Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10110 Биомедицина в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өмір туралы ғылымның дамыған салаларында көп пәнаралық білімге ие, сапалы ғылыми зерттеулер мен білім беру арқылы көшбасшылықты көрсете алатын және адам денсаулығын жақсартуға өз үлесін қоса алатын жүйелі ғылыми ойлау және зерттеу қабілеттерін көрсететін мамандар даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M143 Биомедицина
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Биомедициналық зерттеулердегі эксперименттік модельдер
    Несиелер: 3

    Студенттер биомедициналық зерттеулерде қолданылатын модельдік жүйелердің әртүрлі түрлері туралы, in vitro және ex vivo тәсілдерінен бастап жануарлар модельдері мен адамның биологиялық үлгілерін пайдалануға дейінгі әдістермен танысады. Олардың артықшылықтары мен шектеулері. Қолдану перспективалары. Ғылыми, этикалық, құқықтық және технологиялық аспектілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы патология
    Несиелер: 12

    Адам ағзасының құрылымы мен жұмысының нормасымен салыстырғанда қарастырылатын негізгі патологиялық механизмдерге шолу. Курс медициналық емес негізгі білімі бар студенттерге ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы биомедициналық статистика
    Несиелер: 5

    Биомедициналық деректерді статистикалық талдаудың практикалық курсы, сипаттамалық статистика, ықтималдық элементтері, гипотезаны тестілеу, параметрлік емес әдістер, корреляциялық талдау және сызықтық регрессия. Тиісті статистикалық тестілерді қалай таңдау керек, статистикалық маңыздылығын қалай бағалау керек және үлкен мәліметтер жиынтығын талдауда жиі кездесетін қателіктерден қалай аулақ болуға болады және ғылыми нәтижелердің көбеюін қамтамасыз етеді. Биостатистикалық әдістердің негізгі компоненттері OMIC зерттеулерінде де, денсаулық сақтау зерттеулерінде де қолданылады. Шағын топтардағы мақалаларға сыни талдау және кейстер қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биомедициналық білім және зерттеу негіздері
    Несиелер: 12

    Пәнаралық базалық курста қазіргі биомедициналық зерттеулерді әрі қарай тереңдету үшін қажет және биологияға жатпайтын мамандықтардың студенттеріне арналған биохимия, жасуша биологиясы, генетика және геномика және молекулалық биология курстарында дәстүрлі түрде оқытылатын негізгі ұғымдар мен әдістер қарастырылады. Курс аясында студент сонымен қатар биологияның осы салаларынан алынған негізгі зертханалық техниканы енгізудегі олқылықтарды толтырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылымның табиғатын, құрылымын, ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін; ғылымның генезисі мен тарихын оның үлгілерінің, бейнелерінің және ойлау түрлерінің қалыптасуы тұрғысынан түсіндіруге; 2. ғылыми ізденіс қызметінде туындайтын және терең кәсіби білімдерді қажет ететін міндеттерді тұжырымдауға және шеше білуге; 3. зерттеудің қажетті әдіс-методтарын таңдауды, бұрынғыларын жетілдіруді және нақты ізденістің міндеттерінен туындайтын жаңа әдіс-тәсілдерін жасауды жүйелеуге; 4. ғылымның тарихы мен философиясының, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімдер методологиясының негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың шындығын сараптауға және түсінуге; 5. әдістемелік және әдістік білімдерді ғылыми ізденісте, педагогикалық және тәрбие жұмыстарында қолдануды түсіндіруге. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биомедициналық ғылымдағы жетістіктер және жаңа көкжиектер
    Несиелер: 5

    Бұл курс ауру мен денсаулықты түсіну тұрғысынан ең түрлендіргіш биомедициналық ғылымның жетістіктері мен жаңа перспективаларын туралы тұтас түрінде қарастыруға арналған. Медицинаның молекулалық, дараланған медицинаға айналуы. Қонақ дәрістер ең перспективалы зерттеулердің жарияланымдарын талқылайтын семинарлармен толықтырылады. Осы зерттеулер мен жаңалықтарды алға жылжыту және олардың пайдасына қол жеткізу проблемаларын талдау. Курс сонымен қатар зерттеудің ықтимал бағыттарын анықтау үшін жүйелі түрде оқу және ақпаратты сыни тұрғыдан көрсету дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық ақпарат және эпидемиология
    Несиелер: 3

