Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05401 Математика және компьютерлік ғылымдар в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін, шетел серіктестерімен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін арттыру, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынастың жалпы стандартты жағдайларында әңгімелесушінің пікірін толық және нақты түсіну үшін, кәсіби бағыттағы мәтіндерден қажетті ақпарат болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пән бағдарламасы жоғары мектептің болашақ педагогының кәсіби қызметінің теориялық және практикалық дайындығына бағытталған және магистранттарда педагогикалық ғылымның негізгі бөлімдері туралы білім жүйесін және түсініктерді заманауи білімнің маңызды салаларының бірі ретінде қалыптастыруға мүмкіндік береді, онда адам қызметінің білім беру саласына философиялық және ғылыми көзқарастар бірлігі жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің бағдарламасы психологиялық сана мен ойлауды қалыптастыруға, ғылыми психология категорияларын, психологиялық зерттеудің принциптері мен әдістерін меңгеруге, болашақ маманның жеке тұлға мен топқа зерттеу жүргізу, ұйым персоналын тиімді басқару үшін нақты жағдайға барабар психологиялық өлшеу құралдарын өз бетінше және негізді таңдау және тиімді қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • С++ жүйесінде бағдарламалау
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты - магистранттарды C ++ және C # бағдарламалау технологияларын оқыту. «С ++ жүйесіндегі бағдарламалау» пәні бағдарламасының мазмұны міндетті талап етілетін ең төменгі талаптарға және магистратураның білім деңгейіне сәйкес жасалды, бұл студентті таңдау тәртібі. Пән бағдарламасы студенттердің информатика және ақпараттық технология бойыншабазалықбілімдеріненегізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық және компьютерлік модельдеудің заманауи әдістері
    Несиелер: 8

    «Математикалық және компьютерлік моделдеудің заманауи әдістері» пәнінің негізгі мақсаты - магистранттарды үлгілік модельдерді құру принциптері мен әдістерін білу, заманауи модельдеу әдістерін зерттеу. Пәннің негізгі міндеттері: - заманауи бағдарламалық қамтамасыз ету негізінде математикалық және компьютерлік модельдеудің заманауи әдістерін зерттеу; - ғылыми зерттеулерде қазіргі заманғы есептеу техникасын қолдануда практикалық дағдыларды меңгеру; - компьютерде компьютерлік модельдеу жәнетехникалықжүйелердізерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылыми танымның мәнін және ғылымның басқа мәдениет салаларымен арақатынасын анық және мағыналы түсінуді қалыптастыруға, қазіргі ғылымның философиялық бейнесін жасауға, зерттеудің нақты саласында қолдану үшін әр түрлі ғылым материалдарын қабылдауға, магистранттардың коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға, магистранттардың сөздік құрамын байытуға, грамматикалық және теориялық материалдарды зерделеуге, жазбаша жұмыс жасауға, әр түрлі тапсырмалар мен жаттығуларды орындауға, білім беру ережелерін меңгеруге ықпал етеді, сөйлеуді дамыту (ауызша және жазбаша), оқу мәнерлілігі, тыңдау, еркін сөйлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпаратты қорғауды модельдеу
    Несиелер: 7

