Инклюзивті білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері

  • Пәнді оқу мәдениеттің құндылық бағдарын өзгерту және қоғам мен мемлекеттің өмірлік функцияларын жоғалтқан адамдарға қатынасын өзгерту логикасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқытудың құбылыстары мен процестерін түсінуді қамтамасыз етеді.Балаларды СТО-ға оқытудың заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы жаратылыстану-ғылыми, философиялық және психологиялық-педагогикалық білімдерін кіріктіру негізінде магистрант:инклюзивті білім берудің нақты педагогикалық мәселелері мен жағдайларын шешудегі педагогикалық құбылысты сипаттайды, түсіндіреді, болжайды; Пән бойынша білімді сапалы және тиімді игерген кезде студенттерде гуманистік бағдарланған кәсіби дүниетаным қалыптасады, мүмкіндігі шектеулі балалардың мәселелерін түсіну және қабылдау.
  • Образовательная программа 7M01901 Арнайы педагогика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
Top