Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Кәсіптік оқыту в Қызылорда "Болашақ" университеті

  • Технология пәнін оқыту әдістемесі мен практикасы
    Несиелер: 5

    Жас ұрпақты қоғамдық өмірге, отбасындағы қызметке, кәсіпке даярлау, үнемі өзгеріп отыратын әлемде өмір сүретіні туралы түсінікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
  • Материалдарды өңдеу практикумы
    Несиелер: 3

    Материалдарды өңдеу технологиясының қазіргі замандық тақырыптар, эскиздер мен жобалар, жаттығулар орындау

    Селективті тәртіп
  • Материалдарды өңдеу практикумы I
    Несиелер: 2

    Материалдарды өңдеу технологиясының қазіргі замандық тақырыптар, эскиздер мен жобалар, жаттығулар орындау

    Селективті тәртіп
  • Материалдарды өңдеу практикумы
    Несиелер: 4

    Материалдарды өңдеу технологиясының қазіргі замандық тақырыптар, эскиздер мен жобалар, жаттығулар орындау

    Селективті тәртіп
  • Тігін бұйымдарын жобалау
    Несиелер: 5

    Тігін бұйымдарын конструкциялау мен модельдеу бағыты бойынша оқыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Технология пәнін оқыту теориясында жаңа әдісті пайдалану
    Несиелер: 5

    Заман талабына сай білім беру оқушылардың адамгершілік, интеллектуалдық дамуының жоғары деңгейі мен білімін қамтамасыз етуге бағытталған оқытудың үздіксіз үрдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория негіздері
    Несиелер: 3

    Курстың негізгі мақсаты экономикалық ойлау әдісін қалыптастыру, студенттердің экономикалық процестерді әдістерін, әдістерді, әдістерді, әдістерді, экономиканың кез келген саласына арналған құралдарын зерттеу әдіснамасын білу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық біліктілік бір жағынан педагогтың педагогикалық мәдениетінің маңызды компоненті болса, екінші жағынан кәсіптік даму мен жетілдірудің алғы шарты болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Oқу практикасы
    Несиелер: 2

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бұйымдарды әрлеу технологиясы
    Несиелер: 2

    Бұйымды әрлеу барысында орындалатын элементтер туралы білім-біліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өндірістік оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Қазақтың дәстүрлі қолөнері бұйымдарын жасаудың әдіс амалдарын меңгеру, эстетикалық талғамдарын арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Материалдарды өңдеу технологиясы
    Несиелер: 2

    Материалдарды өңдеу технологиясының қазіргі замандық тақырыптар, эскиздер мен жобалар, жаттығулар орындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Автомобильдерді модельдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Модельдеу танымның әмбебап формасы ретінде қызметтің кезкелген саласындағы құбылыстардың өзгеруі мен зерттелуінде қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың бейіндік оқытуын ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Кәсіби педагогикалық міндеттерді шешу және талдау үшін жаңа ғылыми әдістерді қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Автомобильдерді модельдеу, макеттеу және жобалау
    Несиелер: 5

    Модельдеу танымның әмбебап формасы ретінде қызметтің кезкелген саласындағы құбылыстардың өзгеруі мен зерттелуінде қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі және еңбекті қорғау
    Несиелер: 2

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіптік оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқушыларды өздігінше еңбек етуге даярлайтындықтан, оның бұрынғы еңбекке баулу жүйесінен айырмашылығы сол, ол баланың жеке тұлғалық шығармашылық дамуын қалыптастыруы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Жеке адамды тәрбиелеп, қалыптастыру үшін белгілі мақсатқа бағытталған жүйелі тәрбие мен білім беру туралы ғылым; тәрбиені, білім беруді және оқытуды зерттейтін теориялық және практикалық ғылымдардың жиыны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Материалдарды өңдеу технологиясы
    Несиелер: 4

    Материалдарды өңдеу технологиясының қазіргі замандық тақырыптар, эскиздер мен жобалар, жаттығулар орындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бұйымдарды әрлеу технологиясы
    Несиелер: 4

