Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01503 География в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру саласында тиімді жұмыс жасай алатын, заманауи педагогикалық білім беру әдістері мен ақпараттық технологияларды қолдана отырып, инновациялық білім беру саясатының міндеттерін жүзеге асыра алатын, сонымен қатар географиялық проблемалар саласында жаңа білімді қалыптастыратын, тиімді қарым-қатынас жасай алатын, академиялық шет тілі бойынша ғылыми қоғамдастық және халықаралық ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізетін жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D015 География педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
  • География және қоршаған ортаның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – табиғатты тиімді пайдалану бойынша іс-шараларды жүзеге асыру үшін табиғи ресурстарды Мемлекеттік басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру. Пән: адамның табиғи ортамен тұрақты өзара әрекеттесуін және қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін, техногенді жүйелердің рөлін, табиғи ресурстарды экономикалық бағалау мәселелерін, экологиялық қауіп-қатерді төмендету үшін табиғатты пайдалану саласындағы инвестицияларды, табиғи ресурстарды басқаруды зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым зерттеудің әдістері
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – диссертациялық жұмысты ұйымдастыру кезінде географиялық ғылыми зерттеулердің әдіснамасын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс ғылыми зерттеу процесінің логикасымен, географиялық зерттеу әдістерінің классификациясымен, ғылыми зерттеудің эмпирикалық және теориялық деңгейімен, ғылыми мәселенің тұжырымдалуы мен тұжырымдамасымен, қолжазба жұмысын жасау әдіснамасымен, диссертация жұмысын ұйымдастыру технологиясымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі ғылыми географиялық мектептердің жетістіктері және Дүниежүзілік стандарттау институтының (PMI, IPMA) жобаларды басқару саласындағы халықаралық тәжірибесі туралы теориялық және іргелі білім беру. Менеджменттің негізі ретінде жобалық менеджмент ұғымын түсінудің әдістемелік ерекшеліктері практикалық мысалдар мен тапсырмаларды қолдана отырып, ғылыми жобаларды сәтті басқаруға қажетті негізгі дағдыларды шоғырландыруға мүмкіндік береді. Пәнді оқу барысында докторанттар білімнің, тәжірибенің және алдыңғы қатарлы халықаралық тәжірибеге негізделген жүйелік ұсыныстарды басшылыққа ала отырып, өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде жобаларды жүзеге асыру барысында үлгілік мысалда жобалар менеджері ретінде шешімдерді таба алады және өңдей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасында географиялық ғылым мен білім беруді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жоғары білім беруде географияны оқыту әдістері мен география ғылымын ұйымдастыруға арналған білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. ЖОО-да географияның тарихи дамуын талдау, географияны оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын білу; географияның ұйымдастырушылық білім беру, тәрбиелеу және дамыту мақсаттарын ашады; жоғары білім географиясының мазмұнын, оның жекелеген компоненттері мен курстарын зерттеу; географияны оқытудың заманауи түрлері мен әдістерін, географиялық білім, білік қалыптастыру әдістемесін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Географияны оқутыдағы ГАЖ
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ГАЖ және геоақпараттық технологияларды қолдану арқылы жоғары оқу орындарында географиялық пәндерді оқытудың тиімділігін арттыру жолдарын оқу. Пән ашық ГАЖ қосымшаларының көмегімен географиялық ақпаратты өңдеудің заманауи әдістерін, Quantum GIS, GRASS, Google MAP, PostGIS, PostgreSQL бағдарламаларының негіздерін және т. б. оқытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • География ғылымының қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - қазіргі кезеңдегі табиғи және әлеуметтік-экономикалық дамудың негізгі проблемаларын көрсете отырып, ғаламдық табиғи және әлеуметтік-экономикалық кеңістікті ұйымдастырудың негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру, оны саралау, шығармашылық қабілеттерін дамыту және ғылыми дүниетанымын қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер келесі құзыреттерді қалыптастырады: • негізгі кәсіптік ақпаратты мемлекеттік және сыни тұрғыдан талдау; Жалпы әлемдік экономика құрылымындағы және жеке елдер мен аймақтардағы өзгерістерді бағалау; • аналитикалық сипаттамаларды жасаңыз, негізгі проблемаларды анықтаңыз, соларға сәйкес тиісті қорытындылар жасаңыз • ғылыми білім мен дағдыларды іс жүзінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Географиялық білім берудің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - географиялық білім беру сапасын жоғарылату мәселелерін шешуде дағдыларын қалыптастыру, қолданыстағы әдіснамалық жүйенің өзгеруіне үлес қосу, стандарттау үдерістерімен, мамандандырылған, жеке дамып келе жатқан оқытуға көшу, оның мәдениет бағдарлануын жетілдіру, оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері мен технологияларын оңтайландыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты - географиялық ғылыми және білім беру салаларында жазбаша және ауызша сөйлеу әрекеті дағдыларын қалыптастыру. Курс ғылыми байланыстың, ғылыми және ғылыми-публицистикалық дискурстың ерекшеліктерімен танысуға бағытталған, академиялық сөйлеуді, ғылыми стильдің ерекшеліктерін, тақырып бойынша әдебиеттерді іріктеудің негізгі принциптері мен әдістерін, ғылыми сабақтастық пен плагиаттың, академиялық хат алмасудың ерекшеліктерін қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Географиядағы жаңа ойлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - табиғи және техногендік объектілер арасындағы кеңістік-уақыттық қатынастар мен өзара байланысты, адам қызметінің географиялық салдарын зерттеу. Курсты оқып-үйрену кезінде географиялық зерттеулерде заманауи географиялық ақпараттық технологиялардың құралдарымен кеңістіктік деректерді зерттеудің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын игеру. Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: 1) студенттерді әртүрлі географиялық жағдайдағы шаруашылықтардың түрлерімен таныстыра отырып, адамзаттың тіршілік ету ортасын (өмір сүру кеңістігін) жан-жақты қарастыру; 2) әлемді жеке табиғи немесе әлеуметтік компоненттер жиынтығы түрінде емес, белгілі бір заңдарға сәйкес қалыптасатын және дамитын аумақтық табиғи және әлеуметтік жүйелердің нақты иерархиясы түрінде қалыптастыру. 3) қоғамның кеңістіктік ұйымының нысандары мен құрылымдары және оның әртүрлі деңгейлерде - жергілікті, аймақтық, ұлттық, этникааралық, ғаламдық қызмет ету заңдылықтары туралы ғылыми идеялар қалыптастыру. 4) біздің заманымыздың маңызды мәселелерін шешуде аймақтық тәсілдің маңыздылығын бағалау. 5) зерттеу үшін қолданыстағы әдістемелік және әдістемелік аппаратты ұсынуға.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON8

