Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M03110 Дағдарыс психологиясы в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дағдарыстық психологиялық интервенция саласы бойынша кәсіби міндеттерді шешу дағдыларын меңгерген, психологтің ғылыми-зерттеу және тәжірибелік іс-әрекеттерін атқаруда дербестік танытуға қабілетті магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы және философиясы
Жарақат психологиясы
Денсаулық психологиясы: теориясы, әдіснамасы және технологиясы
Айырылу салдарынан болатын жарақат жағдайындағы психологиялық көмек
Шет тілі (кәсіби)
Төтенше жағдайлардан зардап шеккен балалар мен жасөспірімдерге арналған психотерапия
Өмірдің қиын жағдайларындағы тұлғаның бейімделу диагностикасы мен коррекциясы
Дағдарыстық жағдайлар психологиясының әдіснамалық мәселелері
Балалар мен жасөспірімдерге төтенше жағдайларда психологиялық көмек көрсету
Басқару психологиясы
Жоғары мектеп психологиясы
Телефон арқылы кеңес берудің психологиялық технологиялары
Дағдарыс және төтенше жағдайларда зардап шеккен балалар мен жасөспірімдерге психологиялық кеңес беру
Телефон арқылы кеңес беру саласында жұмыс жасайтын мамандарға психологиялық қолдау
Жоғары мектеп педагогикасы
-
2 Оқу жылы
Суицидтік мінез-құлық психологиясы
Дағдарыс психологиясының өзекті мәселелері
Дағдарысқа араласу
Психологтің тұлға күйзелістерімен жұмыс жасау технологиялары
Мектептегі зорлық-зомбылық жағдайындағы психологиялық көмек
Дағдарыс жағдайындағы отбасыларды психологиялық сүйемелдеу
Жарақатпен жұмыс жасаудың конструктивистік тәсілі
Оқыту нәтижелері
- инновациялық оқыту әдістерін ескере отырып, білім беру саласындағы кәсіби іс-әрекетті жобалауға, енгізуге және бағалауға дайын, талдайды, дамытады және қолданады педагогикалық технологиялар және психологиялық оңтайландыру әдістері білім беру қызметі және жоғары білім беру белсенділігі жағдайында субъектілердің жеке тиімділігін қолдау.
- Негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдай алады және кәсіби қызметте пайдаланады
- Тұлғалық дамудағы психикалық, физикалық денсаулық нормалары мен этникалық және мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми зерттеулер мен тәжірибелік іс-әрекеттің бар әдістерін және әдістемелерін өзгертуге, бейімдеуге, сондай-ақ жаңа әдістер мен әдістемелер құрастыруға дайын, жұмсау алдын-алу шараларын біліп, жарақаттануда қолданылатын әдістерді түсіну
- Дағдарысқа араласудың психологиясы туралы қазіргі заманғы терең білімді көрсетуге, дағдарыстық араласудың жаңа әдістерін, әдістерін, психотехнологияларын қолдануға, дағдарыстық және дағдарыстан кейінгі жағдайларда психологиялық қолдау дағдыларына ие болуға дайынмын
- ғылыми ақпаратты іздестіру, сыни талдау мен жалпылауға, зерттеудің оңтайлы әдістерін таңдауға қабілетті, дағдарыс психологиясы мәселелерін ғылыми зерттеу жобасын әзірлеу, дағдарыс психологиясы саласындағы қолданбалы мәселелерді тұжырымдай және шешуге қабілетті
- Заманауи психология-педагогикалық технологиялардыжәне коммуникативті дағдыны игеру білу.
- Дағдарыс жағдайында психологиялық көмек көрсетуге дайын, дағдарыс жағдайындағы жеке тәжірибені психологиялық тұрғыдан қолдауға қабілетті, білім беру ортасының қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін алдын-алу шараларын жүргізуге және оқу процесінің субъектілеріне психологиялық қолдау көрсетуге дайын
- Дағдарыс психологиясы тұрғысынан нақты тұжырымдамаларын, үлгілерін, әдістері мен психотехникаларын қолдануға қабілетті; онкологиялық науқастарға және олардың отбасыларына психологиялық көмек көрсете білу, онкологиялық науқастармен жеке кеңес беру және топтық жұмыс жүргізу дағдыларына ие болу
- ғылыми-зерттеу және кәсіби тәжірибелік міндеттерді олардың қолданылу шегін ескере отырып шешуге және алынған нәтижелерді, конструкцияларды, технологиялар мен әдістерді дағдарыс жағдайында қолдануға қабілетті, жеке тәжірибемен жұмысты дамытуға өзіндік үлесін қосу.