    Бұйымды әрлеу барысында орындалатын элементтер туралы білім-біліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Киімді көркем безендіру
    Несиелер: 5

    Безендіру сәулет, мүсін, кескіндеме, графика, театр, киноөнерінің көркемдеу құралдарын, жарық беру техникасын пайдалана отырып жүзеге асырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бұйымдарды әрлеу технологиясы
    Несиелер: 3

    Бұйымды әрлеу барысында орындалатын элементтер туралы білім-біліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың теориясы мен технологиясы туралы білімді меңгеру, білім нәтижелерін критериалды бағалау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес негіздер
    Несиелер: 2

    Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы ойлау және жемқорлыққа қарсы әрекет етуін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 3

    Кәсіби білім беру мекемелеріндегі педагогикалық менеджменттің негіздерімен, пәннің ғылыми ұғымдарымен студенттерді таныстыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлттық киімдерді безендіру
    Несиелер: 5

    Адамзат қоғамы дамыған сайын бұл көзқарастар өзгереді, яғни сәнде үнемі жаңарып отырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Материалдарды өңдеу технологиясы
    Несиелер: 3

    Материалдарды өңдеу технологиясының қазіргі замандық тақырыптар, эскиздер мен жобалар, жаттығулар орындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби педагогика
    Несиелер: 3

    Кәсіптік педагогика – жалпы педагогиканың бір тармағы ретінде енді өркендкп, дамып келе жатқан жас ғылым.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сызба геометриясы бойынша жаңа технология әдістерін пайдалану
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерге қажетті теориялық білімді қалыптастыру және сызу, инженерлік жобалау және жобалау құжаттамаларын әзірлеу, жобалау және оқу үшін практикалық дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Киімді көркемдеп сәндеу
    Несиелер: 5

    Адамзат қоғамы дамыған сайын бұл көзқарастар өзгереді, яғни сәнде үнемі жаңарып отырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлттық тағам дайындау технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәндерді оқудың мақсаты - бакалаврларды кәсіптік даярлау бағытында жалпы мәдени және негізгі кәсіби құзыреттіктердің қалыптасуын қамтамасыз ету, жоғары мектептің шақырған ұғымдары мен категорияларын оқып үйрену, заманауи тамақтану технологтарын даярлаудағы оқу жоспарының мақсатын түсіну, кітапхананы, әдебиет көздерін пайдалануды үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тоқыма метериалдар мен былғарыны көркем өңдеу
    Несиелер: 5

    «Технология» білім беру аймағында және қосымша білім беру жүйесінде әртүрлі материалдарды көркем өңдеу үшін оқу үдерісін жүзеге асыру үшін түлектерді дайындау;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіптік бағдар берудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: - жеке тұлғаның кәсіби дамуының негіздерін студенттердің тұтас жүйесін түсінуді ынталандыру жүйеде жұмыс істейтін мансаптық бағыттағы іс-шаралар мен еңбек қатынастарының жиынтығын; - кәсіби бағдар берудің ғылыми негізін қалыптастыру қазіргі жағдайда адамдар Курстың мақсаты: студенттерді кəсіби біліктіліктің негізгі заңдарымен, сондай-ақ адам өмірінің жағымсыз құбылыстарымен таныстыру; - студенттердің білім беру қызметін дамытудың заманауи шарттарында жастардың кәсіби өзін-өзі анықтау проблемасына теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін түсіну; - кәсіптік қызметті оқуға мүмкіндік беретін әр түрлі әдістерді қолдану қабілетін дамыту; - практикалық дағдыларды игеру үшін жағдай жасау жұмысқа және кəсіби қызметті таңдау туралы шешімдер қабылдауға дайындығын қалыптастыру процесінде студенттерге кәсіптік бағдар беруді үйрету дағдылары;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың өнімді еңбегін ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    жеке тұлғаның кәсіби дамуының негіздерін студенттердің тұтас жүйелік түсінуіне ықпал ету жүйеде жұмыс істейтін мансаптық бағыттағы іс-шаралар мен еңбек қатынастарының жиынтығын; - кәсіби бағдар берудің ғылыми негіздерін қалыптастыру қазіргі жағдайда адамдар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Автомашинаны құрастыру және жабдықтау
    Несиелер: 5

