Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07206 Тоқыма: киім, аяқ киім және былғары бұйымдары в Орталық-Азия Университеті

  • Химия
    Несиелер: 5

    Бағдарлама келесі міндеттерді шешуге мүмкіндік береді: ең маңызды фактілерді зерттеу, бастапқы ұғымдар, заңдар; химиялық заттарды, қарапайым құралдарды, жабдықтарды өңдеу дағдыларын қалыптастыру, химиялық эксперименттер жүргізген кезде қауіпсіздік техникасын сақтау, эксперименттердің нәтижелерін жазу және тиісті қорыту жасау;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Әділетсіздіктің заңдылығы мемлекеттің құқықтық жағдайына айналады және тек мемлекеттің өзара қарым-қатынасын қалыптастырады, жеке адамның құқықтары мен өз құқықтарын негізге ала отырып жасалады. «Основы права» курсы бойынша оқу үрдісіне байланысты Қазақстан Республикасының нормативтік актілерін және басқа да қолданыстағы заңдарымен танысуға болады. міндеттері: студенттерге мемлекет пен мемлекеттің теориясы, конституциялық, әкімшілік, қылмыстық, азаматтық, еңбек және т.б. негіздерін үйрету. құқықтарды қорғауға, идеяларға әсер етуге, өздерінің идеяларымен байланысты заңдылықтарды бұзуға, өмір сүруіне және әр түрлі өмірлік жағдайларға сәйкес келуіне; Курстың қысқаша мазмұны: о��у пәні курсының мазмұны "Құқық негіздері" шығу тегі туралы негізгі теорияны оқып үйрену Қазақстанның конституциялық, әкімшілік, мемлекет және құқықтары, еңбек, азаматтық құқық, қылмыстық, отбасылық, жер, Қаржы құқығы. Күтілетін нәтижелер: пәнді оқып, студент: мемлекет пен құқықтың жалпы теориялық мәселелерін, Конституциялық ҚР құрылысы, мемлекеттік билік және жергілікті өзін-өзі басқару жүйесі, иелену Құқықтану фундаменталды ұғымдарымен; ҚР құқығының негізгі нормаларымен талдау, соның ішінде конституциялық құқық проблемаларын реттейтін норма����втік-құқықтық актілер, ҚР Әкімшілік, Қылмыстық және өзге де құқық салаларының дұрыс шешім ҚР заңнамасына сәйкес. Білу өзгергеннен кейін туындайтын болашақ алғышарттарды болжау және көру немесе осы саланың жаңа нормаларын қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу тәжірибесі
    Несиелер: 1

    Оқу практикасының мақсаттары: базалық пәндерді оқу барысында алынған теориялық білімдерді шоғырландыру; арнайы дағдыларды дамыту және жинақтау, практика орнында жеке тапсырмаларды шешу үшін ұйымдастырушылық, әдістемелік және нормативтік құжаттарды зерттеу; Кәсіпорынның ұйымдастыру құрылымын және оны басқару жүйесін зерттеу; ұйымдағы маркетингтің рөлі мен орны туралы танысу; ұйымда орындалған негізгі жұмыс мазмұнын таныстыру практикалық орын; өткізілген практикалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу, ұсыну және түсіндіру әдістемелерін, әдістерін және әдістерін игеру; болашақ кәсіптік қызметте практикалық дағдыларды игеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық экономика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: экологияны басқарудағы экономиканың қолданбалы аспектілерін зерттеу, табиғи ресурстарды экономикалық бағалау әдістерін әзірлеу, экологиялық қызметтің экономикалық тиімділігі және экологиялық менеджментті экономикалық реттеу механизмдері. Пәннің міндеттері: Табиғи ресурстарды экономикалық бағалау, экологиялық шығын мөлшерін анықтау, өндірістің экологиялық шығындары, қоршаған ортаны қорғау шараларының экономикалық тиімділігі және т.б. үшін қажетті есептеулер жүргізу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның қазіргі заманғы экономикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттерді теориялық және тәжірибелік материал, заң және нормативтік құжаттар негізінде Қазақстан экономикасын басқару теориясы мен практикасы саласында оқыту. Сондай-ақ, оқытудың негізгі мақсаты - түлектің ұлттық экономиканы басқару саласында және базалық басқару дағдыларын қалыптастыруда жеткілікті білімі бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру үшін білім беру жүйесін қалыптастыру және осы құбылысқа қатысты азаматтықтың негізін дамыту. Пәннің мақсаты: - сыбайлас жемқорлықтың сипаты мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы жан-жақты білімді беру; - сыбайлас жемқорлыққа қарсы күреске ықпал ететін адамның құқықтық мәдениетін дамыту; - сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру үшін білім, дағдылар мен қабілеттермен қамтамасыз ету; - сыбайлас жемқорлықты сыни түрде талдай білу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: курстың әр бөліміндегі негізгі қағидалардың, заңдардың және түсініктердің мазмұнын ашу; жаратылыстану дүниетанымының негізін және дүниенің физикалық бейнесі туралы қазіргі идеяларды қалыптастыру; физика әдістерін саналы қабылдау және игеру үшін физикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Курстың мақсаты: - студенттерді физикалық заңдар туралы біліммен қамтамасыз ету, студенттердің кәсіптік, табиғатта болып жатқан құбылыстарды түсіндірудің терең ғылыми негіздерін, ғылыми-технологиялық мақсатта әр түрлі құралдар мен құрылғыларды, сонымен қатар дағдыларды қалыптастыру қабілетін дамыту. физикалық заңдылықтарды түсінуге негізделген табиғат құбылыстарын математикалық сипаттау және талдау. Әлемнің қазіргі физикалық бейнесін негіздейтін негізгі физикалық заңдар мен қағидалар туралы білімді дамыту; техника мен технологияны дамытуға шешуші әсер еткен физика саласындағы ең маңызды жаңалықтар; табиғаттың ғылыми білімі туралы әдiстер; Тақырыптың мазмұны Денелердің өзара іс-қимыл және қозғалысы туралы заңдар. Ректилинарлы біркелкі қозғалыс. Ректилинарлы біркелкі жылдамдатылған қозғалыс. Динамика заңдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 3

