Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі в Торайгыров университеті

  • Тәжірибелік фонетика (ағылшын тілі)
    Несиелер: 2

    Пәнінің мақсаты – ағылшын тілінің фонетикалық құрылымын, артикуляция әдістерін дамытуды, автоматтандырылған айтылу дағдыларын дамытуды қамтиды. Ана және ағылшын тілдерінде дыбыстардың айтылуындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды белгілеу негізінде әдеттегі артикуляцияны фонетикалық қайта құру; интонациялық үлгіні қабылдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәжірибелік грамматика (ағылшын тілі)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы шет тілінің грамматикасының толық және жүйелі сипаттамасы. Пәннің мақсаты - 1) шет тіліндегі эфир уақытын пайдалану дағдыларын қалыптастыру; 2 Сөйлеуде етістіктің жеке емес түрлерін қолдану дағдысын дамыту; 3 мақаланың өзіндік бөлігін қолдану дағдысын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәжірибелік фонетика (неміс тілі)
    Несиелер: 2

    Шетел тілі мен шет тілдік мәдениетті үйренуде мәдениаралық-қатысымдық біліктілік білім беру біліктілігі болып табылады, сонымен қатар, мәдениаралық-қатысымдық біліктілікті қалыптастыруда ақиқат шындықтың нысаны әртүрлі мәдениет өкілдерінің қарым-қатынас үдерісі түрінде айқындалады. Шеттілдік білім берудің стратегиясының жаңарып толығу кезеңінде екінші шетел тілінің статусы да өзгеріп, оны меңгерудің жаңа талаптары енгізілуде. «Шетел тілі (екінші)» курсының мақсаты тілдік мамандықтардың студенттерінің мәдениаралық біліктілігін базалық стандарттылық деңгейде (I ұлттық стандартты деңгей) қалыптастыру болып табылады. Көзделген бұл мақсат әр деңгейдің дескрипторларында көрсетілген шетел тілін меңгерудің міндеттерін жүзеге асыру арқылы қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәжірибелік грамматика (неміс тілі)
    Несиелер: 3

    Ауызша және жазбаша түрде грамматикалық түрде дұрыс сөйлеудің практикалық дағдыларын дамыту. Оқылатын тілдің грамматикалық құрылымының құрылымы; әр түрлі коммуникация жағдайында пайдаланылатын грамматикалық құбылыстар; мақсатты тілдің морфологиялық және синтаксистік құрылымдарын құру және пайдалану ережелері; зерттелген тілдің грамматикасын дамытудағы қазіргі заманғы үрдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам дамуының психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән тұлғаның даму психологиясының негіздерін зерттейді. Тұлғаның дамуы-ақыл-ойдың, мінез-құлықтың, іс-әрекеттің және басқа да жеке тұлғаның құрамдас бөліктерінің өзгеруіне әкелетін күрделі үдемелі процесстерді қарастырады. Пән негізінде тұлғаның дамуына әсер ететін факторлар, өсу кезеңдері және олардың психологиялық-педагогикалық сипаттамалары оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе және ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты студенттерді оқыту барысында шешуге қажетті негізгі міндеттермен таныстыру, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмысының негіздерін ашу, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру болып табылады. Бұл пәннің құрылымын анықтады. Оқу бағдарламасына келесі сұрақтар кірді: ғылымның даму тарихы, ғылыми зерттеулердің мәні мен түрлері, эксперименттік зерттеудің ерекшеліктері, ғылыми іс-әрекетті ұйымдастыру, алғашқы ғылыми жұмысты жазу кезіндегі жұмыс істеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Базалық шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 4

    Пәндерді оқытудың мақсаты - базалық жеткіліктілік деңгейі бойынша мамандандырылған ЖОО студенттерінің мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің мазмұны; Қазіргі қоғамдағы отбасы, қазіргі заманғы тұрғын үй, әлеуметтік мәселелер, мерекелер. Демалыс, саяхат. Жастар сәні мен жеке стилі, Менің университетім, Менің болашақ мамандығым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Базалық шетел тілі (неміс тілі)
    Несиелер: 4

