Сервистік маркетинг

  • Курс қызмет көрсету саласында, маркетинг саласында, қызмет көрсетуге тартылған ұйымдардың маркетингтік қызметінің ерекшеліктерін зерттейтін маркетингтік қызметтің дағдылары мен білімін қалыптастырады. Студенттер қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның маркетингтік саясатын әзірлеудің, қызмет көрсету стандарттарын әзірлеудің, қызмет сапасын өлшеудің теориялық негіздерін үйренеді. Пән жеке тұлғааралық қарым-қатынас және тұтынушылармен тиімді ұстанымдаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады
  • Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top