Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06101 Software Engineering в Satbayev University

  • Embedded Real Time Systems
    Несиелер: 5

    Бұл курс енгізілген жүйелерді жобалау және енгізу үшін қажетті бірегей тұжырымдамалар мен әдістерді үйренуге бағытталған. Курс нақты уақыттағы енгізілген жүйелер, аппараттық құралдар функциялары, сенсорлар, бағдарламалау тілдері, нақты уақыттағы операциялық жүйелер туралы негізгі түсініктерді қамтиды. Нақты уақыттағы жүйелер үшін маңызды мәселелер зерттеледі: синхрондау, байланыс және жоспарлау. Ұғымдар нақты уақыттағы жүйелерді модельдеу арқылы суреттеледі және бекітіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • QA/QC and Continuous Integration
    Несиелер: 5

    Курс аясында студенттер сапаны бағалау, бағдарламалық жасақтаманың сапасын бақылау саласында білім алады, сынақ жағдайларын әзірлеуді, сынақ жағдайларында тестілеуді орындауды, тестілеу кезінде қателерді анықтауды және оларды құжаттауды, бағдарламалық өнімді модуль, функционалдылық, интеграция тұрғысынан бағалауды және сынауды үйренеді. Курс сапаны қамтамасыз ету және Agile әдістемелері арқылы жүзеге асырылатын жобалардағы үздіксіз интеграцияға қатысты тақырыптарды талқылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • High load distributed computing
    Несиелер: 5

    Курс әдіснама, үлкен деректерді өңдеу және талдау саласындағы теориялық және практикалық негіздерін зерттейді. Курс үлкен деректерді талдаудың техникалық және әдістемелік құралдары туралы түсінік қалыптастыру, осы білімді тәжірибеде саналы түрде қолдануға мүмкіндік беретін негізгі принциптер мен түсініктерді зерделеу, мәліметтердің үлкен көлемін талдауда практикалық дағдыларды қолдану мәселелерін қарастырады. мәселелердің кең ауқымын шешу. Пән сонымен қатар үлкен деректерді өңдеу және сақтау үшін инфрақұрылымдық шешімдердің даму тенденцияларын талқылайды.

    Оқу жылы - 1
  • Model-Driven Software Engineering
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты болып ақпараттық жүйелердің программалық қамтамасын құрудың әдістері мен принциптері табылады. Пәнді оқыту барысында магистранттар келесілерді білу керек: жобалаудың заманауи әдістерін, ақпараттық жүйелерді қолдану және сараптау, ақпараттық жүйелерді құру әдістерін зерттеу кезіндегі инструментальді программалық қамтаманың түрлі пакеттерін қолдана білу; топта программалық өнімді құру процесімен басқару және ақпараттық жүйелерді функционалдау алгоритмдері мен модельді тұрғызуды ұйымдастыру дағдысының болуы;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жобаларды басқару, программалық қауіпсіздікті жобалауды қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Курс бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу жобаларын басқаруда жалпы қабылданған негізгі стандарттарды, әдістерді және технологияларды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу жобаларын итеративті және ұлғаймалы жоспарлау негіздерін, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу жобасын өзгерту және конфигурациялауды басқару негіздерін, икемді әдістерді (Agile) және олардың бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу жобаларында қолдану мүмкіндігі, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу жобасының жобалық құжаттамасының құрамы мен мазмұнын оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс техникалық мамандықтардың магистранттарына кәсіби және академиялық салада шетел тіліндегі қарым -қатынас дағдыларын жетілдіруіне және дамытуына арналған. Курс студенттерді заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып кәсіби және академиялық мәдениетаралық ауызша және жеке қарым -қатынастың жалпы принциптерімен таныстырады (дөңгелек үстел, пікірталастар, талқылаулар, кәсіби бағытталған жағдайларды талдау, жоба).

    Оқу жылы - 1
  • Virtual Reality Systems
    Несиелер: 5

    Курс визуализация және виртуалды шындық мәселелерін: деректерді дайындау, деректерді визуализациялау, деректерді ұсыну, деректермен, құрылғылармен және компьютерлік технологиялармен өзара әрекеттесу, кеңінен қолданылатын көрсету әдістері, визуализацияның заманауи әдістері мен жүйелері, виртуалды шындықты жүзеге асыру мысалдары, деректердің өзара әрекеттесу стандарттары, нақты -уақытты модельдеу, соқтығысты анықтау, тактильді сезімдер, зақымдалған нысандар, толықтырылған шындықты қарастырады. Виртуалды шындық пен аралас шындықтың басқа технологияларының өзара байланысы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Computer Architecture & Concurrency
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді жүйелік бағдарламалау негіздерімен таныстыратын жаратылыстану пәні болып табылады.Қазіргі заманғы компьютерлік жүйенің аппараттық құралдары мен архитектурасы туралы практикалық білім беруге жауапты, параллелизм аспектілеріне және көп-көпті жазуға әсер ететін тақырыптарға ерекше назар аударады. бұрандалы бағдарламалық қамтамасыз ету. Курс параллельділік туралы түсінікті төмен деңгейлі аспектілерден параллельдік пакеттерде қолданылатын жоғары деңгейлі дизайн үлгілеріне дейін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Advanced Digital Design
    Несиелер: 5

