Жаһандық маркетинг

  • Пән халықаралық компаниялар маркетингі теориясын, әлемдік тауар нарықтарында бәсекелестік позицияларды қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған олардың маркетингтік қызметінің тәжірибесін игеруді үйренеді. Халықаралық компаниялардың сыртқы және ішкі ортасында, функциялар жүйесінде және пайдаланылатын стратегиялар жиынтығында өзгерістер талданады; Компанияның стратегиясы мен Халықаралық маркетинг нысандарының өзара байланысы зерттеледі. Халықаралық маркетингтің жаһандану үдерістерін тереңдетуге және жеделдетуге әсері талданады.
  • Образовательная программа 7M04111 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top