Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтынушының мінез-құлқы
-
Пәннің мақсаты тұтынушылардың шешім қабылдауының әртүрлі модельдерін және олардың маркетингтік шешімдерге әсерін зерттеу болып табылады. Оқу бағыттары тұтынушыларға білім беру, мотивация және қатынасты қамтиды. Негізгі мақсат - тұтынушылардың мінез-құлқындағы өзгерістердің маркетингтік қызметке қалай әсер ететінін болжау үшін теориялық білімді пайдалану.
-
Образовательная программа 6B04117 Маркетинг саласындағы іскерлік әкімшілендіру
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3