Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03102 Психология в Қазақстан-Американдық еркін университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты - білім берудің негізгі жалпыұлттық мақсаттары және мақсаттардың иерархиясы (пән циклының мақсаты бойынша) бойынша білім берудің бүкіл ұлттық мақсаты психология саласындағы комплекстік адамтану ғылымының үзілмес бөлігі ретінде толыққанды және сапалы кәсіби білім алуды ќамтамасыз ету. - жалпы білім пәндерді оқыту мақсаты жоғары деңгейдегі ақыл-ой дамуын қамтамысыз ету, сауатты және жетілген сөйлеуге, ойлаудың гуманитарлық мәдениетіне және еңбектің ғылыми ұйымдастыру дағдыларға ие болу. - негіз құрайтын пәндерді оқыту мақсаты жасампаздық потенциалдың, инициатива мен жаңашылдыќтың дамуына, студенттердің білім алуын жоғарғы кәсіби білім алудың келесі деңгейінде жалғастыруға жағдай туғызу. - мамандандыру пәндерді оқыту мақсаты жұмыстық күштер нарығында бітірушілердің жарысу қабілеттілігін қалыптастыру және оның ықпалымен мамандық бойынша тез арада жұмыс орнын табу; оқыту және кәсіби білгірлік саласында студенттердің индивидуалды бағдармаларды таңдау ісін қалыптастыру мен жетілдіру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншіктің формалары мен заңды аспектілерін, баға қалыптастырудың тетіктерін, шағын кәсіпкерліктің рөлі және экономиканың дамуын қарастырады. Ерекше назар кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру және кәсіпкерлердің несиелік мекемелермен арақатынасына аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    "Мамандыққа кіріспе" пәні психология мамандығының пайда болу тарихын, ғылыми және практикалық салалардағы кәсіби психологтардың негізгі қызмет түрлерін, кәсіби психологтарды дайындау жүйесін және психологиялық қауымдастықты ұйымдастыру принциптерін қалыптастыруға бағытталған. Сонымен қатар, психологтың кәсіби, этикалық, тұлғалық қасиеттерінің мінездемесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздер
    Несиелер: 5

    Пән сыбайлас жемқорлықтың пайда болу себептерін, мәнін және түсінігін қалыптастырады; сыбайлас жемқорлық қылмыс үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шаралары туралы білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән адам мен биосфера өзегі болатын жалпы экологиялық мәселелерді қарастырады. Білім алушыларда экологиялық ойлауды қалыптастыруға бағытталған экологиялық қауіпсіздік, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі, биосфераның ластану көздері мен деңгейлері, халықты қорғау тәсілдері, құтқару жұмыстарын ұйымдастыру, төтенше жағдайларда олардың жұмысының тұрақтылығын арттыру жөніндегі іс-шаралар, халықтың іс-әрекеттері, азаматтық қорғаныстың қорғаныш құрылыстары мен олардың құрылғылары, халықты Азаматтық қорғаныс бойынша оқыту бөлімдері не бағыт береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән құқық ұғымдарын, қайнар көздерін, субъектілерін, әдістерін зерттеуге арналған. Қазақстан Республикасы құқығындағы жауапкершілік институтына сипаттама беріледі. ҚР Ұлттық құқығының конституциялық құқық, Әкімшілік құқық, қылмыстық құқық, Азаматтық құқық, Отбасы құқығы, еңбек құқығы, Халықаралық құқық салалары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 4

    «Жалпы психология» пәні психология ғылымының негізгі түсініктері және категориялары, оның негізгі мәселелерін студенттерде қалыптастыруға бағытталған. Жалпы психологиялық заңдылықтар, психологиялық феномендерді зерттеу негізінде психикалық үрдістер (сенсорлы-перцептивті, мнемикалық-ойлау) туралы білімді қалыптастыру Психиканың тұлғаның өмір сүру, даму және қалыптасуының ерекше формасы ретінде даму және қызмет ету заңдылықтары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 3

    «Даму психологиясы» онтогенездегі адамның психикалық дамуының заңдылықтары, көздері, шарттары және қозғаушы күштері туралы жалпы көзқарас қалыптастырады. Адамның табиғатына тарихи қалыптасқан көзқараспен, түрлі психологиялық мектептерде жеке тұлғаға деген көзқараспен байланысты мәселелер шеңберін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психофизиология
    Несиелер: 2

