Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01404 Музыкалық білім в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Түркі халықтарының музыкалық мәдениеті
    Несиелер: 6

    Магистранттар түркі халықтарының бай тарихы мен мәдениетін зерттей отырып отандық тарихтың түркі қоғамдастығының байланысын бірлігін ашып, түркі халықтарының тарихы әлемдік тарихтың ажырамас құрамдас бөлігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Магистранттар кәсіби лексикаға бағытталған тілді меңгеріп, кәсіби деңгейде диалог жүргізе алады. Пәнді оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеу заңдылықтарын, құжаттарды және іскерлік хат алмасуды жүргізу негіздерін білуге; есту арқылы түсіну және мәтіндік материалды оқи білуге; монолог және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруге міндетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Магистранттарды ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау негіздерімен таныстыру. Курсты оқу кезінде магистранттар: - ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістері. - ғылыми және анықтамалық әдебиеттерді қолдана білу және алынған білімді ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін қолдана білу. - ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау негіздерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шығыс музыкасының эстетикасы
    Несиелер: 6

    Магистранттар ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі Қазақстан тарихының негізгі кезеңдері, сабақтастық және сабақтастық туралы объективті тарихи білім алады. этногенез, қазақ халқының мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуының сабақтастығы; қазіргі заманғы өнертану эстетикасы саласындағы қазіргі тенденциялар туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Магистранттар ғылым саласында танымдық дағдыларға ие болады; - ғылыми қызметтің мазмұны, оның әдістері мен білім формалары туралы терең идеяларды қалыптастырады; - түлектердің кәсіптік қызмет аясын айтарлықтай кеңейтіп қана қоймай, сонымен бірге оны рефлексивті, тиімді ететін философиялық және әдіснамалық мәдениетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шығыс мәдениетінің музыкасы
    Несиелер: 6

    Магистранттар музыкант мұғалімнің тарихи және теориялық білімінің негізін құрайтын Шығыс музыкалық мәдениетінің экспрессивті құралдары туралы теориялық ақпарат меңгереді; гуманитарлық білімнің және ең алдымен өнертанудың түрлі салаларында ғылыми тәсілдерге бағдарлау арқылы жалпы өнер тарихы мен отандық өнер тарихындағы Шығыстың музыкалық өнерінің рөлі туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы түсініктерді меңгереді.Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару психологиясы бойынша жағдайларды шешеді. Топта жұмыс істей отырып, топтармен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасаудың, даулы жағдайларды шешудің әдістері мен тәсілдерін әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жобаларда жоспарлау
    Несиелер: 3

    Магистранттар өз бетінше жалпылама талдау жүргізе білуі, зерттеулердің мақсаты мен міндеттерін қалыптастыра білуі; зерттеу әдістемесін таңдай білуі және ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізе білуі; орындалған зерттеулердің нәтижелері бойынша ғылыми есептер, шолулар, Жарияланымдар жасай білуі ; тиісті әлеуметтік, ғылыми және этикалық мәселелер бойынша пікір қалыптастыру үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, қажетті мәліметтерді жинай білуі, өңдей білуі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби менеджмент
    Несиелер: 3

    Магистранттарды басқару бойынша практикалық қызметті жүзеге асыруға байланысты білімдер мен іскерліктермен қаруландыру. Курсты оқу кезінде магистранттар білуі тиіс: Менеджменттің мәні мен негізгі бағыттары, ұйымдастыру формалары, басқарудың технологиялық әдістері мен тәсілдері. Меңгеруі керек: менеджменттің тиімділігін анықтайтын факторларды ескеру. Менеджменттің зерттелген тәсілдерін қолдану және қызметті жүзеге асыру әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылымның мәнін және оның мақсатын, функцияларын; әлеуметтік институт ретінде ғылымның, ғылымның құрылымын; ғылымның пайда болуын, оның кезеңдерін; ғылымның дамуындағы ғылыми революциялардың рөлін; ғылымның дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктерін; гуманитарлық, жаратылыстану және техникалық ғылымның мәнін қарастырады. Теориялық, практикалық, өз бетімен оқу қызметі түрлері және Блум таксономиясы, топта жұмыс істеу, проблемалық оқыту, "ми шабуылы" және т. б. оқыту әдістері қолданылады..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық білім берудің әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Магистранттар заманауи ғылыми-зерттеу әдістері мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, музыканы оқыту теориясы, тарихы және әдістемесі, эстетикалық тәрбие және Музыкалық білім беру саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге байланысты ғылыми-зерттеу қызметін өз бетінше жүзеге асыру қабілетіне ие болады. Пәнді игерудің соңғы мақсаты магистранттарды бітіру біліктілік жұмысын (ДРК) - магистрлік диссертацияны жазуға дайындау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өндірістік менеджмент
    Несиелер: 3

