Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11102 Туризм в ОАИУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты-тұтынушылардың сұраныстары бойынша туристік қызметтерді әзірлеуге және оларды ішкі және сыртқы нарықтарда жылжытуға, туризм индустриясын жетілдіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті туризм саласындағы Бакалаврларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Туризмніңрт алуан түрлерінде белсенді саяхаттардың техникасы, тактикасы және ұйымдастырылуы бойынша білімдерін көрсетеді, белгілі бір елдің туристік формальдылығын талдайды және ол үшін туризмнің басым түрлерін айқындайды, нақты жағдайларда тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету дағдыларын меңгерген, сақтандыру тарифтерін есептейді, сақтандыру шарттарын жасасады, кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды қолданады
  • Туризм саласындағы кәсіпорындарда менеджмент функцияларын іске асырудың ерекшеліктерін түсінеді, туристік қызметтер нарығында маркетингтік зерттеулер жүргізеді, туристік қызметтерді дамытудың перспективалық бағыттарын айқындайды, туристік кәсіпорын қызметінің бизнес-жоспарын (оның ішінде жеке) әзірлейді
  • Кәсіби салада ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін сақтайды, ресми, бейресми және ақпараттық білім беру шеңберінде одан әрі оқытуды жобалай отырып, өзінің зияткерлік және мәдени деңгейін дамытады.
  • Туристік бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады, туристік кәсіпорынның, өнімнің брендін әзірлейді, жарнамалық зерттеулер жүргізеді, жарнамалық бюджетті әзірлейді және жарнамалық қызметтің тиімділігін бағалайды, туризмдегі статистикалық және экономикалық талдаудың ерекшелігіне бағдарлана біледі.
  • Туризм саласындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді біледі және түсінеді, географиялық факторлардың әлем өңірлеріндегі туризмнің дамуына әсерін бағалайды, географиялық картаны "оқиды", елтану бойынша ақпараттық материалдарды талдайды, туризмді дамыту мүмкіндіктерін зерттеу үшін карталарды, жолсілтемелерді пайдаланады, экскурсияларды әзірлейді және экскурсиялық сүйемелдеуді жүзеге асырады
  • Халықаралық туристік бизнесті ұйымдастыру қағидаттарын біледі, әлемдік туристік орталықтарды салыстырмалы сипаттау, өңірлер мен әлем елдерінің туристік кеңістігін кешенді экономикалық-географиялық талдау, логистикалық процестерді басқару дағдыларына ие болады.
  • Ішкі туризм, event-туризм технологияларын қолданады, басқарушылық шешімдерді әзірлеу және іске асыру дағдыларын, адам ресурстарын басқарудың қазіргі заманғы құралдарын, талдауды, туроператорлар мен туристік қызметтің контрагенттері арасындағы өзара қарым-қатынастарды құру тетіктерін меңгерген
  • Туристік кәсіпорындардың жұмыс істеу ерекшелігі, туризм экономикасы саласында білімдерін көрсетеді, туристік инфрақұрылымды қалыптастыру жүйесіне бағдарланады, мәдени-демалыс бағдарламаларын әзірлейді, басқару психологиясының теорияларын қолданады, ағылшын тілінде кәсіби қарым-қатынас дағдыларына, көшбасшылық қасиеттерге, туристік саладағы кәсіпорындардағы негізгі еңбек функциялары дағдыларына ие
  • Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік-этикалық нормалар мен ғылыми идеяларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастырады. Нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді.
  • Тұрақты азаматтық ұстанымын, кәсіпкерлік қабілетін, көшбасшылық қасиеттерін және сыни ойлау дағдыларын көрсетеді. Адам мен қоршаған ортаның өзара байланысын дәлелдейді, жеке мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескере отырып, әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін қауіпсіз және салауатты өмір салтының құндылықтарын жүзеге асырады
  • Туристік индустрияны мемлекеттік реттеудің, туристік дестинацияларды басқарудың, визит-орталықтарды ұйымдастырудың негізгі тәсілдерін біледі, тәуекелдерді талдайды, шаруашылық операциялардың бухгалтерлік есебін жүзеге асырады, қаржылық есептілік көрсеткіштерін талдайды, ақпараттық және анықтамалық материалдармен жұмыс істейді, турлар, турпакеттер, экскурсиялық бағдарламалар бағдарламаларын жобалайды
  • Туристік индустрияны дамытудың тарихи аспектілерін біледі, өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, ұлттық экономиканың жұмыс істеуін талдау саласында қазіргі заманғы экономикалық ойлауды қолданады
  • Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық құбылыстардың ерекшеліктерін, олардың Қазақстан қоғамын жаңғыртудағы рөлін, тарихи үдерістердің ерекшеліктерін және шындықты философиялық пайымдауды сипаттайды.
Top