Жаңа білім беру бағдарламасы

7R09105 Неврология, соның ішінде балалар в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Дәлелді медицина принциптеріне сәйкес ересектер, балалар мен жасөспірімдерді диагностикалау, емдеу бойынша кәсіби білімі мен дағдылары бар, жоғары деңгейлі неврологиялық көмекті көрсетуді ұйымдастыра алатын заманауи медициналық технологияларды қолдану арқылы бәсекеге қабілетті, жоғары білікті невропатолог дәрігерін даярлау. Ересектер мен балаларға, отбасыларға және жалпы тұрғындарға үздіксіз медициналық көмекті қамтамасыз ету үшін денсаулық туралы білім беру.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R037 Неврология, соның ішінде балалар неврологиясы
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Демиелинизациялық, жүйке-жүйке және дегенеративті аурулар / Модуль - Ересектердің, балалардың стационардағы неврологиясы/
    Несиелер: 20

    Пәннің мақсаты: Ересектер мен балаларға жүйке жүйесінің демиелингі, жүйке-бұлшықет және дегенеративті аурулары бар балаларға жоғары білікті медициналық көмек көрсетуге қабілетті невропатологты дәлелді медицина қағидаларына және диагностика мен емдеу технологияларындағы заманауи жетістіктерге сәйкес оқыту. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Жүйке жүйесінің демиелингі, нейродогенеративті және нейромаскулярлы ауруларының этиологиясы мен патогенезі туралы заманауи идеялар (бірнеше склероз, жедел таратылған энцефаломиелит, көлденең миелит, Гийен-Барре синдромы, созылмалы қабыну демиелингациялық полиневропатия, Паркинсон ауруы, маңызды склероз) сирингомиелия және т.б.). Дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес емдеу принциптері және диагностика мен емдеу технологиясының қазіргі жетістіктері. Миастеникалық дағдарыс кезінде жедел неврологиялық көмек көрсету. Жүйке жүйесінің демиелингі, нейродогенеративті және нейромаскулярлы ауруларының этиологиясы мен патогенезі туралы заманауи идеялар (бірнеше склероз, жедел таратылған энцефаломиелит, көлденең миелит, Гийн-Барре синдромы, созылмалы қабыну демиелингациялық полиневропатия, Паркинсон ауруы, маңызды склероз) ирингомиелия және т.б.). Дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес емдеу принциптері және диагностика мен емдеу технологиясының қазіргі жетістіктері. Миастеникалық дағдарыс кезінде жедел неврологиялық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ми және жұлын қан айналымының жедел бұзылыстары /Модуль - Ересектердің, балалардың стационардағы неврологиясы/
    Несиелер: 14

    Пәннің мақсаты: Ересектер мен балаларға жоғары білікті медициналық көмек көрсетуге қабілетті невропатологты даярлау. Мидың және жұлынның жедел қан тамырлары ауруларында, дәлелді медицина қағидаттарына және медициналық-диагностикалық технологиялардағы заманауи жетістіктерге сәйкес. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ми және жұлын қан айналымының жедел бұзылыстары: этиология, патофизиология, клиникалық белгілер, диагноз, диагностикалық рейтинг шкаласын қолдану, жіктелуі. Жедел көмек көрсету кезіндегі командалық жұмыс тактикасы және қажетті көмек көлемін өздігінен анықтау, жедел жәрдем, реанимация, реанимация сатысында басқару принциптері. Өмірге қауіпті жағдайларда жедел неврологиялық көмек көрсету: ісіну және мидың ісіну синдромы, кома, ишемиялық және геморрагиялық инсульт, жедел гипертониялық энцефалопатия

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жүйке жүйесінің тұқым қуалайтын нерв-бұлшықет аурулары /Модуль - Ересектердің, балалардың стационардағы неврологиясы/
    Несиелер: 14

