Мектепке дейінгі ұйымның маркетингтік қызметін ұйымдастыру

  • Білім беру қызметінің маркетингі басқару қызметінің бағыты ретінде. Маркетинг қызметтерінің ерекшелігі. Мектепке дейінгі білім беру саласында маркетингтің қарқынды дамуының себептері. Мектепке дейінгі ұйымдағы маркетингтік қызметтің мақсаты. МДҰ-ның қазіргі заманғы маркетингтік қызметінің принциптері. Маркетингтік қызметтің функциялары мен кезеңдері. Маркетингтік микро орта факторлары. Ата-аналар МДҰ білім беру қызметін тұтынушылар ретінде. МДҰ-да маркетингтік қызметті басқарудың заманауи тәсілдері мен технологиялары. Балабақшада маркетингті жоспарлау.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Семестр 1
Top