    Бұл курс өндірістік менеджменттің теориялық негіздері мен практикасын жүйелі түрде баяндау болып табылады. Курстың мақсаты, ресурстары және тұтынушылардың қажеттіліктерін талдау арқылы кәсіпорынның қазіргі жағдайдағы өндірістік қызметінің басқарушылық аспектілерін ғылыми негіздеу. Курстың мақсаты-өндірістік және сервистік үдерістерді тиімді ұйымдастырудың жай-күйі, проблемалары және перспективалары туралы түсінік беру; өндірістік басқарудың негізгі принциптері бойынша студенттерде теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Жалпы алғанда инновациялық менеджмент-бұл тұтас алғанда елдің, әрбір кәсіпорынның, атап айтқанда әрбір ұйымның инновациялық-техникалық әлеуетін қалыптастыруға, қолдауға және дамытуға бағытталған шешімдерді дайындау және қабылдау жүйесі. Инновациялық менеджмент Жалпы, функционалдық менеджмент нысандарының бірі болып табылады, оның объектісі инновациялық-технологиялық даму процестері болып табылады. Басқаша айтқанда, инновациялық менеджмент жүйе болып табылады, қазіргі заманғы менеджмент бойынша еңбекті көп қажет ететін инновациялар құру әдістері мен олардың тиімділігі туралы жүйелендірілген білім жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка пәнінің мұғаліміне дәріс оқу
    Несиелер: 5

    Магистранттар шешендік өнер негіздерін, әсерлі сөйлеу принциптерін практикалық игеруді, дәріс (дәріс-концерт) тақырыбының ерекшеліктерін игеруді және онымен сөйлеудің бастапқы дағдыларын меңгеруді; сөйлеу мәдениеті мен ой жүйелілігі мәдениетін меңгеруді жүзеге асыруды; сөйлеудің монологиялық және диалогтық формаларын, сондай-ақ тыңдаушыларға әсер етудің әртүрлі құралдарын пайдалануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби шеберлікке шығармашылық дайындық
    Несиелер: 5

    Магистранттар әр түрлі стильдегі, жанрдағы шығармаларды, оның ішінде композитор-классиктердің, романтиктердің, қазіргі авторлардың шығарындыларын концерттік орындауға дайындықты жүзеге асырады; олардың ары қарайғы қызметіне қажетті заманауи орындаушылық саласында білім алады, халықтық-аспаптық мәдениеттің негізгі кезеңдері мен даму үрдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Магистранттар жоғары педагогикалық білім саласындағы қажеттіліктер, қызығушылықтар туралы білім кешенін қалыптастырады, психологиялық–педагогикалық және жалпы мәдени блоктар пәндерін оқыту тәжірибесін алады, білім беру саласындағы кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыруға, білім беру, әлеуметтік сала саласындағы жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық-педагогикалық білім берудегі статистикалық талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Магистранттар педагог-музыканттың практикалық қызметінде музыкалық-стильдік концепциялар, мәселелер, пікірлер музыкалық стиль түсінігін меңгереді; Музыкалық-стильдік кеңістік туралы түсініктерді бастауы, даму жолдары: педагог-музыкант тұлғасының эстетикалық - құндылық қалыптасуындағы музыкалық - стильдік тәсілдерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығармашылықты дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Магистранттар білім беру процесі субъектілерінің шығармашылық және креативтілікті дамыту әдіснамасы аспектісінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастырады; шығармашылық қызмет пен креативтілікті дамытудың психологиялық және әдіснамалық негіздері туралы білім жүйесін қалыптастырады;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектептегі ән сабағының компьютерлық технологиялары
    Несиелер: 5

    Магистранттар Музыка сабағында мектепте қолданылатын ең танымал заманауи компьютерлік технологиялармен танысады; операциялық жүйелердің қазіргі даму үрдістерімен танысады; танымал қолданбалы бағдарламаларды қолдану бойынша білімді жетілдіреді; мультимедиялық қолданбалы бағдарламалармен жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық стиль көркемдік мәдениет аясында
    Несиелер: 5