    Пәндерді оқытудың мақсаты - базалық жеткіліктілік деңгейі бойынша мамандандырылған ЖОО студенттерінің мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің мазмұны; Қазіргі қоғамдағы отбасы, қазіргі заманғы тұрғын үй, әлеуметтік мәселелер, мерекелер. Демалыс, саяхат. Жастар сәні мен жеке стилі, Менің университетім, Менің болашақ мамандығым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқыту үшін әмбебап дизайн
    Несиелер: 5

    " Оқытудың әмбебап дизайны " пәні инклюзивті білім беру жағдайында оқу үдерісін ұйымдастыру мәселесін зерттейді. UDL-бұл діни талғамға, нәсілдік тиістілігіне және әлеуметтік мәртебесіне қарамастан, барлық балаларды бір білім беру кеңістігінде оқытудың әмбебап әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші шетел тілі 1 (ағылшын тілі)
    Несиелер: 3

    Сөйлеу немесе оқып-үйрену қабілеті мен ғылыми-техникалық әдебиетті меңгеру дағдыларын меңгеру, сөйлеуді сөйлеу, сөйлеу, оқу, шет тілінде жазу дағдысын меңгеру. Тілді табысты меңгеру үшін қажетті бірнеше дағдыларды қалыптастыруды үйренудің практикалық мақсатын пайдалану. Әдебиеттерді пайдалануға үйрету, сөздікпен жұмыс істеу, сөздерді және ережелерді есте сақтауды қамтамасыз ететін әдістерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пән адам туралы ғылым жүйесінде ерекше орын ала отырып, білім беру мен тәрбиелеу саласында үнемі жаңа міндеттер қоятын қоғамның әлеуметтік-экономикалық және ғылыми-техникалық дамуының әр түрлі жағдайларында оның әртүрлі кезеңдерінде пайда болатын тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту мәселелерін зерттейді және шешеді. Ол психологиялық-педагогикалық пәндер циклін әрі қарай оқу үшін негіз болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәдениетаралық коммуникацияның құрамында базалық шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - студенттердің мәдениетаралық, коммуникативтік және кәсіби біліктілігін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру. «Сөйлеу және жазу практикасы 2 (ағылшын тілі)» пәнін оқытудың мақсаты студенттердің сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу және жазу саласындағы мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Лексикология
    Несиелер: 3

    Лексикология - лингвистиканың бөлімі ретінде. Сөз мәселесі. Оқытылатын тілдің лексикасының этимологиясы. Оқытылатын тілдің сөздерінің қалыптасуы. Сөздердің семантикалық құрылымы. Хомамыми. Синонимдер. Оқытылатын тіліндегі эвфемизмдер. Антонимдер. Фразеология. Оқытылатын тілдің аймақтық түрлері. Лексикографияның мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі – тәрбие жұмысын жүзеге асыратын педагог, сынып жетекшісі ретінде студенттерді тәрбие жұмыстарына дайындауды жүзеге асыратын арнайы пән. Тәрбие процесінің негіздерін, тәрбие қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру технологиясын тануда таптырмас пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    "Білім берудегі менеджмент" курсының мақсаты студенттердің әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі басқарудың негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруіне; басқару міндеттерін шешу және тиімді шешім қабылдау шарттарын анықтауына процестерін оқып үйренуіне, басқару мәдениетін тәрбиелеу және басқарушылық ойлауды дамытуына бағытталған .

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші шетел тілі 1 (неміс тілі)
    Несиелер: 3

    Сөйлеу немесе оқып-үйрену қабілеті мен ғылыми-техникалық әдебиетті меңгеру дағдыларын меңгеру, сөйлеуді сөйлеу, сөйлеу, оқу, шет тілінде жазу дағдысын меңгеру. Тілді табысты меңгеру үшін қажетті бірнеше дағдыларды қалыптастыруды үйренудің практикалық мақсатын пайдалану. Әдебиеттерді пайдалануға үйрету, сөздікпен жұмыс істеу, сөздерді және ережелерді есте сақтауды қамтамасыз ететін әдістерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәдениетаралық коммуникацияның құрамында базалық шетел тілі (неміс тілі)
    Несиелер: 3

