Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10113 Клиникалық психология в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқытудың негізгі мақсаты - білікті, бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау, психология, психотерапия және психиатрия саласындағы заманауи ғылыми жетістіктерге негізделген клиникалық психологияның негізгі қағидаларына сәйкес білім мен дағдыларды қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M144 Медицина
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Сараптамалық практикадағы клиникалық психология
    Несиелер: 2

    Емтихан түрлері (СПС, СНС, МӘС, ӘМС). Әр түрлі емтихандарға арналған іргелі зерттеулер. Сот-психология зертханасын ұйымдастыру және қызметі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Клиникалық психологтардың қызметіндегі жалпы психопатология
    Несиелер: 2

    Сына белсенділігіндегі негізгі психопатологиялық белгілер мен синдромдарды зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшеліктеріне байланысты дағдарыстық терапия--
    Несиелер: 2

    Дағдарыс жағдайларының анықтамасы, этиологиясы, пайда болу механизмі. Негізгі клиникалық көріністер. Психологиялық диагностика және дағдарыс жағдайларын түзету әдістері. Әдістер мен әдістерді таңдау. Психотерапиялық араласуды жүзеге асыру шарттары. Дағдарыс жағдайындағы әртүрлі жастағы адамдарға кеңес беру. Психотерапиялық араласудың ұзақтығы. Психологиялық білім

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ерекше қажеттіліктері бар адамдардың психокоррекциясы және психотерапиясы (аутистикалық бұзылулар, назар тапшылығы гиперактивтіліктің бұзылуы және т.б.)
    Несиелер: 2

    Ерекше қажеттіліктері бар адамдар туралы түсінік: аутистикалық бұзылулар, назар тапшылығы гиперактивтіліктің бұзылуы, ақыл-ойдың дамуы (мінез-құлық бұзылыстары бар), ақыл-ойдың дамуы, оқудағы мүгедектер және т.б.). Негізгі клиникалық көріністер. Психологиялық диагностика және түзету әдістері. Психотерапиялық және психокоррекциялық араласудың негізгі мақсаттарын анықтау. Әдістер мен әдістерді таңдау. Психотерапиялық араласуды жүзеге асыру шарттары. Ұзақтығы Ата-ананың психо-білімі. Ерекше қажеттіліктері бар отбасыларға арналған отбасылық психотерапия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент.
    Несиелер: 2

    Басқаруға кіріспе: негізгі ұғымдар. Басқару процесінің функциялары, принциптері және элементтері. Басқару эволюциясы. Қазақстандық менеджменттің ерекшеліктері. Басқарудағы интеграциялық процестер. Басқару жүйелері: функциялар және ұйымдастырушылық құрылымдар. Жоспарлау, басқарудағы SWOT талдау және болжау. Басқа ұйымдармен ынтымақтастықты басқару процестері. Персоналды басқару. Қаржы менеджменті. Ақпаратты басқару. Сатып алуды басқару. Басқарудың ақпараттық жүйесі. Бизнес-процесті аутсорсинг

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеке тулғалы психотерапиясы
    Несиелер: 2

    Жеке терапияның анықтамасы, мақсаттары, міндеттері, жұмыс әдістері. Топтық сессиялар кезінде жеке терапияның өтуі, қажет болған жағдайда жеке.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы-
    Несиелер: 2

    Жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Білім беру және ақпараттық орта психологиясы. Әлеуметтік психология. Қазіргі жағдайда оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары. Оқу процесінің психологиялық құрылымының динамикалық сипаттамалары. Оқу үрдісіндегі студенттердің танымдық іс-әрекетінің психологиясы. Педагогикалық қарым-қатынас және педагогикалық ықпал психологиясы. Ғылыми-педагогикалық ұжымның қалыптасуы мен дамуының психологиялық ерекшеліктері. Университеттің психологиялық қызметі. Тұлғаның психодиагностикасы. Педагогикалық іс-әрекеттің психопрофилактикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі.. (кәсіптік)
    Несиелер: 2

    Күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін ауызекі сөйлеу және арнайы тілдерді практикалық меңгеру дағдыларын тереңдету және дамыту. Сөздік қор. Грамматика. Ауызша білу. Жазу дағдысы. Тыңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Супервизия
    Несиелер: 1

    Психотерапиялық супервизияның анықтамасы. Психологиялық көмек бағдарламаларын құрастырудың әдіснамалық негіздері. Ұйымдастыру және қадағалау принциптері, әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әр түрлі жастағы аддикциялық бұзылуыдардын психотерапиясы
    Несиелер: 2

    Аддитивті мінез-құлық түсінігі. Қалыптасу себептері, мінез-құлықтың тәуелділік формаларының қалыптасу механизмі. Қосымшалардың түрлері. Негізгі көріністері. Тарихқа шолу. Психотерапиялық әсердің мақсаттарын анықтау. Әдістер мен әдістерді таңдау. Психотерапиялық араласуды жүзеге асыру шарттары. Ұзақтығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психотерапия
    Несиелер: 3

    Психотерапияның пәні мен міндеттері мен модельдері. Психотерапия туралы түсінік. Психотерапияның модельдері. Психотерапиялық тәсілдердің жіктелуі. Психотерапияның тиімділігі. Психотерапевт тұлғасы және оның кәсіби өсуі. Психотерапия кәсіби қызмет ретінде. Психотерапиялық жұмыстың құрылымы. Басқа стратегиялық араласулармен байланыстырыңыз. Түзету психологиясы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Терапиялық аурулар
    Несиелер: 1

    Клиникалық психологтардың қызметіндегі терапиялық аурулар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалық шақ Аурулары
    Несиелер: 1

    Клиникалық психологтардың қызметіндегі балалар аурулары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Модуль: медициналық ғылымдар
    Несиелер: 2

    Клиникалық психолог қызметіндегі іргелі ғылымдардың негіздері (анатомия, физиология)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшеліктерін ескере отырып, психосоматикалық және соматоформалық бұзылыстарды психотерапия--
    Несиелер: 2

    Психосоматика пәні және мазмұны ғылым ретінде. Психосоматиканың мақсаттары мен міндеттері. Психосоматикалық және соматопсихикалық қатынастар. Психосоматикалық бұзылыстардың пайда болуының негізгі түсініктері. Психодинамикалық ұғымдар. Психосоматикалық бұзылуларға мінез-құлық тәсілдері. Психосоматиканың негізгі түсініктері мен терминдері. Психосоматикалық бұзылыстардың жіктелуі (В.Д.Менделевичтің айтуы бойынша) Психосоматикалық бұзылыстардың пайда болуының негізгі түсініктері. Стресс теориясы. Нейрофизиологиялық психосоматикалық ұғымдар. Психосоматикалық аурулар, анықтамасы, классикалық психосоматикалық жеті. Соматоформаның бұзылуы, анықтамасы, деңгейлері. Психотерапиялық араласуды қажет ететін аурулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отбасылық терапия
    Несиелер: 2

    Отбасы жүйесі ретінде түсінік. Отбасылық психотерапия туралы жалпы түсінік. Отбасылық психотерапияның мақсаты мен міндеттері. Отбасының жағдайын психологиялық диагностикалау әдістері. Жүйелік отбасылық психотерапияның негізгі бағыттары. Отбасымен жұмыс жасаудың негізгі әдістері. Отбасы проблемаларының негізгі түрлерімен психотерапиялық жұмыстың ерекшелігі. Неке қатынастарын түзету әдістері. Отбасылық дағдарысқа қарсы кеңес

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзіндік супервизиялык практикасы
    Несиелер: 1

    Өз бетінше супервизия жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзіндік психотерапиялық тәжірибе-
    Несиелер: 2

    Психотерапиялық сеанстарды екінші психотерапевт ретінде және өз бетінше жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эндогендік, экзогендік және органикалық психикалық ауытқулары бар клиникалық психологтың қызметі
    Несиелер: 1

