Туризмдегі жарнамалық-ақпараттық қызмет'

  • Туристік қызметтерді жылжыту әдістері, медиа жоспарлау технологиялары, жарнаманы құрайтын жарнама мақсаттарының жіктелуі, жарнамалық айналымның құрылымы, жарнамалық айналымның формалары мен стильдері, жарнаманы таратудың қолданыстағы құралдары, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері, жарнамалық бюджетті қалыптастыру технологиясы, жарнамалық қызмет процесінде жарнаманың, коммуникацияның тиімділігін бағалау әдістері.
  • Образовательная программа 6B11111 Туристік бизнес
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top