    ON8. Оқу процесін модельдеу, енгізу және бағалау және жұмыс берушінің қажеттіліктеріне сәйкес қосымша кәсіби білім беру бағдарламаларын жобалау;

  • Код ON11

    ON11. Ғылыми нәтижелерді тәжірибеге енгізудің әлеуметтік, экономикалық және экологиялық салдары тұрғысында жүргізіліп жатқан зерттеулердің нәтижелерін болжау;

  • Код ON4

    ON4. ГАЖ технологияларын қолдана отырып, географиялық ақпаратты өңдеудің заманауи инновациялық әдістерін қолдану;

  • Код ON3

    ON3. Жер туралы ғылымдармен байланысты орталықтарда, сондай-ақ Қазақстан Республикасының орта және жоғары мектептерінде географиялық курстарды оқыту процесінде жоспарлау, әзірлеу, енгізу, үйлестіру және басқару;

  • Код ON12

    ON12. Ғылыми коммуникацияның заманауи әдістері мен технологияларын қолдана отырып, академиялық шет тілі арқылы ғылыми қоғамдастықпен тиімді қарым-қатынас жасау мүмкіндігі, ғылыми және ғылыми білім беру мәселелерін шешу үшін халықаралық деңгейде зерттеу жұмыстарына қатысуға дайын болу.

  • Код ON10

    ON10. Ғылыми және білім беру салаларында сараптамалық кеңестер береді, ғылыми нәтижелерді жариялайды және ұсынады, ғылыми жарияланымдарды өңдейді және дайындайды;

  • Код ON2

    ON2. Заманауи географиялық зерттеулер жүргізу процесінде инновациялық әдістер мен әдіснамалық тәсілдерді біріктіре отырып, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау және жинақтау арқылы қолданбалы зерттеулерде ұсыныстар жасау;

  • Код ON9

    ON9. Педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіреді, олардың қолданылу шекараларын, оларды білім беру және әлеуметтік-мәдени ортада жүзеге асырудың мүмкін болатын қауіптерін, әрі қарай зерттеу перспективаларын бағалайды;

  • Код ON1

    ON1. Күрделі аумақтық мәселелерді шешуге және әлеуметтік-экономикалық, физикалық-географиялық және геосаяси процестерді басқаруға, аймақтық және жаһандық деңгейде теориялық және әдіснамалық ережелер әзірлеу;

  • Код ON5

    ON5. Статистикалық, математикалық, картографиялық зерттеу әдістерін қолдана отырып зерттеу жобаларын жүргізу;

  • Код ON7

    ON7. Оқу тәжірибесін жетілдіру мақсатында психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласындағы зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді;

  • Код ON6

    ON6. Студенттің тұлғалық және кәсіби дамуының жоспарланған деңгейін қамтамасыз ету үшін білім беру технологияларын, оқыту мен тәрбиелеу әдістері мен құралдарын таңдау және тиімді пайдалану;

Top