Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03106601 7M03106601 - Психология в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • ЖОО-да психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Заманауи психологияны оқытудың теориялық және әдіснамалық мәселелері. Жоғары мектепте Психологияны оқыту тарихы. Жоғары мектептегі психологиялық білімнің білім беру стандарттары. Психология ЖОО-дағы гуманитарлық дайындықтың құрамдас бөлігі ретінде. Гуманитарлық парадигма және оны психологиядағы жүзеге асыру. Психолог қызметі кәсіби психологиялық білім берудің бағдары ретінде. Психологияны психологиялық ойлауды қалыптастыру факторы ретінде оқыту (психология бойынша оқу міндеттерінің таксономиясы). Психология

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасы нақты мамандықтар үшін жоғары білім беру мәселелерін шешуде, сондай-ақ магистранттар болашақтағы кәсіби қызметінде басқару үдерісінің мазмұнының ғылыми негізін игеруге ықпал етеді. Жоғары мектеп педагогикасы заманауи оқу үрдісіне қойылатын талаптарды ғылыми негіздеуге және оның заңдылықтарын анықтауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылымның тарихы мен философиясы оның тарихи дамуындағы және өзгермелі әлеуметтік-мәдени контекстіндегі ғылыми танымның жалпы заңдылықтарын зерттеу ретінде. Ғылым философиясы және ғылым әдіснамасы. Ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт ретінде және мәдениеттің ерекше саласы ретінде. Қазіргі заманғы өркениет мәдениетіндегі ғылым. Ғылыми танымның ерекшеліктері. Қоғам өміріндегі ғылымның қызметтері. Ғылыми қызметтің институционалдық нысандарының тарихи дамуы. Ғылыми қауымдастықтар және

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    "Шет тілі" пәнінің мазмұны және "Кәсіби шет тілі" вариативті бөлімі шет тілді құзыреттіліктің интегрративімен байланысты тығыз байланыста болатын үш негізгі компонентті қамтиды: қарым-қатынас саласы және тақырып; Әлеуметтік-мәдени білім; лингвистикалық білім.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиядағы статистиканың қазіргі заманғы әдістері
    Несиелер: 3

    Психологиядағы статистикалық әдістерге кіріспе. SPSS бағдарламасында деректерді дайындау. Статистика негіздері. Жиіліктік талдау ерекшеліктері. Іріктеу деректер. SPSS деректерді түрлендіру ерекшеліктері. Статистикалық айнымалылардың сипаттамасы. Деректерді зерттеу. Өңдеудің параметрлік емес өлшемдері. Өңдеудің параметрлік өлшемдері. Корреляция коэффициенті және оның SPSS бағдарламасында ұсынылуы. Регрессиялық талдау. Психологиядағы мәліметтерді дисперсиялық талдау. Факторлық талдау. SPSS деректерді графикал

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Студенттердің басқару қызметінің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі түсініктерін қалыптастыру, менеджер қызметінің құрылымындағы әлеуметтік психологиялық білімдерді қолдану ерекшелігін ашу, тиімді басқару негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық қағидаларды талдау дағдыларын меңгеру болып табылады. Курстың мазмұны: басқару психологиясының негізгі түсініктері, теориялық ережелері және өзекті мәселелері; басқару психологиясының теориялық ерекшеліктері; басшының жеке ерекшеліктері; ұйымдағы басшының жән

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп психологиясы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің негізгі даму тенденциялары. Психология қызметі. Жоғары білім беру жүйесіндегі оқу қызметінің психологиялық компоненттері. Оқытушы мен студент қызметінің ерекшеліктері. Студенттік жастың тұлғалық ерекшеліктері. ЖОО-дағы Психодиагностика. Студенттерді тәрбиелеудің психологиялық ерекшеліктері және студенттік топтардың рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология ғылымындағы кәсіби шетел терминологиясы
    Несиелер: 5

    Кәсіби және арнайы лексика. Терминология. Студенттердің шет тілді терминологиясын оқыту әдістемесі. Ағылшын психологиялық терминологиясы ағылшын психологиялық терминологиясын лингвистикалық зерттеудің объектісі ретінде. Қазіргі ағылшын тілі жүйесіндегі психологиялық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 6

