Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг
-
Пәнді оқу барысында студенттер маркетинг негіздерімен, оның элементтері мен принциптерін кәсіпорын қызметінде практикалық қолданумен танысады. Курс аясында маркетингтік ортаны талдау және тауар нарықтарындағы тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу жүзеге асырылады. Маркетингтік зерттеулер жүргізу және нарықты сегментациялау принциптеріне ерекше назар аударылады. Сонымен қатар, баға және сату саясаты, коммуникация, маркетингтегі жоспарлау және бақылау мәселелері қарастырылады.
-
Образовательная программа 6B04106 Бағалау
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1