Оқыту қиындықтарын диагностикалау және түзету

  • Оқытылатын мәселелер: оқытудағы қиындықтары бар білім алушыларды диагностикалау технологиялары; оқытудағы қиындықтары бар білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін бақылау әдістері мен әдістері; оқытудағы қиындықтары бар білім алушылар үшін вариативті білім беру жағдайларын жасау процесінде білім беру қатынастарына қатысушылардың өзара әрекеттесу технологиялары; психологиялық-педагогикалық сипаттамаларды, профильдерді, даму карталарын және психологиялық-педагогикалықмониторинг нәтижелері бойынша педагогикалық қорытындылар; оқуда қиындықтары бар білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, олардың білім беру қызметін ұйымдастыру бойынша ұсынымдар әзірлеуге қойылатын талаптар. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: оқытуда қиындықтары бар білім алушылардың білім алу қажеттіліктеріне мониторинг жүргізу; оқытуда қиындықтары бар білім алушылардың жеке дамуы мен әлеуметтік бейімделу ерекшеліктерін саралау және түсіндіру дағдылары; оқытуда қиындықтары бар білім алушылардың әмбебап оқу іс-әрекеттерін қалыптастыру тәсілдерін айқындау; түзету-білім беру қызметінің жеке жағдайларын таңдауды жүзеге асыру; мониторинг нәтижелері бойынша оқуда қиындығы бар білім алушылардың психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын, бейіндерін және жеке даму карталарын жасау; психологиялық-педагогикалық қорытындылар мен ұсынымдар жасау, оқушылармен түзету-дамыту, білім беру және сауықтыру іс-шараларын жүргізе білу
  • Образовательная программа 6B01721 Қазақ тілі мен әдебиеті
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 3
Top