    Пәннің пәні - «Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі 2 пәні білім алушылардың мәдениаралық қарым-қатынастық және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру. Пәннің мақсаты – білім алушылардың сөйлеу, тыңдап-түсіну, оқу, жазу және сөйлеу тәжірибесі әрекеттері бойынша мәдениетаралық-қарым-қатынас құзіреттілігін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілдерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Шеттілдік білім берудің жаңа тұжырымдамасына негізделе отырып, шетел тілдері мен әдебиетінің болашақ мұғалімін қазіргі кезеңдегі маманға қойылатын әлеуметтік педагогикалық талапқа сәйкес кәсіптік- пәндік дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің түрлері. Коммерциялық заңды тұлғаларды құру, қайта ұйымдастыру және тарату. Кәсіпкерлік қызметтегі мүліктің құқықтық режимі. Кәсіпкерлік шарттар: түрлері, мазмұны және жасасу тәртібі. Кәсіпкерлік қызмет саласындағы жауапкершілік. Мемлекеттің шаруашылық айналымына қатысуының құқықтық формалары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етудің құралы ретінде: түсінігі мен мазмұны

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік ойлау негіздері, нарықтық жүйе және оның жұмыс істеу механизмі, кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастыру нысандары, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері, өндіріс шығындары және фирманың табысы, өндіріс факторларының нарығы (жер, еңбек, капитал), кәсіпкерлік идея және оны таңдау, құнды ұсыныс, тауар, бренд, брендинг, түрлері мен типтері, бизнес қызметті жоспарлау және басқару, кәсіпкерлік қызмет маркетингі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Экологиялық менеджмент корпоративтік басқару жүйесінің бір бөлігі ретінде. Экология және қазіргі өркениеттің мәселелері. Тұрақты даму тұжырымдамасы. Экологиялық менеджменттің даму кезеңдері. Экологиялық менеджменттің функциялары, инфрақұрылымы және принциптері. Экология және табиғатты пайдаланудағы менеджмент. Табиғи ресурстарды, экологиялық зияндарды, шығындарды экономикалық бағалау және қаржыландыру мен есептілік мәселелері. Экологиялық аудит және менеджменттегі табиғатты пайдалану аудиті

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жоба 1
    Несиелер: 3

    Білім беру бағдарламасының бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы. Әдеби шолу және алдындағы жүмыстарға талдау. Зерттеулер методологиясы. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды әзірлеу және қорытынды. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 4

    Педагогикалық психология - бұл тұлғаны тәрбиелеу мен оқытудың психологиялық мәселелерін-адамды әлеуметтендіруге бағытталған негізгі тетіктерді зерттейтін психологиялық ғылым саласы., білім беру міндеттерін орындаудың тиімділігін, педагогикалық шаралардың тиімділігін арттыратын, оқытудың психологиялық аспектілерін жақсартатын оқыту және тәрбиелеу әдістерін зерттейтін

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Екінші шетел тілі 2 (неміс тілі)
    Несиелер: 4

    Екінші шет тілін меңгерудің шекті деңгейіне қол жеткізген оқушыларды B2 деңгейінде озық шекті деңгейге көшуді жүзеге асырады, сонымен қатар студенттердің мәдениет деңгейінде шет тілдерін білу қабілетін одан әрі жетілдіру, өнімді және қабылдайтын тілдік материалдарды тереңдету және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Өмір тіршілігінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау. Төтенше жағдайлар кезінде сауатты шешімдерді болжау және қабылдау. Шаруашылық жүргізу объектілерінің халқы мен өндірістік персоналын ықтимал зардаптардан, апаттардан, дүлей зілзалалардан және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау. Қирау салдарын жою

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекетінің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып критериалды бағалау құралдарын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Екінші шетел тілі 2 (ағылшын тілі)
    Несиелер: 4

    Екінші шет тілін меңгерудің шекті деңгейіне қол жеткізген оқушыларды B2 деңгейінде озық шекті деңгейге көшуді жүзеге асырады, сонымен қатар студенттердің мәдениет деңгейінде шет тілдерін білу қабілетін одан әрі жетілдіру, өнімді және қабылдайтын тілдік материалдарды тереңдету және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Стилистика
    Несиелер: 5

    Бағамының мақсаты: Студенттердің стилистикалық оқылатын тіліне, оның жұмыс істеуіне, сондай-ақ талдау әдістерімен таныстыру бастап жүйесімен принциптерімен және стилистикалық. Тақырыбы: стилистика ғылымы; Негізгі ұғымдар ілінді; Ағылшын тілін сөздік құрамның стилистикалық сыныптамасы; Ағылшын тілін экспрессивные ресурстар; тілдік құралдары экспрессияға және стилистикалық тәсілдер; Ағылшын тілі әдеби функционалдық мәнерлер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі (неміс тілі)
    Несиелер: 4