    Қазақстан Республикасындағы денсаулық сақтау жүйесі және медициналық көмекті ұйымдастыру. Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығы және денсаулық сақтау саласындағы іс-шаралар. Медициналық статистика негіздері. Халық денсаулығын сипаттайтын көрсеткіштер. Медициналық ұйымда және денсаулық сақтау жүйесінде статистикалық есепке алуды ұйымдастыру. Эпидемиология және биостатистиканың негізгі түсініктері. Курс медициналық емес білімі бар магистранттарға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жаратылыстану, гуманитарлық және әлеуметтік мамандық саласында оқитын магистранттарды ауызекі сөйлесуде, тұрмыста күнделікті өмірде, өз мамандығы саласында, кәсіби қарым-қатынас жасауда шетел тілін белсене қолдана білу дағдыларына үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. қажетінше жылдам әрі ойланбастан күнделікті және кәсіби тақырыптарда сөйлеуді үйренуге; 2. жалпы және кәсіби тақырыптарда адамдармен пікір таластыруға; 3. әртүрлі тақырыптарға, онымен қоса кәсіби тақарыптарда баяндамалар мен презентациялар дайындауға; 4. таныс тақырыптардағы дәірстерді тыңдауға және бір тыңдағаннан оқу мәтінін түсінуге. 5. мамандыққа байланысты түпнұсқадағы мәтіндерді оқу және шет тілінен ана тіліне сөздік пен анықтамалардың көмегімен аударуға; 6. жалпы және кәсіби тақырыптарда өз пікірін дәлелдей отырып эссе және баяндама жазуға, қызықтырған сұрақтар бойынша тереңдетілген хабарламалар жазуға. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: «Шет тілі (Кәсіби)» пәні магистранттардың бойында, мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқып аудару, терминологиялық сөздікті қалыптастыру, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу, күнделікті кәсіби қарым-қатынас саласында және т.б. үшін қажетті коммуникативтік құзыреттер мен дағдыларды дамытуды көздейді. ағылшын тілін үздіксіз оқыту циклінің интегративті бөлігі. Бұл курс коммуникативтік (оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу) және тілдік (айтылу, лексика, грамматика), жалпы мәдени және тұлғааралық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. «Шет тілі (Кәсіби)» курсы магистранттарды шетел тілін мамандық саласында жүйелі білімін жетілдіру, тереңдету, кеңейту, өз бетінше кәсіби біліктілігін арттыру құралы ретінде пайдалана білуге баулуға бағдарланған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу және тілдік соның ішінде: айтылу, лексика, грамматика, баяндамалар жазып, конференцияларда сөз сөйлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зертханалық басқару
    Несиелер: 3

    Зертханалық жұмыстың қауіпсіздігі және сапасы. Зертханалық сапаны басқару - негізгі қағидаттар, процедуралар мен стандарттар. СОП. Ұлттық және халықаралық стандарттар (ISO 9000, GLP, CMP, GCP және т.б.). Адамның биоматериалдарын қолдану арқылы зертханалық жұмыстың ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және менеджмент негіздері
    Несиелер: 2

    Курс жұмыста жетістікке жету үшін маңызды «жұмсақ» дағдыларды дамытуға бағытталған: тиімді қарым-қатынас, жоспарлау, көшбасшылық, топтық жұмыс, проблемаларды стратегиялық талдау және сыни ойлау, жоба және инновациялық басқару. Міндетті практика кейстерді шешу және рөлдік ойындар арқылы қамтамасыз етіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биомедициналық зерттеудегі жақсы тәжірибе
    Несиелер: 5

    Биомедициналық ғылымның зерттеу объектісі мен міндеттері. Жақсы зерттеу тәжірибесінің стандарттары. Ғылыми көзқарастың және дәлелді практиканың технологиялық және әдіснамалық принциптері. Биомедициналық этика. Биомедициналық зерттеудің дизайны және түрлері. Аударма, (клиникаға дейінгі) зерттеулер - айырмашылықтар мен ерекшеліктер. Адамның биоматериалдарын қолданумен адами зерттеу. Жоспарлау, орындау, ғылыми жобалардың нәтижелері туралы есеп беру. Курс шағын жобаларды дайындауды қарастырады, сонымен қатар жаттығу, топтық жұмыс, академиялық жазу, мәліметтерді ұсыну және талдау, ақпаратты іздеу және ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттардың бойында кәсіби іс-әрекеттің тиімділігін арттыруға қажетті психологиялық ғылым мен практиканың негіздері арқылы қазіргі ғылыми ақпараттарды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылыми-педагогикалық және кәсіби іс-әрекетте туындайтын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді түсіну; 2. психологиялық көзқарас бойынша өмірлік және кәсіби жағдаяттарды сыни талдау, даму мүмкіндіктері мен ресурстарының, тұлға және ұжым іс-әрекетінің нәтижесі мен мінез-құлқы арасындағы өзара байланысты көре білу; 3. жалпы білім беруде өзі және өзгелер туралы психологиялық ақпаратты біріктіру және негiзделген пікірлерді тұжырымдау; 4. тиімді шешім қабылдау үшін психологиялық білімдерді қолдану, кәсіби іс-әрекет пен жеке өмірде сәтті коммуникативті стратегияны жүзеге асыру; 5. ұжым мен өзінің потенциалын дамыту үшін психологиялық білімдерді тиімді қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Психологияның пәні, салалары, әдістері, психикалық процестердің қызметі мен даму заңдылықтары, тұлғаның күйлері мен қасиеттері, қарым-қатынас, тиімді өзара әрекеттің негіздері және конфликтіні шешу, магистранттардың кәсіби және ғылыми-педагогикалық іс-әрекетін есепке ала отырып өзін дамыту және презентациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жасушалық және молекулалық патобиология
    Несиелер: 5