    Психокоррекциялық және психотерапиялық іс-шаралар жоспарын құру, эндогендік, экзогендік және органикалық психикалық ауытқулары бар науқастарды басқару тактикасын анықтайтын психологиялық зерттеу әдістері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Клиникалық психологтың невротикалық деңгейдегі психикалық бұзылулардағы, сондай-ақ даму патологиясы, физиологиялық, жыныстық және басқа психикалық бұзылулардағы қызметі
    Несиелер: 1

    Психологиялық зерттеудің әдістемесі мен әдістері, психокоррекциялық және психотерапиялық шаралар жоспарын құру, невротикалық деңгейдегі психикалық бұзылулары бар науқастарды басқару тактикасын анықтау, сонымен қатар даму патологиясы, физиологиялық, жыныстық және басқа психикалық бұзылулар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON7

    ОН7. Тәжірибе: психологиялық денсаулық саласындағы психодиагностикалық және психотерапевтік көмек деңгейіне сәйкес келетін әртүрлі клиникалық базаларда клиникалық / практикалық тәжірибе жинақтау. Клиникалық психология саласындағы практикалық дағдыларды, манипуляциялар, процедураларды игеру.

  • Код ON8

    ОН8. Дағдылар: патопсихологиялық зерттеулерге, психокоррекциялық және психотерапевтік іс-шараларға дайындық дағдыларын көрсете білу. Эксперименттік психологиялық зерттеудің мәліметтерін түсіндіріңіз. Клиникалық психологтың тәжірибесінде қажетті манипуляциялар мен процедураларды жүргізу.

  • Код ON9

    ОН9. Жедел көмек: дағдарыс жағдайларын бағалау және тұрақтандыру тактикасын білу. Диагностика, дифференциалды диагностика, дағдарыс жағдайындағы шұғыл психокоррекциялық шаралар.

  • Код ON5

    ОН5. Зерттеу: барабар зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алады, кәсіби әдебиеттерді бағалай алады, халықаралық мәліметтер базасын күнделікті қызметінде тиімді қолдана алады, зерттеу тобының жұмысына қатыса алады;

  • Код ON2

    ОН2. Қарым-қатынас және ынтымақтастық: пациент үшін жақсы нәтижеге жету үшін психодиагностикалық, психокоррекциялық және психотерапевтік көмекке, оның қоршаған ортасына, денсаулық сақтау саласындағы мамандарға мұқтаж әр түрлі жастағы пациенттермен тиімді қарым-қатынас жасай білу;

  • Код ON4

    ОН4. Қоғамдық денсаулық сақтау:Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық саласында әрекет етуге қабілетті; психокоррекциялық және психотерапиялық көмек көрсету аясында төтенше жағдайлар кезінде психотерапевтикалық көмек көрсету; ұлт денсаулығын нығайту саясатын іске асыру үшін кәсіпқойаралық топтардың құрамында жұмыс жасау;

  • Код ON3

    ОН3. Қауіпсіздік және сапа: тәуекелдерді өз бетінше бағалай біледі және психодиагностика, психотерапия және психотерапияның тиімді әдістерін қолдана алады; жедел психологиялық көмек көрсетілімдері мен қарсы көрсеткіштерін анықтау;

  • Код ON6

    ОН6. Оқыту және дамыту: өз бетінше оқи алады және кәсіби топтың басқа мүшелерін жаттықтырады; клиникалық сынақтарға, клиникалық конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатысу

  • Код ON1

    ОН1. Медициналық ұйымдар пациенттерінің кеңестері: өз бетінше патопсихологиялық зерттеулер жүргізе алады; науқастың қажеттіліктерін бағалауға және жеке тұлғаның дамуының психологиялық және әлеуметтік сипаттамаларын ескере отырып, психотерапиялық тактиканы дамыта алады, медициналық көмектің барлық деңгейлеріндегі дәлелді тәжірибеге негізделген оның тиімділігін бағалай алады;

Top