Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 7M06110 Информатика в Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Терең ғылыми және педагогикалық білімі бар, информатика саласында ғылыми негізде кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті және теориялық информатика саласында кең білімі мен тәжірибелік дағдылары бар; бағдарламалық қамтамасыз етуді жасауды, дамытуды және пайдалануды жүзеге асыратын индустрия және бизнестің әртүрлі ұйымдары үшін толыққанды жұмыс істеуге қабілетті; теориялық информатика саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарына және жаңа ақпараттық технологияларды әзірлеуге дайын жоғары білікті магистрлерді даярлау.
Академиялық дәреже
Магистратура
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
Оқу мерзімі
2 года
Кредиттер көлемі
120
ҰБТ-дағы пәндер
Білім беру саласы
7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Дайындық бағыты
7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Білім беру бағдарламаларының тобы
M094 Ақпараттық технологиялар
  • Нысанды-бағытталған талдау және С++ қосымшаларындағы мысалдарды жобалау
    Несиелер: 5

    Объектілі-бағытталған талдау және С ++ қосымшасындағы мысалдарды жобалау объектілі-бағытталған ортада әдіснаманы әзірлеу қарастырылады. Сонымен қатар курста "класс", "объект" сияқты іргелі ұғымдар қарастырылады. Бағдарламалау процесін басқару, командаларды таңдау және процестерді жоспарлау. Бағдарламаларды енгізу және орындау ортасының негізгі ұғымдары мен механизмдері. Базалық деректер типі. Бағдарламаны ұйымдастыру және құрылымдаудың негізгі принциптері. Негізгі ұғымдар және бағдарламалық объектілерді сипаттаудың тілдік құралдары.

    Селективті тәртіп
  • Бағдарламалау алгоритмі
    Несиелер: 5

    Алгоритмдерді зерттеу тапсырманы тереңірек түсінуге мүмкіндік береді және бағдарламалау тіліне, бағдарламалау парадигмаларына, аппараттық қамтамасыз етуге және іске асырудың басқа да аспектілеріне байланысты емес шешім әдістерін ұсына алады. Информатика саласындағы білімнің маңызды құрамдас бөлігі осы міндетті шешуге сәйкес келетін алгоритмді таңдау немесе мұндай алгоритмнің жоқ екенін дәлелдеу қабілеті болып табылады. Бұл қабілет белгілі бір міндеттерді шешуге, олардың күшті және әлсіз жақтарын түсінуге, осы контексте әр түрлі алгоритмдерді қолдануға арналған алгоритмдер класын білуге негізделеді. Тиімділік осы саладағы маңызды мәселе болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Автоматтандырылған ақпараттық жүйелерге қойылатын талаптарды талдау
    Несиелер: 5

    Курс инженерлік пән ретінде талаптарды талдау туралы мәліметтерден тұрады. Талаптардың жіктелуі келтіріледі, талаптардың қасиеттері талданады, әдістеме, стандарттар, нотациялар, талаптармен жұмыс істеу артефактілері қарастырылады. Талаптарды талдаудың құрамдас бөліктері - анықтау, спецификациялау және құжаттау, верификациялауды егжей-тегжейлі талдау.

    Селективті тәртіп
  • Білім беруде ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Байланыстық оқытудағы ақпараттық технологиялар (аудиториялық электронды дәрістер оқу және ақпараттық технологияларды қолдана отырып практикалық сабақтар жүргізу). Қазіргі заманғы келісімшарттық Оқытудың техникалық құрамдас бөлігі. Электрондық контентті және электрондық оқу-әдістемелік басылымдарды құрудың принциптері, технологиялары мен құралдары. Виртуалды Білім беру кеңістігін ұйымдастыру (Қашықтықтан оқыту). Қашықтықтан оқытудың автоматтандырылған жүйелері. Оқу-ғылыми сайт жасау.

    Селективті тәртіп
  • РНР-дегі процедуралық бағдарламалау
    Несиелер: 5

    HTML – парақтарынан бастап және көп деңгейлі жүйелерді құрудың негізгі принциптерімен аяқталатын ғаламдық желі үшін қосымшаларды құрудың негізгі әдістері. Хостингті таңдау. PHP құру тарихы. PHP мүмкіндіктері. Экранға шығару және PHP айнымалылары. Қарапайым арифметикалық және логикалық операциялар. Циклдар. Уақыты мен күні. Массивтер. Жолдармен жұмыс істеу. Файлдық жүйемен жұмыс. Деректер қоры және ДББЖ. SQL-ге PHP үлгілеріне кіріспе. PHP және Mysql өзара әрекеттесуі PHP үлгілерінде пайдалану.

    Селективті тәртіп
  • Шифрлеу алгоритмі
    Несиелер: 5

    Отандық және шетелдік криптологияның жаңа теориялық әдістемелік және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен танысу, тәжірибелік деректерді өңдеу және түсіндіру. Криптологияның міндеттері мен негізгі ұғымдары. Криптографиялық хабарламаларға қойылатын негізгі талаптар. Криптографиялық әдістер. Құпия кілттерді басқару. Шифрлардың модельдері. Ашық кілтпен шифрлау жүйелері. Криптографиялық Алгоритмдер және хэш-функциялар. Кілттерді тарату хаттамалары. Хаттамалар үшін арнайы Алгоритмдер.

    Селективті тәртіп
  • Бағдарламалауды қамтудағы өмірлік циклы
    Несиелер: 5

    Оларды пайдалану жолдары. Бағдарламалық қамтамасыз етудің өмірлік циклі бірнеше фразада қарастырылады. Бағдарламалық қамтамасыз етудің өмірлік циклі бағдарламалық қамтамасыз етудің барлық кезеңдерін қамтиды: тиісінше белгілі бір мақсаттарда міндеттерді шешу қарастырылады. Оларды пайдалану жолдары. Бағдарламалық қамтамасыз етудің өмірлік циклі бірнеше фразада қарастырылады. Бағдарламалық циклдің бөлінуі бірнеше нұсқада қарастырылады.

    Селективті тәртіп
  • Жобаларды басқару әдістері
    Несиелер: 5

    Жобаларды басқару тарихы. Жобаларды басқару саласындағы стандарттар жүйесі. Жоба, бағдарлама. Жобаларды жіктеу. Жобаның мақсаттары мен стратегиялары. Жобаның құрылымы. УП қолданылатын жобаның құрылымдық моделдерінің типтері мен мысалдары. Жобаның өмірлік циклі мен фазалары. Жобаларды басқару процестері мен функциялары. Жобаларды басқарудағы процестер түсінігі. Жобаларды басқарудағы негізгі және көмекші процестер. Жобаларда мақсат қою. Жобаны бақылау жүйесін Күнтізбелік жоспарлау және ұйымдастыру. Жобаның Тәуекелдерін басқару. Персоналды және жоба коммуникацияларын басқару. Жобаларды басқарудың ақпараттық технологиялары.

    Селективті тәртіп
  • Мультимедиялық өнімдерді өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Ақпараттық құралдарды жобалаудың теориялық және практикалық негіздерін ұсыну; ақпараттық жүйелердің өмірлік циклінің құрылымын, процестерін және модельдерін зерттеу; ақпараттық жүйелердің негізгі модельдерін және моделдеу принциптерін зерттеу. Ақпараттық технологиялар және бағдарламалау. Бағдарламаларды әзірлеудің жалпы принциптері. Жүйелік тәсіл және бағдарламалау. Ақпараттық жүйенің өмірлік циклі түсінігі. SE-талдау және жобалау технологиясы.

    Селективті тәртіп
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Инженерлік шығармашылық. Ғылыми және жобалық жұмыстардағы шығармашылық. Техникалық шығармашылық әдістеріне шолу. Техникадағы ғылыми зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеулер туралы жалпы мәліметтер. Зерттеу әдістерінің жіктелуі. Техникалық экономикалық негіздеме және ҒЗЖ жүргізу. Ақпараттық және патенттік іздеу. Эксперимент қойылымы. Ақпаратты жүйелеу. ҒЗЖ жоспарлау. ҒЗЖ-дағы Эксперимент. Эксперимент нәтижелерін математикалық өңдеу. ҒЗЖ нәтижелерін рәсімдеу. Эксперимент нәтижелерінің аппроксимациясы.

    Селективті тәртіп
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    "Басқару психологиясы" курсы басқару қатынастарын, басқару қызметін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында басқару психологиясының даму кезеңдері қарастырылады., қазіргі басқару теориясының жағдайы. Ұйымның "ішкі" "сыртқы" ортасының ұғымдары, ұйымның моделі айқындалады

  • Информатикадағы ғылыми зерттеулер мен жоспарлау эксперименттерінің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми-зерттеу қызметінің теориялық-әдіснамалық негіздері туралы және ғылыми зерттеу үрдісінің негізгі құрамдас бөліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Ғылыми эксперименталдық зерттеулерде, аналитикалық және оқытушылық қызметте базалық теориялық білімді қолдану қабілетін дамыту. Өндірісте, ғылым мен білім беруде алынған нәтижелерді енгізу қажеттілігі туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Магистратурада шет тілін оқытудың басты мақсаты - болашақ маманның кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінде белсенді тіл біліктілігін әрі қарай дамытуға негізделген шет тілдерін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде тілдің жүйелі түрде тереңдетілуі болып саналады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнде жоғары білімнің қазіргі парадигмалары, оның тарихы, қалыптасу кезеңдері қарастырылады. Қазақстандағы қазіргі заманға сай көп деңгейлі білім берудің мазмұны, жоғары мектепте педагогтың теориялық мен тәжірибелік қызметі анықталады. Білім алушыларда жоғары мектепте білім алудың кредиттік жүйесі негізінде білім беру үрдісін ұйымдастыру әдістерін қолдану туралы көзқарас қалыптасады, білім беру саласындағы басқару дағдыларының негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағдарламалық қаматаманы өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалауды, тестілеуді, баптауды, енгізуді және сүйемелдеуді пайдалануды және оларды ғылыми-зерттеу жұмысында пайдалануды дамытады. Абстрагтлеу әдістері және әр түрлі сынып тілдерінде қолданылатын модульдік қамтамасыз ету, осы әдістердің артықшылықтары мен кемшіліктері, сондай-ақ олардың композициясының мүмкіндіктері. Функционалды бағдарламалау мен жобалаудың негізгі концепциялары. Императивті бағдарламалаудан негізгі айырмашылықтары, артықшылықтары мен кемшіліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым философиясы тарихы мен пәні. Ғылымның әлемдік көзқарас негіздері. Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейі, Ғылым кәсіп ретінде, ғылым идеалдары мен нормалары,. ғылымның қызметі, Ғылымның пайда болуы мен дамуы, Ежелгі дәуірдегі, ортағасырлар және ренессанс дәуіріндегі ғылым, әлеуметтік және гуманитарлық ғлымдардың тарихы мен философиясы,ғылымның философиялық негіздері және әлемнің ғылыми картинасы, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар, жаратылыстану мен техникалық ғылымдар тарихы мен философиясы, заманауи жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • С++ тілінде нысанды-бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Бұл пән өзінің мақсаты: магистранттарды әртүрлі табиғаттағы алгоритмдерді құру, зерттеу және пайдалану кезінде қажетті бағдарламалау тілдерінде бағдарламаларды құрудың негізгі принциптері мен әдістеріне үйрету, бағдарламалау тілдерінің семантикасымен, спецификацияның формалды тілдерімен, объектілі-бағытталған ерекшеліктерімен, бағдарламалау үрдістерімен таныстыру, халықаралық стандарттарға негізделген бағдарламалық кешендерді жобалау әдістерімен, бағдарламалауға құрылымдық және объектілі-бағытталған тәсілдерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдер және олардың күрделілігі
    Несиелер: 5

    Алгоритмдерді зерттеу тапсырманы тереңірек түсінуге мүмкіндік береді және бағдарламалау тіліне, бағдарламалау парадигмаларына, аппараттық қамтамасыз етуге және іске асырудың басқа да аспектілеріне байланысты емес шешім әдістерін ұсына алады. Информатика саласындағы білімнің маңызды құрамдас бөлігі осы міндетті шешуге сәйкес келетін алгоритмді таңдау немесе мұндай алгоритмнің жоқ екенін дәлелдеу қабілеті болып табылады. Бұл қабілет белгілі бір міндеттерді шешуге, олардың күшті және әлсіз жақтарын түсінуге, осы контексте әр түрлі алгоритмдерді қолдануға арналған алгоритмдер класын білуге негізделеді. Тиімділік осы саладағы маңызды мәселе болып табыла��ы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Криптология
    Несиелер: 5

    Пән екілік кодтарда берілген ақпаратты сақтау, беру, түзету үшін қолданылатын негізгі математикалық және алгоритмдік тәсілдер туралы түсініктерді қарастырады. Пән ақпараттық жүйелерде ақпаратты қорғауға қолданылатын криптография және криптографиялық талдау негіздерін зерттеуге арналған. Бүгін ақпаратты қорғауда қолданылатын тиісті криптографиялық стандарттар зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық пәндерін оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән информатиканың жалпы білім беру курсының құрылымы мен мазмұнының нормативтік, ғылыми және психологиялық-педагогикалық негіздерін, ЖОО-да информатиканы оқытудың әдістері, құралдары, технологиялары мен ұйымдастырушылық формаларын меңгеру болып табылады. Сондай-ақ білім беру және мәдени-ағартушылық қызметте ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласында құзыреттілік жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағдарламалық жүйелердің интерфейстері
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны бағдарламалық жүйелердің пайдаланушылық интерфейстерін жобалаумен, бағдарламалық жүйелердің пайдаланушылық интерфейстерін жобалаудың әртүрлі әдістері мен технологияларын қолданумен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды. Пайдаланушы интерфейстері олардың қосымшалар деңгейінің бағдарламалық-аппараттық интерфейстерімен өзара байланысы. Модельдер және метафорлар. Түсінік және өзара байланыс. Менталдық модель. Менталдық модельдердің қасиеттері. Бағдарламалық жүйелерді әзірлеу және пайдалану үрдісінің әр түрлі қатысушыларының ментальды модельдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • PHP-дағы WEB бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән Web үшін қазіргі заманғы орталарда бағдарламалау, Web үшін құрылымдық және объектілі-бағытталған бағдарламалау әдістері туралы түсініктерді қалыптастырады. Пәнді оқу барысында программалаудың заманауи технологияларын қолдана отырып, тиімді алгоритмдер мен бағдарламаларды өңдеу және баптау дағдылары, қазіргі CMS-мен жұмыс істеу дағдылары оқытылады. Javascript арнайы бағдарлама басқарумен берілген серверде пайдалану. Веб шеберге арналған бағдарламалық қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жобаларды басқарудың қазіргі технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән халықаралық және ұлттық талаптарға сәйкес жобаларды басқару бойынша мамандардың құзыреттілігіне және жобалық қызметтің заманауи үрдістері мен технологияларына сәйкес жобалардың кәсіби менеджерлерін дайындау болып табылады, сонымен қатар жобалық циклдің әр түрлі кезеңдерінде жобаларды басқару технологияларын қолдану қажеттілігін талдай білуді қалыптастыру; заманауи экономика мен IT саласындағы жобалық менеджмент технологияларының орны мен рөліне баға беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарламалау құралдарды жобалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі ақпараттық технологиялардағы дамудың негізгі тенденциялары мен перспективаларын көрсететін теориялық және практикалық мәліметтерден тұрады. Бағдарламалық құралдарды жобалау бағдарламалық қамтамасыз ету процесін жобалау, сондай-ақ жобалау әдістемесі. Жобалау құралдары негізіндегі есептер; пәндік сала моделі; жобалау практикасы. Бағдарламалық қамтамасыз ету құралдарын жобалау және жүйелерді жобалау технологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нысанды-бағытталған талдау және жобалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән қажетті теориялық база мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады, олар бағдарламалық өнімдерді әзірлеу кезеңдері мен процесін жан-жақты және жүйелі түрде көруге мүмкіндік береді. Бағдарламалық жүйелерді құру процесінің негізгі кезеңдері талдау және модельдеу (жобалау) болып табылады. Курстың басты міндеті объектілі-бағытталған талдау және бағдарламалық-аппараттық кешендерді жобалау әдістері мен тәсілдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, С++ тілінде бағдарламалаудың практикалық тәжірибесін және Rational Rose ортасында UML (Unified Modeling Language) модельдеудің унифицирленген тілін қолдана отырып бағдарламалық өнімдерді жобалауды меңгеруге көмектесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    өзінің азаматтық ұстанымын қалыптастыру үшін қазақстандық және әлемдік қоғамның тарихи және ғылыми дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау; кешенді, оның ішінде пәнаралық ғылыми зерттеулерді жобалау үшін философияның әдіснамалық құралдарын пайдалану.

  • Код ON2

    қазіргі заманғы отандық және шетелдік ғылыми жетістіктерді сыни бағалау, ғылыми міндеттерді шешу кезінде жаңа идеяларды жинақтау; өз ұстанымын дәлелді түрде баяндау және ғылыми пікірталастар жүргізу.

  • Код ON3

    ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру.

  • Код ON4

    ғылыми қарым-қатынас, салыстырмалы талдау және ғылыми-техникалық зерттеулерді жобалау үшін орыс және шет тілдерін еркін қолдану; шетелдік журналдардағы ғылыми мақалаларды және халықаралық конференциялардағы баяндамаларды қабылдау және талдау

  • Код ON5

    жаңа білімді бағалау және дамыту үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізу және әр түрлі салалардан білімді интеграциялау; арнайы пәндерді оқыту теориясы мен әдістемесі, педагогика білімін практикалық қызметте қолдану

  • Код ON6

    инновациялық технологияларды қолдана отырып, жоғары білім берудің оқытушылық қызметін жүзеге асыру; жеке кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу; жоғары оқу орындарында оқу процесін басқару; білім беру процесін және мамандықтарды кәсіби даярлау процесін жобалау

  • Код ON7

    білім беруде, тәуекел дәрежесін төмендету жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру бойынша өндірісте тәуекел-менеджментін қолдану; ұжымда жұмысты жақсарту, еңбек өнімділігін арттыру үшін олардың қабілеттерін ашу мақсатында бағынысты қызметкерлердің жеке түсініктерін, когнитивтік шектеулерін ашудың ерекше технологияларын қолдану

  • Код ON8

    кәсіпорын ресурстарын пайдалану жөніндегі ақпаратты жүйелеу және жинақтау; белгісіздік жағдайында жағдайды дамыту үшін басшы ретінде жауапкершілік қабылдау; қызметкерлер мен бағыныштылардың жетістіктерін ынталандыру және ынталандыру жүйесін құру; орындаушылардың жұмысын ұйымдастыру, еңбекті ұйымдастыру және нормалау саласында басқарушылық шешімдерді табу және қабылдау

  • Код ON9

    ғылыми-зерттеу қызметі барысында пайда болатын және тереңдетілген кәсіби білімді талап ететін теориялық сәлемдемелер мен эксперименталды деректердің объективтілігіне негізделе отырып, өз ұстанымын айқындау және қалыптастыру; кәсіби қызметтің пәндік саласындағы ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын, олардың факторларын анықтайтын зерттеу жұмыстарының құрамын анықтау

  • Код ON10

    ақпараттық технологияларды дамытудың әлемдік үрдістерін білу негізінде кәсіби міндеттерді шешу және зерттеудің перспективалық әдістерін қолдану және CASE-құралдарын пайдалана отырып бағдарламалық кешендерді әзірлеудің қазіргі заманғы технологияларын қолдану, әзірленетін бағдарламалық өнімдердің сапасын бақылау

  • Код ON11

    практикалық қызметте жаңа білімдер мен біліктерді, оның ішінде ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, қызмет саласымен тікелей байланысты емес білімнің жаңа салаларында пайдалану

  • Код ON12

    техникалық білім және алынған нәтижелер негізінде заманауи теория мен практиканың болмысын талдау және ұғыну және жалпылау, негізгі ұғымдар мен әдістерді меңгеру, тұжырымдалған есептерді шешу алгоритмдерін жіктеу, алынған нәтижелерді талдау

  • Код ON13

    өз қызметін ұйымдастыру, кәсіби міндеттерді орындаудың типтік әдістері мен тәсілдерін таңдау, олардың тиімділігі мен сапасын бағалау

  • Код ON14

    білім беру технологиялары саласында шешілетін кәсіби міндеттерді ескере отырып, ақпараттық технологияларды дамытудың әлемдік үрдістерін, бағдарламалық қамтамасыз етуді және оны пайдалану перспективаларын білу негізінде кәсіби міндеттерді бағалау