    Магистранттар музыкалық стиль ұғымын игереді: түсініктер, мәселелер, пікірлер. Музыкалық стильдің тетіктерімен танысыңыз мұғалім-музыканттың практикалық жұмысына көзқарас. Музыкалық стиль кеңістігі туралы түсінік қалыптасады: қайнар көздері, даму жолдары: музыканттың мұғалім - тұлғаның эстетикалық және құндылықтық қалыптасуындағы музыкалық стильдік тәсіл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары білімі бар маманның біліктілік сипаттамасы
    Несиелер: 5

    Магистранттар жалпы ғылыми, кәсіби біліктілік аясында қажет маңызды кезең болып табылатын жоғары білім педагогикасы саласындағы құзыреттер жиынтығын құрайды. Болашақ маманның кәсіби және тұлғалық дамуы; курсқа бағытталған кәсіби білім жүйесін, құзыреттілік жүйесін тереңдету, жоғары білім жүйесі, оның ғылыми негіздері туралы, қазіргі кезеңдегі университет мектебінің білім беру моделінің динамикасының факторлары туралы магистранттардың идеяларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Магистранттар Музыкалық білім берудегі ғылыми-техникалық прогресті дамытудың негізгі бағыттарын меңгереді; заманауи технологиялардың жаратылыстану-ғылыми негіздері туралы кеңейтілген түсініктерді қалыптастырады; заманауи технологиялар мен инновацияларды басқару саласындағы кәсіби құзыреттілікті, сондай-ақ өндірістік үдерісті меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дәстүрлі қазақ музыкалық мәдениетінің негіздері
    Несиелер: 3

    Магистранттар Қазақ музыкасының қалыптасу ерекшеліктері мен процесі туралы түсінік алады; рухани мәдениет салаларын, қазақ дәстүрлі мәдениетінің негізгі институттарын зерделейді; қазақ халқының дәстүрлі рухани мәдениеті бойынша негізгі зерттеулерімен діннің тарихи дамуымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық мәтінді компьютерлік өңдеу
    Несиелер: 5

    Магистранттар мультимедиялық және музыкалық-компьютерлік технологиялар саласындағы білім жүйесін, сондай-ақ музыканың барлық жанрларының классикалық шығармаларының негізінде көркем талғамды қалыптастырады; - музыка саласында түрлі компьютерлік бағдарламаларды талдау және пайдалану дағдыларын дамытады; -компьютерлік бағдарламаларды өз бетінше меңгеруге, MIDI-файлын құрудағы шығармашылық шешімдердің дербестігіне дайындығы мен қабілеті ынталандырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Концерттік-орындаушылық шеберлік
    Несиелер: 5

    Магистранттар ансамбльдік орындаушылық саласында терең білімі бар, аккомпанементке шығармашылық көзқарасы бар, көркем талғамы бар, музыкалық шығарманың көркемдік мәнін дұрыс түсінетін кең бейінді суретші-музыкант тәрбиесінің түрлерін меңгереді; -ансамбльдік музицирлеу принциптеріне сәйкес шығарманы орындауға шығармашылық қарым-қатынасты, камералық-вокалдық ансамбльдегі солисттің рөлін дұрыс түсінуге тәрбиелейді..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка біліміндегі мәдениетті орындау
    Несиелер: 5

    Магистранттар кәсіби жеке тұлға ретінде аспаптық және пәнді меңгеруге қойылатын талаптарға сәйкес келетін әлемдік және ұлттық мәдениеттің ең үздік туындыларына негізделген музыкалық репертуар негізінде көркемдік шеберлігігін сапалы түрде қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мастер-класс өткізу әдістері
    Несиелер: 5

    Магистранттар мастер-кластар өткізу дағдыларын, озық педагогикалық тәжірибені таратудың тиімді формаларының бірін қалыптастырады; оқу бағдарламасының нақты тақырыбы бойынша сабақтарды өткізудің оңтайлы ұйымдастырылуы мен әдістемесін көрсетуге, оқытудың оң тәжірибесін, оқытудың жаңа әдістемелік тәсілдері мен техникалық құралдарын қолдану тәртібін меңгеруге үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу және тәжірибелік жұмыстың синтезі
    Несиелер: 3

    Магистранттар жүйелерді, әсіресе, түрлі деңгейдегі ақпараттық жүйелерді талдау, синтездеу және модельдеу үшін жеткілікті құзыреттер кешенін алады. Оқу пәнінің міндеттері ұйымдастыру-басқару, жобалау және ғылыми-зерттеу қызметі үшін білімді, іскерлікті және дағдыларды игеру және дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық репертуарды орындау
    Несиелер: 5

