Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01405 Музыкалық білім (1 жыл) в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Дәстүрлі музыкалық өнер және фольклор
    Несиелер: 5

    Фольклорда қалыптасқан дәстүрлермен байланысты музыкалық өнердің негізгі ерекшеліктерін зерттеу. Адам өмірінің әртүрлі кезеңдерімен байланысты музыканың әр түрлі формалары мен жанрларын магистранттарды оқыту және оқыту. Үйлену тойында орындалатын, бала туумен және басқа да әдет-ғұрыптармен байланысты әндер халықтың салт-дәстүрлерімен және тұрмысымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақтың фольклорлық аспаптары
    Несиелер: 5

    Қазақ ұлттық құралдарын зерттеу және насихаттау, ежелгі экспонаттардың кең таралуын қамтамасыз ету. Қазақ халық аспаптары: шертер, сазсырнай, сыбызғы, жетіген, шанқобыз және т. б. құрылу тарихымен байланысты ұлттық аспаптардың қазіргі жай-күйі, олардың қазақ музыкалық ұжымдарына қажеттілігі және оларды қолданудың қазіргі деңгейі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орындаушылық өнер тарихы
    Несиелер: 4

    Күйлердің құнды байлығы мен мұрасын, сондай-ақ күйшілердің: Құрманғазы, Тәттімбет, Диналар, Қазанғап, Дәулеткерей, Сүгір, Әлшекей және т.б. шығармашылық жолын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық-эстетикалық іс-әрекеттегі болашақ мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі
    Несиелер: 5

    Болашақ маманның әдістемелік, кретивтік, зияткерлік және ақпараттық мәдениетін ұйымдастырудың педагогикалық шарттарын анықтайды, нақты білім беру тәжірибесінде шығармашылық өзін-өзі танытуға тұрақты құндылықты бағдар қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Магистратурада шетел тілін оқытудың негізгі мақсаты болашақ магистрдің кәсіби іс-әрекетіндегі тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен біліктіліктерін ары қарай дамыта отырып халықаралық стандарттары шеңберінде комминукативтік құзіретін жүйелі тереңдету болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу: зертеудің әдістері мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    және оның ерекшеліктері. Ғылыми-зерттеу қызметінің кезеңдері. Зерттеу қызметінің ақпараттық ресурстары. Библиографиялық Ақпарат және оның өмір сүру формалары. Ақпараттық іздеу стратегиясы. Ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелері. ҒЗЖ презентациясының формалары. Магистрлік жоба: мақсаты, міндеттері, құрылымы. Зерттеу нәтижелерін баяндау. Жазбаша жұмыстың құрылымы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент және басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннен сабақ беру мақсаты заманауи ұйымдардың қызметін басқарудың теориялық негізгі ойларын, әдістемелік негіздерін магистранттардың терең ұғынуы және тәжірибелік әдістеріне ие болу болып табылады. «Менеджмент және басқару психологиясы» курсының мәні кәсіби бағытталған тұлғаның шығармашылық мүмкіндігінің қалыптасуы мен ашылуындағы оның жетекші рөлімен анықталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық білім берудегі педагогика әдістемесі
    Несиелер: 4

    Кәсіби ойлау қабілеті бар кәсіби талапты орындайды. Қарастырылатын мәселенің бастапқы кезеңінде музыкалық-педагогикалық рефлексия өткізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түркі халықтарының музыкалық аспаптары
    Несиелер: 5

    Түркі халықтарының музыкалық аспаптарын тану, талдау, ажытата білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби және әдістемелік құзіреттілік
    Несиелер: 5

    Қызметтің кәсіби деңгейін қалыптастырады, ойлаудың ғылыми-әдістемелік стиліне ықпал етеді,танымдық мәселелерді шешу үшін жеткілікті білім деңгейі,белгілі бір саладағы адам қызметінің тәжірибесі ретінде қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка мұғалімінің әдістемелік дайындығы
    Несиелер: 4

    Кәсіби білімнің жеткілікті көлемі ғана емес, өзекті мәселелерді шешудің оңтайлы жолдарын табуға, мақсаттар мен міндеттерді жоспарлы құрастыруға, оқыту әдістемесін жетілдіруге қабілетті кең бейінді маманды қалыптастыру қажеттілігі. Музыкалық тәрбие мәселелері бойынша ақпараттардың кең ағымында дұрыс бағдарлану, әртүрлі әдістемелік ұсынымдар мен жаңашылдықтарға саналы, сыни және шығармашылық тұрғыдан қарау, өз көзқарасын негіздее білу, музыкалық жұмыстың тиімді әдістерін таңдауға дәлелді қарау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық психотерапия
    Несиелер: 5

    Музыканың адам ағзасына сауықтыру әсерін зерттейді, музыкалық - рационалды психотерапияның теориялық принциптерін зерттейді Жүйке кернеуінің жағдайын жояды, мумузыкальды - медитативті жаттығуларды (көрермендердің көріністері мен түсініктерін жандандыру,философиялық аутотренинг,аудио/видео материалдар) пайдаланады, психологиялық деңгейде өмірдің толық ауқымын сезінуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылыми материалды шет тілінде баяндайды; кейіннен алынған ақпаратты талдау және бағалау жөнінде мамандық бойынша түпнұсқа әдебиеттерді оқиды, аударады; кәсіби қызметтің іскерлік хат алмасуы шет тілінде жүргізеді

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте дүниетанымдық, әлеуметтік-лингвистикалық және басқарушылық міндеттерді шешу қабілетін көрсетеді. Басқару психологиясының негізгі аспектілерін қажеттіліктерін және басқарушылық өсудің өзіндік перспективаларын ұғынуын көрсетеді

  • Код ON3

    Дағдарыстық жағдайларда коммуникацияларды жүзеге асыру, сапаны бақылау және кешенді басқарудың заманауи тәсілдерін қолдана отырып, мультимәдени командаларды басқарады

  • Код ON4

    Ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру әдістемесі мен алгоритмін меңгерген. Ақыл-ой және эмоциялық қызметке байланысты музыканы біледі, адамның денсаулығына, санасына, мінез-құлқына әсер етеді

  • Код ON5

    Өнер туындыларының кең мұрасын ашуға бағытталған музыкалық білім беру саласында іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізеді

  • Код ON6

    Музыкалық-педагогикалық қызмет нормаларын жасау ережелерін қалыптастыру тәжірибесін жинақтайды

  • Код ON7

    Музыкалық білім беру әдіснамасы, Ғылыми зерттеу әдістемесі мен әдістемесі, ғылыми жоба бойынша теориялық-әдіснамалық білім мен іскерлікті практикада түсінеді, түсіндіреді және қолданады

  • Код ON8

    Қазақ халық аспаптарының ерекшеліктерін анықтайды,оларды түркі халықтарының басқа да құралдарымен салыстырады

  • Код ON9

    Музыкалық қызметтің барлық түрлерінде игерілген теориялық білімді қолданады

  • Код ON10

    Музыкалық-тарихи білімді меңгерген, музыка тарихын дамытудағы маңызды тарихи кезеңдерді ұғынуға бағытталған талдауды жүзеге асырады

Top