Маркетинг

  • Курс теориялық негіздерін, категорияларын, концепцияларын зерделеуге, сонымен қатар компания деңгейінде маркетингтік принциптерді қолданудың практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған. Бұл курсты аяқтау студенттерге негізгі категорияларды түсінуге мүмкіндік береді: бәсеке, өнім, баға, сұраныс, ұсыныс, жеткізушілер, делдалдар, нарықты зерттеу; маркетингтік зерттеулердің құралдары мен әдістерін базалық деңгейде пайдалану; белгілі бір өнім немесе компания үшін маркетинг жоспарын әзірлеу. Курс мазмұнына мыналар кіреді: маркетингтік ортаны талдау, маркетингтік ақпаратты басқару, тұтынушылар нарығы және тұтынушылардың сатып алу тәртібі, жаңа өнімді әзірлеу, баға белгілеу және стратегиялар, сатуды ынталандыру.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top