    Пәндерді оқып-үйрену барысында магистранттар инжинирингтік және техникалық ақпаратты қорғау әдістерімен, ақпараттық қорғау жүйелерін құрудағы практикалық дағдылармен, ақпараттық қорғаудың тиімділігін анықтайды. Пәндерді оқып-үйрену мақсаты - магистранттардың компьютерлік жүйелердегі ақпаратқа негізгі қатерлерді зерттеуі; компьютерлік желілік тораптардағы ақпаратты қорғау ерекшеліктері, ақпараттық қорғау құралдарының бағдарламалық-аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізу талаптары, автоматтандырылған жүйелерді қорғау талаптары. Оқу үдерісінде компьютерлік жүйелердегі ақпараттық процестерді қорғауды модельдеу әдістеріне және құралдарын қойылатын талаптарды Манифольдтердегі математикалық талдау және стохастикалық талдау іріктеу және өзін-өзі бағалау дағдыларын меңгерумаңыздыболыптабылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геометриялық бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Геометриялық бағдарламалау (ГП) - арнайы құрылымның оңтайландырудың сызықты емес міндеттерін шешу тәсілін зерттейтін математикалық бағдарламалау бөлімі. Геометриялық бағдарламалау термині алғаш рет 1967 жылы «Геометриялық программалау - теория және қолдану» монографиясында Р. Дуффин, Е.Петрерсон және С.Зенер енгізілді. Авторлар осы атаудың пайда болуын түсіндірілген теорияның іргетас тастарының бірі геометриялық орта мен орташа арифметикалық орта мен оны жалпылау арасындағы теңсіздік деп түсіндіреді. Сондай-ақ, ГП үшін бастапқы негіздер кейбір геометриялық проблемалар және оларды шешу әдістері болды. Ежелгі заманнан бері геометрия, атап айтқанда, кейбір экстремалды қасиеттері бар фигураларды табу мәселелерін шешуде болды. Осындай проблемаларды шешу үшін Коши геометриялық теңсіздікті жиі пайдаланылады. Осы сыныптың ең танымал міндеттерінің бірі - Дидо проблемасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фильтрация теориясының тура және кері есептері
    Несиелер: 7

    Бұл пәннің мақсаты - сумен жабдықтау және су бұру міндеттерімен, сондай-ақ гидротехникалық құрылыстардың жұмысымен тығыз байланысты жер асты суларының қозғалысы туралы бакалавриат білімдерін кеңейту. Сүзгілеу теориясын зерделеу нәтижесінде магистранттар жерасты суларының қозғалысын есептеу әдістерін меңгеруі тиіс, су жинау құрылымдарына судың түсуі, типтік инженерлік есептерді шешу үшін және арнайы арнайы пәндерді меңгеру үшін жеткілікті мөлшерде суды ұстайтын құрылымдардағы суды сүзгілеуі керек. Пәндерді зерделеп, бакалавриаттың студенті болуы керек: • Анықтама: жер асты суларының шығу тегі мен классификациясы туралы; жердегі суды сүзу т��ралы; сүзу жылдамдығы; топырақтың сүзу қасиеттері; сулы горизонттар мен резервуарларда; гидромеханикалық сүзу теориясы туралы; электрогидродинамикалық ұқсастығы әдісі. Қолдану білу және білу: негізгі сүзгілеу заңдары; біркелкі және біркелкі емес жер асты суларының қозғалысының есептік теңдеулері; 7

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: заманауи қоғамдағы ғылымның орны мен рөлі туралы магистрлік жүйені қалыптастыру, Қазақстанда ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру; методологияға, ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдістеріне негізгі принциптерді меңгеру; магистранттардың оқу-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындаудағы дағдыларын дамыту; ғылыми әдебиеттермен және ғылыми зерттеулер жүргізу үшін қажетті ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу дағдысын игеру.Тапсырмалар: ғылымды ұйымдастыру және басқару негіздерімен танысу, ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау; әдістемелік негіздерді, ғылыми зерттеулер әдістерін және әдістемелерін үйрену; математикалық модельдеу негізд������рін және зерттеудегі үлгілерді қолдану; зерттеу әдістерін игеру, зерттеу тақырыптарын таңдау және оларды дамыту; ғылыми әдебиеттермен және ғылыми ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу әдістерін дамыту; білім беру және ғылыми зерттеулерді жүзеге асыруда дағдыларды қалыптастыру; тілге және жазбаша стильге қойылатын талаптарды ескере отырып, ғылыми жұмыстарды жобалау дағдыларын игеру. Пәннің мақсаты: заманауи қоғамдағы ғылымның орны мен рөлі туралы магистрлік жүйені қалыптастыру, Қазақстанда ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру; методологи��������а, ����лыми зерттеулердің әдістері мен әдістеріне негізгі принциптерді меңгеру; магистранттардың оқу-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындаудағы дағдыларын дамыту; ғылыми әдебиеттермен және ғылыми зерттеулер жүргізу үшін қажетті ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу дағдысын игеру.Тапсырмалар: ғылымды ұйымдастыру және басқару негіздерімен танысу, ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау; әдістемелік негіздерді, ғылыми зерттеулер әдістерін және әдістемелерін үйрену; математикалық модельдеу негіздерін және зерттеудегі үлгілерді қо��да��у; з��рт��еу әдістерін игеру, зерттеу тақырыптарын таңдау және оларды дамыту; ғылыми әдебиеттермен және ғылыми ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу әдістерін дамыту; білім беру және ғылыми зерттеулерді жүзеге асыруда дағдыларды қалыптастыру; тілге және жазбаша стильге қойылатын талаптарды ескере отырып, ғылыми жұмыстарды жобалау дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Позиномдар алгебрасы
    Несиелер: 5

