Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01522 Физика-Информатика в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби құндылықтарды көрсететін оқушылардың жеке басының интеллектуалдық, адамгершілік дамуының білімін, білігі мен дағдыларын қалыптастыруға қабілетті физика және информатика мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мамандыққа кіріспе
Эксперименттік механика
Механика
Академиялық жазу негіздері
Молекулалық физика және термодинамика
Аналитикалық геометрия
Математикалық талдау
Термодинамика және кинетика
-
2 Оқу жылы
Физика және ғылыми-техникалық прогресс
Педагогика және киберпедагогика
Абайтану
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Физика тарихы
Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
Қоғамға қызмет ету
Мұхтартану
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздер/
Оқушылардың даму физиологияcы
Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер
Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер/
Экожүйе және құқық
Электромагнетизм
Мәліметтер қорын құру және басқару
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Практикадағы электромагнетизм
Кәсіби бағытталған шетел тілі
-
3 Оқу жылы
Физика бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
Орта мектепте физика есептерін шығару әдістемесі
Қолданбалы оптика
Оптика негіздері
Информатикадағы оқыту және бағалау әдістемесі
Физикадан олимпиада есептерін шығару әдістері/
Физикадағы оқыту және бағалау әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Қолданбалы ядролық физикаға кіріспе
Жалпы астрофизика курсы
Жалпы астрономия
Робототехникаға кіріспе
IT технология негіздері
Атом және атом ядросының физикасы
-
4 Оқу жылы
Арнайы пәндер практикумы
Нанотехнологияға кіріспе
Физикалық процестерді модельдеу
Java -да бағдарламалау технологиясы
Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
Физиканың компьютерлік әдістері
Borland Delphi ортасында объектіге бағытталған бағдарламалау
Физиканы оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері
Borland C++ ортасында объектіге бағытталған бағдарламалау
Оқу физикалық экспериментінің теориясы мен практикасы
Web сервистер және бағдарламалау
Шағын жинақты мектепте жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі
Криптография және деректерді шифрлау
Компьютерлік жүйелерде ақпаратты қорғау
Наноэлектроникаға кіріспе
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу принциптерін және академиялық адалдық мәдениетін сақтай отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін сөйлесу.
- Физика мен информатиканы оқыту әдістемесі бойынша олардың дамуының заманауи тенденцияларына сүйене отырып, студенттерді осы іс-әрекетке тарта отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.
- Статистикалық мәліметтерді талдаудың математикалық аппараты мен әдістерін қолдана отырып, физика және информатика және практикалық есептерін шешу.
- Тәрбие жұмысының әдістемесі мен қазіргі тәрбие тұжырымдамаларына сүйене отырып, оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ынталандыра отырып, мінез-құлқын басқару.
- Командада жұмыс істей білу, формальды, бейресми, бейресми нысандарда кәсіби үздіксіз білім беруді жоспарлау және жүзеге асыру.
- Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сәйкес оқыту әдістері мен бағалау құралдарын анықтайтын сабақ жоспарларын құрастыру.
- Физика мен астрономияның заңдылықтары мен теорияларын түсіндіру, оларды кәсіби қызметте және күнделікті өмірде есептерді шешуде қолдану.
- Объектілі-бағытталған бағдарламалау және бағдарламалау технологияларының негіздерін пайдалана отырып, мәліметтер қорын және оларды басқару жүйелерін құру әдістерін қолдану.
- Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін, олардың жас және жеке даму заңдылықтарын ескере отырып, оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру.
- Идеялық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми-эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуын көрсету.
- Нақты практикалық мәселелерді шешуге бағытталған ақпараттық жүйелерді құру.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығы, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілеттерін меңгеру.