    - стандартты машина бөлшектері мен жабдықтарын жобалау мен есептеу әдістерін түсінудің теориялық негізін қалыптастыру; - тракторлар мен автомобильдерді, ауылшаруашылық машиналарын, техникалық жүйелердің сенімділігін және т.б келесі пәндерді оқып-үйренуге инженерлік дайындаудың негізін қалау; - машиналар мен жабдықтарды әзірлеу, пайдалану және жөндеу үшін қажетті тәжірибелік-конструкторлық дағдылар мен дағдыларды үйрену, типтік бөлшектер мен монтаждық қондырғыларды зертханалық сынау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін басқару
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: - жеке тұлғаның кәсіби дамуының негіздерін студенттердің тұтас жүйесін түсінуді ынталандыру жүйеде жұмыс істейтін мансаптық бағыттағы іс-шаралар мен еңбек қатынастарының жиынтығын; - кәсіби бағдар берудің ғылыми негіздерін қалыптастыру қазіргі жағдайда адамдар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы сурет және сұнғат
    Несиелер: 3

    Көркемдік байқауды, көрнекі есте сақтауды, шығармашылық қиялды дамытуды, сондай-ақ, студенттер эфирден бастап, оны аяқтауға дейін барлық кезеңдердегі жұмысты үйлестіру дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тамақтану технологиясы мен практикумы
    Несиелер: 6

    Пәндерді оқудың мақсаты - бакалаврларды кәсіптік даярлау бағытында жалпы мәдени және негізгі кәсіби құзыреттіктердің қалыптасуын қамтамасыз ету, жоғары мектептің шақырған ұғымдары мен категорияларын оқып үйрену, заманауи тамақтану технологтарын даярлаудағы оқу жоспарының мақсатын түсіну, кітапхананы, әдебиет көздерін пайдалануды үйрену. Курстың мақсаты: - теориялық білімді шоғырландыру және практикалық мәселелерді шешуде оны қолдану дағдыларын меңгеру; - қоғамдық тамақтануды ұйымдастыруға қатысты ақпаратты іздестіру мен өңдеудің заманауи әдістерін жоғары тиімді пайдалану дағдыларын игеру; - кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық технологияларды және техникалық құралдарды пайдалануға дайын болыңыз; - бакалаврдың негізгі кәсіби жағдайын, оның дүниетанымын, мінез-құлық стилін қалыптастыру, кәсіби этиканы дамыту; - мақсаттарды қою дағдыларын дамыту, жеке немесе бірлескен қызмет үшін тапсырмаларды қалыптастыру, әріптестермен жұмыс жасау; - таңдалған мамандықтың сапалы дамуы үшін өзін-өзі қамтамасыз ету мен жауапкершілікті сезіну; - өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу бойынша белсенді жұмыс жүргізуге жұмылдыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сүйектерді және мүйіздерді көркем өңдеу
    Несиелер: 5

    үйіз бен сүйектен жасалған жартылай дайын өнімдер мен қарапайым конфигурациялы көркем бұйымдарды фрезерлік қайрау станоктарында және аршу шеңберлерінде өңдеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кондитерлік өнімдерді дайындау технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәндерді оқудың мақсаты - бакалаврларды кәсіптік даярлау бағытында жалпы мәдени және негізгі кәсіби құзыреттіктердің қалыптасуын қамтамасыз ету, жоғары мектептің шақырған ұғымдары мен категорияларын оқып үйрену, заманауи тамақтану технологтарын даярлаудағы оқу жоспарының мақсатын түсіну, кітапхананы, әдебиет көздерін пайдалануды үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы техникалық және арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Кәсіптік білім беру мұғалімдеріне әдістемелік оқытуды қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіптік оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 4