    Курс қалыпты жағдайларды анықтайды және олардың қасиеттерін қарастырады. Позиномалар туралы негізгі теориялар тұжырымдалған. Бағаланған ең төменгі позиноманы қалай есептеу керектігін сипаттайды. Жалпы жағдайда, GP мәселесін шешу (тіпті қосымша шектеусіз) өте күрделі есептеу процедураларын орындауды талап етеді. Демек, GP мәселесінің шешімі оңай болатын ерекше түрдегі позоминаларды анықтауға ниет бар екені анық. Бұл аталған позониум. Тұрақты позином тұжырымдамасы енгізіледі. Тұрақты позиномов қасиеттерін сипаттайды. Тұрақты позиномаларды азайту теоремалары келтірілген. Позиномалар туралы негізгі теориялар тұжырымдалған. Минимум позиномдардың сметасын есептеу үдерісін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көпбейнелердегі математикалық талдау және стохастикалық талдау
    Несиелер: 5

    Пәндерді оқытудың мақсаты: түрлі математикалық пәндердің геометриясы, стохастическая талдау, кейбір математикалық пәндер түйісуінде туындайтын, практикалық және маңызды теориялық мәселелерді сауатты түрде шеше алатын көп профильді мамандарды даярлау кезінде дифференциалды формалардың, тұжырымдамалар мен конструкциялардың тілін түсіндіру және пайдалану. математикалық физиканың бөлімдері.Пәндерді оқып-үйрену міндеттері: бакалавриат бағдарламасында оқытылатын курстардың мазмұнын кеңейту, магистранттарды бірнеше интегралдар, беттік және дифференциалды формалар, қисық сызықты және бет интегралының жүйелі толықтырылуымен ��анысу, векторлық талдау және өріс теориясы элементтері, ықтималдық теориясы .

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жоспарлау, ғылыми зерттеулер мен инновацияларды ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі түсініктер мен анықтамаларды зерттеу. Қазіргі кезеңдегі ұйымдардың рөлі мен маңыздылығы, ғылыми зерттеулерді жоспарлау және басқару, өнеркәсіптік кәсіпорындардың, ғылыми-зерттеу институттары мен жобалау ұйымдарының инновацияларын басқару. Пәннің негізгі міндеті эксперименталды деректерді өңдеуге мүмкіндік беретін және эксперименттерді оңтайлы ұйымдастыруды ғана емес, сондай-ақ эксперименттік деректер негізінде сапалы дизайн шешімдерін жасауға және олардың сапасын бағалауға мүмкіндік беретін эксперименттерді ұйымдастыру мен жоспарлаудыңстатистикалық әдістерін, статистикалық әдістерді енгізу болып табылады. Пәндерді оқып-үйрену нәтижесінде студенттер бакалавриаттың әртүрлі салаларында математиканы зерттеу, өнертапқыштық және инновациялық қызмет туралы идеялары болуы керек; озық ғылыми әдістер мен техникалық құралдардың мүмкіндіктері туралы және оларды проблемаларды жедел шешу үшін қажетті деңгейде қолдану; Жалпы білім берудің негізгі талаптары - бакалавриат математика және ғылымның тиісті салалары бойынша жоғары сапалы кәсіби және ғылыми-педагогикалық білім алады. Қазіргі жағдайдағы студенттің профилі мен ғылыми-педагогикалық дайындығы жаһандық халықаралық еңбек нарығының талаптарына сәйкес болуы керек. Экспериментті ұйымдастыру және жоспарлау және оның нәтижелерін математикалық өңдеу техникалық жоғары оқу орындарының магистранттары, магистранттары мен ғылыми-зерттеу институттарының ғылыми-зерттеушілері үшін қажетті сұрақтардың қатарына кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы физика курсының арнаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Көптеген техникалық құрылғылардың жұмысына негізделген физикалық заңдар әмбебап. Технологияның қарқынды дамуы заманауи машиналарды, механизмдерді және электронды құрылғыларды жобалау, салу және қызмет көрсету үшін кең ауқымды білімге ие болатын әмбебап мамандарды талап етеді. Бұл курстың мақсаты магистранттарды физикалық заңдарды біліп қана қоймай, гипотезаларды ұсыну, эксперимент жоспарлау, физикалық мәселелерді шешу және қолданбалы физикаға қызығушылықты дамыту мүмкіндігін береді. Ұсынылған бағдарламаға сәйкес, бұл пән магистранттардың ғылыми білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға жәрдемдесуі керек: қазіргі заманғы физикалық теория негіздерін білу (тұжырымдамалар, теориялық модельдер, заңдар, тәжірибелік нәтижелер); ғылыми ақпаратты жүйелеу (теориялық және тәжірибелік) гипотеза, экспериментті жоспарлау немесе модельдеу; ғылыми ақпараттың сенімділігін, оны практикалық қолдану мүмкіндігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы физиканың негізгі принциптері
    Несиелер: 5