    "Психофизиология" пәні студенттердің психофизиологиялық факторлардың рөлін, оның ішінде жүйке жүйесінің қасиеттерін зерттейтін психология бөлімдерінің бірі ретінде психофизиологияның қазіргі жағдайы туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған.. Сезім және қабылдау, сөйлеу мен ойлау, эмоция, зейін және естің физиологиялық негізінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЦНС анатомиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 3

    "ОЖЖ анатомиясы және физиологиясы" пәні орталық жүйке жүйесінің құрылысы мен қызмет етуі туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Бас және жұлын миының анатомиясы мен физиологиясы, перифериялық нерв жүйесінің құрылымы және жүйке тінінің микроқұрылымы – психикалық процестерді физиологиялық қамтамасыз ету негізінде жатқан олардың функционалдық, құрылымдық өзара байланыстары мәселелерін баяндайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 5

    "Эксперименталды психология" пәні эксперименталды зерттеуді ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін, сонымен қатар эксперименталды әдістермен сәйкес келетін әдістерді меңгеруге бағытталған. Эксперименталды психологияны зерттеу шеңберінде эксперименталды психологиялық зерттеуді құру және іске асырудың теориялық және практикалық аспектілері қалыптасады, эмпирикалық зерттеулерді бағалау және жоспарлау тәсілдерін меңгеру мүмкіндігі құрылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлға психологиясына кіріспе
    Несиелер: 5

    "Тұлғаның психологиясына кіріспе" пәні адамның психологиялық категориялары мен ұғымдарын, іс-әрекет субъектісі ретінде адамды зерделеудің теориялық тәсілдерін, тұлғаның қалыптасуы мен дамуының заңдылықтарын, адамның жеке-психологиялық ерекшеліктерін, эмоциялық-еріктік, қажеттілік-мотивациялық сфераны, тұлғаның құрылымын, адамның психикалық дамуындағы таным және өзін-өзі тану процестерінің орны мен рөлін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілі: тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін дамытуға және күнделікті және кәсіби-бағытталған қарым-қатынас жағдайында тілдік қарым-қатынастың мәдени-барабар стратегиясы мен тактикасын қалыптастыруға ықпал етеді, студенттердің мәдениетаралық қарым - қатынас субъектісі ретінде шет тілде сөйлеу мәдениетінің дағдыларын қалыптастырады, сөздік қорын кеңейтеді, тіл тасымалдаушылармен және басқа да мәдениет өкілдерімен қарым-қатынаста тілдік кедергінің алынуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді болашақ мамандық бойынша кәсіби-бағдарлы оқытуды жүзеге асырады. Оқытудың кәсіби бағыттылығы принципін жүзеге асыру, студенттердің болашақ мамандығы үшін коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, орыс тілінде барабар кәсіби қызмет үшін қажетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зоопсихология
    Несиелер: 3

    "Зоопсихология" пәні жануарлар деңгейіндегі психикалық көрінудің заңдылықтары мен эволюциясы, жануарлар мен адамдардағы психикалық процестердің онто және филогенезінде пайда болуы мен дамуы, олардың психикалық іс - әрекетінің жалпы және әртүрлі болуы туралы ғылыми негізделген түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Психиканың қарапайым формалардан жоғары үлгілерге дейінгі эволюциясының ұзақтығы мен қиындығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағдарланған шет тілі
    Несиелер: 3

    Бұл пән білім берудің мәдениетаралық және кәсіби бағыттылығын жетілдіруді, қарым-қатынасты�� кәсіби саласында коммуникация дағдыларын қалыптастыруды, шет тілінде кәсіби маңызы бар ақпаратты іздеу және ауызша және жазбаша беру, тілдік дайындықтың жалпы танылған жалпы ғылыми және кәсіби деңгейіне қол жеткізуді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиялық практикум
    Несиелер: 4

    «Психологиялық практикум» пәні білім алушыларды психологиялық зерттеулер мен психологтың практикалық іс-әрекетінде қолданылатын әдістермен және әдістемелермен таныстыруға, білім алушыларда тұлғаны көп жақты зерттеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға және диагностикалық процедуралардың нәтижелерін кәсіби ресімдеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 4

    "Дифференциалдық психология" пәні адам арасындағы жеке және типологиялық айырмашылықтар, осы айырмашылықтардың себептері, көздері және салдары туралы ғылыми-теориялық түсінік саласындағы дифференциалдық психология туралы жалпы негіздерді қамтиды. Адам психикасының табиғаты, оның ерекшелігі туралы қазіргі заманғы түсініктерді бейнелейтін фактілер, түсініктер және теориялар туралы психологиялық білімнің жалпы негіздері арқылы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Беймделу тренингі
    Несиелер: 5

    "Бейімделу тренингі" пәні отандық және шетелдік ғылымда тұлғаның бейімделуінің психологиялық-педагогикалық негіздерімен танысуға, түрлі әлеуметтік жағдайларға және белсенді әлеуметтік-психологиялық оқыту теориясы мен практикасының негізгі ережелерімен (ойындар, пікірталастар, тренингтер) танысуға бағытталған. Топтық пікірталас, психологиялық ойындар мен тренингтерді өткізу тиімділігін бағалау, өткізу және дайындау принциптерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еңбек психологиясы
    Несиелер: 5

    "Еңбек психологиясы" пәні еңбек туралы психологиялық ғылымның қалыптасуы мен дамуы, еңбек пен кәсіптің психологиялық түсінігі туралы түсініктерді қалыптастырады. Еңбек қызметінің әртүрлі формаларының қалыптасу заңдылықтары, еңбек қызметін психологиялық зерттеудің тұжырымдамалық схемалары туралы. Адамның белсенді еңбек субъектісі ретінде зерттеу принциптері мен әдістері, оның кәсіби өзін-өзі анықтаудағы және өзін-өзі жетілдірудегі психологиялық мүмкіндіктері туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    "Әлеуметтік психология" пәні кәсіби цикл пәндерінің бірі болып табылады. Ол студенттердің әлеуметтік психологияның теориялық-әдіснамалық негіздерін, адамдардың қарым-қатынасы мен өзара әрекеттесуінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын, үлкен және кіші топтардың психологиясын, әлеуметтік психологиядағы жеке тұлғаның мәселелерін, сондай-ақ қазіргі жағдайдағы әлеуметтік психологияның практикалық қолданысының негізгі бағыттарын жүйелі түрде зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психодиагностика негіздері
    Несиелер: 5

    "Психодиагностика негіздері" пәні психодиагностиканың теориялық және әдіснамалық ерекшелігін, практикалық іс-әрекет және ғылыми пән ретінде түсінуге мүмкіндік береді, психодиагностикалық әдістемелерді әзірлеу қағидаларымен, психологиялық диагноз қою тұжырымдамасының негізгі ұғымдарымен, тәжірибеде қолданылатын зерттеу бағдарламаларымен, белгілі психодиагностикалық әдістермен таныстырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиялық кеңес берудің негіздері
    Несиелер: 5

    "Психологиялық кеңес берудің негіздері" пәні студенттерді психологиялық кеңес берудің негізгі түрлерінің теориясымен және практикасымен таныстырады. Оның мәнімен, міндеттерімен, әдістерімен және отандық және шетелдік психологияда қалыптасқан негізгі тәсілдерімен. Адамның психикалық болмысын бағалау, талдау және түсіндіру, одан әрі психологиялық кеңес беру және онымен психотерапиялық жұмыс істеу үшін кәсіби ойлауды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түзету мекемелеріндегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    "Түзету мекемелеріндегі психологиялық қызмет" пәні студенттердің психологиялық көмек көрсетуді регламенттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды, түзету мекемелеріндегі психологиялық қызметтің ерекшеліктері туралы тұтас түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Студенттерді арнайы психологиялық көмектің заманауи әдістерімен, дамуында әртүрлі ауытқулары бар балаларды психологиялық сүйемелдеудің жалпы және арнайы мәселелерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Келіссөз психологиясы
    Несиелер: 5

    "Келіссөз психологиясы" пәні "келіссөздер" ұғымының мәні және олардың негізгі түрлері туралы түсінік береді. Іскерлік келіссөздерді дайындау және жүргізу ерекшеліктерін ашады: іскерлік келіссөздерді жүргізудің негізгі кезеңдері, тиімді іскерлік келіссөздерді жүргізудің стратегиясы, тактикасы мен технологиясы. Келіссөздердегі вербалды емес мінез-құлық тілін түсінудің рөлі мен мәні негізделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық психокоррекцияның негіздері
    Несиелер: 5