    -«Жаһандық сахнадағы балалардың «КВО» мәртебесі» -«Әлеуметтік мәселелер және қазіргі қоғамдағы жаһандық міндеттер» -«Қазіргі әлемдегі білім беру мәселелері» -«Мәдениет және заманауи әлем» -«Білім беру жүйесіндегі бұқаралық ақпарат құралдарының даму бағыттары»

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Теориялық фонетика
    Несиелер: 3

    Қазіргі тәртіпті ағылшын тілінің фонетикалық құрылысын мақсаты зерделеу болып табылады. Тақырыбы: Фонетикалық ғылым. Физиологиялық және сөйлеу дыбыстарының артикуляциялық аспектілері. Дыбыстардың комбинаторлық түрлендіру сөзінде. Дыбыстардың фонологиялық аспектісі. Негізгі фонологические мектеп бар. Акцент құрылымын буын және ағылшын тілі. Ағылшын интонация. Ағылшын тілі мен ағылшын нұсқалары түрлері дыбыстау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
    Несиелер: 5

    Startup жобалары заманауи бизнес-кәсіпкерліктің құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнес-модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 4

    - «Жаһандық сахнадағы балалардың «КВО» мәртебесі» - «Әлеуметтік мәселелер және қазіргі қоғамдағы жаһандық міндеттер» - «Қазіргі әлемдегі білім беру мәселелері» - «Мәдениет және заманауи әлем» - «Білім беру жүйесіндегі бұқаралық ақпарат құралдарының даму бағыттары»

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шығыс тілі А1, А2 (қытай тілі)
    Несиелер: 5

    Оқу материалын кешенді ұйымдастыру негізінде А1, А2 деңгейінде сөйлеу белсенділігінің барлық түрлерін оқыту. Өмірдің жеке, әлеуметтік салаларының тақырыптары туралы ақпаратты түсіну, жалпыға ортақ стандартты жағдайдағы нақты коммуникациялық проблемаларды шешуге бағытталған; диалогқа қатысу; А1, А2 деңгейіндегі құлақ түпнұсқалық мәтіндерімен оқу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы кәсіби шетел тілі (неміс тілі)
    Несиелер: 4

    • «Тіл мен мәдениттің өзара қарым-қатынасы» • «Шетел тілі білім беруді дамытудағы қазіргі трендтер» • «Өнер және қазіргі қоғам» • «Медиа саласы мен медиа- тіл» • «Халықаралық интеграциядағы жаһандық мәселелер»

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Еуропа тілі А1, А2 (француз тілі)
    Несиелер: 5

    Пәнінің мақсаты: студенттерде оқу жылында шетел тілін жалпы білімдік пән ретінде оқытуда студенттердің коммуникативтік және жалпыкәсіби құзыреттерін ары қарай дамыту. - Коммуникативтік:, ана динамиктер сөз түсіну ауызша Диалогтік және монолог сөз ұстап тұрыңыз, сөздік жоқ unadapted мәтінді дауыстап оқып және өздеріне, эссе, реферат, аннотация, тезистер, олардың ана тiлiне және орыс шетелдік мәтінінде барабар аударма жасаймыз жазыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жоба 2
    Несиелер: 2

    Серіктес кәсіпорындар (ЖОО ғылыми мектептері) қызметінің бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы). Кәсіпорын қызметін талдау (мектептің ғылыми жетістіктері) және зерттеу міндетін қою. Әдеби шолу және алдындағы жүмыстарға талдау. Зерттеулер методологиясы. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды әзірлеу және қорытынды. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы кәсіби шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 4

    • «Тіл мен мәдениттің өзара қарым-қатынасы» • «Шетел тілі білім беруді дамытудағы қазіргі трендтер» • «Өнер және қазіргі қоғам» • «Медиа саласы мен медиа- тіл» • «Халықаралық интеграциядағы жаһандық мәселелер»

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Теориялық грамматика
    Несиелер: 3