    Жаңаша оқыту технологиясы — белгіленген мақсатқа нəтижелі қол жеткізуді қамтамасыз етуде оқытудың формасы, əдістері мен құралдарын ашып көрсетіп, оқу бағдарламасында белгіленген оқытудың мазмұнын жүзеге асыру тəсілі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем еңбек теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    кәсіптік-техникалық училищелердегі кәсіптік білім беру мұғалімдеріне әдістемелік оқытуды қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Декоративті картина
    Несиелер: 4

    Сәндік-қолданбалы өнер білімдерін қолдану және қолдану негізінде құрылыс материалдарын көркемдей өңдеудің практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты кәсіпкерлік теориясы мен практикасын бизнес-құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде зерттеуге негізделген бизнес жүргізуде практикалық дағдыларға ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Текстильді жаңа әдіспен көркемдеп өңдеу
    Несиелер: 3

    Басты кәсіпорын құрамына дайындау және көмекші өндірісі, материалдарды дайындап материалды-техникалық жабдықталу, нормативті-техникалық құжаттама. Өндіріс пен қызмет көрсетудің орталақтандыру дәрежесі әр түрлі және басты кәсіпорынға байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Текстильді көркем өңдеу: материал және тері
    Несиелер: 3

    Тоқыма материалдарын әрлеудің физика-химиялық негіздері бойынша теориялық материалдарын, әрлеу процестеріне тәжірибелік білімін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы пәндерді жаңа технологиялық әдіспен оқыту
    Несиелер: 5

    Кәсіптік білім беру мұғалімдеріне әдістемелік оқытуды қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сән үлгілерін көркемдеу технологиясы
    Несиелер: 3

    Сән – әлеуметтік, экономикалық құбылыс. Адам қоғамының дамуына, жаңа тарихи қоғамдастықтар пайда болуына байланысты адам киімі де түбірімен өзгеріп отырады. Қазіргі сәнді демократияшыл деуге де болады, себебі қазіргі таңдау идеясы мен еркіндіктің көптігімен, яғни әртүрлі стильдерімен, пішіндерімен, үлгілерімен, көлемдерімен, киім ұзындығымен, алуан түсті гаммалығымен ерекшеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәндік қолданбалы өнер
    Несиелер: 4

    Сәндік қолданбалы өнер келелі өндірістік, технологиялық міндеттерді атқарғанымен, өз дәуіріндегі өнер мен мүліктік мөдениеттің даму дөрежесіне тәуелді болып, дәстүрлі, жергілікті этникалық ұлттық ерекшеліктің негізінде дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқушылардың бейіндік оқытуын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Кәсіптік білім берудегі дәстүрлі технологияларды түрлендірудің концептуалды тәсілідерін, даярлау жүйесіндегі инновациялық технологияларды пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Декоративті-қолданбалы өнер
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: сәндік-қолданбалы өнер білімдерін қолдану және қолдану негізінде құрылыс материалдарын көркем өңдеудің практикалық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Текстильді көркем өңдеу: материал және тері (қ)
    Несиелер: 5

    Электромагниттік және электронды тізбектер мен әдістерді электротехникалық және электронды тізбектермен қамтамасыз ететін процестерді негіздейтін негізгі процестерді студенттермен танысу, электротехника және электротехника негіздері бойынша теориялық және практикалық дағдыларды меңгеру, электротехника және электроника негіздері, необходимые для специальности последующих дисциплин

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жабдықтарды пайдалану және жөндеу
    Несиелер: 5

    Технологиялық жабдықтарды қолданудың тиiмдiлiгi олардың техникалық күйменнен, яғни оның уақытылы қызмет көрсетуі мен жөндеу жұмыстарына байланысты болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Керамикалық бұйымдарды дайындау технологиясы
    Несиелер: 5