    «Қазіргі заманғы физиканың негізгі қағидалары» пәні жалпы физикалық, математикалық және арнайы пәндер бойынша, сондай-ақ физика тарихы мен әдістемесі бойынша білімін біріктіреді және толықтырады. Курс әлемнің классикалық емес табиғи-ғылыми көрінісін қалыптастырады, зерттеу және инновациялық қызметтің когнитивті және проективтік аспектілеріне әсер етеді. Пәннің мақсаты - магистранттарды XX - XXI ғасырлардағы физика саласындағы терең және жүйелі білімді игеру, олардың эрудициясын кеңейту, оқушылардың когнитивті әлеуетін арттыру және олардың кәсіби өзіндік деңгейін арттыру. Пәннің міндеттері: 1) физика-математикалық білімнің дамуының негізгі кезеңдерімен, ғылыми білімдер деңгейімен танысу; 2) магистранттардың ХХІ ғасырдағы физикадағы білім принциптерін түсінуін тереңдету және тереңдету; 3) жаратылыстану ғылымы бүгінгі күні бағдарланған проблемалардың іргелі сипатын көрсету; 4) қазіргі заманғы ғылымды дамытуда қазіргі заманғы өркениет пен ғылымның ғылымның авангардтық орнын анықтау рөлін анықтау; 5) іргелі және қолданбалы радиофизика, оптика, фотоника, оптоинформатикадағы инновацияның әдіснамалық негізіне қызығушылықты ынталандыру; 6) терминологиялық жəне лингвистикалық жəне пәндік құзыреттерді кеңейту; 7) XX - XXI ғасыр кезіндегі қалыптасқан ғылымның түрлерін сипаттау; ғылыми теориялардың құрылысы туралы жалпы заңдар; 8) физика миссиясын мәдени құндылықтардың көзі ретінде айқындау; 9) және магистранттың дүниетанымының рационалистік компонентін, фольклорлық сананың жалған ғылыми теорияларын және идеяларын сыни қабылдауды күшейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да математиканы оқыту теориясы мен технологияларының негізгі бағыттары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектептің математикалық пәндерінің болашақ мұғалімін әдістемелік дайындауды жетілдіру. Пәннің мақсаты: - жоғары кәсіби білім беру жүйесінде математикалық білімнің маңыздылығын анықтау, математиканы жоғары математикалық дайындықпен байланыстыру ғылым ретінде және оның маңызды қосымшалары, оның тұлғаны қалыптастыру мен дамытудағы рөлі - гуманизациялау, гуманизациялау, дифференциациялау, студенттік білім беру және т.б. байланысты математикалық білім беруді қазіргі заманғы модернизациялаудың негізгі бағыттарын түсіну; - айналадағы шындықты зерттеу және тану үшін математиканың негізгі идеялары мен әдістері туралы идеяларды әзірлеу; - математикалық пәндер оқытушысының өнімді әдіснамалық қызметіне қажетті жеке қасиеттерді дамыту; - тәжірибелік қызметте қолдану үшін қажетті нақты әдістемелік білімдерді, дағдыларды және қабілеттерді беруге; - орта мектепте математиканы оқыту саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарының қажетті дағдыларын қалыптастыру; - жоғары мектепте математиканы оқыту мәселелерін шешуге магистранттарды шығармашылық тұрғыдан оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топтық талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - топтық теорияның негізгі әдістері мен идеяларын зерттеу; топтық талдауды қолдану Деформацияланатын қатты заттар механикасының мәселелерін шешу үшін дифференциалдық теңдеулер. Пәннің мақсаты студенттерді топтық теорияның негізгі түсініктерімен таныстыру; Ли топтарын дифференциалдық теңдеулер шешімдерінің құрылымын талдау үшін қолдану механика; икемділік пен пластикалық теория теориясының нақты шешімдерінің құрылысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-да математиканы оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Университетте математиканы оқытудың инновациялық әдістерінің негізгі теориялық ұстанымы; білім беру технологияларын классификациялау; оқыту технологияларын қолданған кезде сыныпта жұмыс ұйымдастыру ерекшеліктері; қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдану процесінде мұғалім мен студенттер арасындағы өзара іс-қимылдың ерекшеліктері; Білім берудің ең өнімді технологиясының негізгі ережелері мен көлемі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Операциялық зерттеулердің қолданбалы есептері
    Несиелер: 8

