Бренд-менеджмент

  • Қазіргі кезде кез-келген компанияның ең құнды активі - ол шығаратын өнімдеріне және қызметтеріне тәуелді бренд. Күшті бренд дифференциация мүмкіндіктерін ұсыну арқылы сатып алу шешімдеріне әсер етуі мүмкін. Брендті тиімді басқару ұзақ мерзімді кірістілікті сақтау үшін өте маңызды. Бұл пән студенттердің брендтің маңыздылығы туралы түсінігін, брендті дамыту, бағалау және басқару үдерісіндегі білімі мен дағдыларын дамытуға арналған. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: брендті тұтынушы тұрғысынан қарау; брендті дамыту және бағалау процесі; бренд портфолиосын басқару; және ұзақ мерзімді перспективада брендті басқару.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top