    Техникалық сабақтарда, сондай-ақ техникалық шығармашылық үйірмелерінде қосымша білім беру жүйесінде жалпы білім беру мекемелерінде кәсіптік қызмет үшін қажетті ағаш өңдеу технологиясының (жобалық, терминологиялық, дизайнерлік, эстетикалық, экологиялық)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Материалдарды өңдеудің теориясы, станоктар және құрал-саймандар
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарды күнделікті тұрмыстағытұтыну бұйымдарын, киім топтарын дайындау және оларды көркемдеп-сәндеу барысындақолданылатын тігін машиналарының түрлерін толық меңгеріп, тігін ісіне орынды пайдалану, қол және машина тігістерін,машина кестелерін дымқылды жылумен өңдеу жұмыстарының түрлерін киімнің негізгі және сән беруші бөліктерін өңдеу барысындақолдануға үйркту арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дизайнның конструкторлық технологиясы
    Несиелер: 5

    Техникалық және сәндік жоспарлау объектілерін жобалау, техникалық шығармашылық және өнертапқыштық міндеттерді шешу, тұрмыстық техникалық жүйелерді жөндеу, жөндеу және түзету саласында жеке тұлғаның (студенттердің) шығармашылық ойлау қабілетін қалыптастыру және дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Киімді конструкциялау және модельдеу
    Несиелер: 5

    Техникалық және сәндік жоспарлау объектілерін жобалау, техникалық шығармашылық және өнертапқыштық міндеттерді шешу, тұрмыстық техникалық жүйелерді жөндеу, жөндеу және түзету саласында жеке тұлғаның (студенттердің) шығармашылық ойлау қабілетін қалыптастыру және дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Станоктар мен өлшеу жабдықтары
    Несиелер: 5

    Білдек құрушы кәсіпорындармен шығарылатын білдектер үлгілерінің шартбелгісін құрудың принциптерін білдектердің технологиялық тағайындалуы мен өңдеу түрлері бойынша жіктеу жолымен меңгеру және білдектің технологиялық мүмкіндіктерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұрмыстық электроника және радиотехника (е)
    Несиелер: 5

    Электромагниттік және электронды тізбектер мен әдістерді электротехникалық және электронды тізбектермен қамтамасыз ететін процестерді негіздейтін негізгі процестерді студенттермен танысу, электротехника және электротехника негіздері бойынша теориялық және практикалық дағдыларды меңгеру, электротехника және электроника негіздері, необходимые для специальности последующих дисциплин

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Материалдарды көркем өңдеу: темір және ағаш
    Несиелер: 5

    Электромагниттік және электронды тізбектер мен әдістерді электротехникалық және электронды тізбектермен қамтамасыз ететін процестерді негіздейтін негізгі процестерді студенттермен танысу, электротехника және электротехника негіздері бойынша теориялық және практикалық дағдыларды меңгеру, электротехника және электроника негіздері, необходимые для специальности последующих дисциплин

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағаш өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Техникалық сабақтарда, сондай-ақ техникалық шығармашылық үйірмелерінде қосымша білім беру жүйесінде жалпы білім беру мекемелерінде кәсіптік қызмет үшін қажетті ағаш өңдеу технологиясының (жобалық, терминологиялық, дизайнерлік, эстетикалық, экологиялық)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зергерлік бұйымдарды дайындау технологиясы
    Несиелер: 5

    Техникалық сабақтарда, сондай-ақ техникалық шығармашылық үйірмелерінде қосымша білім беру жүйесінде жалпы білім беру мекемелерінде кәсіптік қызмет үшін қажетті ағаш өңдеу технологиясының (жобалық, терминологиялық, дизайнерлік, эстетикалық, экологиялық)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Материалдарды өңдеудің жаңа технологиялық теориясы
    Несиелер: 5

    Материалдардың құрылу негіздері, олардың қасиеттерінің қалыптасуы және қолдану салаларының тағайындалуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылардың техникалық шығармашылығын модельдеу және конструкциялау
    Несиелер: 5