    «Операциялық зерттеулердің қолданылатын мәселелері» пәні белгілі бір жағдайларда оңтайлы шешімдерді табу үшін математикалық модельдеу құралдарын практикалық қолдануды студенттерге таныстырады. Сонымен бірге, бір жағынан, операцияларды зерттеудің классикалық тапсырмалары зерттеледі, типтік математикалық модельдер және олардың модификациясы қарастырылады, ал екінші жағынан, студенттер практикалық сабақтарда және өздік жұмыс шеңберінде оқу үлгілері туралы алған білімдерін пайдаланады. Мәселен, пәндер - маңызды кезең (зерттеу жұмыстарының теориялық курстарын және ықтималдықтар теориясынан кейін), магистранттарды шешім қабылдау кезінде санд��қ әдістерді қолданумен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кездейсоқ процесстерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - экономикалық көрсеткіштердің сипаттамаларын бағалау үшін модельдеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастыру, олардың құндылығы көптеген гетерогенді кездейсоқ факторлардың әсерінің нәтижесі болып табылады. бұл көрсеткіштердің өзі кездейсоқ айнымалы деп санауға болады.Пәннің міндеттері - компьютерлік техниканы пайдалана отырып, теориялық және практикалық тұрғыдан дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалардың модельдеу әдістерін зерттеу. Магистранттарды одан әрі үлгілеу үшін «бастапқы материал» болып табылатын біркелкі бөлінген псевдо-кездейсоқ сандарды модельдеудің әртүрлі әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рекурренттік қатынастардың кейбір мәселелері
    Несиелер: 5

    Жинақтаушы функциялар жиі қайталанатын қатынастарды шешуде қолданылады. Өз кезегінде, қайталанатын қатынастар жиі дискретті математика мен комбинаторикаларда пайда болады, сондықтан осы пәндер бойынша қайталанатын қатынастарды шешу үшін функцияларды генерациялау әдісі зерттеледі. Дәрістің барысында қайталану қатынастарын шешу мысалдары келтірілген. Үздіксіз қатынастарды шешуде көбінесе генерациялау функциялары қолданылады. Өз кезегінде, қайталанатын қатынастар көбінесе дискретті математика мен комбинаторикаларда пайда болады, сондықтан осы пәндерде қайталану қатынастарын шешу үшін функцияларды генерациялау әдісі зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық-математикалық модельдеу
    Несиелер: 8