    Курс өнімділігі жоғары ендірілген электрондық жүйелерді әзірлеу үшін пайдаланылатын бағдарламаланатын логика және қайта конфигурацияланатын аппараттық құралдар мәселелерін қарастырады. Ұялы телефондардан арнайы мақсаттағы жоғары өнімді есептеуіш машиналарға дейін қолдануды зерттейді. Бағдарламаланатын құрылғылар жалпы есептеуіш құрылғылардан оңай асып түсетін икемділік пен қуаттың үйлесімін ұсынады. Біріктірілетін және дәйекті логикалық схемалар, логикалық оңтайландыру, соңғы күй машинасының дизайны, санау және бағдарламаланатын логика туралы цифрлық дизайн туралы білімді қамтиды. Курс сонымен қатар Verilog аппараттық құралды сипаттау тілінде және кеңейтілген EDA құралдарында оқытуды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән басқарушылық қызметтегі психологиялық аспектілердің қазіргі рөлі мен мазмұнын зерттейді. Кәсіби іс-әрекетті жүзеге асыру барысында оқушының психологиялық сауаттылығын арттыру қарастырылады. Психология саласында өзін-өзі жетілдіру және жергілікті деңгейде де, шетелде де басқару қызметінің құрамы мен құрылымын зерттеу. Қазіргі менеджерлердің психологиялық ерекшелігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курс шеңберінде магистранттар жоғары білім беру педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгереді, заманауи педагогикалық технологияларды пайдалануды, білім беру мен тәрбиелеу үдерістерін жоспарлауды және ұйымдастыруды, оқытушы мен оқытушының субъекті мен субъектінің өзара әрекеттесуінің коммуникациялық технологияларын меңгереді. университеттің оқу үдерісінде бакалавр. Сондай-ақ магистранттар білім беру ұйымдарында (жоғары оқу орындарының мысалында) адам ресурстарын басқару бойынша білім алады.

    Оқу жылы - 1
  • Бұлттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс саланың негізгі даму тенденцияларын зерттейді Курс бұлтты есептеулер технологиясының теориялық және практикалық негіздерін, қазіргі бизнестегі бұлтты есептеу модельдерін, бұлттық технология құралдарын зерттейді. Сондай-ақ курста бұлттық сервисті құру технологиялары және қолданыстағы бұлттық қызметтер, АТ процестерін оңтайландыру мәселелерін шешуде бұлттық есептеулер технологиясын пайдалану жолдары талқыланады. Бұл курс Amazon және Microsoft бұлттарында қолданылатын ең маңызды API интерфейстерін талқылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • BigData Processing applications
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты үлкен деректер жүйелерін бағдарламалау және жобалау негіздерін түсінуге бағытталған. Тақырыптарға деректерді жинау, тазалау, жинақтау, деректердің үлкен гетерогенді жинақтарын басқару, ақпарат пен білімді өңдеу, шығару теориясы мен әдістері кіреді. Курс MapReduce, ағындық және сыртқы жад алгоритмдерімен және олардың Hadoop және оның экожүйесі (HBase, Hive, Pig және Spark) көмегімен жүзеге асырылуымен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
  • Экожүйені модельдеу
    Несиелер: 5

    Бұл курс бизнес экожүйелерін жобалау мен талдауға жүйелі кіріспе береді және маңызды тәсілдер мен үлгі түрлеріне шолу жасайды. Цифрлық желі жаңа бизнес конфигурациясын тудырады - бұрынғы түрдегі фирма ішілік және фирма аралық қатынастардан ерекшеленетін экожүйе. Бизнес экожүйесінің концептуалды моделі оның артықшылықтарымен, шектеулерімен және тәуекелдерімен, сондай-ақ оның IT-индустриясында қолданылуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның ерекшелігі, ғылым және ғылымға дейінгі, ежелгі және теориялық ғылымның қалыптасуы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және сыныптан кейінгі ғылым, математика, физика, технология және технология философиясы, инженерлік ғылымның ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеулер мен инновациялар әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Курсты меңгерудің мақсаты – студенттің ғылыми-зерттеу іс-әрекетін жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны зерттеу бағытын анықтау сұрақтарын қамтиды; зерттеудің мақсаттары мен міндеттері; ғылыми басылым, әдеби шолу жазу кезеңдері; ғылыми экспериментті ұйымдастыру; инновациялық қызмет бағыттары; инновациядағы ғылыми зерттеулердің рөлі.