    Техникалық және сәндік жоспарлау объектілерін жобалау, техникалық шығармашылық және өнертапқыштық міндеттерді шешу, тұрмыстық техникалық жүйелерді жөндеу, жөндеу және түзету саласында жеке тұлғаның (студенттердің) шығармашылық ойлау қабілетін қалыптастыру және дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Материалдарды өңдеудің теориясы, тігін машиналары мен ҚЖ
    Несиелер: 5

    Арнайы машина жасау болаттардың негізгі тобы үшін косындылау теориясының және олардың технологиялық өңделу режимдерін таңдау мәселелері түсінігімен студенттерді дағдыландырып легірлеу ұстанымы мен жоғары берік машина жасау материалдарының әр түрлі тобының ғылыми жасалуының негізін оқытып үйрету болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Технологиялық жабдықтарды пайдалану
    Несиелер: 5

    Технологиялық жабдықтарды қолданудың тиiмдiлiгi олардың техникалық күйменнен, яғни оның уақытылы қызмет көрсетуі мен жөндеу жұмыстарына байланысты болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіптік білімнің политехникалық негіздері
    Несиелер: 5

    Бакалаврларда педагогикалық басқарудың негізгі функциялары, принциптері, әдістері туралы теориялық идеяларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қорытынды аттестация
    Несиелер: 12

    қорытынды аттестация (GIA) - орта және негізгі жалпы білім берудің мемлекеттік аккредиттелген базалық білім беру бағдарламаларын әзірлеуді аяқтайтын міндетті емтихан

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оқушылардың кәсіби дайындау жүйесіндегі оқытудың қазіргі технологиялары
    Несиелер: 5

    Жаңаша оқыту технологиясы — белгіленген мақсатқа нəтижелі қол жеткізуді қамтамасыз етуде оқытудың формасы, əдістері мен құралдарын ашып көрсетіп, оқу бағдарламасында белгіленген оқытудың мазмұнын жүзеге асыру тəсілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Бакалаврларда педагогикалық басқарудың негізгі функциялары, принциптері, әдістері туралы теориялық идеяларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кәсіби практика
    Несиелер: 8

    Кәсіби практиканың мақсаты гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық цикл пәндерін оқып-үйрену барысында студенттердің алған теориялық білімдерін нығайту, кеңейту, тереңдету және жүйелеу болып табылады; математикалық және жаратылыстану циклі; кәсіптік цикл, сондай-ақ кәсіпорында (ұйымда) тәуелсіз практикалық тәжірибе алу және таңдалған профильдегі практикалық дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Web –дизайн
    Несиелер: 5

    Веб-дизайнерлер: веб-беттердің логикалық құрылымын жобалау; ақпаратты ұсынудың ең қолайлы шешімдерін ойлап; веб-жобаның безендірілуімен айналысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Интернетте программалау
    Несиелер: 5

    Компьютерлік білім беру, программалаудың негізін оқыту, компьютерде желілік мазмұнды есептерді шешу мəселелерін зерттеу болып келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Білім берудегі смарт технологиялар
    Несиелер: 5

    Қазіргі кезде әлемнің түкпір-түкпіріне бұл елдердің SMART Technologies компаниялары инновациялық құралдарын ұсынып, жұмыс пен оқытуға деген адамның көзқарасын түбірімен өзгертті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Заманауи Қазақстанның қәзіргі заман тарихының негізгі сатыларының объективті тарихи білімі,қоғамның қалыптасуы, жұмыс істеуі және даму заңдылықтары туралы теориялық идеялары, қазіргі заманғы әлемдегі саяси ғылымның зор маңызы, мәдени даму заңдары, психологиялық білім, философияның біртұтастығы, ақпарат іздеу, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпаратты жинау, «Рухани жағыру» патриоттық актісінің тұжырымдамасы, мазмұны және негізгі құндылықтары, дене шынықтыру мәдениетінің құралдары мен әдістері.Орыс тілінде еркін сөйлейді және ағылшын тілін толық меңгерді.