    "Психологиялық психокоррекцияның негіздері" пәні психокоррекциялық практикада клиенттермен жеке, ерлі-зайыпты, отбасылық және топтық жұмыс формасының ерекшеліктерін, психокоррекциялық жұмыс кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Түзету әдістері мен әдістемелерін, психокоррекциялық бағдарламаларды құру алгоритмін, жүргізілген психокоррекциялық іс-шаралардың нәтижелілігін анықтауды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық тренингтің негіздері
    Несиелер: 5

    "Психологиялық тренинг негіздері" пәні психологиялық әсер ету әдісі ретінде психологиялық тренинг туралы жалпы теориялық білімді қалыптастырады: оның құрылымы мен жалпы принциптері, тренингте қолданылатын әдістемелік құралдар мен тәсілдер, тренингті дайындау және өткізу ерекшеліктері. Бұл білім психологиялық тренингтер бағдарламаларын жүзеге асыру нәтижелерін ұйымдастыру, өткізу және талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі психотехнологиялар
    Несиелер: 5

    "Қазіргі психотехнологиялар" пәні психологиялық ғылымдағы қазіргі заманғы психотехнологияларды дамытудың жаңа үрдістерін: қазіргі теориялық және практикалық психологияның даму үрдістерін, оның негізгі бағыттарын зерттеуді өз міндетіне қояды. Байланыс және қашықтықтан кеңес беру, терапия әдістері мен технологиялары туралы түсінік қалыптастырады. Сондай-ақ супервизия және оның заманауи технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    "Педагогикалық психология" пәні оқушылардың даралығын дамыту үшін қолайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құруға бағытталған білім беру үдерісін тиімді ұйымдастыру тетіктері туралы түсініктерді қалыптастырады - олардың толыққанды оқуы, тәрбиесі, құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасы мен қарым-қатынасы. Сондай-ақ педагогикалық қызметте жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру және осы білімді тәжірибеде қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар тобының психологиясы
    Несиелер: 5

    "Балалар тобының психологиясы" пәні балалар психологиясының негізгі мәселелерін жалпы талдауды және негізгі психологиялық мектептердің бала психикасын зерттеуге және оның балалар ұжымында бейімделуіне қатысты көзқарастарын салыстырмалы зерттеуді қарастырады. Бұл студенттердің күрделі интегративті білім - психикалық даму туралы кешенді түсінігін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медициналық психология
    Несиелер: 5

    "Медициналық психология" пәні теориялық және әдіснамалық негіздерін қарастырады балалар дизонтогенезінің мәселелері. Психосоматикалық медицинаның, әлеуметтік патологияның, тұлғаның дағдарыстық жағдайының, кәсіби диентологияның психологиялық аспектілерінің психикалық мәселелері. Курсқа психикалық денсаулық мәселелерін, нормалар мен патология мәселелерінің мәдени аспектілерін және олардың алдын алу негіздерін талқылау кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    "Психологиялық қызметті ұйымдастыру" пәні студенттердің практикалық психолог жұмысының ерекшелігі туралы және әртүрлі бейіндегі ұйымдарда психологиялық қызметті құру технологиялары туралы тұтас түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Пән "психологиялық қызмет" ұғымының ерекшелігін және оның рөлін ашады. Психологтың қызметін жоспарлау, сондай-ақ психологиялық қызметтің нормативтік-құқықтық құжаттары туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қақтығыстану
    Несиелер: 5

    "Конфликтология" пәні жанжалдарды зерттеудің қазіргі теориясы мен практикасы, олардың типологиясы, функциялары, құрылымы мен даму динамикасы туралы тұтас түсінік беруге бағытталған. Бұл әлеуметтік қақтығыстарды болжау, алдын алу және шешу үшін қажет. Пәнді оқу барысында қақтығыс жағдайларында конструктивті мінез-құлықтың және қақтығыстарды реттеудің тәжірибелік дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық статистика
    Несиелер: 5

    "Математикалық статистика" пәні студенттердің математикалық статистика саласындағы базалық білімдерді меңгеруіне және зерттелетін құбылыстар мен үрдістер туралы әртүрлі психологиялық мәліметтердің жағдайы мен дамуын көрсететін статистикалық ақпаратты алу және өңдеу әдістерін қолдана білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Отбасы психологиясы
    Несиелер: 5