    Пән тақырыбы тілді жүйелі және қызметтік тәсілдермен сипаттаудың біртұтастығы принципіне негізделген. Пәнді оқыту мақсаты – шетел тілінің грамматикалық құрылысының аса маңызды заңдылықтарын көрсету, студенттерді грамматикалық құбылыстардың негізгі аспектілерімен, айтап айтқанда, грамматиканың негізгі екі саласы морфология мен синтаксиспен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық хат (неміс тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты - жазбаша дискурс шет тілінде оқыту. Тақырыбы: мақсатты аудитория, композиция, эссе жазу ерекшеліктері, оның орнын негізгі және алғашқы туындылар Academic ұғымы writing, рұқсат етуді тезис баяндау ерекшеліктері, нысандарын, оның ғылыми ғылыми мәтін: Хабарды басқа, рұқсат етуді ресімдеу туындының сипаттамасы, баяндау, сенім, түсіндірме, сілтемелер, библиография, тілдік түсіндірмесі дәлелдеме Результаты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық хат (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты - жазбаша дискурс шет тілінде оқыту. Тақырыбы: мақсатты аудитория, композиция, эссе жазу ерекшеліктері, оның орнын негізгі және алғашқы туындылар Academic ұғымы writing, рұқсат етуді тезис баяндау ерекшеліктері, нысандарын, оның ғылыми ғылыми мәтін: Хабарды басқа, рұқсат етуді ресімдеу туындының сипаттамасы, баяндау, сенім, түсіндірме, сілтемелер, библиография, тілдік түсіндірмесі дәлелдеме

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тіл тарихы
    Несиелер: 3

    Тілдерді дамытудың теориялық аспектілері. Оқытылатын тілін дамыту кезеңдерін қысқаша шолу. Ескі оқытылатын тілі кезеңі (әліпби, фонетика, лексика, грамматика, синтаксис). Орташа оқытылатын тілі кезеңі (фонетика, лексика, грамматика, синтаксис эволюциясы). Жаңа оқытылатын тілі кезеңі (фонетика, лексика, грамматика, синтаксис деңгейінде эволюция және қазіргі жағдайы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көркем мәтінді интерпретациялау (неміс тілі)
    Несиелер: 4

    Бағамы өлшемді талдау көркем мәтін теориясы мен практикасын зерттеу мәселелеріне арналған. Тақырыбы бағамының: Мәтін бірлігі ретінде қарым-қатынас; жеке авторлық стилі; архитектоника мәтінді, сюжет; композициялық сөйлеу пішіндер; түсті несобственно тікелей сөз, сөз; фонетикалық, лексикалық және грамматикалық деңгейлері мәтіндегі тілдік бірліктердің өзекті ету; мәтінді идеялық және эстетикалық құндылығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ағылшын тілін оқытудың қазіргі заманау әдістемесі бойынша стандартталған тестер (ТКТ)
    Несиелер: 6

    Негізгі құрылымы тілі мен ағылшын тілін оқыту әдістемесін; сабақ және пайдалануды жоспарлау қосымша ресурстар мен әдістемелік құралдар; жүргізу және сабақ барысы (сабақ жүргізуге оның бейімдендіріп деңгейіне қойылатын жүргізеді; сипаты оқушының қателері айқындауға; мұғалімдер мен оқушылардың функциялары мен рөлін одан; дұрыс бағалау түсініктеме берген жауаптарға қарай білу оқушылар).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Академиялық мақсаттар үшін шетел тілі (неміс тілі)
    Несиелер: 3

    Мақсаты - ғылыми және практикалық жұмысы, шет тілінде студенттер кәсіптік қызметке даярлау. Ғылыми мәтіндерді оқу стратегиясы, сыни ойлау машықтарын дамыту, конспектілеу аудирование тұсаукесерлерді дайындау және жасау, қатысу фактісі, лекциялар, түйіндер, фактілерді тексеру ерекшеліктері мен пікір пікірталастарда электрондық коммуникация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Академиялық мақсаттар үшін шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 3

    Мақсаты - ғылыми және практикалық жұмысы, шет тілінде студенттер кәсіптік қызметке даярлау. Ғылыми мәтіндерді оқу стратегиясы, сыни ойлау машықтарын дамыту, конспектілеу аудирование тұсаукесерлерді дайындау және жасау, қатысу фактісі, лекциялар, түйіндер, фактілерді тексеру ерекшеліктері мен пікір пікірталастарда электрондық коммуникация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Еуропа тілі В1 (француз тілі)
    Несиелер: 4

