Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қонақжайлылық индустриясындағы маркетингтік зерттеулер'
-
Маркетингтік зерттеулердің динамикасы, зерттеудің мәні, зерттеу сипаттамасы, зерттеу түрлері. Сауалнаманы әзірлеу. Өлшеу және масштабтау әдістері. Гипотезаны тексеру. Маркетингтік зерттеулерді қолдану: кіріспе, тұтыну нарығын зерттеу, кәсіпорындар арасындағы нарықты зерттеу. Екінші деректердің мәні мен табиғаты, екінші деректердің артықшылықтары, екінші деректердің кемшіліктері, екінші деректер көздерінің түрлері, бастапқы деректер және олардың түрлері.
-
Образовательная программа 6B11111 Туристік бизнес
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2