Компанияның қазіргі заманғы нарықтағы маркетингтік қызметін талдау

  • Пән бизнес-талдау және оны жүргізуді ұйымдастыру туралы білімді қалыптастырады; ақпараттық және экономикалық-құқықтық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің міндеттерін шешуге ықпал етеді; сапалы бизнес-талдау жүргізу үшін қажетті маркетингтік ақпараттың құрамын таңдай алады. Магистранттар теңдестірілген басқару шешімдерін дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдауға ұшырайды
  • Образовательная программа 7M04111 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top