    «Экономикалық және математикалық модельдеу» пәнін оқытудың мақсаты магистранттарды экономиканың негізгі модельдері туралы білім мен идеяларды алу: өндірістік және әлеуметтік-экономикалық процестерді микроэкономикалық талдау, тұтыну және нарық, өсу модельдері, шешімдерді қолдау, ресурстар мен қорларды басқару, жоспарлау. кәсіпорындар мен салалардың қаржылық және инвестициялық қызметі.Негізгі міндеттер. Магистранттар «Экономикалық және математикалық модельдеу» курсының негізгі ұғымдарын меңгеріп, экономикалық және әлеуметтік-экономикалық процестердің әртүрлі модельдерін құруда, экономикалық және математикалық әдістерді пайдалана отырып аналитикалық, сапалы және болжамды есептеулерді жүргізуде белгілі бір практикалық дағдыларды игерулері керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалдық геометрия есептері үшін Ли алгебрасының теориялық толықтырулары
    Несиелер: 5

    Курста дифференциалдық геометрия негіздері және Ли алгебрасының теориясы, сондай-ақ геометриялық тілдегі галогендік өрістер теориясы сипаттамасы берілген. Бұл аппараттың қолданылуы ретінде өлшеу теорияларының көлемді азаюы және өздігінен компактивация мәселесі қарастырылады. Дискретті геометрия негіздері және Ли алгебрасының теориясы, сондай-ақ геометриялық тілдегі галогендік өрістер теориясы сипаттамасы келтірілген. Бұл аппараттың қолданылуы ретінде өлшеу теорияларының көлемді азаюы және өздігінен компактивация мәселесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    зерттелетін контекстте идеяларды әзірлеуде және (немесе) қолдануда осы саладағы озық білімдерге негізделген оқу саласында білім мен түсінікті дамыту

  • Код ON2

    жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүргізуге және жүргізуге мүмкіндік беретін шет тілін кәсіби деңгейде еркін меңгеру

  • Код ON3

    - ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектептің басқару педагогикасының және психологиясының біліктілігі деңгейінде қолданылады

  • Код ON4

    докторантурада күндізгі кәсіби қызмет және үздіксіз білім алу үшін қажетті білімді кеңейте және тереңдете алады

  • Код ON5

    - ғылыми зерттеулер контексінде идеяларды бастапқы дамыту немесе қолдану үшін негіз немесе мүмкіндік болатын жоғары кәсіби білім деңгейінде алынған білім мен түсінушілікті дамыту

  • Код ON6

    білімді, түсінушілікті және жаңа немесе белгісіз жағдайлардағы проблемаларды математика саласында кәсіптік деңгейде: жоғары білім беруде, зерттеу және оқытуда, контекстте және кең ауқымда қолдану қабілетін қолдану

  • Код ON7

    білімдерін интеграциялау, қиындықтармен күресу және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде шешімдер қабылдау, осы пайымдаулар мен білімді қолдану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отыру

  • Код ON8

    мақсатты аудиторияға байланысты зерттеу нәтижелерін әртүрлі ұсынуға қабілеті

  • Код ON9

    базалық ғылыми және / немесе мемлекеттік сектордағы мәселелерді диагностикалауға, бағалауға, шешуге және табуға мүмкіндік беретін аналитикалық дағдыларды қалыптастыру және ұсыныстар әзірлеу

  • Код ON10

    - математикалық зерттеудің негізгі әдістерін білу және қолдану қабілеті

  • Код ON11

    басқа ғылымның негізгі құралдарын пайдалану мүмкіндігі

  • Код ON12

    іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеру, жеке тұлғааралық дағдылар және зерттеу тобында жұмыс істей білу

7M05401 Математика
Магистратура

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: M092 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M05401 Математика
Магистратура

Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

БББТ: M092 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05401 Математика
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M092 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05401 Математика
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M092 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M05401 Математика
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M092 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05401 Математика
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M092 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05401 Математика
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M092 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05401 Математика
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M092 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05401 Актуарлық математика
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M092 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M05401 Математика
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M092 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05401 Математика
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M092 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05401 Математика
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M092 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05401 Математика
Магистратура

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: M092 Математика және статистика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top