Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11103 Туризм және қонақ үй бизнесі в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: қазіргі заманғы инновациялық технологиялар саласында білімі бар, туризм индустриясы мен қонақжайлылықты жетілдіруге, туристік саланы мемлекеттік реттеуді қамтамасыз етуге, туристік іс-шараларды ұйымдастыруға және жоспарлауға бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға, бәсекеге қабілетті туристік кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Ілиястану
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Туризмология негіздері
-
2 Оқу жылы
Халықаралық туризм
Туризм және қонақ үй маркетингі
Туризм және қонақ үй инфрақұрылымы
Қонақжайлылық индустриясы
Туризм және қонақ үй менеджмент
Қызмет көрсету саласының экономикасы
Туристік қызметті құқықтық реттеудегі халықаралық ұйымдар
Қонақжайлық индустриясындағы кәсіпкерлік қызмет
Туризм мен қонақжайлылық индустриясын құқықтық қамтамасыз ету
Бәсекелестік құқығы
Қызмет көрсету саласының микроэкономикасы
Туристік қызметті ұйымдастыру
Қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету технологиясы
Қонақ үй шаруашылығын ұйымдастыру
Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру
-
3 Оқу жылы
Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі қауіпсіздікті қамтамасыз ету
Қызмет көрсету саласын цифрландыру
Қонақжайлық индустриясында қызмет көрсету этикасы
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Туристік бизнестегі имидж және іскерлік тренд
Туристік-рекреациялық жобалау
Турөнімді сату және жылжыту технологиясы
Туристік кәсіпорынды басқаруды құжаттамалық қамтамасыз ету
Қонақ үй-мейрамхана қызметтерін автоматтандыру
Іс -қағаздарды кәсіби жүргізу
Іскерлік коммуникациялар
Қонақжайлық индустриясындағы анимациялық қызмет
Бос уақыт және көңіл көтеру индустриясы
Туризмде көліктік қамтамасыз ету
Іскерлік туризм
Қонақжайлылық индустриясында бизнес жоспарды құру механизмдері
Туризмдегі логистика
Қонақжайлылық индустриясындағы сервистік қызмет
Профессии
Оқыту нәтижелері
- клиенттерге қызмет көрсету сапасының стандарттарын қолдау жағдайында логистикалық және көлік жүйелерінің тиімділігіне қол жеткізу үшін туристерді жеткізудің логистикалық процестері мен көліктік схемалары туралы түсінік қалыптастыру;
- туризм және қонақжайлылық индустрия кәсіпорындарының қызметінің барлық түрлеріне стратегиялық, ситуациялық, кешенді экономикалық талдау жүргізу үшін ұйым қызметінің экономикалық тиімділігін айқындау әдістемесін қолдану;
- туризм және қонақ үй бизнесінде басқарушылық шешімдер қабылдау үшін адами ресурстарды басқару әдістерін және кәсіпорынның қызметін зерттеу;
- шаруашылыққа қызмет көрсету және оны жүргізу кезінде туындайтын қауіптерді азайту үшін туристік және қонақ үй кәсіпорындарының қауіпсіз өндірістік-шаруашылық қызметін ұйымдастыру;
- туризм теориясы мен әдіснамасының негіздерін, UNWTO халықаралық Конвенциялары мен құжаттарының ережелерін меңгеру, халықаралық туризм мен қонақ үй бизнесінің даму үрдістерін анықтау;
- клиенттердің әр түрлі қызметтерге деген қажеттіліктеріне бағытталған заманауи технологиялар мен қызмет көрсету технологияларын қолдану негізінде қонақжайлылық ұйымдарындағы қызметті жоспарлау және жобалау;
- туризм және қонақжайлылық өнімдері мен қызметтерін жылжыту және жүзеге асыру үшін маркетингтік зерттеу әдістерін зерттеу;
- іскерлік құжаттаманы құрастыру және ресімдеу және туристік және қонақ үй бизнесінің кәсіби қарым-қатынасы үшін сауатты жазу және ауызша сөйлеу, оның ішінде ағылшын тілінде сөйлеу дағдыларын меңгеру;
- туристер мен турагенттердің құқықтары мен міндеттерін айқындау үшін нормативтік-құқықтық база негізінде туристер үшін құжаттар пакетін қалыптастыру;
- туризм мен қонақ үй бизнесінде ойын-сауық қызметтерін жүзеге асыру үшін түрлі іс-шараларды жоспарлау мен ұйымдастыруды жүзеге асыру;
- Құқықтық, экономикалық, іскерлік, өндірістік, экологиялық, мәдиниеттік ортадағы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді түсінудің зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерін бағалау және қолдануда қабілетті болу.
- туристік қызмет көрсету жүйесінде өндірістік және шаруашылық қызметті ұйымдастыру үшін автоматтандырудың қазіргі заманғы озық технологияларын пайдалану;
- туристік және қонақ үй кәсіпорындарын басқару үшін қызмет көрсету саласында тиімді бизнес жүргізу жолдарын болжау;