    Оқу жылы - 1
  • Data Mining
    Несиелер: 5

    Курс компьютерлерге деректер қорындағы үлгілерді табуға және болжау жасауға мүмкіндік беретін алгоритмдер мен есептеу парадигмаларын зерттейді. Курс деректер жинақтарында білімді ашу процесіне, әртүрлі статистикалық және машиналық оқыту әдістерін қолдана отырып тазалауға, кодтауға, сондай-ақ жасалған құрылымдарды визуализациялауға қатысты мәселелермен айналысады. Деректерді сақтау және онлайн аналитикалық өңдеу (OLAP) сияқты машиналық оқыту әдістеріне және соған байланысты технологияларға ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Machine Learning & Deep Learning
    Несиелер: 5

    Курс машиналық оқыту әдістеріне және терең оқыту үлгілеріне бағытталған. Бұл курс терең оқыту негіздерін, нейрондық желілерді, конволюционды желілерді зерттейді. Машиналық оқытудың классикалық әдістерін және терең нейрондық желілерді қолдану арқылы болжамды модельдерді құруға ерекше назар аударылады. Деректерді дайындауға қосымша көңіл бөлінеді. Ұзақ мерзімді қысқа мерзімді жады, генеративті қарсылас оқыту және стильді тасымалдау сияқты арнайы терең оқыту тақырыптары да қамтылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Applied Information Theory
    Несиелер: 5

    Курс ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың теориялық негізі болып табылатын Ақпарат теориясына арналған. Ақпарат теориясы ақпараттық коммуникацияның және деректерді өңдеудің негізгі аспектілерін түсіндіреді. Курста энтропия, ақпарат, кодтаудың оңтайлы әдістері, бөгеуілге төзімді кодтау әдістері және сигнал модельдері түсініктері қарастырылады. Курс сызықты алгебраның және ақпарат теориясының негізінде сигналдар мен деректерді өңдеудің бағдарламалық қамтамасыз етілуін прототиптеу үшін кейбір әдістерді ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Theory of Complexity & Computations
    Несиелер: 5

    Курс күрделілік теориясы мен есептеу негіздерін зерттейді. Алгоритмнің есептеу күрделілігінің анықтамасы берілген. Курста алгоритмдердің есептеу және сыйымдылық күрделілігі, олардың бір-бірімен байланысы, көпмүшелік уақытта есептерді шығаратын алгоритмдердің тиімділігі және шешу уақытының деректерге экспоненциалды тәуелділігі бар басқалары қарастырылады. Сондай-ақ детерминирленген және детерминирленген емес алгоритмдер, көпмүшелік шешілетін есептер, көпмүшелік алгоритмдер зерттеледі. NP толықтығының дәлелдері келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Advanced Python
    Несиелер: 5

    Курс Python тіліндегі объектілі-бағытталған бағдарламалауды, соның ішінде дерексіз базалық сыныптарды және Python бағдарламалаушы құралдарын – отладчик, бақылауды зерттейді. Курс үлкен көлемдегі деректерді өңдеудің жылдам әдістерін көрсету үшін контейнерлерді, алгоритмдерді және итераторларды ұсынады. Файлдық жүйе және XML, JSON және YAML манипуляциялары Python ішінде өңдеуге болатындай талданады. RESTful және соңғы нүктелермен жұмыс істеу әдістері қамтылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Multiagent Systems
    Несиелер: 5

    Курс мультиагенттік жүйелердің (МАЖ) жалпы принциптерін, автономды агенттердің негізгі қасиеттері мен архитектурасын зерттейді; қалыптастыру әдістемесі, әдістері мен үлгілерін; агенттердің өзара әрекеттесуінің, коммуникациясының, ынтымақтастығының негізгі жағдайларын, режимдері мен үлгілерін; бағдарламалау тілдері және жасанды агенттерді іске асыру құралдарын; жасанды агенттер негізінде ақпаратты компьютерлік өңдеу және автоматтандырылған басқару әдістерін, модельдерін, құралдары мен технологиялары оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Компьютерлік көру
    Несиелер: 5

