Компьютерлік анимация

  • Пәнді игерудің мақсаты-компьютерлік анимация саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің бөлімдері: компьютерлік анимацияның негізгі түсініктері компьютерлік анимацияның аппараттық және бағдарламалық құралдары анимация жасау. Екі өлшемді анимацияның мақсаты мен мүмкіндіктері графиканы құру және өңдеу. Анимация тұжырымдамалары. Мәтін және пішіндер сүзгілер мен маскаларды қолдану. "Компьютерлік анимация" пәнінің мазмұны диплом алдындағы практика аясында және бітіру біліктілік жұмысын дайындауда педагогикалық процесте қолданылатын білім беру материалдарын жасауға тірек болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: екі өлшемді және үш өлшемді анимациямен жұмыс істеуге арналған бағдарламалардың мақсаты, мүмкіндіктері мен қолдану саласын; меңгеруі керек: Web – беттер үшін графика және интерактивті анимация жасау; қарапайым объектілер жиынтығынан көріністер жасау, трансляциялау, құрастыру.; үш өлшемді объектілерді модельдеу мен редакциялаудың әртүрлі тәсілдерін меңгеру, материалдардың проекциялық карталарымен және олардың модификаторларымен жұмыс істеу; камералардың жарық, көлеңке және орналастыру мүмкіндіктерін пайдалану, сахнаны қабылдаудың әртүрлі әсеріне қол жеткізу; қарапайым және күрделі беті бар материалдарды жобалау және тондауды жүзеге асыру.
  • Образовательная программа 6B01518 Информатика және робототехника
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top