    Пәнінің мақсаты: студенттерде оқу жылында шетел тілін жалпы білімдік пән ретінде оқытуда студенттердің коммуникативтік және жалпыкәсіби құзыреттерін ары қарай дамыту. - Коммуникативтік:, ана динамиктер сөз түсіну ауызша Диалогтік және монолог сөз ұстап тұрыңыз, сөздік жоқ unadapted мәтінді дауыстап оқып және өздеріне, эссе, реферат, аннотация, тезистер, олардың ана тiлiне және орыс шетелдік мәтінінде барабар аударма жасаймыз жазыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Оқытылатын шетел тілдері халықтарының әдебиеті (ағылшын тілі)
    Несиелер: 3

    Ұлыбритания әдебиеті: ерте ағылшын әдебиеті; ортағасырлық ағылшын әдебиет; Ренессанс ағылшын әдебиеті; XVII ғасыр ағылшын әдебиеті; Ағартушылық ағылшын әдебиет; XIX ғасыр ағылшын әдебиеті; XX ғасыр ағылшын әдебиеті; қазіргі заманғы ағылшын әдебиеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Екінші шетел тілі 3 (неміс тілі)
    Несиелер: 5

    Екінші шет тілін меңгерудің шекті деңгейіне қол жеткізген оқушыларды С1 деңгейінде озық шекті деңгейге көшуді жүзеге асырады, сонымен қатар студенттердің мәдениет деңгейінде шет тілдерін білу қабілетін одан әрі жетілдіру, өнімді және қабылдайтын тілдік материалдарды тереңдету және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көркем мәтінді интерпретациялау (ағылшын тілі)
    Несиелер: 4

    Бағамы өлшемді талдау көркем мәтін теориясы мен практикасын зерттеу мәселелеріне арналған. Тақырыбы бағамының: Мәтін бірлігі ретінде қарым-қатынас; жеке авторлық стилі; архитектоника мәтінді, сюжет; композициялық сөйлеу пішіндер; түсті несобственно тікелей сөз, сөз; фонетикалық, лексикалық және грамматикалық деңгейлері мәтіндегі тілдік бірліктердің өзекті ету; мәтінді идеялық және эстетикалық құндылығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Екінші шетел тілі 3 (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Екінші шет тілін меңгерудің шекті деңгейіне қол жеткізген оқушыларды С1 деңгейінде озық шекті деңгейге көшуді жүзеге асырады, сонымен қатар студенттердің мәдениет деңгейінде шет тілдерін білу қабілетін одан әрі жетілдіру, өнімді және қабылдайтын тілдік материалдарды тереңдету және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шығыс тілі В1 (қытай тілі)
    Несиелер: 4

    Сөйлеу немесе оқып-үйрену қабілеті мен ғылыми-техникалық әдебиетті меңгеру дағдыларын меңгеру, сөйлеуді сөйлеу, сөйлеу, оқу, шет тілінде жазу дағдысын меңгеру. Тілді табысты меңгеру үшін қажетті бірнеше дағдыларды қалыптастыруды үйренудің практикалық мақсатын пайдалану. Әдебиеттерді пайдалануға үйрету, сөздікпен жұмыс істеу, сөздерді және ережелерді есте сақтауды қамтамасыз ететін әдістерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Оқытылатын шетел тілдері халықтарының әдебиеті (неміс тілі)
    Несиелер: 3

    Ортағасырлық неміс әдебиет; неміс гуманизм және Реформалау; неміс Барокко; неміс Ағарту әдебиеті; неміс романтизмі; поэтикалық реализм; XIX ғасырдың соңы - XX ғасырдың басындағы неміс әдебиеті; жаңа және қазіргі заманғы неміс әдебиеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Лингвистикалық зерттеулер: қазіргі заманғы теориялар мен әдістер
    Несиелер: 5

    Тілі, ғылыми таным объектісі ретіндегі қазіргі заманғы лингвистиканың құрылымы; Парадигма антропоцентрическая жүйесі қазіргі заманғы маңызды ғылыми көріністер ретінде басқа; Тіл зерттеу, оның ерекшелігі, қағидаттарын лингвистикалық зерттеулер; Лингвистиканың, әдістері мен тәсілдерін, прагмалингвистики лингвоаксиологии, лингвистиканың лингвокультурологии тыс, сыртқы