    "Отбасы психологиясы" пәні отбасында болып жатқан негізгі үрдістер және отбасы мәселелерімен жұмыс істеу әдістері туралы негізгі түсініктерді қарастырады. Ерлі-зайыптылық қатынастардың пайда болу, даму және ыдырауының негізгі теориялары, бала-ата-ана қатынастары типтерінің жіктелуі, отбасына қатысты қазіргі психологиялық білімде бар принциптер мен алгоритмдер негізінде отбасы мен оның жекелеген мүшелеріне кеңес беру тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери психология
    Несиелер: 5

    "Әскери психология" пәні қазіргі психологиялық ғылымның саласы ретінде әскери психология туралы жалпы түсініктерді, оның құрылымы мен функцияларын ашады. Әскерлердің ұрысқа психологиялық даярлығын жетілдірудің және жеке құрамның жауынгерлік іс - қимылдарын жүргізудің психологиялық заңдылықтарын-әскери қызметшілердің экстремалдық жағдайларда психикалық жай-күйін және оларды аяқтағаннан кейін оның тіршілік әрекетін реттеудің психологиялық негіздерін негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заң психологиясы
    Несиелер: 5

    "Заң психологиясы" пәні осы саладағы іргелі тұжырымдамалар мен қалыптасқан заңдылықтарды, сондай-ақ жаңа әзірлемелерді қамтитын құқықтық қатынастар саласындағы психологиялық білім жүйесін қалыптастырады. Құқықтың іргелі санаттарының психологиялық-заңдық мәнін, құқықтық қатынастардың әр түрлі субъектілерінің психологиялық ерекшеліктерін, құқық қолдану мен құқық қорғаудың әр түрлі жағдайларындағы олардың психикалық жағдайын ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жарнама психологиясы
    Несиелер: 5

    "Жарнама психологиясы" пәні Маркетингтік коммуникациялардың кешенді жүйесінің психологиялық мазмұнын қарастырады. Жарнама мазмұнының семантикасының ерекшеліктері және мақсатты жарнама адресаттары реакциясының аспектілері, жарнамалық әсердің тікелей емес арналары, жарнама беруші мен тұтынушының өзара іс-қимылының контексті арқылы жарнамалық хабарлама мен аудиторияның байланысы талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Невропатология
    Несиелер: 5

    "Невропатология" пәні бұл нерв ауруларының алдын алу және емдеу диагностикасының әдістерін, даму себептері мен механизмдерін зерттейтін клиникалық пән. Курс студенттің анатомиялық және функционалдық ұстанымындағы ақаудың құрылымы туралы түсінігін қалыптастырады, жүйке жүйесінің функционалдық және органикалық зақымдануының ерекшеліктеріне студенттердің назарын аударады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    "Психологиядағы математикалық әдістер" пәні психологиялық мәліметтерді математикалық өңдеуде қолданылатын негізгі ұғымдарды және математикалық статистика әдістерін қалыптастыруға бағытталған. Курс студенттің статистикалық мәліметтерді математикалық өңдеу әдістерін, әртүрлі құбылыстар мен процестердің жай-күйі мен дамуын көрсететін статистикалық көрсеткіштер жүйесін құру және талдау әдіснамасын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорт психологиясы
    Несиелер: 4

    "Спорт психологиясы" пәні спорттық қызметті психологиялық қамтамасыз ету және сүйемелдеу мүмкіндіктері, әртүрлі деңгейдегі спортшылармен психологиялық жұмыстың бағыттары мен мазмұны туралы түсініктерді қалыптастырады. Спортшының және жаттықтырушының жеке тұлғасын қалыптастыру және дамыту ерекшеліктері. Қозғалыс әрекеттерін дамыту мен жетілдірудің психологиялық негіздері. Іс-қимылының табыстылығын қамтамасыз ететін факторлар. Спорт психологиясының ғылыми-зерттеу, психодиагностикалық әдістерінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу
    Несиелер: 4