    Пәннің мақсаты: Ересектер мен әртүрлі нерв-бұлшықет аурулары бар балаларға жоғары білікті медициналық көмек көрсете алатын невропатологты оқыту. Дәлелді медицина қағидаларына және диагностика мен емдеудің қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес науқастың жағдайын осы жағдайларда бағалаудың практикалық және клиникалық дағдыларына ие болу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Жүйке жүйесінің тұқым қуалайтын нейро-бұлшықет ауруларының этиологиясы мен патогенезі туралы қазіргі заманғы идеялар (Томсен миотониясы, пароксизмальды миополия, Дюшенна, Бекер бұлшықет дистрофиясы, Кугельберг-Веландер, Вердниг-Хоффман омыртқа амитрофиясы, Шарко-Мари-Тута). Дәлелді медицина қағидаттарына және емдеу-диагностикалық технологиялардағы, медициналық-генетикалық кеңестердегі заманауи жетістіктерге сәйкес емдеу принциптері. Оңалту, әлеуметтік көмек көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Неврологиялық синдромдар /Модуль - Ересектердің, балалардың стационардағы неврологиясы/
    Несиелер: 20

    Пәннің мақсаты: Ересектер мен әртүрлі пароксизмалы, конвульсивті жағдайлары, церебральды синдромдары бар балаларға жоғары білікті медициналық көмек көрсетуге қабілетті невропатологты оқыту. Дәлелді медицина қағидаттарына және медициналық-диагностикалық технологиялардағы заманауи жетістіктерге сәйкес науқастың жағдайын осы жағдайларда бағалаудың практикалық және клиникалық дағдыларына ие болу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Әр түрлі пароксизмалы, конвульсивті, церебральды синдромдардың этиологиясы, патогенезі, жіктелуі туралы қазіргі заманғы идеялар (балалар мен ересектердегі эпилепсия, сананың пароксизмальды бұзылуы, ұйқының объективті апноэ синдромы, бас ауруы, бас айналу, гидроцефалия, церебралды сал ауруы). Дәлелді медицина қағидаттарына және медициналық-диагностикалық технологиялардағы заманауи жетістіктерге сәйкес науқастың жағдайын осы жағдайларда бағалаудың практикалық және клиникалық дағдыларына ие болу, өмірге қауіпті жағдайларда шұғыл неврологиялық көмек көрсету

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Амбулаториялық,емханалық неврология (ересектер, балалар)
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты: Дәлелді медицина қағидаттарына және диагностика мен емдеу технологияларындағы заманауи жетістіктерге сәйкес балалар мен ересектердің амбулаториялық кезеңінде жүйке жүйесінің патологиясына білікті медициналық көмек көрсете алатын невропатологты даярлау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Балалар мен ересектердегі неврологиялық жағдайды, клиникалық көріністі, орталық жүйке жүйесінің және перифериялық жүйке жүйесінің жалпы ауруларының диагностикалық критерийлері, амбулаториялық-емханалық көмек, ауруханаға жатқызу, оңалту, диеталық терапия, асқынулар мен өршулердің алдын-алу әдістерін, стандарттарын қарау әдістері мен стандарттарын.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Паркинсон ауруы және қозғалтқыштың бұзылуы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Дәлелді медицина қағидаттарына және диагностика мен емдеу технологиясының заманауи жетістіктеріне сәйкес қозғалыс бұзылыстары мен Паркинсон ауруы, диагностика мен емдеудің заманауи әдістері туралы жүйелік білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Паркинсон ауруы. Этиология, патогенез, диагноз және клиникалық көріністер туралы білімдерін жетілдіру. Паркинсон ауруындағы моторлы және моторлы емес бұзылулар. Антипаркинсонды дәрілердің әсер ету механизмі, көрсеткіштері, оларды тағайындауға қарсы көрсетілімдер. Қозғалыс бұзылыстарының клификациясы, этиологиясы, патогенезі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Неврологиядағы визуализациялық зерттеуәдістері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Ми мен жұлынның, церебральды ангиографияның КТ және МРТ нәтижелерін түсіндіре алатын невропатологты оқыту. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Нейроимаджинг диагностиканың қазіргі заманғы критерийлері: ми мен жұлынның тамырлы генезінің жедел және созылмалы аурулары үшін, склероз, бірнеше энцефаломиелит, жүйке жүйесінің травматикалық зақымданулары, ми мен жұлынның көлемді зақымдануы, омыртқалылар және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Иммунды тәуелді емес аурулар жүйке жүйесі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Жүйке жүйесінің иммунитетті тәуелді аурулары туралы қазіргі білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Этиологиясы, патогенезі, диагностикасы, аутоиммунды аурулардағы иммунды-дәрілік заттардың әсер ету механизмдері туралы білімді жетілдіру - бірнеше склероз (РС), жедел және созылмалы қабынған демиеллингирлеуші полирадикулоневрит (ХВДП), миастения грависі және т.б. шектеулер, басқа препараттармен үйлестіру, олардың әсер етуін бақылау. Иммундық қалпына келтірудің емдік мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері
    Несиелер: 19