    Магистранттар әр түрлі педагогикалық материалды қиындық дәрежесіне қарай бөлу, өзіне жүктелген тапсырмалар негізінде жеке оқушыға арналған жұмыстарды таңдау, оқушыны жанр мен стильде әртүрлі музыкамен таныстыру үшін жұмыстарды таңдау қабілеттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тренинг тобымен жұмыс істеу әдістері
    Несиелер: 5

    Магистранттар теория, тәрбие жұмысының әдістері саласындағы білімдері мен дағдыларын кеңейтіп тереңдетеді; нақты білім беру мәселелерін шығармашылық тұрғыдан шеше білу, қазіргі қоғамдағы білім беру теориясы мен практикасының қазіргі заманғы проблемаларын талдау және нақтылау, студенттерге жастарға білім беру саласындағы ғылыми-педагогикалық практиканы теориялық, әдіснамалық және тренингтік қолдауды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның қазіргі заманғы композиторларының шығармашылығы
    Несиелер: 3

    Магистранттар Қазақстандағы кәсіби музыканың даму тарихы, музыкалық жанрлар мен стильдердің дамуы туралы мәліметтер; Қазақстан композиторларының шығармашылық жолы мен қызметі туралы ақпарат алады; қазақ музыкасы тарихындағы қалыптасудың тарихи кезеңдері, кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болуы, қалыптасу және даму кезеңдері туралы, қазақ халық композиторларының шығармашылығы туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандағы музыкалық білім беру педагогикасы
    Несиелер: 3

    Магистранттар Қазақстандағы музыкалық білімнің қазіргі жағдайын суреттеуі керек. Модуль мазмұны: мұғалім-музыкантты даярлауға кәсіби бағдарлау; музыкалық-педагогикалық ғылым мен практиканың интеграциясы, магистранттың шығармашылық іс-әрекетінде тәжірибе жинақтау, оның педагогикалық шеберлігін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орындаушылық өнер
    Несиелер: 5

    Магистранттар зерттелетін музыкалық аспапта орындаушылық шеберлікті, музыкалық жұмысты меңгеру процесінде жұмыс әдістемесін қалыптастырады. Олар әртүрлі стильдегі, дәуірдегі, әртүрлі күрделілік бағыттағы аспаптық шығармаларды оқиды. Олар қойылым тарихы туралы білім алады. Курс музыкалық аспаптардың құрылымдық және техникалық жетілуіне қатысты мәселелерді қамтуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық терапия
    Несиелер: 5

    Магистранттар тұлғааралық қарым-қатынас барысында білікті музыкатотерапевт музыканы және оның әсер етудің барлық жақтарын — оқушының денсаулығын жақсарту немесе сақтау мақсатында физикалық, эмоциялық, зияткерлік, әлеуметтік, эстетикалық және рухани қолданады. музыкалық терапияны қолдану және қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық педагогика
    Несиелер: 3

    Магистранттар музыкалық іс-әрекет психологиясы туралы кең және жүйелі білім негізінде кәсіптік білім беру кешенін игереді; музыканы қабылдау, қабылдау және жазу процесінде адамның ақыл-ой әрекетін ашатын ұғымдарды меңгеру; музыканттың кәсіби іс-әрекетін психологиялық талдау принциптерін меңгеру. Олар музыкалық білім мен практикалық тәжірибе кешенін берудің тиімді жолдары, құралдары мен әдістерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби орындаушылық шеберлігінің тарихы
    Несиелер: 5

    Магистранттар музыкалық мәдениет қазынасынан және көрнекті классикалық композиторлар мен замандастардың классикалық мұраларынан, көрнекті классикалық композиторлар мен замандастардың классикалық мұрасынан, үлкен аспиранттардың практикалық базасынан, мәдени-этикалық көзқарастарынан, музыкалық және орындаушылық көкжиектерінен, аналитикалық ойлау, эрудициядан тұратын үлкен көркем репертуарға ие бола отырып, аспапта ойнаудың техникалық және орындаушылық шеберліктерінің жиынтығын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шығармашылық қызметтің психофизикалық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Магистранттар адамның психофизикалық даму заңдылықтары туралы негізгі ұғымдар мен ғылыми негізделген идеяны игере алады; Дамуында және мінез-құлқында ауытқуы бар балалардың жас ерекшеліктеріне байланысты даму заңдылықтарын зерттеу.Шығармашылық қызметті тереңірек және тиімді зерттеуге объективті психофизиологиялық критерийлерге негізделген ұсынылған әдістерді, әдістерді, жаттығуларды қолдана отырып зерттеуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық білім берудегі интеграциялық процестері
    Несиелер: 5

