Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M04111 Маркетинг 2 ж в Esil University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Терең ғылыми және педагогикалық дайындыққа ие, ғылым мен өндірістегі қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге қабілетті, мемлекеттік кәсіпорындар мен бизнес-құрылымдармен сұранысқа ие, маркетингтік және басқарушылық міндеттерді тиімді шешуге қабілетті экономикалық бейіндегі жоғары білікті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы Esil University
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіпорынның баға белгілеуін және баға саясатын жетілдірудің негізгі бағыттарын болжау, Қазақстандағы өнеркәсіп кәсіпорындарының ассортименттік, баға, өткізу, коммуникациялық саясатының ерекшеліктерін түсіндіру, жарнамалық қызметтің тиімділігін талдау, сатуды ынталандыру тәсілдері, сатушы мен сатып алушының қарым-қатынас әдістерін қолдана алу
  • Жобаларды басқару әдістемесін қолдану, жобаны басқару міндеттерін түсіндіру, жобаның өмірлік циклі, маркетингтегі жобаны басқару процесін, брендті стратегиялық басқару әдістерін, заманауи брендті дамытудың инновациялық жолдарын түсіндіре алу
  • Шет тілінде ғылыми ақпараттың жазбаша эксплицирленуін меңгеру, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу негіздерін, ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру, ғылым мен білімдегі жобалардың орындалуын үйлестіру тәсілдерін талдау, жобаларды басқару кезінде басқару шешімдерінің тиімділігін есептеуді жүргізу.
  • Маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және құралдарын меңгеру, қазіргі ғылымның үрдістерін талдау, ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттары және оларды маркетингте қолдану, Digital маркетингтің құралдары мен стратегияларын қолдану, контекстік және медиалық жарнаманың ерекшеліктерін интерпретациялау
  • Маркетингтік ақпаратты өңдеу үшін математикалық әдістерді, динамикалық және эвристикалық бағдарламалау модельдерін пайдалану, экономикалық және әлеуметтік құбылыстарды талдау, әлеуметтік-экономикалық зерттеулерде статистикалық әдістерді қолдану тәсілдерін қолдану
  • Зерттеу және жаңа білім алу әдістемесінің дамуын интерпретациялау, зерттеу әзірлемелерін қолдану, кәсіби қызметті талдау, кәсіби қызметтің психологиялық заңдарын қолдану, тұлғаның ұйымдастырушылық мінез-құлқының технологиясы және тұлғааралық қарым-қатынасты орнату, Жоғары мектеп педагогикасының мәселелерін, әдіснамалық және теориялық негіздерін түсіндіру
  • Қызметтер сапасының моделін қолдану, қызмет көрсету процесін, баға белгілеу әдістерін, қызметті бөлу арналарын, коммуникациялық маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу процесін, интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды пайдалану әдістерін түсіндіру, материалдық ағындарды басқаруда логистикалық тәсілді қолдану тиімділігін талдай алу
  • Нарық конъюнктурасын бағалауды, маркетинг тиімділігін бағалауды жүргізудің практикалық құралдарын қолдануды меңгеру, дағдарыс жағдайында маркетинг ерекшеліктерін түсіндіру, маркетинг стратегиясын таңдау, маркетингтік бизнес-стратегияларды әзірлеу әдістерін пайдалану, сатып алу мінез-құлқын кешенді талдауды жүргізу, тұтынушыларды іздеу және сатып алушының перспективаларын бағалау дағдыларын меңгеру
Top