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Іскери шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Кәсіби қарым-қатынасқа қажетті дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыру, халықаралық қатынастар саласындағы кәсіби қарым-қатынастарды, кәсіби қызметті дамыту. Халықаралық қарым-қатынас ережелерін білу және кәсіби этикет. Оқытылатын пәндер: жұмыспен қамту; іскер қатынасхаттар; іскерлік сапар; маркетинг және жарнама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Іскери шетел тілі (неміс тілі)
    Несиелер: 5

    Кәсіби қарым-қатынасқа қажетті дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыру, халықаралық қатынастар саласындағы кәсіби қарым-қатынастарды, кәсіби қызметті дамыту. Халықаралық қарым-қатынас ережелерін білу және кәсіби этикет. Оқытылатын пәндер: жұмыспен қамту; іскер қатынасхаттар; іскерлік сапар; маркетинг және жарнама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • CLIL әдістемесі бойынша оқыту
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты - студенттер мен қағидаттарына CLIL әдістемесін негіздерімен тәртіпті таныстық. Мақсаттары мен принциптерін CLIL әдістемесін; сабақтарды біріктіріп оқытудың жоспарлау мен жүргізу принциптеріне жауап беретін мәні мен көшірмесі; көрнекілік үшін оқу материалдары мен құралдары, оларды пайдалану және нақты аудиторияның бейімдеу; оқыту нәтижелерін бағалау

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Бақылағыштыққа ие, саралауға, талдау беруге икемді, қорытынды шығаруға, баға беруге икемді, критериялық, креативті ойлау қабілеттілігіне ие, өзін-өзі дамытуға биімді.

  • Код ON2

    Әртүрлі әлеуметтік ахуалда сәйкес бағдар бола алады, топта жұмыс жасауға қабілетті, өз көзқарасын сыпайы жақтай алады, жаңа шешімдерді ұсынады.

  • Код ON3

    Азаматтылық пен патриоттылық, әлеуметтік сананы жаңғырту-Рухани жаңғырту, университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларды ұйымдастыру кезінде Казақстанның үшінші жаңғыру идеялары негізінде лидерлік қасиеттерге ие болу.

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет (А2, B1, B2 деңгейлері) тілдерде, сонымен қатар кәсіби ортада, негізгі коммуникация дағдыларына ие екенін көрсетеді.

  • Код ON5

    Қазақстан Ребпубликасының қолданыстағы нормативті-заң актілерін есепке ала отырып, сонымен қатар экология және табиғатты қорғау облыстарында, старптап-жобаларын дамыта алады және экономиканың әр түрлі салаларында жүзеге асыра алады.

  • Код ON6

    Стандартты кәсіби міндеттерді шешу мен жұмысты ұйымдастыру үшін информация-коммуникациялық технологияларды қолдана алады.

  • Код ON7

    Инклюзивті білім жағдайларында кәсіби міндеттерді шешу кезінде педагогика мен тұлғаның жеке даму ерекшеліктерінің негізгі түсініктерін анықтайды, максималды эффективті білім траекториясын тұрғызу үшін стратегиялық ойлау мен білім ситуациясына баға беру мүмкіндігі ретінде метатанып білуді қолданады.

  • Код ON8

    Негізгі оқытылатын тілді әдеби формада, ауызша және жазбаша коммуникацияның әр түрлі типтерінің базалық әдіс-тәсілдерін еркін меңдерген.

  • Код ON9

    Шет тілдер білімі облысында кәсіби қызметтің бүкіл түрлерін жүзеге асыру үшін қажетті білім, бағды мен қабілеттерге ие болу.

  • Код ON10

    Лигвистикалық теориялар облысында заманауи ғылыми-теориялық қөзқарасын көрсетеді.

  • Код ON11

    Тілдік және әдеби факторларын жинау және саралау, филологиялық талдау және текстті түсіндіру базалық қабілеттілігін біледі.

  • Код ON12

    Тілдік материалды критериялық және шығармашылық ұғына алады, тілдік құбылыстарды өзіндік түсіндіре алады, шет және туған тілдердің тілдік құбылыстарын өзіндік зерттеулерін жүргізе алады.

6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі; екі шетел тілі
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шет тілі (екінші шығыс тілі)
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top