    Магистранттар заманауи әдістер, басқару техникасы мен технологияларын қолдана отырып және белгілі бір нәтижелерге қол жеткізе отырып, мақсаттарына тиімді қол жеткізуге бағытталған музыкалық білім беру және құрылымдар саласындағы ресурстарды үйлестіру, жоспарлау, көшбасшылық, үйлестіру әдіснамаларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка бағдарындағы маманның кәсіби мәдениеті
    Несиелер: 5

    Магистрант жоғары білікті дағдыларға ие болады тәжірибеде қолдану үшін практикалық және теориялық тәртіп бойынша қажетті білім жиынтығы бар маман. Орындаушылық тәжірибедегі басты орындардың бірі Репертуарды таңдауға бөлінген, онда зияткерлікті, көркемдік талғамды, шығарманы интерпретациялауға шығармашылық қатынасты, қойылымның мәнерлілігін арттыру ерекше мәнге ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық педагогикадағы шығармашылық қызметі
    Несиелер: 5

    Магистрант заманауи музыкалық педагогиканың қағидаларын, болашақ мұғалімдердің шығармашылық педагогикалық қабілетін дамыту, болашақ педагогикалық іс-әрекетке деген сүйіспеншілік пен қызығушылыққа тәрбиелеу; шығармашылық білім беру процесін әдістемелік сауатты жоспарлау мен жүзеге асыру, студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру, олардың көркемдік талғамы мен жалпы мәдени деңгейін дамыту қағидаларын игеру; теориялық курстарда алған білімдерін іс жүзінде жүзеге асыруды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби музыкалық педагогикалық дағдылар
    Несиелер: 5

    Магистрант кәсіби музыкалық білім беру жүйесінің қызметін реттейтін нормативтік құжаттарды игереді; кәсіптік білім беру саласындағы педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен логикасы; оқушылар мен студенттердің өзін-өзі тәрбиелеуді және өзін-өзі тәрбиелеуді ұтымды ұйымдастырудың қабылдаулары; қазіргі заманғы өндірістік технологиялар мен педагогикалық музыкалық білім беру жүйелері; кәсіптік білімнің философиясы, педагогикасы және психологиясы туралы отандық және шетелдік дереккөздер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық білім беру педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Магистранттар музыканттың тұлғасын қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық шарттарын; музыканттың қызметіндегі танымдық үрдістерді, педагогикалық қарым-қатынас стилін қалыптастырудың тәрбиелік шарттарын үйренеді; педагогикалық технологияларды қолдану арқылы көркем-педагогикалық, көркем-әдістемелік және мәдени ағартушылық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    ғылыми-педагогикалық зерттеулер контекстінде идеяларды дамыту және қолдану үшін негіз болып табылатын жоғары білім деңгейінде алынған білім мен дағдыларды пайдаланады

  • Код ON2

    кәсіби менеджмент негіздері саласында білім, білік және дағды алуға байланысты мақсаттарды талдайды және нақтылайды

  • Код ON3

    оқу процесінде Музыкалық білім берудің іргелі негіздерін және оның басқа ғылымдармен өзара байланысын, жоғары мектептегі ғылыми-әдістемелік және оқу-әдістемелік жұмыс негіздерін, әртүрлі білім беру технологияларын білуді қолданады

  • Код ON4

    өзінің кәсіби қызметінде осы білімдерді қолдана отырып, ақпаратты жинаудың, сақтаудың, өңдеудің компьютерлік әдістерін тәжірибеде қолдана алады

  • Код ON5

    мәдениетпен, өнермен, кәсіби музыкалық терминологиямен, орындаушылық шеберлікпен байланысты кәсіби қызмет жағдайында алған теориялық білім мен практикалық шығармашылық жұмыс дағдыларын жүзеге асырады

  • Код ON6

    жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі мен музыкалық білім беру саласында іргелі теориялық-әдіснамалық дайындықты синтездейді;

  • Код ON7

    өзінің педагогикалық қызметінде жоғары мектептің Педагогика және психология білімін қолдана отырып, жас ерекшелік педагогикасы мен психологиясы ерекшеліктерін және әртүрлі психодиагностикалық әдістерді кәсіби қолданады

  • Код ON8

    Қазақстан мен шет елдердегі жоғары мектеп педагогикасының негізгі жетістіктерін, проблемалары мен даму үрдістерін, сондай-ақ Педагогикалық қызметті моделдеудің заманауи тәсілдерін бағалай отырып, ЖОО педагогикасы мен психологиясы саласында алған жүйелі білімді жүзеге асыруға қабілетті

Top