    Зерттеу мақсаты: нарықтық экономика ұйымдардан өндірістің тиімділігін, өнімнің бәсекеге қабілеттілігін арттыруды, ғылыми-техникалық прогрестің жетістіктерін, шаруашылық жүргізу мен басқарудың тиімді нысандарын енгізу, кәсіпкерлікті ұйымдастыру және т.б. негізінде қызмет көрсетуді талап етеді. Оның көмегімен ұйымның стратегиясы мен тактикасы әзірленеді, жоспарлар мен басқару шешімдері негізделеді, олардың орындалуын бақылау жүзеге асырылады, өндіріс тиімділігін арттыру резервтері анықталады, ұйым, оның бөлімшелері мен қызметкерлері қызметінің нәтижелері бағаланады. Қысқаша мазмұны: "Экономикалық теория" курсының мақсаты барлық ұйымдар қызметінің салдарын зерттеу, одан әр�� кемшіліктер мен резервтерді анықтау үшін факторлардың олардың ауытқуына әсерін анықтау, сондай-ақ өндіріс және іске асыру көлемін жаңарту мен арттыруға, олардың жұмысының тиімділігі мен тұрақтылығын арттыруға бағытталған әдістерді әзірлеу болып табылады. Курсты оқу нәтижесінде студент Экономикалық талдаудың мазмұны, оның мақсаттары мен негізгі функциялары туралы түсінікке ие болуы, басқару және қаржылық талдау әдістерін меңгеруі, қаржылық жоспарлаудың бағыттары мен жолдарын білуі, қызметтің стратегиялық және болжамдық жоспарлауды жүргізуі, ұйымның қаржылық жағдайына кешенді талдау жүргізуі тиіс. Студенттер білуі тиіс: пәннің негізгі категориялары - ҚР бойынша нормативтік-құқықтық актілер Студент істей алуы тиіс: қаржылық талдаудың негізгі міндеттерін бөліп көрсету.; қаржы субъектілерінің, қаржы нарығының кәсіби қатысушыларының қызметіне талдау жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 4

    Мақсаты қоршаған ортаны, оның құрамдас бөліктерін, сондай-ақ қоршаған ортаның ерекшеліктерін адамның тұрмыс жағдайы мен өндірістік қызмет саласы ретінде зерттеу, қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау; шаруашылық объектілерінің және техникалық жүйелердің жұмысының тұрақтылығын есепке ала отырып, оларды пайдаланудың қауіпсіздігі үшін заманауи талаптарға сәйкес жаңа жабдықтар мен технологиялық процестерді жобалау. Студенттерге тірі организмдердің бір- бірімен қарым-қатынасын және олардың тіршілік ортасы жайлы заңдылықтарды ашып көрсету, тыңдармандарды ғаламдық экологиялық проблемалардың болмысымен, туындау себептерімен және осы проблемаларды шешу жолдарымен таныстыру; Болашақта аталған салаларда жұмыс істейтін мамандарға осы пәнді игеру барысында алған білімдері өздерінің кәсіби қызметін табысты атқаруға көмектесетін болады. Құзыреттілігі: - Студенттерге тірі организмдердің бір- бірімен қарым-қатынасын және олардың тіршілік ортасы жайлы заңдылықтарды ашып көрсету, тыңдармандарды ғаламдық экологиялық проблемалардың болмысымен, туындау себептерімен және осы проблемаларды шешу жолдарымен таныстыру; - Болашақта аталған салаларда жұмыс істейтін мамандарға осы пәнді игеру барысында алған білімдері өздерінің кәсіби қызметін табысты атқаруға көмектесетін болады. Күтілетін нәтижелер: - Экологиялық терминдерді, олардың ұғымдық мағынасын және анықтамаларын; - Атмосфераға, гидросфераға және топыраққа қатысты жаһандық экологиялық проблемаларды, организмдердің тіршілік ортасындағы өзгерістерге бейімделу және сол жағдайда тіршілік ету ерекшеліктерін; - Қазақстанда және жер жүзінің өзге де елдерінде экологиялық апатқа ұшыраған аймақтарды және олардың бүгінгі таңдағы экологиялық жағдайын; - Қазақстан Республикасының экология жөніндегі негізгі заңын, қоршаған ортаны қорғауға қатысты өзге де экологиялық құжаттарды; - болашақ мамандығы ауқымында туындаған экологиялық жағдайларды бағалай білуді; - қажетті деректер жиынтығын іс-әрекетке жарата білуді, қоршаған ортаны қорғау саласындағы заң жобаларын жасақтауға қажетті экологиялық тұрғыдан қ��уіпті белдемдердің туындау себептерін және келеңсіз келешегін болжай білуді; - табиғи нысандарда іс-шараларды жоспарлау барысында осы аймақта туындауы мүмкін экологиялық проблемаларды,қазіргі экологияның бағыттарынболжай білуді; - тұрақты даму тұжырымдамасы, оның критерийлерінмеңгереді. Қысқаша мазмұны (Негізгі бөлімдер): 20 ғасырдың 80-ші жылдарының аяғында экономика және экология, әлеуметтану саласындағы шетел әдебиеті, саясаттану, глобалистика және құқық және басқа да гуманитарлық ғылымдар кең тарату "тұрақты даму" терминін алды. әлеуметтік-экономикалық және экологиялық даму адамдардың қажеттілігін ақылға қонымды қанағаттандыру қазіргі өмір сүретін және болашақ өмір сүру сапасын бір мезгілде жақсарту ресурстарын ұқыпты пайдалану және табиғи ресурстарды сақтау ортаның. Осыған байланысты тұрақты даму экологиямен тығыз байланысты болжайды - тірі тіршілік орны туралы ғылым, олардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы ортамен. Экология зерттейді ұйымдастыруға және оның жұмыс істеуіне надорганизменных жалпы биосфераға дейін. Жаһандық, өңірлік және жергілікті экологиялық тұрақты даму үшін олардың алдын алу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика
    Несиелер: 5

