Бастауыш мектептегі мониторинг әдіснамасы мен технологиясы

  • Курс бастауыш мектептегі критериалды бағалаудың ерекшеліктерімен және оның негізінде жеке тұлғаға бағытталған оқыту аясында оқушылардың оқу жетістіктерін бақылауды жүзеге асырумен таныстырады. Критериалды бағалаудың мәнін және оның түрлерін (формативті, жиынтық), бағалау критерийлерін әзірлеуде Блум таксономиясын қолдануды көрсетеді. Оқушылардың жетістіктерін бағалау мониторингін ұйымдастыруға бағытталған құзыреттіліктерді қалыптастырады.
  • Образовательная программа 7M01301 Бастауыш білім беру педагогикасы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top