  • Код ON2

    Нарықтық экономика және сәулет бизнесі туралы заңдар, жұмыс мәдениеті, киім үлгісінің жасалу жолдары, адамдар арасындағы адамгершілік қарым – қатынастарды жаңарту, терең ғылыми кәсіптік- педагогикалық дайындық.

  • Код ON3

    Ғылыми-теориялық білімдерін бекітті, іскерлігі мен дағдылары қалыптасты, жазықтықта кеңістіктік объектілерді кескіндеу әдістері және позициялық, метрлік және конструкторлық есептерді шешу алгоритмдері, машина жасау, ойлау қабілеттері, тамақтану рационындағы көкеністердің маңызы, кондитерлік өнімдердің энергетикалық құндылығымен және химиялық құрамы, қазақтың ұлттық тағамдары, дайындалатын заттың бетін тегістеу, оймыштап бедер салу, бояу ағаш бетін қыздырылған металлмен қару, біздің ұшымен қарып өрнек, жазу түсіру, зергерлік бұйымдары, оларды көркемдеу жолдары.

  • Код ON4

    Макеттеудің жалпы техникасы, қарапайым геометриялық құрылымдарды қалыптастыру әдістері, ағаш өңдеу технологиясының -жобалық, терминологиялық, дизайнерлік, эстетикалық, экологиялық негіздерін практикада меңгеру, композициялық құрылыстың жалпы заңдары, түсінудің теориялық негізі,стандартты машина бөлшектері мен жабдықтарын жобалау және есептеу әдістері, орындау тәсілдері, операциялар, бұйымдарды дайындау, реттеу, механизмдер мен осыған ұқсас өндірістік іс-әрекеттерді баптау, матадан аппликация,жұмсақ ойыншықтар,құрақ құрау,макраме,көркем тоқу әдіс-тәсілдері.

  • Код ON5

    Болашақ мұғалімдердің педагогикалық ойлауының негіздері, қабілеттері, педагогикалық шындықты, интегралдық педагогикалық үдерістің заңдары.Қазіргі заманғы педагогикалық ғылымның теориялық негіздері, негізгі дағдылары, әр түрлі материалдардан жасалған бұйымдарды жобалау, малдың сүйегін, мүйізін тұрмысқа жарату.

  • Код ON6

    Педагогикалық үрдістерді жобалау және құрылымы, білім беру мәселесін, әдіс-тәсілдерді инновациялық үрдістермен алмастыру ,бейіндік оқыту жүйесін ұйымдастырудың жалпы ережелері, сапалы бұйым жасау, қазақ халқының сәндік-қолданбалы өнер түрлері, еңбек сүйгіштік, шеберлік, көркем жамау, сөгу және химиялық тазалау.

  • Код ON7

    Кәсіптік білім берудегі педагогиканың мәні, оқыту және тəрбиелеудің психологиялық-педагогикалық практикасында алынған білімді жүзеге асыру біліктіліктері жəне критериалды бағалаудыңтехнологиялық негіздері, білім беру қызметінің түрі, үздіксіз білім беру жүйесі, кәсіби қызмет аясы сигналдар теориясы, радиобайланыс, жобалау, автоматтандырылған жүйелерді басқару және сенімділігі, компьютерлік жүйелер, телекоммуникация саласындағы ұйымдастыру, ақпараттық қауіпсіздік, менеджмент және маркетинг теориясы.

  • Код ON8

    Жалпы пәндер бойынша ғылыми-теориялық білімінің деңгейі, кәсіби маманның дайындығы, білімді жеке өзі тәжірибеде қолдануы.

6B01401 Кәсіптік оқыту
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық және телекоммуникациялық жүйелер университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін дайындау (Жалпы білім беретін кәсіптік оқыту және тәртіпті)
Бакалавриат

Еуразия Технологиялық Университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01401 Кәсіптік оқыту
Бакалавриат

М. Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Кәсіптік оқыту
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі:
Top