    Курстың қысқаша мазмұны: педагогикалық практика жоғары оқу орнындағы (ЖОО) ғылыми-педагогикалық қызметке кәсіби даярлықтың құрамдас бөлігі болып табылады және арнайы пәндерді оқытуды, студенттердің оқу қызметін ұйымдастыруды, пән бойынша ғылыми-әдістемелік жұмысты, практикалық оқытушылық қызметтің дағдылары мен іскерліктерін алуды қамтитын жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру бойынша докторанттардың практикалық қызметінің түрі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы психологиялық ғылымның өзекті мәселелері (ағылшынша)
    Несиелер: 4

    Қазақстандағы психологияның даму тарихының теориялық-әдіснамалық мәселелері. Қазақстандағы психологиялық ойлардың даму кезеңдері. XIX ғасырдың екінші жартысында-XX ғасырдың басындағы психологиялық ойлар (бас Уәлиханов, А. Құнанбаев, С. Торайғыров). Ш. Құдайбердиев, А. Байтұрсынов, М. Жұмабаев және т.б. психологиялық көзқарастары. Психологиялық зерттеулердің негізгі теориялық бағыты. Қазақстандағы жас ерекшелік және педагогикалық психологияның дамуы мен қалыптасуы. Қазақстандағы жас ерекшелік және педагогика

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Танымдық іс-әрекет психологиясы (ағылшынша)
    Несиелер: 4

    Ко-диалогтік танымдық іс-әрекетті қалыптастырудың психологиялық негіздері. Бірлескен диалогтік танымдық іс-әрекетті қалыптастыру процесінде оқыту процесін басқару. Оқу үдерісіндегі танымдық іс-әрекет білімді сенімге айналдыру кезінде танымдық іс-әрекетті басқару, қабылдауды басқару негізінде студенттердің танымдық іс-әрекетін белсендіреді. Қабылдауды басқару негізінде студенттердің танымдық іс-әрекетін белсендіру. Білімді сенімге айналдыруға негізделген танымдық іс-әрекет. Танымдық белсенділік шығармашылық

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи психологияның инновациялық тенденциялары
    Несиелер: 5

    "Инновация" түсінігі. Инновациялық іс-әрекет психологиясы, оның нысаны, пәні, міндеттері. Психологиядағы инновациялық зерттеу жұмыстары. Қазіргі психологияның басты жаңалықтарына қысқаша шолу.Қазіргі психологияның өзекті мектептері: гештальтпсихология, транзакт анализ, НЛП, психодрама, логотерапия, коучинг.Тұлға психологиясының қазіргі концепциялары. Эклектикалық тәсіл.Психологиялық кеңес берудің өзекті және инновациялық әдістемелері: проблемалық жағдайды модельдеу, шығармашылық белсенділік, коммуникативті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнопсихологиядағы экперименттік және кросс-мәдени зерттеулер
    Несиелер: 4

    Этнопсихологияның ғылыми-теориялық негіздері. Этнопсихологияның әдіснамалық негіздері. Қазіргі әлеуметтік-этникалық психологияның категориялық аппараты. Этносаралық қатынастарда топаралық қабылдау тетіктері. Кросс-мәдени психологияның негізгі ұғымдары. Кросс-мәдени зерттеулерді жоспарлау және жүргізу ерекшеліктері. Тұлғаның мәдениеттанулық зерттеулерінің бағыттары. Әлеуметтік-этникалық мінез-құлықты реттеушілердің мәдени вариативтілігі. Ұлттық психология Қазіргі заманғы әлеуметтік-этникалық мәселе ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дін психологиясы (ағылшынша)
    Несиелер: 4

    Дін психологиясында дінді зерделеуге жалпы психологиялық және әлеуметтік-психологиялық көзқарас ретінде жүзеге асырылады. Діннің қазіргі психологиясының әдіснамалық және теориялық мәселелері. Дін психологиясының американдық мектебі. Дін психологиясының еуропалық мектебі. Фрейдтің, Карл Юнгтің, Эрих Фромманың психологиялық концепциясы. Трансперсоналдық психология. Діннің психологиялық алғышарттары. Діннің психологиялық тамыры. Діни даму факторлары. Діни топтар мен жеке тұлғалардың психологиясы. Діни сенім. Д

