Қоғаммен байланыс

  • Бұл пән студенттерді коммуникация теориясының негіздерімен, БАҚ, беделді басқару, БАҚ-пен қарым-қатынас принциптерімен, мемлекетпен қарым-қатынас, ішкі және сыртқы корпоративтік коммуникациялармен таныстырады. Студенттер ұйымның коммуникативті архитектурасы, жедел жоспарлау және қоғаммен байланыс қызметін жедел бақылау, ұйымның имиджін жақсарту бойынша іс-шаралар өткізу, тауарлар мен қызметтерді нарыққа жылжыту, тиімді ішкі коммуникацияларды дамыту - қолайлы психологиялық қатынастарды құру, команда атмосферасы, қызметкерлерді ынталандыру, зерттеу нәтижелері негізінде ұйымның мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес коммуникациялық кампаниялар мен іс-шараларды жоспарлау, дайындау және өткізу секілді негізгі қабілеттерін жетілдіреді.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
Top