Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Теориялық білімі терең, тіл үйретудің педагогикалық-психологялық ерекшеліктері мен озық әдіс-тәсілдерін меңгерген, оқытудың инновациялық және ақпараттық технологияларын практикада ұтымды қолданатын, креативті ойлай алатын қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Антика әдебиеті. Пропедевтика
Ұлттық тәрбие
Әдебиеттануға кіріспе
Білім берудегі сандық технологиялар
Қазақ тілінің фонетикасы және коммуникативтік аспектіде меңгерту
Оқушылардың даму физиологиясы
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Қазақ тілінің лексикологиясы және коммуникативтік аспектіде меңгерту
Халық ауыз әдебиеті және оны оқыту әдістемесі
Қазақ тілін меңгертудегі лингвистикалық талдау
Психология
Мектептегі жазба жұмыстарын жүргізу әдістемесі
Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті және оны оқыту әдістемесі
Қазақ тілінің сөзжасамы, морфологиясы және коммуникативтік аспектіде меңгерту
Функциональды сауаттылықты дамыту әдістемесі
Әдебиет теориясы
-
3 Оқу жылы
Қазақ тілінің тарихы мен жазуын оқыту әдістемесі
Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілін оқыту әдістемесі
Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Қазақ (орыс) тілі (В2)
Инклюзивті білім беру
ХІХ ғасыр қазақ әдебиеті және оны оқыту әдістемесі
ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті және оны оқыту әдәстемесі
Ілгермелі шетел тілі
Абайтану
Қазақ тілінің синтаксисі және коммуникативтік аспектіде меңгерту
Көркем мәтінді әдеби талдау әдістемесі
Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
-
4 Оқу жылы
Педагогикалық риторика
Экология және тұрақты даму
Арт білім беру
Тіл білімінің негіздері
Қазіргі қазақ әдебиеті және оны оқыту әдістемесі
Әлем әдебиеті және оны оқыту әдістемесі
Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
Экономика және бизнес негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қоғамдық пәндерден игерген білімдерін әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде қолданады, академиялық адалдық мәдениетін сақтап отырып, қағидаларын түсіне алады
- тәрбие мен білім берудің жаңа философиясын түсінеді, педагогикалық қызметінде басшылыққа алады; ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың ұстанымдарын, ғылыми білімдерді құрастыру мен оған қол жеткізудің тәсілдерін түсінеді
- нарықтық экономика мен саяси үрдістердің тірек ұғымдары мен негізгі заңдылықтарын, кәсіпкерлік-инвестициялық қызметтің негіздерін меңгереді
- инклюзивті білім беруде әр түрлі жастағы балаларды дамыту үшін диагностикалық әдістерді қолдана алады, педагогикалық-психологиялық ерекшеліктерді, салауатты өмір салтын меңгереді, оқытудың, тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын біледі, субъективтілік, коммуникативтілік, ізгілік және толеранттылық, ұлттық құндылықты бойға сіңірудің әдістемелік тәсілдерін қолдана алады
- балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін ұйымдастырудың әдіс-тәсілдеріне ие, оқушылардың ғылыми-зерттеу және жобалық жұмыстарына, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен (SMART және STEM технологиялары) білім беру процесіне байланысты сабақтан тыс жұмыстарды, дене тәрбиесін ұйымдастырудың әдістерін қолданады
- сандық технологияның дамуымен байланысты көпфункциональды ақпараттар легімен жұмыс істейді, өзгерістерге тез бейімделеді, тіл үйренуге бейім, ынтымақтастық жағдайында топта жұмыс істейді және оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары қалыптасқан,сыни ойлайды
- этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық тәрбиенің заңдары мен қағидаларын ескере отырып, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдеріне ие
- ойын жүйелі, сөз мәдениетінің талаптарына сай ауызша және жазбаша түрде тұжырымдап жеткізеді, сөз саптау тәсілдері (баяндау, сипаттау, пайымдау) мен сөйлесім әрекетін меңгереді, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі және оларды танымдық әрекеттерді белсенді меңгеруде, өзін-өзі дамытуда, білімін жетілдіруге орынды қолданады
- ақпараттар ағынында қажетті информацияны анықтап, іріктеп, өңдеп, жетілдіріп, сақтап жеткізудің әдістері мен тәсілдерін қолданады; сандық технологиямен жұмыс істейді, жаңа контент жасай алады
- тіл мен әдебиет салаларын оқытуда педагогикалық-психологиялық ерекшеліктерді меңгереді, кәсіби өсу жолында өзінің білім траекториясын құрастырады
- қазақ тілін оқытудың интерактивті әдіс-тәсілдерін, инновациялық технологияларын меңгереді, педагогикалық тәжірибеде орынды қолданады
- қазақ әдебиетінің тарихын, теориялық мәселелерін және даму бағыттары мен үрдістерін біледі және көркем шығарманы талдауда қолданады
Ұқсас БББ
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты