Қонақжайлылық индустриясындағы маркетингтік зерттеулер'

  • Маркетингтік зерттеулердің динамикасы, зерттеудің мәні, зерттеу сипаттамасы, зерттеу түрлері. Сауалнаманы әзірлеу. Өлшеу және масштабтау әдістері. Гипотезаны тексеру. Маркетингтік зерттеулерді қолдану: кіріспе, тұтыну нарығын зерттеу, кәсіпорындар арасындағы нарықты зерттеу. Екінші деректердің мәні мен табиғаты, екінші деректердің артықшылықтары, екінші деректердің кемшіліктері, екінші деректер көздерінің түрлері, бастапқы деректер және олардың түрлері.
  • Образовательная программа 6B11111 Туристік бизнес
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top