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлғаны диагностикалаудың заманауи әдістері
    Несиелер: 4

    Тұлғаның диагностикасының қазіргі әдістері - теориялық пән және психологтың практикалық қызметінің саласы. Теориялық пән ретінде тұлғаны диагностикалаудың заманауи әдістері валидтік және сенімді диагностикалық пайымдауларды шығару заңдылықтарын, "диагностикалық ой-пікірлердің" ережелерін қарастырады, олардың көмегімен белгілі бір психикалық жай-күйінің белгілерінен немесе индикаторларынан, құрылымынан, үрдістерінен қазіргі адамның тұлғасын құрайтын осы психологиялық "ауыспалы" бар-жоғын және айқындылығын ан

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы (ағылшынша)
    Несиелер: 5

    Ғылыми қызмет әдіснамасы. Эксперименталды психологияның әдіснамалық принциптері. Ғылыми зерттеу әдістерінің негізгі стандарттары. Ғылыми теорияның құрылымы. Ғылыми теория және гипотезалар. Эмпирикалық және ғылыми фактілердің арақатынасы. Зерттеудің негізгі әдістері және оның негізділік түрлері. Психологиялық зерттеудегі эксперименталды әдістің мәні. Психологиялық эксперименттің түрлері. Психологиялық эксперименттегі айнымалылар және оларды өлшеу. Тәуелді және тәуелсіз айнымалылар. Психологиялық экспериментт

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерциализациялау
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зияткерлік қызметтің нәтижелерін коммерцияландыру процесін зерттеу, инвестициялар тарту, өндірістегі дамуды жүзеге асыру және оларды одан әрі қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеу тәжірибе
    Несиелер: 14

    Зерттеушілік іс-тәжірибенің мақсаты – нәтижелері магистрлік диссертацияның негізіне енетін, мекемелерден (мемлекеттік және жеке кәсіпорындардан, АҚ, институттардан, министерліктерден) бастапқы статистикалық материалдарды алу, өзіндік статистикалық, хронометраждық, әлеуметтанулық зерттеулер жүргізу. Іс-тәжірибенің мақсаттары: - университетте экономикалық мәселелерді шешудің әдістері мен әдістемелері төңірегінде алған теориялық білімдерді бекіту; - бастапқы статистикалық мәліметтерді жинақтау, оның ішінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы алған білімдерін ғылыми, ғылыми және ғылыми емес таным нысандары мен әдістерін пайдалана отырып өзектендіреді.

  • Код ON2

    Жоғары мектептің оқу үрдісінде психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу үшін дайындық деңгейін көрсетеді.

  • Код ON3

    Жоғары білім беру ұйымдарында білім беру үдерісін басқарудың формалары мен әдістерін меңгереді.

  • Код ON4

    Ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгереді.

  • Код ON5

    Психологиялық қызметтің инновациялық модельдері мен технологияларын оларды өз кәсібінде одан әрі қолдану үшін талдайды.

  • Код ON6

    Оқу үдерісін ұйымдастырады, сөйлеу әрекетінің төрт түрі: тыңдалым, сөйлеу, оқу және жазу сияқты мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынасты еркін меңгереді.

  • Код ON7

    Әртүрлі білім беру ұйымдарында психологиялық жұмыстың ерекшелігін біледі.

  • Код ON8

    Көмек көрсетуге мұқтаж балалардың жеке, жас ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық бағдарламаларды әзірлейді.

  • Код ON9

    Кең көп бейінді білім беруді талап ететін дербес ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық қызметті жүргізе алады

  • Код ON10

    Ғылыми зерттеу, педагогикалық және тәрбие жұмыстарын жүргізуде әдістемелік және әдістемелік білімді қолдана алады; ғылыми мақалаларды, тезистерді, конференцияларда, симпозиумдарда, дөңгелек үстелдерде, пікірталастарда және пікірталастарда сөз сөйлейді

Top