    Математика - әртүрлі табиғатты кешенді жүйелерде әртүрлі практикалық мәселелерді шешу үшін математикалық білім мен компьютерлік техниканы қолдану саласындағы мамандар. Қолданбалы математик - белгілі бір мәселенің нақты мәнін математикалық қарым-қатынас тіліне аудара алатын, математикалық мәселенің тиімді шешімін табатын, оны тиісті тақырыптық сала бойынша түсіндіретін және оны түпкілікті түрлендіруге қабілетті маман.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Тарихи тұрғыда әлемдік діндердің өткені мен болашағына студенттердің дұрыс көзқарасын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Дінтану курсының қысқаша мазмұны өмірдің талабына сәйкес болып табылады. Дін адамзат мәдениетінің бір бөлігі болғандықтан, әрбір жоғары білімді адамдар дінің мазмунын білулері кажет. «Жауынгер» атеизмнің тоқтауымен, шетелден көптеген экзотралик және эзотриалық дінден көбейюде. Олардың идеологиялық және дүниетанымдық көзқарастары бізге жат. Мұндай жағдайлар «Дінтану» пәнін игеруді керек етеді. Құзырлары: Ұғымы болу керек: пән бойынша өз теориялық білімдерін көрсету; Білу керек: алған білімдерін тәжірибе жүзінде қолдану; Меңгеру керек: мамандықты дамыту бойынша ғылыми ұстанымды қалыптастыру; Жасай алуы қажет: осы сала бойынша баяндама жасау барысында ақпараттарды жинау мен талдауды жүргізу; Практикалық білім алу: тәжірибелік сабақтарда оқылған пәндер бойынша ақпараттарды хабарлау, сондай-ақ, СҒЗЖ (реферат, курстық жұмыс, басылымдар мен дипломдық жобалар)арқылы алған білімдерін жеткізе білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инженерлік графика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты: AutoCAD негізгі графикалық жүйесін қолдана отырып, құрылыс және инженерлік сызбаларды оқу және оқу үшін қажетті білім мен дағдылардың негізін қалыптастыру. Курстың қысқаша мазмұны: Кіріспе. AUTOCAD бағдарламасында жұмыс жасау. Графикалық примитивтер және олармен жұмыс. Қарапайым қарабайырлар. Қарапайым қарабайырлар шеңбері. Дога. Нысан суреті Масштаб. Полилин. Құрылыс полинийінің түрлері. Суреттегі мәтін. Өңдеу командалары: ERASE, COPY, MIRROR, OFFSET, ARRAY. Өңдеу командалары: ERASE, COPY, MIRROR, OFFSET, ARRAY. Өңдеу пәрмендері: ОРЫНДАУ, РОТАТ, СКАЙЛ, СТРЕТЕЙ, КІРІС, ШЕКТЕУ, BREAK. Өңдеу командалары: CHAMFER, FILLET. Балапандар. Блоктар Өлшемдері. Кестелер. Кест��лерді пішімдеу. Кесте стильдері. 3D модельдерін құру. Студенттер алған білімдері: инженерлік графика негіздері, инженерлік графика үшін бағдарламалық құралдар, түстерді бейнелеу негіздері, графикалық форматтар және олардың құрылымы; графикалық ақпаратты енгізу / шығару құрылғылары, олардың сипаттамалары мен параметрлері, растерлеу әдістері, растрлық кескіндерді түрлендіру әдістері; инженерлік дизайн негіздері, суреттерді салу және талдау негіздері, композиция негіздері, пропорция және перспектива; Студенттер алған дағдылар: күрделі графикалық с��реттерді талдау, растрлық, векторлық кескіндер мен шрифттердің сапасын бағалау; графикалық дизайн элементтерін және растрлық және векторлық суреттерді өңдеу үшін инженерлік графикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді қолданыңыз. Студенттер алған дағдылар мен құзіреттіліктер: сызбалардағы бұйымдарды өңдеу, кескіндерді автоматтандырылған өңдеу және өңдеу; ақпараттық жүйелерді жобалаудың заманауи үлгілері, әдістері мен технологиялары; ұйымдардың іскери қызметінде ақпараттық жүйелерді құру мен енгізуді жобалық басқарудың әдістері мен технология��ары; заманауи құралдарды қолдана отырып бағдарламалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби қарым-қатынастың қазіргі жағдайы белгілі бір талаптарды талап етеді, олардың орындалуы кәсіби коммуникациялық тіл бірліктерінің дұрыс жобалануы ғана емес, олардың мағыналарының баламалығы, сонымен бірге қажетті халықаралық стандарттарға сәйкестігі қажет. Осыған байланысты мамандар даярлау жүйесінде «Кәсіби қазақ (орыс) тілі» пәні ерекше орын алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлемдік діндер тарихы
    Несиелер: 3

    Зерттеудің мақсаты: Діни наным адамзаттың таңы кезінде пайда болды. Қазіргі заманғы әлемдік діндер екі мың жылдан астам уақыттан бері бар және, әрине, зерттеуге үлкен қызығушылық тудырады. Қазіргі уақытта әлемдік діндер тарихы, олардың қоғамдағы рөлі, сондай-ақ олар уағыздайтын мәдениет пен моральдің негізгі құндылықтары ерекше маңызға ие. Діннің адамзат өмірінде орны мен рөлі туралы, сондай-ақ оның әлемдік тарих пен мәдениеттегі маңызы туралы түсінік беру тарихи ғылымның осы маңызды бөлігін толтыратын жаттығу курсын енгізу арқылы мүмкін болады, өйткені тарихи процесті түсіну дін рөліне назар аудармай бұрмаланған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының материалтану
    Несиелер: 5

    Тарихи костюмдердің түрлері, белгілі бір дәуір костюмінің фрагменттері, Жеке бөлшектер, декоралар шығармашылықтағы шабыт көзі ретінде. Пәнді оқығаннан кейін магистрант: Білуге: • оны келесі өзіндік жұмыс үшін пайдалануға мүмкіндік беретін теориялар. Білу: * әр түрлі дәуір бұйымдарының құрылымын жасау. Дағдысы болу: * жеңіл өнеркәсіпте Бұйымдарды құрастыру тәсілдері • Құзыретті болу: * материалдың пластикалық қасиеттерін дұрыс қолдану, Тарихи костюмдерді макеттеу әдісін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 5

    Сәйкестік кәсіби ойлаудың ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіби, іскерлік, ғылыми салалардағы және шет тілдерінде шет тілдерін меңгеру қабілетін дамытуды көздейтін университеттердің лингвистикалық емес факультеттерінде шет тілін оқытуға бағытталған кәсіптік бағдарланған тәсілмен жүзеге асырылады. Кәсіптік-бағдарланған мамандықтар болашақ мамандықтың немесе мамандықтың ерекшеліктеріне байланысты шет тілін меңгерудегі студенттердің қажеттіліктерін есепке ала отырып оқыту болып табылады. Шет тілін кәсіптік бағдарлаудың негізі оның қосымша кәсіби білімдерін алу және кәсіби маңызды жеке қасиеттерді қалыптастыру үшін арнайы пәндермен біріктіру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы қасиеттері бар талшықтар мен жіптерді құру теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Арнайы қасиеттері бар талшықтар мен жіптер: электр өткізгіш, сорбциялаушы, ион алмастырғыш хемге төзімді және талшықтың басқа да түрлері. Синтетикалық талшықтардың, жіптердің қасиеттерін зерттеу. Талшықтар мен жіптерді арнайы қасиеттермен құру және қолдану теориясы мен практикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тоқыма шикізатының маркетингі
    Несиелер: 5

    Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыстың теориясы мен практикасы тоқыма кәсіпорындарының маркетингтік қызметтерін қамтамасыз ету. Тоқыма өндірісінде баға белгілеуді жоспарлаудың теориясы мен практикасы. Нарық субъектісі ретінде тоқыма өндірісінің жай-күйін талдау. Тоқыма шикізатының тепе-тең бағасын есептеудің әдістемелік қамтамасыз етілуін әзірлеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Композиция негіздері
    Несиелер: 5

    "Композиция негіздері" оқу пәні композициялық грамота мен композициялық ойлауды шығармашылықтың жалпы принциптерін ұғыну арқылы қалыптастыру буынының бірі болып табылады және кәсіби дайындық кезеңінде оқытылады. Осы пән аясында композицияның негізгі категориялары мен ұғымдарын меңгеру қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тігін бұйымдары технологиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Модельді зерттеу және талдау. Киім нысанын өзгертпей конструктивтік моделдеу. Силуэттің өзгеруімен конструктивтік моделдеу. Жеңдерді, жағаларды, күрделі формаларды модельдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 3

    Практикалық сабақ - жалпы білім беру үрдісінің бір бөлігі болып табылады және жоғары оқу орнында оқыту үдерісінде алынған білімді нығайтуға және өндірістік дағдыларды игеруге бағытталған. Мақсаты - студенттің кәсіби практикалық дағдыларын меңгеру және кәсіби білімді нығайту, кеңейту және жетілдіру; кәсіби және ұйымдастырушылық тәжірибеге ие болу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Техникалық тоқыма
    Несиелер: 5

    Әлемдегі техникалық маталар нарығының жағдайы. Техникалық тоқыманың жіктелуі. Ауыр техникалық маталар өндірісі. Мата емес төсемдер мен геоткандар өндіру салалары. Техникалық тоқыманың жаһандық тұтынуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыртқы киімді жобалау
    Несиелер: 5

    Бұл модуль жоғары білім берудің бірінші циклы шеңберіндегі соңғы кезеңдердің бірі болып табылады. Осы модуль аяқталғаннан кейін студенттер білуі тиіс: сыртқы киімнің ассортиментін. Сыртқы киімді жобалаудың негізгі кезеңдері. Тиісті ассортименттің сәнді бағыттағы ұқсас модельдерін талдау негізінде техникалық эскиз жасау. Конструкция сызбасын құру. Бұйымды технологиялық өңдеуді ескере отырып, жұмыс лекалоларын дайындау. Бұйымды салу және пішу. Киім бөлшектері лекалосының градациясы. Техникалық сипаттаманы рәсімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Медициналық тоқыма
    Несиелер: 5

    Гигиена және медицинаға арналған заманауи мата емес материалдар. Қолдану аясы.Медицинада мата емес материалдарды қолдану перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы
    Несиелер: 5

    шығармашылық техникалық қызметтің әдістемелік және әдістемелік негіздерін игеру және дайындау процесінде бұйымдардың сапасын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - бұйымдарды дайындау технологиясының негіздерін зерттеу; - тігін бұйымдарын дайындауға арналған технологиялық жабдықтың негізгі параметрлері мен жұмыс режимдерін зерттеу; - қолданылатын материалдар мен жабдықтарды ескере отырып, бұйымдарды технологиялық өңдеу әдістерін зерттеу; - жеке түйіндерді, элементтер мен бұйымдарды дайындау дағдыларын алу. - нормативтік-технологиялық құжаттардың негізгі ережелері, құрылымы және оны құрастыру ережелері; - заманауи технологиялар мен жабдықтарды пайдалана отырып бұйымдарды өңдеу режимдері мен әдістері; - әртүрлі ассортиментті Бұйымдарды құрастыру сызбасы; -машиналық және қолмен тігістер мен тігістерді, бөлшектердің желімдік қосылыстарын және тігін бұйымдарын қазіргі заманғы техникалық құралдарды пайдалана отырып ылғалды-жылулық өңдеуді орындау; - түрлі ассортиментті және мақсаттағы бұйымдарды жасаудың оңтайлы режимдерін, әдістері мен құралдарын таңдау ; ; - әртүрлі ассортиментті бұйымдарды дайындаудың технологиялық жүйелілігін құру;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Костюм композициясы
    Несиелер: 5

    Киімнің пайда болу тарихы. "Киім" және "костюм"ұғымдарын анықтау. Ежелгі Әлемнің Костюмі. Антикалық әлемнің костюмі. Орта ғасыр дәуірінің костюмі (V – XV ғ.в). Қайта өрлеу дәуірінің костюмі (XIV-XVI ғ. ғ.). Батысеуропалық костюм XVII ғ. батысеуропалық костюм XVIII ғ. Еуропалық костюм XIX ғ.Еуропалық костюм XX ғ. Ежелгі Шығыс костюмі. Қазақ ұлттық костюмі. Костюм композициясы туралы түсінік. Костюм композициясын үйлестіру тәсілдері: контраст, нюанс, тепе-теңдік, масштаб, масштабтық, симметрия, асимметрия, пропорция, ритм, статика, динамика, композициялық орталық, костюм композициясын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеңіл киімді жобалау
    Несиелер: 5

    Осы модуль аяқталғаннан кейін студенттер білуі тиіс: жеңіл киім ассортиментін, жеңіл киімді жобалаудың негізгі кезеңдерін, ұқсас модельдерді талдау негізінде техникалық эскизді әзірлеуді, конструкция сызбасын құруды. Бұйымды технологиялық өңдеуді ескере отырып, негізгі, туынды және қосалқы лекалаларды жасауды, лекалоны жаю және бұйымды пішуді, лекалоны градациялауды және техникалық сипаттаманы ресімдеуді білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік маталар
    Несиелер: 5

    Матаны декорациялау " – болашақ мамандар үшін киім дизайнерлерінің, модельер-суретшілердің кәсіби дайындығы. Студенттер маталарды түрлі қолмен безендіреді (матаға сурет салу, кесте салу).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Функционалдық тоқыма материалдар
    Несиелер: 5

    Арнайы қасиеттері бар тоқыма түрлері. Әр түрлі облыстарға арналған функционалды тоқыма материалдарын жобалау тәртібі. Көп функциялы тоқымаларды алу тәсілдері (талшықтарды араластыру, жіптерді түрлендіру, тоқыма төсемдерінің құрылысы мен бетін түрлендіру).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Былғары мен үлбірден жасалған бұйымдарды технологиялық дайындау негіздері
    Несиелер: 5

    Былғарыдан және үлбірден жасалған бұйымдарға ұқсас модельдерді зерттеу және талдау. Былғары мен үлбірден жасалған бұйымдардың лекалоларын жасау ерекшеліктері. Лекалоның градациясы. Техникалық өлшеу табелін құрастыру. Былғары мен үлбірден жасалған бұйымдардың ақауларын зерттеу және жою. Жобаланатын модельге Техникалық сипаттама жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Трикотаж жаймадан жасалған бұйымдар технологиясы
    Несиелер: 5