    "Зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу" пәні студенттерде эксперименталды зерттеулерді жүргізу принциптерін түсінуді қалыптастырады, эксперименттің теориясымен, эмпирикалық мәліметтерді алудың және сипаттаудың негізгі процедураларымен таныстырады. Эмпирикалық зерттеулерді жоспарлау, деректерді ұсыну және өңдеу, нәтижелерді талдау бойынша зерттеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Теоретикалық және практикалық психологияның әдістемелік мәселері
    Несиелер: 4

    "Теориялық және практикалық психологияның әдістемелік мәселелері" пәні студенттердің психологиялық ғылымның әдіснамалық ұстанымдары - ғылыми парадигмаларды дамытудың негіздері мен факторлары туралы жүйелі түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Ғылыми зерттеу негіздері және тұжырымдама авторының әдіснамалық ұстанымын бағалау. Психология теориясын немесе концепциясын жобалау, іздеу, әдіснамалық талдау және оның аргументациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Саяси психология
    Несиелер: 4

    "Саяси психология" пәні саяси психологияның негізгі категорияларын, мәселелерін және теориялық-әдіснамалық тәсілдерін талдауды қарастырады. Саяси көшбасшылық ұғымының мәнін, оның ерекшеліктерін, түрлері мен функцияларын ашады. Биліктің психологиялық аспектілерін анықтайды. Шағын және үлкен әлеуметтік топтардағы негізгі сипаттамалары, ерекшеліктері және динамикалық процестері. Эмоциялардың рөлі, жаппай мінез-құлықтың негізгі факторы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    «Басқару психологиясы» пәні басқару шешімдерінің психологиялық мазмұны туралы білімдерді және басқару негіздерін интеграциялауды зерттеуді жалғастырады. Пәнді оқу студенттердің басқару еңбегі және осыған байланысты, басқару қатынастары саласында кәсіби қызмет үшін қажетті білімін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психотерапия негіздері
    Несиелер: 5

    "Психотерапия негіздері" пәні психотерапияның пайда болу тарихымен, жалпы теориялық және әдіснамалық мәселелерімен, психотерапияның бағыттарымен танысуға арналған. Қазіргі заманғы тәсілдер, даму, оқыту, психикалық денсаулық мәселелерін шешу дағдылары туралы түсініктерді қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді. Психологтың кәсіби рөлі мен функциялары-психотерапия саласындағы тәжірибе қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ПДТ және аномальды дамудың психодиагностикасы және психокоррекциясы
    Несиелер: 5

    "ПДТ және аномальды дамудың психодиагностикасы және психокоррекциясы» пәні ПДТ балалармен жұмыс істеу үшін диагностикалық материалдармен танысуды көздейді. Бұл арнайы курс болашақ мамандарды психологиялық дамуы тежелген балалармен диагностикалық-түзету жұмысының теориялық негіздерімен ғана емес, сонымен қатар осы санаттағы балалармен табысты практикалық жұмысқа дайындау үшін бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұйымдастырушылық психология
    Несиелер: 5

    "Ұйымдастырушылық психология" пәні қазіргі заманғы ұйымдар қызметкерлерінің тиімді қызмет етуін қиындататын мәселелердің негізгі түрлерін және оларды нақты ұйымдастыру жағдайында қолдану мүмкіндіктерін ескере отырып шешу тәсілдерін қарастырады. Диагностиканы жүргізудің жалпы схемасын-ұйым персоналымен оңтайландыру жұмысын және ұйымдастыру проблемаларының ерекшелігіне сәйкес оны іске асырудың нақты әдістемелік рәсімдерін таңдауды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дағдарыстық жағдайлар психологиясы
    Несиелер: 5

    "Дағдарыстық жағдайлар психологиясы" пәні адамның өмірінің кеңістіктік, уақытша және әлеуметтік мән-жайларында, психикалық жарақатты бастан кешкенде, сондай-ақ оған психологиялық көмек көрсетудің негізгі тәсілдері мен тәсілдерін, тұлғаның өмірлік ойының жүзеге асыру мүмкіндіктерін қайта оралуын, өмірдің толықтығын сезінуін ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гештальтерапия негіздері
    Несиелер: 5

    Гештальтерапия негіздері" пәні гештальт-терапияның негізгі теориялық аспектілерін психотерапия тәсілдері туралы заманауи көзқарасқа сәйкес қарастырады. Гештальт-терапияның тарихын, философиясын, теорияның негізгі ережелерін зерделеуге және гештальт-терапияның негізгі техникаларын меңгеруге жүйелік көзқарасты болжайды. Бұл тәсіл жеке (соның ішінде жеке) және топтық, отбасылық терапияда қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психотерапияның қазіргі ұйымдастырылуы
    Несиелер: 5

