Экскурсоводтың шеберлігі

  • Пәннің мақсаты экскурсиялық өнімді тұтынушылармен тиімді қарым-қатынас жасау және экскурсоводтың кәсіби қызметінің тиімді мәдени сөйлеуін қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру. Пән шеңберінде экскурсоводтың шеберлігіне, экскурсоводтың білімі мен дағдыларына қойылатын негізгі талаптар, экскурсоводтың "портфелі" ұғымы, экскурсоводтың сөйлеуі және сөйлеуден тыс қарым-қатынас құралдары, экскурсоводтың тыңдау карточкасы ұғымы, әңгіменің негізгі әдістері, халықтың әртүрлі санаттары үшін экскурсиялар жүргізу ерекшеліктері, біліктілікті арттыру нысандары зерделенетін болады Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар экскурсиялық өнімді тұтынушылармен тиімді қарым-қатынас жасай алады, клиенттермен, серіктестермен, жұмыс әріптестерімен қарым-қатынаста қарым-қатынас қабілеттері мен этикалық дағдылар болады
  • Образовательная программа 6B11111 Туристік бизнес
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top