    Қазіргі кезеңдегі адам денсаулығы мен ауруларының жасушалық, молекулалық және физиологиялық механизмдеріне терең шолу, оның ішінде геномның қызмет етуі, жасуша циклінің реттелуі, жасушалардың дифференциациясы, қартаю мен жасушалардың өлуі, сигналдардың ауысуы және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жүйелік биология және биомедицина
    Несиелер: 5

    Биомедициналық деректер туралы ғылымның теориясы мен практикасы. Аурулармен және денсаулықпен жаңа қатынастарды анықтау үшін геномика, экспосомика және феномика туралы мәліметтер жиынтығын біріктіретін жоғары тиімділікті интегралды зерттеулер жүргізудің заманауи мәліметтері мен әдіснамалық тәсілдері. Машина жасау және жасанды интеллект. Табиғи тілдік өңдеу. Жалпыға қол жетімді деректермен жұмыс (мысалы, CDC, NIH dbGaP деректері), статистикалық бағалар мен биомедициналық нәтижелерді интерпретацияланған әдебиеттерде (және кәсіби емес басылымдарда) түсіндіру. Жүйелік биомедицинада қолданылатын құралдарға, бағдарламалық жүйелерге және талдау және визуализация әдістеріне шолу. Қолданыстағы құралдарды қолдана отырып, негізгі зерттеу мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биомедициналық мәліметтерді талдауға арналған бағдарламалау
    Несиелер: 10

    R/RStudio, Python, бұлтты инфрақұрылымды және т.б. қолдана отырып, биомедициналық деректерді талдаудың негізгі дағдылары. Экспосомика, геномика және феномика деректерді біріктіретін болжау алгоритмдерін жасау. Деректерге негізделген зерттеу әдістерін енгізу. Курс әрі қарай білім алу, зерттеу немесе осы салада мансапқа дайындалу үшін жеткілікті тәжірибелік тәжірибені қамтамасыз етуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Онкологиялық аударма зерттеулер
    Несиелер: 5

    Қатерлі ісік биологиясы саласындағы заманауи әдістер мен аударма зерттеулердің жетістіктері қатерді бағалаудың, жасушалық және молекулалық сипаттамалардың, қатерлі ісік ауруының алдын-алу, анықтау, диагностикалау мен емдеудің жаңа әдістері болып табылады. Нақты терапия. Онкологиядағы мәліметтер базасы және жүйелік биомедицина.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Нейробиология
    Несиелер: 10

    Тәртіптік сипаттағы жүйке жүйесінің биологиясын және патобиологиясын білудің заманауи бағыттары. Биохимиялық, молекулалық биологиялық, биофизикалық, ультраструктуралық, биотехнологиялық және көрнекі тәсілдерді қолдану арқылы жасушаішілік сигнал берудің молекулалық және жасушалық механизмдерін зерттеуге баса назар аударылады. Бұл бағдарламаның негізгі бағыты денсаулық пен аурулардағы ұялы байланыстың негізгі зерттеулеріне, сонымен қатар жаңа терапиялық агенттерді жасау мен тестілеудегі көптеген аудармашылық мүмкіндіктердің қосымша артықшылықтарына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Нейробиологиядағы аударма зерттеулер
    Несиелер: 5

    Нейробиология саласындағы трансляциялық зерттеулерінің заманауи технологиялары. Нейрофармакология, OMIKС технологиялары және бейнелеу әдістері. Регенеративті және функционалды нейробиология. Синапстар биологиясы. Биоинженерия және биоинформатика. Ауырсынуды басқару нейробиологиядағы аударма зерттеулерінің жетістіктері мен міндеттерінің мысалы болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Рак биологиясы
    Несиелер: 10