    Пәннің мақсаты: Функционалды диагностиканың негізгі әдістерін, функционалды диагностикалық зерттеулерді жүргізуге арналған көрсеткіштер мен қарсы көрсетілімдерге арналған жабдықтың жұмыс принциптерін білетін, функционалды диагностикалық зерттеулерді жүргізудің кең таралған әдістерін жүзеге асыратын, неврологиялық науқастарды функционалды диагностикалаудың кең таралған әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алатын невропатологты оқыту. жүйке жүйесі ауруларын функционалды диагностикалаудың заманауи әдістері Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Инструменталды зерттеу әдістері және ми мен жұлынның, бұлшықеттің электр қозғыштығы және электромиография. Экстракраниальді бракиоцефалді тамырларды доплер ультрадыбыстық зерттеуінің нәтижелерін түсіндіру. Фондты және өрістерді зерттеу нәтижелерін түсіндіру. Электроэнцефалография әдісін клиникалық тәжірибеде қолдану және тіркеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Созылмалы ауырсыну. Патофизиологиялық механизмдер және емдеу
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Дәлелді медицина қағидаттарына және емдеу-диагностикалық технологиялардағы қазіргі жетістіктерге сәйкес созылмалы ауырсыну, жүйелі диагностика мен емдеудің қазіргі заманғы әдістері туралы жүйелік білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Созылмалы ауырсынудың эпидемиологиясы, клисификациясы, этиологиясы, патогенезі. Қазіргі заманғы ауырсыну туралы түсінік. Антиноцицептивті дәрілердің әсер ету механизмі, көрсеткіштері, оларды тағайындауға қарсы көрсетілімдер. Медициналық блокадаларды жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Нейрореабилитация
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Орталық және перифериялық жүйке жүйесінің аурулары бар балалар мен ересектерге жоғары білікті оңалту көмегін көрсетуге қабілетті невропатологты, дәлелді медицина қағидаларына және медициналық-диагностикалық технологиялардағы заманауи жетістіктерге сәйкес оқыту. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Орталық жүйке жүйесінің және перифериялық жүйке жүйесінің әртүрлі патологияларындағы неврологиялық жүйелер қызметінің бұзылуының ерекшеліктері мен дәрежесін бағалай алатын невропатологты оқыту. Әрбір науқас үшін жеке - оңалту бағдарламасын мамандардың қатысуымен әзірлеу: невропатолог, физиотерапевт, физиотерапевт, нейропсихолог, логопед, кәсіби терапевт, уролог, медбике.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Неврологиядағы және нейрореанимациядағы шұғылжағдайлар
    Несиелер: 12

    Пәннің мақсаты: Неврологиядағы шұғыл жағдайларда науқасқа жоғары білікті медициналық көмек көрсетуге қабілетті невролог дәрігерін дәлелді медицина қағидаларына және диагностика мен емдеу технологиясының қазіргі жетістіктеріне сәйкес оқыту. Негізгі критерийлерді анықтау және сана депрессиясының дәрежесін, жағдайдың ауырлығын және жедел және комамен ауыратын науқаста нейроресциацияның көрсеткіштерін бағалау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Клиникалық симптомдар мен синдромдарды интерпретациялау туралы білімді жетілдіру, төтенше жағдайларды диагностикалау және емдеу жоспарын жасау (гипертониялық криз, инсульт, кома, конвульсивті миастеникалық дағдарыс). Диагностика және жедел көмек. Емдеу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жүйке жүйесінің жұқпалы аурулары / Модуль - Ересектердің, балалардың стационардағы неврологиясы/
    Несиелер: 14

