Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02302 Филология в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ҚР еңбек нарығының талаптарына лайықты; өзгермелі әлемде игерген терең білімі, кәсіби дағдысы негізінде жеңіл бейімделе алатын, эмоционалды интеллекті деңгейі жоғары, қазақ филологиясын дамытуда жетекші рөл атқаруға дайын, жоғары білікті филолог мамандар даярлау. Әлемдік білім беру кеңістігіне ықпалдаса отырып заманауи талаптарға жауап беретін ұлттық филологиялық білім берудің моделін қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ/Орыс тілі және Қазақ/Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ілиястану
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Ғылыми зерттеу әдістері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Лингвистика негіздері
Іскерлік қазақ тілі
-
2 Оқу жылы
Қазақ жазуының тарихы мен емлесі
Алаш дәуіріндегі тілтанушылар
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
Кәсіби бағытталған орыс тілі
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы
Лингвистикалық сараптама
Көркем шығарма поэтикасы
Лингвистикалық зерттеу әдістері
Фольклор тарихы
Қазақ тілінің стилистикасы
Қазақ әдеби тілінің тарихы
-
3 Оқу жылы
Функционалды грамматика
Көркем мәтінге лингвистикалық талдау
Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
Көне түркі және ақын-жыраулар поэзиясы
Жалпы тіл білімі
Жетісу әдебиеті
Алаш дәуірі әдебиеті
ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
Түркі тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Түркі халықтары әдебиеті
Тәуелсіздік дәуіріндегі әдебиет
Шетел әдебиеті тарихы
Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
Оқыту нәтижелері
- қазақ әдеби тілінің тарихын негіздейді; тілдік обьектілердің стильдік ерекшеліктерін бағалайды; жалпы тіл білімінің теориялық тұжырымдарына, функционалды грамматика теориясына қатысты пікір білдіреді, тілдің танымдық, мәдени, этникалық, психологиялық, қолданбалық ерекшелігін дәйектейді.
- лингвистика теориясы мен лингводидактиканың қазіргі ғылыми-зерттеулеріндегі жаңалықтарды сыни тұрғыда талдайды; тіл білімінің жаңа бағыттарындағы негізгі теориялар мен концепцияларды салыстырады; тілдік ортаның дамуына ықпал ететін экстралингвистикалық және интралингвистикалық, транслингвистикалық факторларды ажыратады, түркі тілдерінің грамматикалық тұлғаларын салыстырады.
- Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді зерделеуде зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие.
- қазақ тілінің дамуына ықпал ететін әлеуметтік, ғылыми жобалар жасайды; қазақ тілі бойынша ғылыми жұмысты ұйымдастырады, бағалайды; лингвистиканы зерттеуде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімділігін бағалайды.
- көптілді ортада тұлғааралық және мәдениаралық коммуникация барысында әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылым салаларындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде олардың казақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы рөлі аясында белсенді азаматтық позицияны танытады.
- қазақ тілінде сауатты, тілдік, стильді нормаға сай жазба жұмыстар, шығарма, эссе, әңгіме құрастырады; тіл блімінің жаңа бағыттарының даму үдерісіне қатысты болжам жасайды; қазақ тілі бойынша зерттеуді жоспарлайды.
- іскерлік коммуникацияның құралдары мен стратегиясын қолданады; мәдениетаралық деңгейде сұхбаттасады; қазақ тілінде іс қағаздар жүргізеді; академиялық мәтінді интерпретациялайды; қазақ-орыс тілдерінде ауызша және жазбаша аударма жасайды; тілдік объектілерге лингвистикалық сараптама жасайды.
- әлеуметтік, мәдени, кәсіби қызмет саласында сараптамалық, консалтингтік, аналитикалық қызмет көрсетеді; жасанды интеллектідегі қазақ тілі қолданысының мәселесін шешеді; тіл саясатының бағыттары мен әртүрлі бағдарламалардың тілдік ортаға ықпалын бағалайды.
- әдебиет теориясы мен сынын, поэтикасын сын тұрғысынан талдайды; қазақ әдебиеті тарихындағы негізгі кезеңдерді, бағыттарды, мектептерді, оның өкілдерін ажыратады; әдеби тұжырымдарды салыстырады.
- қазақ және шетелдік ақын-жазушылардың шығармашылығына идеялық-мазмұндық, жанрлық ерекшелік, сюжеттік-композициялық, стильдік, поэтикалық тұрғыда кешенді талдау жасайды; түркі халықтары әдебиетінің даму бағытын бағалайды.
- қазақ тілі грамматикалық құрылымының тарихи өзгерістерін зерттейді, көркем мәтінге лингвистикалық талдау жасайды, алаш дәуіріндегі тілтанушылардың ғылыми тұжырымдарын басшылыққа алады, түркі тілдерінің грамматикалық ерекшеліктерін жалпылайды.
- қазақ тілінің фонетика, лексикология, морфология, синтаксис салалары бойынша теориялық білімін көрсетеді; жоғары эмоционалды интеллекті, шешендік өнер мен сөйлеу әдебін көрсетеді; тіл тарихының негізгі кезеңдері мен өкілдері, ағымдары мен жаңа бағыттарын ажыратады; тілдерді генеологиялық, типологиялық, функционалдық тұрғыда жіктейді; қазақ жазуының тарихын, емлесін сипаттайды.
Ұқсас БББ
6B02302 Филология
«Тұран-Астана» университеті
6B02302 Шетел филологиясы және кәсіби коммуникация
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B02302 Орыс филологиясы
Торайгыров университеті
6B02302 Филология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B02302 Филология: орыс филологиясы
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B02302 Филология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B02302 Филология: қазақ филологиясы
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті