Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03107 Психология в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіби психологиялық қызмет саласындағы практикаға жалпы кәсіби және мамандандырылған (оның ішінде инновациялық) білімді синтездеуге қабілетті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлауды қамтамасыз ету; білім беру, бизнес, денсаулық сақтау, көрсетілетін қызметтер салаларында, әскери және мамандандырылған ұйымдарда, орталықтар мен қызметтерде қолданбалы қызметтің (психологиялық, консультациялық, оңалту және т. б.) кең спектрін жүзеге асыру; адамның онтогенетикалық психикалық дамуы мен оның әлеуметтенуінің заңдылықтарына негізделген жеке және топтық түзету-дамыту, профилактикалық, кеңес беру, оңалту және оқыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Абай ілімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 9

    Мақсаты: психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, негізгі категориялар, іргелі теориялар және психологиялық ғылымның негізгі әдістері туралы тұтас білім жүйесін қалыптастыру.Пән психикалық құбылыстардың пайда болуы, дамуы мен болмысының жалпы заңдылықтарын ашады, ғылыми дүниетанымды дамытуға және кәсіби қызметке бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 6

    Мақсаты: психологияның және психологтың кәсіби қызметінің тұтас көрінісін қалыптастыру - кәсіби қызметтің ерекшелігі туралы, психологиядағы кәсібилік туралы, оның кәсіби ерекшелігін, кәсіптің маңыздылығы, оның қазіргі әлемдегі орны мен мәртебесі туралы идеяларды түсіну; мамандықты сәтті игеруге және кейіннен психолог лауазымында кәсіби дамуға ынталандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы психология
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің арнайы психология саласындағы ғылыми-практикалық білім, білік және құзыреттілік жүйесін игеруі және оларды кәсіби қызметінде жүзеге асыру.Арнайы психологияның, дизонтогенез психологиясының негізгі теориялық мәселелері, сондай-ақ ерекше білім беру және өмірлік қажеттіліктері мен мүмкіндіктері бар адамдармен жұмыс істеудің стратегиялары мен тактикасы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психодиагностика және психологиялық зерттеулер жүргізу тәжірибесі
    Несиелер: 9

    Мақсаты: болашақ психологтың диагностикалық және зерттеу құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пән психологиялық диагностиканың әдістері мен әдістерін қолданудың теориясы мен тәжірибесімен таныстырады, оның ішінде: қолдану саласы, диагностикалық құралдардың мүмкіндіктері мен шектеулері, психологиялық зерттеудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келетін әдістер мен әдістер кешенін таңдау принциптері, зерттеу процедурасы, мәліметтерді өңдеу және түсіндіру әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 9

    Мақсаты: клиенттерге тиімді психологиялық көмек көрсетуді қамтамасыз ететін психологиялық құралдарды, психотехникалық әдістерді қолдану бойынша психологиялық кеңес беру саласындағы құзыреттіліктің тұтас жүйесін қалыптастыру.Пән студенттерге психологиялық кеңес берудің теориясы, әдістері мен тәсілдері саласында жан-жақты дайындықты және консультативтік қызметті жүзеге асыруға ықпал ететін жеке сипаттамаларын дамытуды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 9

    Мақсаты: зерттеу әдіснамасы мен деректерді сандық бағалау әдістері мен нәтижелерді сапалы түсіндіру негізінде психологиялық экспериментті жобалау және жүргізу, эмпирикалық зерттеуді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру.Пән студенттерді өз бетінше жоспарлауға және ғылыми психологиялық зерттеулер жүргізуді дайындауға

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ми, психика және сана
    Несиелер: 9

    Мақсаты: психикалық процестер мен мидың қатынасы, негізгі психикалық процестердің психофизиологиясы және сана функциялары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән адам психикасының тарихи даму проблемасын, адамның рефлексия деңгейлерін, сананың пайда болуы мен дамуын, сана белгілері мен қасиеттерін, "психика" және "сана" ұғымдарының арақатынасын, қызмет пен сана бірлігінің принциптерін дәйекті түрде ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Даму және педагогикалық психология
    Несиелер: 9

    Мақсаты: білім беру процесінің субъектісі ретінде адамның психикалық даму заңдылықтары және әртүрлі жас кезеңдерінде олардың көріну ерекшеліктері туралы тұтас білім жүйесін қалыптастыру; студенттерді білім беру процесін психологиялық сүйемелдеуге дайындау. Пән әр түрлі жас кезеңдерінде психиканың даму мәселелерін; оқу мен тәрбие процесінің психологиялық механизмдерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әскери-саясат психологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: саяси және әскери қызмет контекстіндегі психологиялық аспектілердің ерекшеліктері туралы жалпы идеяларды қалыптастыру, пән адамдар мен жағдайлардың жекелеген топтарын саяси және психологиялық талдау әдістерін игеруге, саяси және әскери көшбасшылардың жеке ерекшеліктерін, әртүрлі форматтағы психологиялық соғыс жүргізу тетіктерін және т. б. сұрақтарға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Отбасы психологиясы
    Несиелер: 9

    Мақсаты: әлеуметтік-психологиялық құбылыс ретінде және ерлі-зайыптыларға, ата-аналарға және балаларға психологиялық көмек көрсету үшін психологиялық жүйе ретінде отбасының теориясы мен әдіснамасы негізінде зерттеу, диагностика, кеңес беру, психотерапия, отбасындағы тұлғааралық қатынастарды түзету қабілетін қалыптастыру. Курс отбасылық қатынастардың қалыптасуы мен көрінуінің негізгі заңдылықтарын зерттеуге негізделген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ұйымдық психология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ұйымдардың өмір шындығы, өндірістік мінез-құлық психологиясы туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру; түлекті ұйым персоналын және онда жұмыс істейтін жүйелерді психологиялық сүйемелдеуге дайындау. Пән ұйымдастырушылық тиімділікті арттыру және ұйым мүшелерінің жұмысына, жеке дамуына және психикалық денсаулығына қолайлы жағдай жасау мақсатында ұйымдардағы адамдардың психикалық қызметінің барлық аспектілерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Медициналық психология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: психикалық дамудың бұзылулары мен бұзылулар жүйесі туралы, сана, өзін-өзі тану және тұлға құрылымы туралы, медициналық психологияның қазіргі бағыттары туралы ғылыми-практикалық түсініктерді қалыптастыру. Пән әртүрлі патологиялық жағдайлар мен даму ауытқуларындағы психикалық белсенділіктің өзгеруі мен қалпына келуінің жалпы және жеке психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психология тарихы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: психологиялық білімнің тарихи дамуының негізгі заңдылықтары мен үрдістері, негізгі психологиялық парадигмалар, психологияның негізгі бағыттары мен ғылыми мектептерінде бағдарлай білу туралы негізгі білім жүйесін қалыптастыру. Пән дамудың ішкі логикасы мен әлеуметтік-мәдени жағдайларға байланысты психологиялық ғылымның қалыптасуы мен даму жолдары туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Этнопсихология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әр түрлі этникалық қауымдастықтар өкілдерінің психикасының көрінісі мен жұмысының ерекшелігі туралы, нақты этникалық қауымдастықтар өкілдерінің ұлттық-психологиялық ерекшеліктерін қалыптастырудың факторлары мен көздері туралы білімнің тұтас жүйесін; этникалық стереотиптерді талдау және алдын-алу саласындағы, этносаралық өзара іс-қимылды жақсарту және тереңдету саласындағы психологиялық ағарту, ұлтаралық қақтығыстардың психопрофилактикасы боинша құзыреттіктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әлеуметтік-психологиялық құзыреттілік негіздерін қалыптастыру, тұлғааралық және топтық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктеріне тұтас көзқарас. Курс әлеуметтік-психологиялық білімдер мен әлеуметтік-психологиялық дағдыларды қолдану арқылы кәсіби жағдайларды түсіндіру қабілетін дамытуға бағытталған. Жеке адамның, шағын және үлкен топтардың әлеуметтік мінез-құлық үлгілері; тұлғаның әлеуметтік бейімделуі, әлеуметтік психология теориялары, әлеуметтік таным, көзқарастар /құндылықтар/ аттитюттер зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бизнес, маркетинг және жарнама психологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: бизнес, маркетинг және жарнама салаларында психологиялық қызметті жүзеге асырудың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Пән бизнес, маркетинг және жарнаманың құрылымы, мазмұны және әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары туралы; ұйымдағы адам факторының әртүрлі аспектілерін ескере отырып, маркетингтік және бизнес-коммуникациялар туралы білімді біріктіреді; осы салаларда практикалық міндеттерді шешу үшін психологиялық әдістерді қолдануға бағыттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Стресс және денсаулық психологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: денсаулық психологиясы және стресске төзімділік саласындағы құзыреттерді қалыптастыру, психологиялық стресс көріністерін, халықтың денсаулығы мен жұмысқа қабілеттілігі төмендеген жағдайларды диагностикалау мен түзетудің практикалық дағдыларын дамыту.Пән денсаулық пен стресс туралы түсініктерді; стрессті жеңудің тетіктері мен тәсілдерді; денсаулық жағдайына әсер ететін факторларды; психикалық және физикалық денсаулықты сақтау мен сақтаудың психологиялық мүмкіндіктерін, стресске төзімділікті қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Заң психологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерде құқықтық реттеудің объектісі және субъектісі ретінде адам мінез-құлқының заңдылықтары туралы негізгі психологиялық білім жүйесін қалыптастыру. Пән құқық қорғау және құқық бұзушылық іс-әрекеттегі жеке тұлға мінез-құлқының психологиялық заңдылықтарын зерделеуге; адам мен құқықтың әлеуметтік өзара іс-қимылы саласындағы қолданбалы психологиялық міндеттерді шешудің теориясы мен практикасына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг негіздері
    Несиелер: 9

    Мақсаты: әлеуметтік-психологиялық тренингтің теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеру, топтық интерактивті психологиялық жұмысты ұйымдастыру саласында құзыреттілікті қалыптастыру. Пән практикалық психологиялық жұмыстың тиімді формаларын қолдануға, жеке адамға, топқа әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету үшін оқытудың әртүрлі әдістері мен технологияларын қолдануға дайындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Гендерлік және дифференциалды психология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қазіргі жағдайда адам психикасына гендерлік және дифференциалды-психологиялық тәсілдерді практикалық қолдану құзыреттілігін қалыптастыру. Пән гендерлік сәйкестілік пен жеке айырмашылықтарды дамыту аспектісінде даралықты дамытудың негізгі факторлары туралы тұтас түсінік қалыптастырады; психологиялық қызметтегі гендерлік және жеке көзқарастарды іске асыру нысандарының алуан түрлілігіне бағдар береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дағдарыстық психотерапия және суицидология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: дағдарыстық психотерапия және суицидология саласындағы идеялар мен құзыреттерді интеграциялау. Қазіргі тұрғыдан алғанда, психологиялық көмектің осы бағыттарының теориялық, әдістемелік және ұйымдастырушылық мәселелері жинақталған; суицидтік мінез-құлықты қалыптастыру тетіктері, жеке тұлғаның дағдарыстық жағдайлары ашылады; оларды диагностикалаудың, алдын-алу мен түзетудің негізгі принциптері келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Акмеология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: жетілген адамның даму және өзін-өзі дамыту заңдылықтары, олардың өнімді қолданылуын анықтайтын білім беру маршрутының кезеңдерінің реттілігімен акме білім беру жүйелерін дамыту саласындағы құзіреттіліктер туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру.Пән ересек кезеңдегі адам психикасының дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеуге, психологтың кәсіби қызметіндегі акмеологиялық аспект мазмұнының маңыздылығын түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Коучинг психологиясы
    Несиелер: 9

    Мақсаты: адамдармен психологиялық жұмыс әдісі ретінде коучинг туралы жүйелі түсінікті қалыптастыру; өзінің кәсіби қызметінің тәжірибесіне коуч-құралдарды енгізу үшін коуч дағдыларын игеру.Пән коучинг саласындағы негізгі ұғымдар мен теориялармен таныстырады, коучинг элементтерін (құралдар, технологиялар, әдістер, дүниетаным) практикалық меңгеруді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медиация және келіссөз психологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: тиімді қарым-қатынас, келіссөздер және медиация (даулар мен жанжалдарды шешудің делдалдық нысаны) құзыреттерін қалыптастыру, ынтымақтастық және өзара тиімді нәтижеге бағдарлану арнасында психологиялық медиаторлық қызметке дайындық.Пән медиация рәсіміне тараптардың делдалы ретінде қатысудың практикалық дағдыларын меңгеруге, қызметтің түрлі салаларындағы жанжалдарды реттеу үшін медиативтік тәсілді пайдалануға бағдар береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • HR
    Несиелер: 9

    Мақсаты: адами ресурстар жөніндегі HR-маман еңбегінің ерекшеліктерімен танысу негізінде адами ресурстарды басқару және дамыту саласында кәсіби құзыреттерді қалыптастыру; адами ресурстарды басқару тәсілдерін ұғынуға жәрдемдесу; персоналмен жұмыс істеудің негізгі технологияларына оқыту.Пән адам ресурстарымен жұмыс жасаудағы практикалық мәселелерді мағыналы өздігінен қоюға және шешуге дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өнер және спорт психологиясы
    Несиелер: 9

    Мақсаты: өнер және спорт психологиясы саласында кең білім мен құзыреттілікті қалыптастыру. Пән осы білім салаларының тарихы мен теориялық ережелері туралы түсінік береді; Өнер және спорт саласын психологиялық қамтамасыз ету мүмкіндіктерін ашады; психологиялық қызметте өнердің бағыттары мен әдістерін (арт-терапия және т.б.), физикалық дамуға арналған (денеге бағытталған терапия) және спорттық жетілдірудегі әдістерін қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Клиникалық психология бойынша практикум
    Несиелер: 9

    Мақсаты: студенттердің патопсихологиялық құралдармен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру, әртүрлі профильдегі медициналық мекемелерде практикалық жұмыс істеу үшін психикалық бұзылыстарды диагностикалаудың негіздерін білу. Пән жеке тұлғаны бірыңғай әлеуметтік-биологиялық құрылым ретінде көрсетеді, деонтологиямен тығыз байланысты көптеген ауруларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға жүйелі көзқарасты дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тұлға психологиясының теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: психологтың практикалық қызметінде кейіннен қолдануға арналған, жеке тұлға туралы ғылыми негізделген тұтас идеяны қалыптастыру. Пән жеке тұлғаның тұжырымдамалары мен теорияларын зерделеуге; жеке құбылыстарды зерттеудің теориялық тәсілдеріндегі жалпы және әртүрлі; адамның жеке ерекшеліктерін (қабілеттерін, темпераментін, мінезін), оның қызметін ішкі (эмоционалды және ерікті) реттеуді талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиядағы зерттеу әдістері және математикалық статистика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттің психологияда зерттеу және математикалық әдістерді қолдану бойынша білім мен құзыреттілік жүйесін игеруге дайындығын, психологиялық зерттеулердің нәтижелері мен нәтижелерін неғұрлым эксперименттік және статистикалық сенімділікпен анықтауды қамтамасыз ету. Пән психологтың ғылыми-зерттеу және практикалық қызметі контексінде әдістерді таңдауға және қолдануға үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық оңалту, психогигиена және психопрофилактика негіздері
    Несиелер: 9

    Мақсаты: адамдардың психикалық денсаулығын зерттеудің заманауи бағыттары тұралы, әртүрлі биопсихоәлеуметтік факторлардың әсеріне байланысты психиканың даму заңдылықтары боинша білім жүйесін; психикалық және психосоматикалық аурулардың алдын-алу, жедел психотравматикалық реакцияларды жеңілдету және балалар мен ересектердің психикалық денсаулығының бұзылу қаупі жағдайында психогигиеналық көмек көрсету құзыреттіліктерин қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Инклюзивті және жаппай білімберудегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 9

    Мақсаты: оқу орындарының психологиялық қызметінің құрамында, оның ішінде инклюзивті практика жағдайында қызметке кәсіби даярлықты қалыптастыру. Пән білім беру процесінің барлық субъектілерінің жеке басын және оқу қызметін дамытуға бағытталған практикалық дағдыларды дамытуға; білім беру интеграциясының қазіргі гуманистік тұжырымдамалары тұрғысынан инклюзивті орта мен білім беру сапасын бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кросс-мәдени психологиясы
    Несиелер: 9

    Мақсаты: адамдардың жеке және топтық мінез-құлқының мәдени ерекшелігін талдау мен бағалауға іргелі дайындық; кросс-мәдени салыстырмалы зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән әр түрлі мәдениеттерге жататын адамдар топтарының психологиясының негіздерін, жеке тұлғаның осы топтармен өзара әрекеттесу заңдылықтарын және олардың өзара әрекеттесуін ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Төтенше жағдайлар кезіндегі психологиялық көмек
    Несиелер: 9

    Мақсаты: төтенше жағдайлар кезінде шұғыл психологиялық көмек көрсету бойынша когнитивті және аспаптық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән төтенше жағдайларды бастан өткерген адамдарға психологиялық көмек көрсетудің теориялық тәсілдері туралы, төтенше жағдайлардағы жеке тәжірибелердің ерекшеліктері, осы жағдайларды одан әрі бейімдеу және оларды басқару стратегиялары туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психотерапия мен супервизия негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: психотерапия және супервизия саласындағы клиникалық хабардарлықты және аспаптық құзыреттілікті қалыптастыру. Пән психотерапияның теориялық негіздерін және психологтың практикалық көмек қызметін біріктіреді; негізгі психотерапиялық дәстүрлермен; супервизия процесін ұйымдастыру тәртібімен; жетекшінің практикалық қызметіндегі типтік проблемалармен; психотерапия және супервизия практикасымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери және күш құрылымдарындағы психологиялық қызмет
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әскери және күштік құрылымдардың психологиялық қызметінің құрамында психологтың қызметтік міндеттерін орындау үшін студенттерді бейбіт және соғыс уақытында нормативтік және төтенше іс-әрекеттерге дайындауды жетілдіру. Пән әскери-психологиялық ғылым мен заң психологиясының негізгі ережелерін қолдануға; құқық қорғау органдарының, әскери және әскерилендірілген ұйымдардың қызметін психологиялық қамтамасыз етуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON11

    Орта және орта-арнайы мекемелерде психология бойынша іргелі және салалық білімді, оның ішінде психологияны оқыту, психикалық және психосоматикалық денсаулық психогигиенасы мен психобағдарламасын жүргізу, әлеуметтік-психологиялық тренинг кезінде пайдалану.

  • Код ON10

    Психопрофилактика, психогигиена, дағдарыстық психотерапия және суицидтік мінез-құлықта, төтенше және дағдарыстық жағдайлармен байланысты бұзылуларда оңалту әдістерін іске асыру.

  • Код ON1

    Қоғамдық-гуманитарлық бейіндегі, оның ішінде ғылыми білімнің тарихи дамуының негізгі заңдылықтары мен үрдістері, негізгі психологиялық парадигмалар, психологияның негізгі салалары, бағыттары мен ғылыми мектептері туралы базалық білім жүйесін жаңғырту.

  • Код ON7

    Практикалық жұмыста әртүрлі патологиялық жағдайлар мен даму ауытқуларындағы психикалық белсенділіктің өзгеруі мен қалпына келуінің жалпы және жеке психологиялық заңдылықтарын ескеру.

  • Код ON6

    Психология саласында жалпы кәсіптік білім мен дағдыларды қолдану негізінде психологиялық зерттеулер мен эксперимент жүргізу қабілеттерін көрсету.

  • Код ON3

    Психологиялық құбылыстарды зерттеудегі тұлғаның дамуы мен қызмет етуінің психологиялық ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы ақпаратты талдау және бағалау.

  • Код ON5

    Жағдайдың мақсаттарына сәйкес келетін психодиагностикалық әдістер мен әдістерді деректерді сандық және сапалық өңдеудің кейінгі дағдыларымен, оларды түсіндіре білуімен, психологиялық қорытынды тұжырымдай білуімен қолдану.

  • Код ON2

    Психиканың негізгі заңдылықтарын, оның дамуын, психикалық процестерді, күйлерді, норма мен патологиядағы қасиеттерді жіктеу және сипаттау.

  • Код ON9

    Психодиагностика, кеңес беру, психокоррекция, тренинг, коучинг, медиация және келіссөздер технологияларды, ұйымдастырушылық-психологиялық әдістер мен супервизияны пайдалана отырып, жеке адамға және топқа психологиялық көмек көрсету рәсімдерін қолдану.

  • Код ON12

    Психологтың кәсіби этика кодексіне, толеранттылық пен қолдаудың жалпыадамзаттық құндылықтарына сәйкес туындайтын кәсіби мәселелерді дұрыс білдіру және дәлелді түрде шешу.

  • Код ON4

    Жас ерекшелікті, гендерлік, әлеуметтік, мәдени, этникалық ерекшеліктерді, онтогенетикалық даму факторларын, отбасындағы даму факторларын және ұйымдастырушылық-психологиялық жағдайларды ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшелігін жалпылау және синтездеу.

  • Код ON8

    Психология салаларын білу негізінде және даралықтың даму факторларын, гендерлік сәйкестікті, ұлттық-психологиялық ерекшеліктерді, әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарды және онтогенез ерекшелігін ескере отырып, білім беру, бизнес, өндіріс, денсаулық сақтау, саясат саласындағы психологиялық қызметтер, әскери және күштік құрылымдар құрамында психологиялық қызметті жүзеге асыру.

Top