    Канцерогенезге байланысты кешенді және ерекше биологиялық ерекшеліктер, оның ішінде онкологиялық патологиямен және онкологиялық аурулардың клиникалық аспектілері. Қатерлі ісік патологиясы мен иммунологияны түсінудегі іргелі зерттеулер және олардың жетістіктері: геномика, протеомика, метаболизм және эпигенетика, канцерогенез және ісік микроорганизмі, рак клеткаларының метастазасы және сигнализациясы, биоинформатика және мақсатты анықтау, қатерлі ісікке қарсы күрес және популяциялық сипаттама. Курсты Қазақстан мен Нагасаки университетінің онкологиялық зерттеулер зертханаларында маман-зерттеушілер жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негіздерін игеру, болашақ педагогтарды жалпы мәселелермен таныстыру, жоғары мектеп педагогикасының әдістемелік және теориялық негіздері, заманауи талдау технологиялары, оқыту мен білім беруді жоспарлау және ұйымдастыру, оқытушы мен студенттің арасындағы оқу-пәндік өзара әрекеттесудің коммуникациялық технологияларын меңгеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жоғарғы мектептің мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру; 2. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесін талдау; 3. жоғары білім мазмұнын анықтау; 4. білім беруді ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін және нысандарын, жоғары білім берудегі жаңа білім беру технологияларын қолдану; 5. университеттің оқу үдерісіндегі оқытушы және студент арасындағы өзара қарым-қатынасының коммуникациялық технологияларын бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесі. Педагогика ғылымының әдіснамасы. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық аппараты. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби біліктілігі. Жоғары мектеп оқытушысының коммуникативтік біліктілігі. Жоғарғы мектептегі оқыту теориясы (Дидактика). Жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күші және ұстанымдары. Жоғары білім беру мазмұны. Кредиттік жүйе негізінде жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастыру. Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі әдістері мен түрлері. Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың белсенді әдістері мен түрлері. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. ЖОО-ғы эдвайзер, тьютор және офис-регистратордың қызметі. Кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Жоғары мектептің ғылыми іс-әрекет теориясы. СҒЗЖ. Оқу-әдістемелік материалдарды құру технологиясы. Жоғары мектеп маман тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде. ЖОО тәрбие жұмыстарының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары мектептегі куратор. Білім беру менеджменті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Адам денсаулығын жақсарту саласындағы проблемаларды шешу үшін биологиялық жүйелер жұмысының басты негіздері мен оларды зерттеудің алдыңғы қатарлы технологиялық және әдіснамалық принциптері туралы білімді біріктіруге қабілетті

  • Код ON2

    Барлық күнделікті және бірнеше жетілдірілген (мамандану аясындағы) биомедициналық зерттеу әдістерін сапалы орындайды

  • Код ON3

    Ғылыми деректерді, саланың даму тенденцияларын және адам денсаулығын жақсарту тұрғысынан олардың перспективаларын сыни тұрғыдан көрсетуге негізделген идеяларды құра біледі

  • Код ON4

    (Өз құзыреті шеңберінде) ғылыми-зерттеу тәжірибесінің халықаралық этикалық және ғылыми сапа стандарттарына сәйкестігін, оның ішінде гранттық өтінім түрінде ресімдеуді, орындауды, есепке алуды және есеп беруді және нәтижелерді жариялауды қамтамасыз етуге қабілетті

  • Код ON5

    Заманауи талдау құралдарының көмегімен статистикалық талдау мен мәліметтерді өңдеуді орындаңыз

  • Код ON6

    Дәл, репродуктивті эксперимент нәтижелерін алу, қауіпсіз қоршаған ортаны қамтамасыз ету және қымбат жабдықтың зақымдалуының алдын алу үшін маңызды болып табылатын жеке және бақыланатын жұмысшылар тобының зертханалық дағдыларын сақтау үшін жақсы зертханалық тәжірибенің қағидалары мен стандарттары туралы білімдерін сыни қолдануы

  • Код ON7

    Өз іс-әрекеттерін сыни бағалауы және биомедициналық ғылым мен практиканың өзгеріп жатқан контекстіндегі білім мен дағдыларды жаңартуы

  • Код ON8

    Кәсіби және әлеуметтік жауапты азамат, кәсіби команда мен қоғамның мүдделеріне жауап бере алатын функция

  • Код ON9

    Кәсіби тәжірибенің сапасын жақсарту және жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін кәсіби және жеке көшбасшылықты көрсетуі

  • Код ON10

    Студенттерге бағытталған педагогикалық тәсілдер мен стратегияларды және озық педагогикалық практикаларды қолдана отырып, өз құзыреті, пәндік саласы және Қазақстан Республикасының білім беру стандарттары аясында сапалы әдістемелік процестерді ұйымдастыра біледі

  • Код ON11

    Кәсіби терминологияны және коммуникацияның әртүрлі арналарын қолдана отырып, кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынастың әр түрлі контексінде ақпаратпен тиімді алмасуға қабілетті

Top