    "Инженерлік және компьютерлік графика", "технологиялық процестерді моделдеу және оңтайландыру", "тігін бұйымдарын Метрология, стандарттау және сертификаттау", "материалтану", "бұйымдарды моделдеу және құрастыру негіздері", " жеңіл өнеркәсіптің инвариантты технологиялары» "Жеңіл өнеркәсіптің технологиялық процестерін жобалаудағы жаңа технологиялар", " технологиялық дайындық негіздері» Трикотаж жаймалардан бұйымдар жасау процестері туралы жалпы мәліметтер. Трикотаж жаймалардан жасалған бұйымдардың бөлшектерін өңдеу әдістері. Негізгі бөлшектерді бастапқы өңдеу. Қалталарды өңдеу. Юбка мен шалбардың жоғарғы және төменгі кесіктерін өңдеу. Борттарды, жағаларды, жеңдерді өңдеу және құрастыру. Астарды өңдеу және оны бұйыммен біріктіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Талшықты құрайтын биополимерлерден тоқыманың әлемдік нарығы
    Несиелер: 5

    Тоқыма шикізатының әлемдік балансы. Талшықты түзетін биополимерлерді синтездеуге арналған шикізаттың мұнайхимиялық түрлері. Биополимерден жасалған талшықтардың белгілі түрлері. Талшық түзетін биополимерлерден тоқыманың әлемдік нарығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тоқыма материалдарының сапасын кешенді бағалаудың аспаптық әдістері
    Несиелер: 5

    Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыстың теориясы мен практикасы тоқыма кәсіпорындарының маркетингтік қызметтерін қамтамасыз ету. Тоқыма өндірісінде баға белгілеуді жоспарлаудың теориясы мен практикасы. Нарық субъектісі ретінде тоқыма өндірісінің жай-күйін талдау. Тоқыма шикізатының тепе-тең бағасын есептеудің әдістемелік қамтамасыз етілуін әзірлеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қалыңдықтар үшін қазақ той киімін жобалаудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазақ дәстүрлі үйлену тойының киімдері дизайнының эстетикалық түрін, қазақ тойының киімін жасау технологиясының дәстүрлі және инновациялық әдістерін синтездеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Былғарыдан және теріден жасалған бұйымдарды құрастыру
    Несиелер: 5

    Үлбір киімінің мақсаты, қызметі, қасиеттері. Былғары мен үлбірден жасалған киімді пішу, қалыптау және конструкциялау. Құрастыру әдістерінің жалпы сипаттамасы. Үлбір бұйымдары мен былғарыдан жасалған бұйымдарды құрастыру ерекшеліктері. Үлбір жартылай фабрикатының тауарлық қасиеттерінің Үлбір бұйымдары мен былғарыдан жасалған бұйымдарды құрастыру тәсілдеріне әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Металлургия және металл өңдеу өнеркәсібі қызметкерлері үшін арнайы киімді проетирлеудің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Арнайы жобалау сұрақтары қарастырылды. металлургия және металл өңдеу өнеркәсібі қызметкерлері үшін киім-кешек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тоқыма материалдарының сапасын бағалаудың сараптамалық әдістері
    Несиелер: 5

    Тауарлардың сапасын бағалаудың сараптамалық әдістері. Сапа көрсеткіштерін анықтаудың объективті әдістері. Өлшеу әдісі. Тіркеу әдісі. Есептік әдіс. Тәжірибелік пайдалану әдісі. Эвристикалық әдістер Органолептикалық әдіс. Сараптамалық әдіс. Әлеуметтік әдіс. Бақылаудың статистикалық әдістері және сапаны басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Киімдерді конструктивтік модельдеу
    Несиелер: 5

    Модельді зерттеу және талдау. Киім нысанын өзгертпей конструктивтік моделдеу. Силуэттің өзгеруімен конструктивтік моделдеу. Жеңдерді, жағаларды, күрделі формаларды модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Былғары-үлбір бұйымдары технологиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты мен міндеттері. Тері киімінің технологиясы. Үлбір бұйымдарын тігу кезінде пайдаланылатын жабдық. Бұйымның Үлбір үстін құрастыру. Үлбір пішімдерін құрастыруға қойылатын талаптар, тігіс биіктігі, тігіс жиілігі. Үлбір бұйымдарын өңдеудің технологиялық процестері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 5

    Практикалық сабақ - жалпы білім беру үрдісінің бір бөлігі болып табылады және жоғары оқу орнында оқыту үдерісінде алынған білімді нығайтуға және өндірістік дағдыларды игеруге бағытталған. Мақсаты - студенттің кәсіби практикалық дағдыларын меңгеру және кәсіби білімді нығайту, кеңейту және жетілдіру; кәсіби және ұйымдастырушылық тәжірибеге ие болу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Соматология негіздері
    Несиелер: 5

    Соматология адамның дене бітімінің конституциялық құрылымын адамгершілік-эндокриндік және метаболикалық сипаттамалардың адам денесінің морфологиялық құрылымының параметрлерін нақты кешенді анықтаумен біріктіруі ретінде қарастырады. Өзгелікте морфология адам зерделейді өзгергіштік дене тұтастай алғанда. Онтогенездің кезеңдерге бөлінуі адам дамуының кезеңділігінің негізін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Нысанды жобалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: алған кәсіби білімнің нәтижелеріне сүйене отырып, бірнеше заттардың жиынтығын жасаңыз және оны осы материалда орындаңыз. Мазмұны: жеңіл ассортимент балаларға арналған бірнеше заттан тұрады. Білу керек: коллекция құру туралы ұғым және балалар жиынтығын жасау үшін мата мен керек-жарақтарды дұрыс таңдау. Білу керек: ағымдағы маусымның сән бағыты, негізгі балалар моделін таңдау. Білу: тігін өндірісін жобалау технологиясын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Костюм дизайнындағы заманауи тоқыма тұжырымдамасы
    Несиелер: 5

    Тоқыма материалдар мен киімдерді сыныптау. Тоқыма материалдарды алу принциптері, құрылысы және қасиеттері. Тоқыма материалдарының ассортименті, сапасын бағалау. Жоғары сапалы бәсекеге қабілетті киімді жобалау және дайындау кезінде материалдарды таңдаудың рөлі мен міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Трикотаж жаймалардан жасалған бұйымдарды конструкторлық дайындау негіздері
    Несиелер: 5

