Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 ИНформатика в Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, ағылшын тілін білетін,кәсіби қызметті келесі бағыттарда жүзеге асыра алатын жоғары білікті информатика мұғалімін дайындау: - мектеп оқушысының жан-жақты дамыған тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу; - информатика саласында жүйеленген білімді қалыптастыру; - ғылыми зерттеулерді, жобалау жұмыстарын, оның ішінде online режимінде жүзеге асыру. - патриоттық рухта тәрбиелеу, түрлі мәдениеттерге құрмет көрсету; - экологиялық, физикалық, этикалық, құқықтық мәдениетті, ойлау мәдениетін қалыптастыру
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
  • ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Инклюзивті білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Қазіргі уақытта мектепті бағдарламалық-аппараттық қамтамасыз ету және міндетті ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту инклюзивті білім беруді қажет ететін оқушыларды оқу үдерісіне қосуға мүмкіндік береді. Қашықтықтан оқытуды, видеотелеконференцбайланысқа арналған жабдықтарды, арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуі бар интерактивті тақталарды пайдалану он-лайн, оның ішінде сыныппен бірге мектеп уақытында оқуға мүмкіндік береді.

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    "Педагогикалық мамандыққа кіріспе" курсының ғылыми-педагогикалық білім саласындағы рөлі мен орны. Педагогикалық мамандық және оның қоғамдағы тағайындалуы. Педагог мамандығының беделі. Педагогикалық қызметтің ерекшелігінің сипаттамасы. Мұғалім педагогикалық қызметтің субъектісі ретінде.

  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаны сипаттау үшін қолданылатын маңызды математикалық модельдер мен математикалық әдістер ұғымдарын қалыптастыру. Жоғары математика пәні физика, экономика, информатика және т.б. сызықты алгебра элементтері, Аналитикалық геометрия элементтері, диффернциалды және интегралды функциялар, Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 3

    Балалар мен жасөспірімдердің жалпы өсу мен даму ерекшеліктері және мектеп гигиенасы. Мүшелер жүйесі дамуының жасерекшеліктері мен гигиенасы. Экология және қазіргі өркениет мәселелері. Заманауи биосфера. Ғаламдық биогеохимиялық айналымдар. Тұрақты даму концепциясы. Тұрақты дамудың экологиялық қағидалары. Қауіпті және зиянды факторлар. Әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларды жіктеу. Жер сілкінісі кезіндегі қауіпсіздікті ұйымдастырудың практикалық шаралары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары математика
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту мақсаты: қоршаған ортаны сипаттау үшін қолданылатын маңызды математикалық модельдер мен математикалық әдістер ұғымдарын қалыптастыру. Жоғары математика пәні физика, экономика, информатика және т.б. сызықты алгебра элементтері, Аналитикалық геометрия элементтері, диффернциалды және интегралды функциялар, Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Коммуникацияның ауызша және жазбаша нысандары саласында: жарнамалық аудио мәтіндердің, радио, ТV, әуежайда, вокзалда хабарлардың мазмұнын түсіну; диалогта: әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және оқу-кәсіби салаларда ақпарат алмасу үшін қарапайым сөйлемдер мен ұсыныстарды пайдалану; монологиялық сөйлеуде: (10-15 фраза); жазбаша коммуникацияда; аудиттеуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Операциялық жүйелер және жүйелік бағдарламалау
    Несиелер: 8

    Курс студенттерде операциялық жүйелерді құру концепциялары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға, олардың рөлі мен міндеттері, қазіргі заманғы ақпараттық жүйелердің жұмыс істеуі шеңберінде орындалатын; білім беру саласындағы ақпараттық технологияларды іске асыру үшін Кәсіби бағытталған ақпараттық жүйелерде қазіргі операциялық жүйелерді, орта және жолшамаларды қолдану әдіснамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагог тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі. Педагогика-адам туралы ғылым жүйесінде. Тұтас педагогикалық пОНцестің мәні мен құрылымы.Тәрбие мақсаты, оның әлеуметтік шарттылығы. Тәрбие құралдары мен формалары.Тәрбие әдістері.Отбасылық тәрбие негіздері.Сабақ-оқытудың негізгі түрі ретінде. Оқыту әдістері. Тұтас педагогикалық үдерісте оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіру. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Осы курс кәсіби қарым-қатынаста коммуникативтік қабілеттерін дамытуға бағытталған. Пәнді меңгеру барысында студенттерде орыс тілі мен орыс тілінің функционалдық және бейнелеу-мәнерлі мүмкіндіктерін түсіну қалыптасады,болашақ маманға қажетті сөйлеу дағдылары қалыптасады. Студенттер қарым-қатынастың қосымша құралдарын, атап айтқанда: арнайы және академиялық мақсаттар үшін орыс тілін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік жүйелердің теориялық негіздері және архитектурасы
    Несиелер: 8

    Бұл курс компьютерлік жүйелер құрылысының негізгі логикалық құрылымдарын; тиісті қолданбалы бағдарламашы есептерді шешу үшін теориялық және есептеу аппаратын пайдалануды, сондай-ақ өзара әрекеттестік, есептеу технологияларының эволюциясы туралы ақпаратты бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді, есептеу техникасының аппараттық қамтамасыз етілуін (жедел есте сақтау, тұрақты, сыртқы құрылғылар, кэш-жады) оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 4

    Педагогикалық психология, оның пәні, міндеттері, зерттеу әдістері. Білім-әлеуметтік мәдени феномен ретінде. Педагог тұлғасы, оған қой��латын заманауи талаптар және оның негізгі қасиеттері. Педагогикалық қарым-қатынас. Психологтың педагогтармен жұмыс үлгілері.Педагогикалық ұжымның психологиясы. Оқытуды дараландыру және саралау. Оқу қызметінің жалпы сипаттамасы. Сабақтың психологиялық талдауы. Тәрбие іс-шараларының психологиялық талдауы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандандырылған ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Шет тілді қарым-қатынастың базалық біліктерін одан әрі жетілдірумен қатар студенттер жалпы кәсіптік пәндер блогында, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынас мақсатында тілді пайдалануда Кәсіби-бағытталған оқу деңгейіне жетеді. Профильді пәндер бойынша анықтамалық әдебиетпен жұмыс. Кәсіби мәтіндерді оқитын тілден ана тіліне аудару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандандырылған ағылшын тілі
    Несиелер: 4

    Шет тілді қарым-қатынастың базалық біліктерін одан әрі жетілдірумен қатар студенттер жалпы кәсіптік пәндер блогында, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынас мақсатында тілді пайдалануда Кәсіби-бағытталған оқу деңгейіне жетеді. Профильді пәндер бойынша анықтамалық әдебиетпен жұмыс. Кәсіби мәтіндерді оқитын тілден ана тіліне аудару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 4

    Кіріспе. Өлкетанудың міндеттері, пәні. Өлкетану жұмысының бағыттары. Қазақстанның археологиялық, этнографиялық деректер, Торғай өңірінің физикалық-географиялық жағдайы: географиялық жағдайы; рельеф, топырақ, климат; өсімдіктер, жануарлар әлемі. Торғай өңірінің ерекше қорғалатын аумақтары: Ыбырайтану пәніне кіріспе. Қазақстандағы ғылыми педагогикалық ойлардың туындау кезеңі.Ы.Алтынсарин – ғалым, педагог. Торғай өңірінің ономастикасы, жер-су атауларының шығу тарихы, этнографиясы, мәдениеті мен әдебиеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта білім беру саласындағы нормативті-құқықтық актілер мен іс-қағаздар жүргізу
    Несиелер: 5

    Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Жалпы білім беретін мектептердегі құжаттардың жүргізілуі. Қатаң есептік құжаттар нысаны. Қорытынды аттестациялау. Білім алушыларды тіркеу. Мемлекеттік қызмет. Стандарттар, бағдарламалар. Педагогикалық этика ережесі. Ата-аналар мен заңды өкілдердің құқығы мен міндеттері. Кабинеттер бойынша нұсқаулық. Критериалды бағалау. Электронды журнал нысаны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі
    Несиелер: 4

    Коммуникацияның ауызша және жазбаша нысандары саласында: жарнамалық аудио мәтіндердің, радио, ТV, әуежайда, вокзалда хабарлардың мазмұнын түсіну; диалогта: әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және оқу-кәсіби салаларда ақпарат алмасу үшін қарапайым сөйлемдер мен ұсыныстарды пайдалану; монологиялық сөйлеуде: (10-15 фраза); жазбаша коммуникацияда; аудиттеуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикадан күрделі есептерді шығару әдістері
    Несиелер: 5

    Практикада білімдер мен дағдылардың болуы, теориялық есептер мен есептерде физикалық, математикалық және модельдік процестердің болуы. Кездейсоқ заңдар және имитациялық модельдеу. Кездейсоқ шамаларды үлгілеу. Көпөлшемді кездейсоқ шамалар, оқиғалар ағынын модельдеу. Келісуші заңдарды анықтау. Имитациялық модельдеуді ұйымдастыру. Күрделі жүйелерді модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 5

    Бұл пән физика бойынша компьютерлік әдістерді, компьютерде физикалық процестерді моделдеу әдістерін үйренеді.Физика бойынша компьютерлік эксперименттер әдістері. Компьютерлік графиканы және бағдарламалау тілдерін қолдану. Физикалық есептеудің сандық әдістерін практикалық қолдану. Компьютерлік модельдеу негізінде физикалық процестерде компьютерлік технологияларды қолдану. Физикалық процестер мен құбылыстарды модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл курс алгоритмді анықтауды үйренеді; алгоритмді сөз түрінде, блок-схемалар түрінде ұсыну; есептің шешімін кезең-кезеңімен ажырату; алгоритмді бағдарламалау тілінде жазу әдістемесі, алгоритмді трассалауды жүзеге асыру, есепті әр түрлі тәсілдермен шешуді жоспарлау, олардың әрқайсысын неғұрлым тиімді таңдау;қойылған есептің шешімін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі"пәні мен міндеттері. Тәрбие үдерісі: мәні, әлеуметтік кеңістік. Тәрбие жүйесі: түсінігі және құрылымы. Тәрбие жүйесінің қалыптасу және даму кезеңдері мен әдістемесі, оны бағалау критерийлері. Тәрбие жүйелері және олардың сипаттамасы. Сынып жетекшісінің қызмет жүйесі. Мектепте және сыныпта ТЖ жобалау қызметі және жоспарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделі. Мүмкіндігі шектеулі балалардың түрлі санаттарына инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Сенсорлық бұзылыстары бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосу. Қозғалыс бұзылыстары бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу. Интеллектуалдық бұзылыстары бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу. Эмоциялық-ерік саласы бұзылған балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық және компьютерлік модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс процестерді басқаруда математикалық әдістерді, модельдерді және есептеуіш техниканы пайдалануды оқып-үйренуге бағытталған; Matlab ортасында есептеу жүйелілігін орындау үшін бағдарламалық файлдарды құру дағдылары, физикалық есептерді шешу кезінде компьютерлік есептерді қолдану арқылы кешенді есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Амалдарды зерттеу
    Несиелер: 5

    Амалдарды зерттеу туралы түсінік және ол немен айналысады. Амалдардың бірінші пайда болуы. Ғылым мен техникадағы оңтайландыру мәселелері. Операцияның негізгі ұғымдары. Тиімділік көрсеткішін таңдау. Амалдардың математикалық моделі. Амалдарды зерттеудің тура және теріс мәселелері. Анықтау әдістері туралы. Белгісіз фактор. Белгісіз күйдегі проблеманы қою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Информатиканы оқыту әдістемесі" курсында мектепте информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесінің мәселелері, оның қазіргі жағдайы мен даму болашағы, информатиканы мектепте оқу пәні ретінде оқыту қарастырылады. Сонымен қатар, білім беру стандарттарының мақсаттары мен функциялары, оларды информатиканы оқытуды ұйымдастыру мен жоспарлауда пайдалану ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатикадан стандартты емес есептерді шығару практикумы
    Несиелер: 5

    Курс информатика саласында іргелі білім, білік және дағды алуға, студенттерді тереңдетіп дайындауға, ақпаратты іздеуге, құрылымдауға, талдауға, сыни бағалауға, іріктеуге, объектілер мен процестерді жобалауға, өз іс-әрекеттерін жоспарлауға, жоспарларды жасауға, іске асыруға және түзетуге бағытталған. Білім алушыларды информатиканың әртүрлі облыстарынан зерттеу, практикалық тапсырмаларды шешуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Бұл курс "бағдарламалау жүйесі" және "бағдарламалау тілдері" ұғымдарын зерттеу әдістемесіне, деректер түрлерін жіктеуге, әзірленетін жобаның интерфейсін құруға қойылатын талаптарды орындауға, бағдарламаларды әзірлеудің интеграцияланған ортасында сызықтық және тармақталатын алгоритмдерді әр түрлі әдістермен жазуға, салынған және құрама шарттарды бағдарламалауды жоспарлауға бағытталған. Қойылған міндеттердің шешімін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі жаңа технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқытудың теориялық негіздері. Мұғалім ұстанымы. Табысты оқыту мен құзырлы мұғалім. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Ынтымақтастық пен өзара іс-әрекеттегі жұмыс. Диалогты оқытудың маңызына сипаттама жасау. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытуды басқару және көшбасшылық. Бағалау үдерісінің мақсаты. Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Робототехника негіздері
    Несиелер: 5

    Робототехниканы зерттеу оқушылардың жеке басын әлеуметтендіру үшін алғышарттар жасайды, оның үздіксіз техникалық білім беру мүмкіндігін қамтамасыз етеді, ЛЕГО-Жинақтар және басқа да роботоконструкторлардың, компьютерлік технологиялардың көмегімен игеру-бұл заманауи перспективалы кәсіптерге және ақпараттық қоғамда табысты өмір сүруге жол. Студенттердің жалпы ғылыми дайындығына, олардың ойлауын, логикасын, математикалық қабілеттерін, зерттеу дағдыларын дамытуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогикалық шеберлік және оның маңыздылығы. Педагогикалық шеберлік- қызметтің жоғары деңгейі. Педагогтарды дайындауда К. С. Станиславский театр жүйесінің үдерістері. Педагогикалық шеберліктің педагогикалық техниканың элементі ретінде. Ақпарат беру мен тәрбиелік әсер ету құралы ретінде педагогтың сөзі. Педагогикалық қарым-қатынас шеберлігі. Жоғары және орта оқу орындарында оқу-тәрбие үдерісін басқарудағы оқытушының шеберлігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру жағдайындағы информатика
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру барлық білім алушылардың білім беру қажеттіліктеріне, түзету сыныптарында информатиканы оқытуға, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі балалар мен мүгедектерге арналған мектеп курсын ұйымдастыру мәселесіне сәйкес келетін икемді бейімделген білім беру ортасын құруды ұйғарады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі сандық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруде сандық технологияларды қолдану арқылы алынған білім үшін электрондық оқулықтар жасау; iSpring Quiz Maker-де интерактивті тест жасау; интерактивті-студенттің іс-әрекетімен байланысты материалдың көрінісін өзгерту; гипермәтіндік құрылым құру үшін теориялық материалдың құрылымын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жасанды интеллект негіздері
    Несиелер: 5

    Жасанды интелект - арнайы логикалық жүйелер арқылы компьютерлік бағдарламада жүзеге асырылған адам интеллектінің жекелеген аспектілерін жаңғыртатын техникалық жүйелер.Робототехникамен жұмыс істеу; сараптамалық жүйелер мен міндеттердің әмбебап шешімін жасау; бір тілден екінші тілге аудару, мәтінді рефераттау; компьютермен пайдаланушының ыңғайлы диалогын қамтамасыз ететін интеллектуалды интерфейсті құруды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды оқыту
    Несиелер: 5

    Ақпаратты іздеу және өңдеу процесінде ұжымда идеялармен алмасады, өз жұмысын бағалайды және жетілдіреді, түрлі жабдықтар мен қосымшалардың кең спектрін пайдаланады. Бастауыш сынып оқушыларын кез келген мазмұнды түсінуге сыни тұрғыдан қарауға , ең қажетті пікірлерді, анықтамаларды таңдауға, шешім қабылдауға, өзін-өзі бағалауға, бір-бірін бағалауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Әр түрлі бағдарламалау жүйелеріне тікелей шығатын деректер қорын басқару жүйелерін жобалауды кезең-кезеңмен оқыту педагогикалық жоғары оқу орындары студенттерінің алған білімдері мен біліктерін пән курсының басқа пәндерінде қолдану аспектілерінде кәсіби дайындығының тұтастығын және информатиканың мектеп курсында негізгі ұғымдарды оқытуды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік желілер және бұлтты технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл курстың материалы компьютерлік желілердің негізгі функцияларын, бұлтты есептеулердің негіздерін және бұлтты технологияларды, виртуалдау технологияларын, компьютерлік желілерді жіктеуді, сымсыз байланыстың артықшылықтарын, желінің өткізу қабілетін зерделеуге бағытталған; бұлттық технологияларды қолданып құжаттармен бірлескен жұмыс жасауды, жариялауды, өзгертуді, жалпы қолжетімді файларды көшіруді жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Web бағдарламалау
    Несиелер: 8

    Курс программалаудың іргелі концепцияларын, мәліметтердің негізгі құрылымдарын және оларды өңдеудің базалық алгоритмдерін, процедуралық бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын оқытады. Күрделі есептерді практикалық іске асыру үшін бағдарламалық қосымшаларды әзірлеу әдістемесі. Программаларды жобалаудың әдістері мен тәсілдерінің жіктелуін қолдану әдістемесі, бағдарламалаудың типтік жүйесінің жұмыс істеу принциптері, бағдарламалық құралдардың ішкі құрылымы және ұйымдастырылуы туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бағдарламалау ортасында мәліметтер қорымен жұмыс
    Несиелер: 5

    Деректер базасының теориялық негіздерін, деректер базасын құру принциптерін және онымен жұмыс істеу тәсілдерін білу; есептеу желілері мен ДББЖ сияқты әртүрлі орталарда жұмыс істеу, практикалық есептер үшін деректер базасын құру; деректер базасын құрудың және жобалаудың негізгі әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беруде клиент-сервер технологиясын қолдану
    Несиелер: 5

    Бар қосымшаларды шолу. Клиент-серверлік сәулет. Клиент пен сервердің өзара әрекеттесуі. Өзара әрекеттесу кезеңдері. SOAP арқылы web-қызмет әдістеріне кіру. Пайдаланушы сессиясы. Серверлік бөліктің құрылымы. Құрамындағы Web-қызмет ASP.Net қосымшалар. Өмірлік цикл ASP.Net қосымшалар. Синхрондау кезінде сессия күйін пайдалану. Клиенттік бөліктің құрылымы. Painterence қосымшасын іске асыру. Серверлік бөлікті іске асыру. Клиенттік бөлігін іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Компьютерлік графика пәнінің негізгі мазмұны келесідей: Компьютерлік кестеге кіріспе. Графиканың негізгі функциясы, анықтамасы. Қолдану аясы. Компьютерлік графиканы қолданудың жіктелуі. Векторлық графика ұғымы. Векторлық суреттерді жасау, векторлық суреттерді жасау және өңдеу. Растрлық және векторлық суреттерді салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беруде анимациялар мен мультипликациялар құрастыру
    Несиелер: 5

    Студенттерді компьютерлік анимацияның, мультипликацияның негізгі ұғымдарымен таныстыру және оны қолдану саласы. Тапсырмаларды шешуді кезең-кезеңмен таңдауды анықтайды; блок-схемалар түрінде алгоритм ұсынады. Программалаудың ойын ортасында сценарийлерді іске асырады, әзірлейді; дыбыстық сүйемелдеуді жасайды, бағдарламада қателерді табады және түзетеді. Өз жобасын ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Web бағдарламалауда мәліметтер қорымен жұмыс жасау
    Несиелер: 8

    Курс оқыту әдістемесіне бағытталған кәсіби ДББЖ-ның бағдарламалық және аспаптық құралдарын және олармен біріктірілген компоненттік бағдарламалау құралдарын үлестірілген Ақпараттық жүйелерді серверлік қолдау, әртүрлі клиенттік қосымшаларды әзірлеу бөлігінде жүзеге асыру және тәжірибелік пайдалану туралы ажырата білу. Oracle деректер қорының серверінде реляциялық деректер базасын құру әдістері, деректер базасын басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатикадан оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 8

    Информатика бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу жолдары сипатталады. сонымен қатар, ғылыми-зерттеу жұмыстарының түрлері; зерттеулерді ұйымдастыру; жұмыстың ғылыми тақырыптары; информатика бойынша ғылыми жұмыстың мақсаттары мен міндеттері; ғылыми әдістерді игеру; әдістемені зерделеу; баяндамаларды дайындауды іздеу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курс жүйелік, қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді және бағдарламалау жүйесін зерттеуге бағытталған. Бағдарламаларды әзірлеудің интеграцияланған ортасының компоненттерін пайдалануды, таңдау операторлары мен циклдарды, параметрі бар циклді, постсағыты бар циклді, алдын ала жағдайларымен циклді пайдалануды, алгоритмді трассалауды жүзеге асыруды үйрену. Бағдарламаларды әзірлеудің біріктірілген ортасында есептер моделін құруды жоспарлау. Қойылған міндеттердің шешімін бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобильдік қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 8

    Бөгде кітапханаларды қосу және пайдалану. Деректерді сақтау. Фреймворк Core Data. Деректер алмасу форматтары. Деректер маппингі. Клиент-серверлік өзара іс-қимыл. Интерфейс объектілерінің динамикалық әрекеттері. Фреймворки Assets Library және Photos. Карталар және геолокация. Аудио. Видео. Акселерометр. Bluetooth. Фреймворк Core Graphics. Қосымшаны тесттермен жабу. Фреймворк Core Animation. Қолданбалардың қауіпсіздігі. IOS 12 жаңалықтар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді дамытудың теориялық негіздері, негізгі алгоритмдік құрылымдар мен бағдарламалау, компьютерлік желілер мен интернет технологиялары, қазіргі заманғы бағдарламалық құралдарды қолдана отырып компьютерлік есептеулер салаларында білімді; мектепте информатиканы оқытудың теориялық негіздері мен технологиясын біледі

  • Код ON2

    Аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істей алады, заманауи бағдарламалық құралдардың көмегімен компьютерлік есептеулер жүргізуе алады, түрлі қолданбалы білім беру бағдарламаларымен жұмыс істей алады, білім беру қосымшаларын әзірлеу дағдыларына ие болады

  • Код ON3

    Информатика, оқыту әдістемесі мен технологиясы бойынша алынған теориялық және практикалық білімді және критериалды бағалау принциптерін білім беруде менеджмент пен сабақтарды жоспарлауда, өткізуде қолданады

  • Код ON4

    Қарым-қатынас психологиясын, педагогика негіздерін, тәрбие жұмысын жүзеге асыру үшін білімді қолдануды;кәсіби дамудың жеке жоспарларын жүзеге асыру үшін педагогика мен психологиядағы зерттеу әдістері мен практикаларын біледі

  • Код ON5

    Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, сандық білім беру ресурстарын, интерактивті әдістерді пайдаланады

  • Код ON6

    Мектеп жасындағы балалардың мақсатты тілдерде: қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде коммуникацияға бейімделуі үшін жағдай жасайды

  • Код ON7

    Зерттеу жұмысының дағдыларын меңгереді,білім алушылардың ғылыми-зерттеу жобаларын басқарады, ақпараттық технологиялар саласында қосымша білім ала алады

  • Код ON8

    Оқу сабақтарын одан әрі дамыту үшін жоспарлауда, өткізуде және талқылауда әріптестермен, білім алушылармен, ата-аналармен және сыртқы стейкхолдерлермен өзара іс-әрекет жасайды

  • Код ON9

    Білім алушылармен жұмыс жасау кезінде көшбасшылық, ұйымдастырушылық қасиеттерді көрсете алады; білім алушылардың тұлғасына құрмет көрсетеді; білім алушылармен өзара әрекеттестікте демократиялық стильді ұстанады

  • Код ON10

    Білім туралы заңдарды біледі, өзінің азаматтық жауапкершілігін түсінеді, Қазақстан халықтарының ұлттық және мәдени құндылықтарын құрметтейді және қабылдайды

6B01503 Информатика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Информатика
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01503 Информатика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01503 Информатика
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Информатика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01503 Білім беру жүйесіндегі информатика және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01503 Информатика мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01503 Информатика
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01503 Информатика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01503 Информатика
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Информатика мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top