    Курс компьютерлік көрудің міндеттері мен әдістеріне арналған, оның ішінде кескінді өңдеу, кескінді классификациялау, мазмұн бойынша кескін іздеу, объектіні сегменттеу, кескінді стильдеу, кескін синтезі, оптикалық ағынды есептеу, бір және бірнеше нысанды бақылау, оқиғаны тану, суреттертер бойынша 3D реконструкциялау. Курс сандық кескіндерді немесе бейнелерді жалпы жоғары деңгейде түсінетін және объектілерді анықтауға, қадағалауға және жіктеуге арналған компьютерлік жүйелерді құруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Геномдық деректерге арналған Python
    Несиелер: 5

    Курс секвенирлеу эксперименттеріндегі геномдық деректерді талдау және интерпретациялау үшін жалпы түсініктер мен құралдарды зерттейді. Курс Python кітапханаларын, биоинформатика алгоритмдерін, жасанды интеллект әдістерін, биологиялық тізбектерді өңдеуге арналған негізгі қызметтер мен бағдарламаларды зерттейді. Курста ғылыми-зерттеу жұмысы үшін геномдық, құрылымдық және басқа ақпаратты қамтитын негізгі биологиялық деректер қорлары қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Код ON9

    Модуль, функционалдылық, интеграция тұрғысынан бағдарламалық өнімді коммуникация, жоспарлау, талдау, жобалау, құру, орналастыру, бағалау және тестілеудегі құзыреттілігін көрсету арқылы бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің өмірлік циклін қолдану.

  • Код ON3

    Тұлғааралық және топтық қарым-қатынас орнату; ұжымдағы өз рөлін анықтау, мақсат қою және оны жүзеге асыруға байланысты міндеттерді тұжырымдау; ұжым мүшелерінің әлеуметтік ерекшеліктерін ескере отырып, өзара әрекеттесуді құру; топтық жұмысты жобалау және ұйымдастыру; топ мүшелерінің жаңа білім мен дағдыларды меңгерудегі қажеттіліктерін анықтау.

  • Код ON1

    Жоғары оқу орындарында базалық пәндерді оқытуға, әдеби дереккөздерге шолу жасауға, қазіргі ғылымдағы тенденцияларды талдауға және ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын анықтауға мүмкіндік беретін шет тілін кәсіби деңгейде қолдану.

  • Код ON4

    Жаңа бейтаныс орталарда зерттеу мәселелерін шешу үшін әртүрлі пәндерден алынған білімдерді біріктіру және бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудегі ғылыми зерттеулер контекстінде жаңа идеяларды қалыптастыру.

  • Код ON5

    Көппроцессорлық өңдеуге арналған бағдарламалық-аппараттық конструкторлық концепцияларды, операциялық жүйелердің технологиялық және ағындық модельдерін, нақты уақыттағы жүйелерді, біріктірілетін және дәйекті цифрлық схемаларды қолдану, ірі кәсіпорындар мен технологиялық кешендердің күрделі және бөлінген инфрақұрылымдарын басқару мәселелерін шешу әдістерін таңдау және алгоритмдерін әзірлеу.

  • Код ON8

    Әртүрлі көздерден қажетті ақпаратты, соның ішінде нақты уақыт режиміндегі ақпарат ағындарын алу, үлкен деректер технологияларының мүмкіндіктерін, бұлтты есептеу модельдерін және ақпараттық қауіпсіздік принциптерін ескере отырып, кәсіпорынның ақпараттық инфрақұрылымы үшін ғылыми-техникалық және инновациялық шешімдерді әзірлеу.

  • Код ON7

    Әртүрлі деректерді өңдеу міндеттеріне қатысты статистикалық талдау және машиналық оқыту әдістерін қолдану, құрылымды, құрылымсыз, ғылыми, геномдық және т.б., ғылыми зерттеулер жүргізу, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру, машиналық оқыту негізінде аналитикалық жүйелер мен кеңес беру қызметтерін құру. алгоритмдер және терең оқыту.

  • Код ON2

    Әзiрленген және бекiтiлген жұмыс бағдарламалары мен әдiстемелiк нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинарларды, практикалық, зертханалық сабақтарды жоспарлау және өткiзу, оқу-тәрбие процесiн сүйемелдеу үшiн оқу-әдiстемелiк материалдарды әзiрлеу және студенттердi оқыту мен тәрбиелеуде жаңалықтарды енгiзу, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде жоғары оқу орындарының педагогикасы мен психологиясын қолдану.

  • Код ON6

    Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуге модельдеу тәсілін қолдану, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін әртүрлі үлгілерді пайдалану, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің өмірлік циклін басқарудағы ықтимал тәуекелдерді сипаттау.

Top