    Трикотаж жаймалар және олардың қасиеттері. Трикотаж бұйымдарының ассортименті. Трикотаждан жасалған бұйымдарды модельдеу және құрастыру ерекшеліктері. Жобалау тәсілдері. Трикотаждан жасалған бұйымдарды конструкторлық дайындау негіздері. Техникалық шаралар табелін жасау. Негізгі, туынды және қосалқы лекалдар. Лекалоны градациялау тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тоқыма материалдарын биоцидті өңдеу
    Несиелер: 5

    Қолданылу тарихы мен өзектілігі. Тоқыма заманауи биоцидті өңдеу. Әсер ету объектісі: ең көп таралған микроорганизмдер. Заманауи биоцидті препараттар және оларды әртүрлі салаларда қолдану. Миграциялық препараттар және триклозан бойынша дискуссия. Талшықпен байланыс және ойнамайтын препараттардың әсер ету механизмі. Технологиясы өңдеу. Өңдеу тиімділігін тексеру әдістері. Биоцидті препараттардың жекелеген маркаларының қысқаша сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тоқылмаған материалдарды алудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Қысқаша мазмұны:мата емес материалдарды өндіру технологиясы. Тоқу-тігу мата емес материалдарды дайындау. Ине тоқылмаған материалдарды өндірудің сынамалы технологиясы. Тафтингтік материалдарды дайындау. Тоқыма емес материалдардың қазіргі заманғы тәсілдері. Талшықты кенептерді ультрадыбыстық Дәнекерлеумен бекіту арқылы мата емес материалдарды дайындау. Мата емес материалдарды өндіруге арналған заманауи жабдықтар мен шикізат. Өндірістің заманауи тәсілдері және мата емес материалдардың түрлері. Оқуды аяқтау нәтижесінде студент білуі тиіс: технология дамуының негізгі жетістіктері мен үрдістері мата емес материалдар мен жабдықтар өндірісі; қалдықтарды неткамен өңдеудің технологиялық негіздері материалдарды өндіру және алу тәсілдері. білу: технологиялық параметрлерді есептеуді жүзеге асыру маталық емес материалдар; оңтайлы технологиялық жабдық; технологиялық процестерді таңдауды жүзеге асыру Өндіріс қалдықтарын қайта өңдеу. дағдыларын меңгеру: АЖЖ пайдалану арқылы технологиялық есеп айырысуларды жүргізу; нетканых алудың оңтайлы параметрлерін іздеу материалдарды. өз бетінше құзыретті болу: әртүрлі тоқылмаған материалдарды өндіру процестерін жүзеге асыру ине тесетін, тоқу-тігу және басқа тәсілдермен; май құюдың технологиялық параметрлерін анықтау жабдық; өндірісті қарқындату бойынша инженерлік міндеттерді шешу мата емес материалдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Иірімжіптің жаңа түрлерін алу тұжырымдамасы
    Несиелер: 5

    Иірімжіпті алу технологиясындағы заманауи бағыттар. Иірімжіптің жаңа түрлері-жоғары көлемді иірімжіптер және көлемді серпімді жіптер. Иірімжіптің жаңа түрлерін алу тұжырымдамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеңіл киім технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: өнімді өңдеудің заманауи әдістерін, сонымен қатар студенттерді заманауи тігін жабдықтарымен танысу Мазмұны: тігін бұйымдарын өңдеудің негізгі технологиялық әдістерімен және жабдық түрлерімен танысу. Білуге тиіс: бұйымның технологиялық тізбегін құру, макетін құру, ұлпалы қабықты анықтау.Оқу қабілеті - материалдан бұйым жасау; білу - тігін технологиясы туралы білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық киімді модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    Ұлттық киім композициясы ұғымы. Ұлттық киімнің композициясын үйлестіру тәсілдері: контраст, нюанс, тепе-теңдік, масштаб, масштабтық, симметрия, асимметрия, пропорция, ритм, статика, динамика, композициялық орталық. Ұлттық киімді жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тоқыма материалдарын бояуға дайындау технологиясы
    Несиелер: 3

    Курс химиялық және физика-химиялық процестерді және тоқыма материалдарын өңдеу операцияларын зерттеуге бағытталған. Пәнді жүзеге асыру қазіргі физикалық және коллоидтық химия, диффузионды Химиялық кинетика теориясы тұрғысынан пәннің теориялық негіздерін баяндау арқылы жүзеге асырылады, өйткені тоқыма материалдарын өңдеудің негізгі процестері мен операциялары полимерлік материалдардағы төмен молекулалық заттардың диффузия және сорбция құбылыстарымен анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тоқыма материалдарын бояудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Колористикалық кешендерді қолдана отырып, тоқыма материалдарын бояу және басу рецептуралары мен режимдерін әзірлеу. Тоқыма материалдарын сандық басып шығару. Колорованиетм сапасын бағалауда ЭЕМ қолдану. Суретшінің суретіне сәйкес, тұтас немесе жергілікті тоқыма материалында бояуды оның ауданы бойынша қалыптастыру (бояу) немесе жергілікті, кең түсінікте дисперсиялы полимерлі тоқыма материалмен қатты бипоректі (микро - және макропоралар) төмен молекулярлы боялған қосылыстардың (бояғыштар немесе пигменттер) өзара әрекеттесуі ретінде қарастыруға болады. Әдетте, бұл өзара іс-қимыл ион түрінде боялған заттың массопереносациясы немесе сыртқы орта��ан (фаза), көбінесе сұйық, сирек гел тәріздес немесе газды, талшықтың қатты фазасына, кейіннен бояғыш талшықтың ішкі құрылымына еніп және оны әртүрлі табиғаттағы сорбциялық байланыстармен бекітіп, жүзеге асырылады (физикалық сорбция немесе хемосорбция). Мұндай күрделі фазааралық, гетерогенді процесс диффузия мен сорбцияның негізгі кезеңдері ретінде кіреді. Диффузия бояу және басу процестерінің жүру жылдамдығын анықтайтын лимиттеу сатысы болып табылады, ал сорбция, оның термодинамикалық қасиеттері (туыстық, жылу, энтропия) бояудың тұрақтылығына әсер етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • САПР графика жеңіл өнеркәсіп бұйымдарында
    Несиелер: 5

    Тігін бұйымдарын автоматты жобалау жүйелерін құру негіздері. Өндірісті конструкторлық дайындаудың перспективті құрылымдық-ақпараттық моделі. Тігін бұйымдарының АЖЖ - да техникалық құралдарды пайдалану ерекшелігі. Тігін бұйымдарының АЖЖ жетілдіру, автоматтандырылған жүйелердегі деректер базасын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тоқыма материалдарын колорирлеу технологиясы
    Несиелер: 4