    Пәннің мақсаты: Ересектер мен жүйке жүйесінің әртүрлі жұқпалы аурулары бар балаларға жоғары білікті медициналық көмек көрсетуге қабілетті невропатологты даярлау. Дәлелді медицина қағидаларына және диагностика мен емдеудің қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес науқастың жағдайын осы жағдайларда бағалаудың практикалық және клиникалық дағдыларына ие болу Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Нейроинфекциялық аурулардың этиологиясы және патогенезі: менингококк және туберкулездік менингит, кене энцефалиті, Эконо энцефалиті, нейробруцеллез, вакцинациядан кейінгі энцефалит, нейросифилис, нейроброрелиоз (Лайма ауруы). Дәлелді медицина және диагностика мен емдеу технологиясының қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес емдеу принциптері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    Науқастармен және олардың отбасыларымен (немесе заңды өкілдерімен) жүйке жүйесі ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын-алу, төтенше жағдайлар, оның ішінде диагностикалық процедураларды орындау және тиісті араласуды бастау кезінде оң және сенімді қарым-қатынас орнату үшін коммуникациялық дағдыларды тиімді қолданыңыз.

  • Код ON2

    Орталық жүйке жүйесінің және перифериялық жүйке жүйесінің денсаулығы мен ауруы, жас ерекшеліктері мен физикалық, зертханалық, аспаптық зерттеу әдістеріндегі пациенттің диагностикасын, басқарылуын және денсаулығын нығайту әдістерін білудің интеграциясы негізінде клиникалық белгілерді, синдромдарды анықтау және интерпретациялау, дәлелді медицина принциптерін қолдана отырып

  • Код ON3

    Науқастарға қолданыстағы есірткі мен дәрілік емес терапияның тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау үшін неврологиялық медициналық көмек стандартын, оның ішінде төтенше және өмірге қауіпті жағдайларды ескере отырып, науқастарға жоғары мамандандырылған медициналық көмек көрсету

  • Код ON4

    Адамның мінез-құлқы мен пациент психологиясының негізгі принциптерін, жасын, мәдени ерекшеліктерін, нәсілін ескере отырып қолданыңыз, пациентпен (пациентпен, ата-анасымен және / немесе заңды өкілдерімен) тиімді қарым-қатынас жасау үшін және этика мен деонтология қағидаттарына сәйкес емдеу-диагностикалық процестерді басқару, денсаулық сақтаудың басқа мамандарымен. командалық жұмысты көрсету

  • Код ON5

    Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау, дәрігер мен пациенттің (баланың) құқықтарын қорғау саласындағы заңнамасын білуге қолданыңыз, ұйымдар мен медицина қызметкерлерінің қызметін анықтайтын нормативтік құқықтық актілерді басшылыққа алыңыз.

  • Код ON6

    Кәсіби мәселелерді шешу, медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз ету үшін олардың тиімділігін арттыруға көмектесетін заманауи ақпараттық және сандық технологиялар мен денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалану.

  • Код ON7

    Науқастар, ата-аналар (заңды өкілдер) және қамқоршылар арасында тәрбие жұмыстарын жүргізу арқылы ересек пациенттерге, жасөспірімдерге, балалар мен олардың отбасы мүшелеріне, тұрғындардың денсаулығына салауатты өмір салтын қалыптастыру принциптері мен әдістері туралы білімдерін қолданыңыз.

  • Код ON8

    Кәсіби жауапкершіліктің жоғары стандарттарына, адалдық пен жауапкершілікке, тәуелсіз, үздіксіз кәсіби дайындық пен кәсіби қызмет барысында өзінің білімі мен дағдыларын жетілдірудің қажеттіліктерін көрсетіңіз

  • Код ON9

    Ғылыми зерттеу дағдыларын көрсетіңіз, зерттеу сұрақтарын тұжырымдай біліңіз, кәсіби әдебиеттерді сыни бағалай біліңіз, халықаралық мәліметтер қорын күнделікті қызметінде тиімді қолдана аласыз және ғылыми-зерттеу тобының жұмысына қатыса аласыз.

Top