    "Психотерапияның қазіргі ұйымдастырылуы" пәні интердәріптік негіздерге сүйенетін психотерапияның қазіргі жағдайын зерттейді, психотерапиялық әсер ету механизмдерін және оның тиімділігін бағалауды зерттейді, негізгі психологиялық бағыттарды (мектептер) және психологиялық әсер ету әдістерін, жас және транскультуралық аспектілерді ұсынады, әртүрлі салаларда қолдану ерекшеліктерін қарастырады, психотерапевтік көмекті ұйымдастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық қызметтің қазіргі технологиясы
    Несиелер: 5

    "Психологиялық қызметтің қазіргі технологиясы" пәні психологиялық қызметтердің заманауи технологиялары саласында құзыреттілікті қалыптастыруға, сондай-ақ психология салаларында білім мен бағдарлауға бағытталған. Осы курс психология және психологиялық практика салалары саласындағы теориялық білімді халыққа психологиялық көмек көрсету жүйесінің кәсіби көрінісі саласындағы кәсіби дайындық үдерісіне біріктіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арт-терапевтикалық тәсіл
    Несиелер: 5

    "Арт-терапиялық тәсіл" пәні студенттерде психодиагностика және психокоррекция әдісі ретінде арт-терапия туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Әртүрлі мәселелері бар клиенттермен психологиялық жұмыста арт-терапияның рөлі мен қызметінің ерекшеліктерін ашады. Жеке және топтық арт-терапиялық жұмыстың ерекшелігі..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік ортадағы психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік ортадағы психологиялық қызмет" пәні студенттерде ерекше қажеттіліктері бар клиенттердің әртүрлі категорияларымен: ата-ана қамқорлығынан айырылған балалармен, делинквентті жасөспірімдермен, бейәлеуметтік тұлғалармен, қамаудағы, қарт адамдармен психологиялық қызметтің ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    "Арнайы психология" пәні арнайы психология негіздерін қысқаша жүйелі баяндау және психикалық дизонтогенез, оның түрлері, аномалды баланы психологиялық зерттеу әдістері туралы психологиялық білімнің жалпы негіздерін қамтиды. Бұзылған дамудың әртүрлі типтері бар балалардың психикалық даму ерекшеліктері мәселелері бойынша педагогикалық қызметкерлер мен ата-аналарға психологиялық білім беруді жүргізу білімін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Криминалдық психология
    Несиелер: 5

    "Криминалдық психология" пәні қылмыскер тұлғасының психологиялық ерекшеліктері туралы ғылыми ережелерді қарастырады, олар қылмыстық мінез-құлықтың себептері болып табылады – оның қайнар көздері ерте балалық шақтан бастау алады және өмір бойы қалыптасады. Криминалдық психология саласындағы психологиялық білімдер, құқық қатынастарының әртүрлі субъектілерінің психологиялық ерекшеліктерін, олардың құқық қолдану мен құқық қорғаудың әртүрлі жағдайларындағы психикалық жағдайын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • СМЖ психологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    СМЖ психологиялық аспектілері" пәні студенттердің сапа менеджменті саласындағы психологиялық білімнің теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ ұйымда сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу кезінде кәсіби міндеттерді шешу бойынша дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    1.Психологиялық ғылымның қазіргі жағдайы мен даму тарихы; жоғары психикалық функцияларды (зейін, есте сақтау, ойлау, сөйлеу және т. б.) ұйымдастырудың нейрофизиологиялық механизмдерін түсіндіру кезіндегі орталық жүйесінің жүйесінің құрылысы мен функциялары; көріністердің әлеуметтік және жас ерекшеліктерін ескере отырып психологиялық түсініктердің, механизмдердің және психикалық процестердің заңдылықтары, қасиеттері мен жағдайларының пайда болуы; тұлғаның қоғамдық маңызы бар сапалары және мақсатқа бағытталған танымдық іс-әрекетін қалыптастыру, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық мәселелері; психодиагностиканың, психокоррекция мен психологиялық кеңес берудің негізгі әдістері жайлы білімі мен түсініктерін көрсету.