    Курстың міндеттері: түстіліктің қазіргі заманғы теориясын оқып үйрену, түстің пайда болу заңдары мен әдістерімен танысу; бояулардың құрылымы мен түстерінің арасындағы тәуелділікті, олардың тоқыма материалдарында тіркелу қабілетін және пайда болатын бояулардың сыртқы әсерлерге төзімділігін анықтау; өңдеу өндірісіндегі тоқыма-қосалқы заттардың (ТВВ) рөлін анықтау.; табиғи, жасанды, синтетикалық талшықтардан және олардың қоспаларынан жасалған материалдарды бояу технологиясын зерттеу, бояу сапасы беріктікке және эстетикалық түрге қойылған талаптарды қанағаттандыруы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұрақты трикотаж бұйымдарын өндіру тәсілдері
    Несиелер: 4

    Бұл пәнде әртүрлі мақсаттағы даналық бұйымдарды өндіру тәсілдері оқытылады және студент белгілі бір қасиеттерімен және аз материал сыйымдылығымен берілген нысан бойынша бұйымдарды жобалауды үйренеді. Қазіргі заманғы жалпақ тоқу машиналарының барлық түрлерінде күрделі формадағы трикотаж бұйымдарын алу тәсілдері оқытылады. Пән шұлық-ұйық және қолғап өнімдерінің жаңа өндірісімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Матаны жобалаудағы Ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Тоқыма маталарды жобалау. Маталар технологиясы. Тоқыма өндірісінің технологиясы мен менеджменті. Матаны жобалаудағы Ақпараттық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тоқыма кластерлерін дамытудың инновациялық моделі
    Несиелер: 5

    Аймақтың кластерлік саясаты. Кластерлік тәсілдің әмбебаптығы. Тоқыма кластерлерін дамытудың негізгі ережелері. Республиканың тоқыма саласы үшін кластерлердің құрылатын инновациялық модельдерінің маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Құрылыс өндірісі жұмысшыларының арнайы киімдерін жобалау технологиясын жетілдіру
    Несиелер: 5

    Киімге арналған материалдарды конфекциялау, киім мен аяқ киім гигиенасы, тігін бұйымдарын метрология, стандарттау және сертификаттау Арнайы мақсаттағы киімді жобалау негіздері, тігін бұйымдарын конструктивтік моделдеу Курста прогрессивті көркем-конструктивтік шешімдерді және өңдеудің инновациялық әдістерін қолдана отырып, компьютерлік технологиялар негізінде арнайы киімді жобалаудың тиімді технологиясын әзірлеу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әйелдер иық киімін құрастыру
    Несиелер: 4

    Пән әр түрлі жіктерді, бөлшектерді өңдеу дағдыларын меңгеруге және материалдардың қасиеттеріне байланысты жабдықтар мен айлабұйымдардың белгілі бір түрлерін пайдалана отырып, өңдеу тәсілдері мен кесінділерді, бүтін тораптарды таңдауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жүнді камвольмен иіру технологиясы
    Несиелер: 4

    - жүнді камвольмен иіру техникасы мен технологиясын зерттеу; - иіру камвольдық жүйесі бойынша иірімжіпте жүнді өңдеу кезектілігін зерттеу; - жүнді өңдеу процестерінің мақсаты мен мәнін және осы процестерді жүзеге асыру үшін машина құрылғыларының принциптерін зерттеу. - жеңіл және жұқа жүн маталарын, сондай-ақ трикотаж бұйымдарын өндіру үшін камволды иірімжіп алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Құрылыс өндірісіне арналған арнайы киім технологиясы
    Несиелер: 5

    Киімге арналған материалдардың кондитерлік өндірісі, тігін бұйымдарын Метрология, стандарттау және сертификаттау Арнайы мақсаттағы киімді жобалау принциптері, тігін бұйымдарын конструктивтік моделдеу Курстың негізгі мақсаты құрылысшыларға арналған арнайы киімді дайындаудың технологиялық және Өндірістік үрдістерінің ағымдағы жағдайына шолу жасау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Трикотаж жаймадан жасалған бұйымдарды конструктивтік моделдеу
    Несиелер: 5

    Тігін бұйымдарын конструкторлық дайындау негіздері Трикотаждан жасалған бұйым конструкциясының және трикотаж жаймасының қасиеттерінің өзара байланысы. Модельді зерттеу және талдау. Киім нысанын өзгертпей конструктивтік моделдеу. Силуэттің өзгеруімен конструктивтік моделдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Basics of design preparation of leather and fur products
    Несиелер: 5

    Үлбір киімінің мақсаты, қызметі, қасиеттері. Былғары мен үлбірден жасалған киімді пішу, қалыптау және конструкциялау. Модельдеу әдістерінің жалпы сипаттамасы және жіктелуі. 1-ші және 2-ші қатарды модельдеу, 3-ші және 4-ші қатарды модельдеу. Үлбір бұйымдары мен былғарыдан жасалған бұйымдарды конструктивті модельдеу ерекшеліктері. Үлбір жартылай фабрикатының тауарлық қасиеттерінің конструктивті үлгілеу тәсілдеріне әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нано тоқыма және алу принциптері, қасиеттері және қолданылуы
    Несиелер: 5

    Тоқыма және нанотехнологиялар. Тоқыма саласында нанотехнологияларды қолданудың заманауи үрдістері. Нанотекстиль: алу принциптері, қасиеттері және қолдану аумағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тоқыма химиясындағы зерттеу әдістері мен құралдары
    Несиелер: 3

    Тоқыма материалдар өндірісінде және оның қызмет көрсететін ғылымында, тоқыма химиясы деп аталатын заманауи физикалық және физико-химиялық зерттеу әдістерін зерттейтін пән. Келесі пайдалану салаларын ерекшелеуге болады: қолданыстағы технологияны бақылау; пайдалану жағдайында тоқыма өнімдерінің мінез-құлқын бақылау; жаңа технологияларды құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тоқыма химиясын дамытудағы Нано -, био-және ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқыту мақсаты: студенттердің нано-, био - және ақпараттық технологиялар саласында колорирлеу, химиялық өңдеу, жалпы тоқыма химиясын дамытуда теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: тоқыма және жеңіл өнеркәсіптегі нано-және биотехнологияның физика - химиялық негіздері. Тоқыма мен киім өндірісінде жоғары (нано-, био-, инфо - және басқа да жоғары) технологияларды пайдаланудағы әлемдік үрдістер; болашақта тоқыма өндірісінің әлемдік және отандық жол карталары. Отандық және шетелдік әзірлеушілердің тоқыма және киім өндірісіндегі нақты технологиялық инновациялар. Күтілетін нәтижелер пәнді оқуды аяқтау н��тижесінде студент білуі тиіс: тоқыма және киім өндірісіндегі жоғары технологияларды пайдаланудағы жеңіл және жеңіл әлемдік тенденциялардың нано-және био - және ақпараттық технологиялардың физика - химиялық негіздері: жоғары технологиялар негізінде материалдардың жаңа түрлерін жасау бойынша ғылыми ақпаратты жүйелеу; жүргізілген ғылыми зерттеулерді негіздеуде ғалымдар жұмысының нәтижелерін пайдалану; дағдылану: жаңа материалдарды әзірлеуде алдыңғы қатарлы ғылыми жетістіктерді қолдану; наноөнімдерді және наноматериалдарды зерттеу әдістерін қолдану. өз бетінше құзыретті болу: жаңа материалдарды жасауда нанотехнологиялық тәсілдерді алу үшін әдістерді таңдауды жүзеге асыру; жаңа материалдарды зерттеудің жаңа әдістерін қолдануда ақпараттық технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Трикотаж бұйымдарын жобалаудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Трикотаждан жасалған бұйымдарды жобалаудың мәселелері мен әдістері. Трикотаждан жасалған тігін бұйымдарының КТПП ерекшеліктері. Трикотаждан киім жасаудың технологиялық процестері. Трикотаж өндірісіндегі Ақпараттық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сән және тоқыма индустриясындағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Сәндегі үрдістер. Ассортименттік стратегияны түзету және ассортименттік матрицаны жоспарлау. Трендтерді талдау. Болжам үрдістер. Сән тарихы. Әйелдер мен ерлер киіміндегі сәннің жаңа формалар мен формаларды құру тәсілдеріне конструктивтік бағыты. Ассортименттік саясаттың концепциясы мен негізгі ұғымдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Диплом алдындағы тәжірибе
    Несиелер: 12

    Дипломның тақырыбы (жоба) көрсетілген нақты басқару міндеттерін шешу үшін ұйымды басқару туралы алынған арнайы білімді қолдану. Бағдарламаның мазмұны жекелеген мәселелерді зерделеудің және практиканың мақсаттарына жетуді қамтамасыз ететін тағайындалған міндеттерді шешудің жеке кезеңдері мен алынған нәтижелердің басталу және аяқталуының болжалды күндерін көрсете алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    Ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасай білу тұлғааралық және мәдениетаралық мәселелерді шешуге арналған шет тілі өзара әрекеттесу, сонымен қатар кәсіптік бағдарланған негіздерге ие болу шет тілі Ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасай білу Тұлғааралық және. Шешуге арналған қазақ және орыс тілдері кәсіби қызметтегі мәдениаралық өзара іс-қимыл.

  • Код ON1

    Ұлттық тарихтың негізгі кезеңдерін білу, талдай білу қазіргі қоғамның тарихи даму заңдылықтары әлеуметтік-этикалық құндылықтардың қалыптасуы, азаматтық және жүйелік ақпаратты практикада дұрыс қолдана білу әртүрлі әлеуметтік жағдайларға назар аудару.

  • Код ON2

    Философиялық ғылымдар мен ғылыми ойлау негіздерін білу, талдай білу қоғамдық маңызды проблемалар мен қоғамды ақпараттандыру процестері олардың кәсіби қызметінің маңыздылығы; дәстүрлер мен мәдениетті білу Қазақстан халқының мәдени-философиялық мазмұны бар және кәсіптік тұрғыдан жүзеге асырудан туындаған мәселелерді шешу үшін қажет функциялары.

  • Код ON7

    Былғарыдан жасалған бұйымдардың жаңа үлгілерін, дизайн бөлшектерін жасай білуі керек пятканың биіктігі мен бекіту әдісін ескере отырып, кесу мен кесуді жүзеге асырыңыз оңтайлы дизайнды қолдана отырып, жоғарғы және төменгі бөліктерге арналған материалдар өрнектердің тіркесімі. Бөлшектерді жобалау және жобалау кезінде жобалық құжаттаманың бірыңғай жүйесінің талаптарына сәйкес келу, заманауи компьютерлік дизайнмен жұмыс істей білу технологиялар, соның ішінде автоматтандырылған жобалау жүйелері былғарыдан жасалған бұйымдар.

  • Код ON10

    Технологиялық және дизайнның инженерлік әдістерін меңгеру компьютерді қолдана отырып, былғары бұйымдарын жобалау және технологиялық дайындау кезеңдерін орындау жобаның техникалық-экономикалық негіздемесін жасау үшін кәсіби бағдарламалар, жаппай өндіріске жаңа модельдерді енгізу үшін өнім бөлшектерін сериялық маркалау әдістері.

  • Код ON8

    Әр түрлі деңгейдегі өндірістік мәселелерді шешуге қабілетті болу құрылымын ескере отырып технологиялық процесті ұйымдастыру және сипаттамалары, өндірістік технологияның практикалық дағдылары бар жаппай өндірістегі жеңіл өнеркәсіп өнімдері және жеке тігу

  • Код ON5

    Жобалау процесінде ақпараттық технологияны қолдана білу жеңіл өнеркәсіп өнімдерін жинау, өңдеу технологиясын қолдану, кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты талдау және сақтау; жасай алуы заманауи ақпараттық ағындарда жүріп, бейімделу әлемдік экономикадағы динамикалық өзгеретін құбылыстар мен процестер. Ақпарат туралы білімді, қалай сақтау, өңдеу және көрсету ақпаратты және библиографиялық негізде есептерді шешуге қол жеткізу ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы және мәдениеттілік ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып

  • Код ON4

    Математиканың іргелі салалары бойынша білімдерін көрсетіңіз, физика және химия пәндерінен жаратылыстану білімдерін қолдана білу кәсіби қызмет.

  • Код ON6

    Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін білу және түсіну, мемлекеттік сектордың рөлі, өзіндік өндірістік дағдылар басқару, экономикалық және ұйымдастырушылық шешімдер қабылдау белгісіздік жағдайында әр түрлі жағдайларда икемді және ұтқыр болу, кәсіби қызметке байланысты

  • Код ON9

    Өнімді өндіру технологиясын әзірлеу, жетілдіру және енгізу заманауи жабдықты қолдана отырып, әр түрлі ассортименттегі былғары, прогрессивті ресурстарды үнемдеу және аз операциялар. Әр түрлі типті орындаудың негізгі тәсілдері мен әдістерін біліңіз былғарыдан жасалған бұйымдарды безендіру, байланыс тәсілдерін игеру бөлшектер дәнекерлеу, HDTV, жібек экранды басып шығару және т.б.

Top