Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар

  • Пәннің мақсаты студенттерде интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар (IMC) және олардың аралас маркетингтегі рөлі туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Белгіленген уақыт пен шығын параметрлері шегінде нақты мақсаттарға, нарықты сегменттеуге және мақсатты маркетингке негізделген тиімді маркетингтік науқандарды жеткізу үшін ұйымның IMC бағдарламасындағы жарнаманың және басқа жарнамалық құралдардың рөлін түсінуге баса назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент коммуникация және жарнама мен цифрлық маркетингті орналастыруға келгенде дұрыс шешім қабылдай алады. IMC бағдарламасын әзірлеу жалпы маркетингтік үдерісті, коммуникация теориясы мен процестерін, маркетингтік коммуникация құралдарын, тұтынушылардың мінез-құлқын және маркетингтік коммуникациялардың ұйымдық құрылымдары мен операцияларын түсінуді талап етеді. Ағымдағы курс маркетингтік коммуникациялардың біріктірілген бағдарламаларын жоспарлаудың, әзірлеудің, орындаудың және өлшеудің жалпы процесін бағалайды.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
Top