  • Код ON2

    2. Психологиялық практиканың әртүрлі салаларында қолданылатын ұғымдар мен санаттардың негізгі мазмұны; зоопсихологиялық және этологиялық білімдер; психология және оның аралас пәндерінің (физиология, анатомия, педагогика, әлеуметтану және т. б.) теориялық негіздері, сондай-ақ олардың жалпы ғылым жүйесіндегі орны; психологияда ғылыми зерттеу жүргізу және жобалау нормаларының құрылымдық ерекшеліктері жайлы білімі мен түсініктерін көрсету.

  • Код ON3

    3. Адам мен қоғамның өзара байланысының негізгі мәселелері, психологиялық құбылыстар туралы ақпаратты жинақтауда; әртүрлі жастағы адамдардың іс-әрекетін, дамуын, қарым-қатынасын диагностикалауда; алынған деректерді матетамиялық өңдеуде; әртүрлі іс-әрекеттерде (оқу-тәрбие, еңбек, әлеуметтік және т. б.) психологиялық сүйемелдеуді модельдеу және жүзеге асыруда; кәсіби қызметте инновациялық идеяларды жүзеге асыруда, стандартты емес және баламалы шешімдерді қабылдауда білімі және түсінігін кәсіби деңгейде қолдану, зерттелетін саладағы проблемаларды шешу және дәлелдерді қалыптастыру.

  • Код ON4

    4. Дербес ғылыми бірлік ретінде фактілер, құбылыстар, теориялар туралы теориялық және практикалық білімнің барлық спектрін қолдану, сондай-ақ оқу аясында, сондай-ақ дербес ғылыми және кәсіби қызметті жүзеге асыру кезінде оқу-практикалық және кәсіби психологиялық міндеттерді толыққанды шешу үшін олардың арасындағы күрделі өзара байланыс пен тәуелділік жүйесінде қолдану.

  • Код ON5

    5. Мамандықтың әлеуметтік және қоғамдық маңыздылығын қалыптастыру үшін әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, ой-пікірлерді қалыптастыру, жекелеген индивидтердің, сондай-ақ әлеуметтік маңызды топтардың (оқу, отбасылық, еңбек және т. б.) дамуына үлес қосу үшін ақпарат жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру. Жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық, рухани және мәдени құндылықтарын қалыптастыру, Қазақстан Республикасы халықтарының достығы, әр түрлі мәдениеттерге, салт-дәстүрлерге құрмет көрсету рухында тәрбиелеу мақсатында ақпаратты жинау және түсіндіру

  • Код ON6

    6. Кәсіби коммуникация дағдылары мен стратегияларын, қарым-қатынас технологияларын меңгеру; интеллектуалдық, моральдық-адамгершілік, коммуникативтік, мәдени, ұйымдастырушылық-басқарушылық дағдыларды дамыту; ғылыми-зерттеу қызметі; консультативті әңгіме жүргізудің техникалары мен тәсілдері, әдістерді; әдістемелердің кең таралған және оңтайлы жағдайларда оларды қолданудың мүмкіндіктері мен шектеулері; заманауи әдістер мен психотехнологияладың, психологиялық диагностиканың ғылыми-практикалық дағдыларын психологиялық және аралас ғылыми салаларда одан әрі дамуды және өз бетінше оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті жан-жақты оқыту мен іскерліктің дағдылары болуы.

  • Код ON7

    7. Психологиялық спектрдің жаңа теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру және бар білімдерді тексеру мақсатында ғылыми зерттеулердің классикалық және қазіргі заманғы әдістерін тиімді қолдана білу, бейімдеу. Сондай-ақ психологиялық зерттеу нәтижелері бойынша толыққанды ғылыми есептілікті қалыптастыру, зерттеу, дамыту, түзету және басқа да эмпирикалық, практикалық және тәжірибелік-эксперименталдық жұмыстарды сауатты әдістемелік сүйемелдеу үшін академиялық жазу дағдыларын толық меңгеру.

  • Код ON8

    8. Оқу үрдісі аясында Академиялық адалдық мәдениетін жүзеге асыру қағидаттарының мәнін, сондай-ақ психологиялық бейіндегі маманның кәсіби мәдениеті мен этика саясатына осы қағидаттардың одан әрі өзгеруін түсіну және адекватты ұғыну.

Top