Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01707 Ұйғыр тілі мен әдебиеті-ағылшын тілі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті кәсіби педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қазіргі ұйғыр тілінің фонетикасы
Абайтану
Ұйғыр және қазақ халықтарының ауыз әдебиеті
Фольклор және ХІV ғасырға дейінгі ұйғыр әдебиеті
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Әдебиеттануға кіріспе
Тіл тарихы
Тіл біліміне кіріспе
Балалар әдебиеті
-
2 Оқу жылы
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Базалық ағылшын тілі В1
Әдебиет теориясы
Білім берудегі психология және диалог, өзара әрекет, коммуникация
Білім берудегі сандық технологиялар
XV-XIХ ғғ ұйғыр әдебиеті
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Ұйғыр тілі мен әдебиетін оқыту әдістері мен технологиялары
Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Ілгермелі шетел тілі
-
3 Оқу жылы
Ұйғыр тілі мен әдебиетін бағалау және дамыту
Қазіргі ұйғыр тілінің орфографиясы мен орфоэпиясы
Шеттілдік білім беру әдістемесі
Жаңартылған мазмұндағы "Ұйғыр тілі" пәнін оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру ортасы
Қазіргі ұйғыр тілінің морфологиясы
Іскерлік тіл БНШТ
Қазіргі ұйғыр тілінің синтаксисі
Көркем мәтінді әдеби талдау
Шет тілінің теориялық фонетикасы
Оқытуды жоспарлау және тіл мен әдебиетті оқытуды даралау
Жаңартылған мазмұндағы "Ұйғыр әдебиеті" пәнін оқыту әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Зерттеулер, даму және инновациялар
Мектептегі жазба жұмыстарын жүргізу әдістемесі
Негізгі шетел тілінің стилистикасы
Шетел тілін үйренудегі психолингвистикалық аспекті
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы
Академиялық шетел тілі
ХХ ғасыр ұйғыр әдебиеті
Ағылшын тіліндегі баспасөз
Қазіргі ұйғыр тілінің диалектологиясы
Тәуелсіз Қазақстандағы ұйғыр әдебиеті
Профессии
Оқыту нәтижелері
- - зерттелетін салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті командалық жұмыста, тұлғааралық қатынастарда, тиімді жұмыста коммуникативтік құзыреттілікті көрсету, сыни тұрғыдан ойлайды;
- - филологиялық ғылымдарды түсіну және игеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды тану және түсінеді, Ғаламдық және жергілікті мәселелерді шешу үшін ғылымдардың басқа салаларынан білімді қолдану мен интеграциялаудың өзіндік ұстанымын дәлелдейді;
- - мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым - қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану;
- -әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен тіл бойынша озық тұжырымдамаларға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеп алу және білімді тілді оқытуды және өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін пайдаланады;
- - орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде Ұйғыр тілі, әдебиеті және ағылшын тілі бойынша үлгілік оқу бағдарламаларында негізгі дағдыларды қалыптастыратын оқу мақсаттарының маңыздылығын түсінеді;
- - қазақ халқының мемлекеттілігі мен өркениеті формаларының тарихының, эволюциясының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария етеді, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
- - ұйғыр және ағылшын тілін оқытудың интерактивті әдістері мен әдістерін, инновациялық технологияларды меңгерген жөн, педагогикалық практикада қолданады;
- - Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау мен түсіндіруді жүзеге асырады, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалайды, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қояды;
- - Тіл және әдебиет саласында оқытуда педагогикалық-психологиялық ерекшеліктерді меңгеру, кәсіби өсу жолында өзінің білім беру траекториясын қалыптастырады;
- – инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі Білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсінеді, оқу процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, олардың өмірлік және оқу контекстінде психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдайды;
- - ұйғыр әдебиетінің тарихын, теориялық мәселелерін, Даму бағыттары мен үрдістерін білу және оны көркем әдебиетті талдауда қолданады;
- - тілдік есептерді шешуде ағылшын тілінің жүйелі теориялық және практикалық білімдерін қолданады.
Ұқсас БББ
6B01707 Ағылшын тілі және информатика
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01707 Шетел тілдері: екі шетел тілі мұғалімін даярлау (Гази)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01707 Шетел тілдері мұғалімдерін даярлау
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01707 Ағылшын тілі IP
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01707 Шетел тілдері (IP)
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01707 Шетел тілдері (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті