүйелерін, жол жүру (әуе, т/ж, авто, круиздік) билеттерін, автокөлікті жалға алуды қолдана отырып, туристік навигацияға, экскурсиялық қызмет көрсетуге, анимациялық іс-шараларға, демалыс орындарына, музейлерге, театрларға және басқа да демалыс кешендеріне бару кезінде ақпараттық, консультациялық, бухгалтерлік және ілеспе қызметтерді көрсетудің ең тиімді әдістерін таңдау.
  • Қонақ үй кешенінің және басқа да орналастыру құралдарының барлық қызметтерінің қызмет көрсету стандарттарын, кәсіби этика мен этикетін сақтай отырып, қызметтерді автоматтандыру үшін инновациялық бағдарламалар мен ақпараттық жүйелерді қолдану арқылы қонақтарды брондау, тіркеу, орналастыру және есептесу бөлімінің жұмысын ұйымдастыру және үйлестіру.
  • Қонақжайлылық индустриясындағы іс-шараларда уақытты жайлы және жағымды өткізу үшін халықаралық және мемлекеттік деңгейде қабылданған қауіп-қатерлерді және сыни талдау (HACCP) негізінде тамақтанудың қауіпсіздік принциптерін, қызмет көрсету сапасының стандарттарын ескере отырып, анимациялық, мәдени-көпшілік іс-шаралар, іскерлік кездесулер, салтанаттар, банкеттер, мерекелер мен конференциялар бағдарламаларын құру.
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерін грамматикалық білу жүйесінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалана отырып, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеруге негізделген тұлғааралық, мәдениаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас пен академиялық хат принциптерін қолдану.
  • Дене шынықтыру, экологиялық тәрбие және ғылыми-зерттеу қызметі әдістерінің құралдары бойынша құқық қорғауға және сыбайлас жемқорлық әрекеттерге қарсы тұру мақсатында қазіргі қоғам, мемлекет саясаты, ұлттық бірлік, мәдениетаралық келісім жағдайында қонақжайлылық саласының маманы үшін қажетті физикалық, рухани, мәдени, психологиялық, эстетикалық және басқа да қасиеттерді жетілдіру жолымен жеке тұлғаны жан-жақты дамыту қағидаттарын іске асыру.
  • Қонақ үйдің сауықтыру орталығының жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, қонақ үй кешені жағдайында қызметкерлердің ішкі және сыртқы уәждемесін, климатология мен климатотерапияның теориялық негіздері, бальнеология, балшықпен емдеу, гидротерапия және адам ағзасына сауығуға әсер ететін басқа да құралдар саласындағы құзыреттілігі мен білімін басқару.
  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесінің персоналымен қызмет көрсету сапасын және логистикалық жүйелерді жақсарту құралдары бойынша жаңашыл идеяларды, заманауи технологияларды және қонақтарды өзінің жаңалығымен, сәулетімен және өңірлердің гастрономиялық ерекшеліктерімен тартатын материалдарды пайдалана отырып, демалуға арналған инфрақұрылым объектілері мен кеңістік кешендерінің дизайнын әзірлеу.
  • Тиімді қызмет және қонақжайлылық саласы кәсіпорындарының қолайлы атмосферасын құру мақсатында жаңа ақпараттық технологияларды, нормативтік-құқықтық құжаттаманы, Қазақстан Республикасының заңнамалық базасын және жаһандық этикалық кодексті қолдана отырып, қонақжайлылық саласының материалдық-техникалық базасын ұйымдастыру, үйлестіру, әкімшілік-шаруашылық басқару және есепке алу процесінде стратегиялық жоспарлау, экономикалық бақылау, бухгалтерлік есеп және бизнес басқару қағидаттарын қолдану.
  • Мейрамхана бизнесі саласында ұсынылатын қызметтерді жылжыту және маркетингтік талдау жүргізу, тамақ өндіру процесін және қонақтарға қызмет көрсету технологиясын басқару негіздерін ескере отырып, тамақтану және сусындар бөлімінің (F&B) қызметін жүзеге асыру, жоспарлау және бақылау үшін қажетті іргелі теориялық білім мен практикалық дағдыларды пайдалану.
  • Туризмнің әртүрлі түрлері бойынша (іскерлік, гастрономиялық, курорттық, мәдени, спорттық және т.б.) туристік ағындарды және орталықтарды қалыптастыруды ескере отырып, қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындарды құру және іске асыру перспективаларын және оларға туризм, мейрамхана және қонақ үй бизнесі инфрақұрылымының ғылыми-техникалық дамуының әсерін бағалау.
  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын анықтау, философиялық, әлеуметтік-саяси, психологиялық білімді қоғамдық-саяси процестерді ұғынуда және ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми түсінуді қамтамасыз ететін өзінің дүниетанымдық ұстанымдарының қалыптасуында қолдану.
  • Қазақстанның мейрамхана және қонақ үй бизнесінің халықаралық нарықтық экономикасы жағдайында кәсіпкерлік қызмет негіздері, менеджмент және маркетинг, қызмет көрсету саласындағы жаңа ақпараттық технологиялар, франчайзинг әдістерін қолдану арқылы қоғамдық тамақтану және орналастыру кәсіпорындарын құру, қонақжайлылық саласында жаңа бағыттарды жобалау.
Top