Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04154 Маркетинг в Торайгыров университеті

  • Маркетинг-менеджмент
    Несиелер: 4

    Маркетинг-менеджмент: мәні және мазмұны. Маркетингті басқару процесінің негізгі кезеңдері. Маркетингтік зерттеулерді басқару. Маркетингтік талдау. Қазақстан экономикасындағы макро орта факторларының даму ерекшеліктері. Маркетинг кешенінің құралдарын басқару. Маркетингтегі баға саясатын басқару. Маркетингтегі өткізу саясатын басқару. Маркетингтегі коммуникациялық саясатты басқару. Жоспарлау маркетинг-менеджмент жүйесіндегі бақылау және аудит.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тауарды және қызметті зерттеу
    Несиелер: 4

    Негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Тұтыну тауарлары (қызметтері) нарығының жіктелуі. Тауарлық ақпарат құралдары. Стандарттау мәні, мақсаты және міндеттері. Сертификаттаудың мәні мен мазмұны. Өнімді сертификаттау процесінің кезеңдері. Тауар (ҚЫЗМЕТ) САПАСЫНЫҢ түсінігі. Сапаның негізгі көрсеткіштерінің жіктелуі. Сапа көрсеткіштерінің сипаттамасы. Сапаны басқарудың негізгі принциптері. Тауар сараптамасының мәні мен түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 5

    Халықаралық маркетингтің мәні. Халықаралық маркетинг субъектілері. Халықаралық маркетингтік орта. Халықаралық маркетингтегі зерттеулер. Халықаралық маркетингтегі нарықты сегменттеу. Халықаралық тауар саясаты. Фирманың халықаралық нарықтағы бәсекеге қабілеттілігі. Халықаралық баға саясаты. Халықаралық маркетингтегі тауар қозғалысы. Фирманың халықаралық коммуникациялық саясаты. Сыртқы нарыққа шығу стратегиясы. Сыртқы экономикалық қызмет. Халықаралық маркетингті стратегиялық жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    «Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық жобалардың бизнес-жоспары
    Несиелер: 4

    Бизнес-жоспарлаудың мәні, құрылымы және ерекшеліктері. инновациялық жобалар. Инновациялық бизнес-жобаларды әзірлеу кезеңдері. Инновациялық бизнес-жобаларды құрайтын және іске асыратын қатысушылар. Инновациялық жобаларды құру әдістемесі. Инновациялық жобалардың тиімділігін бағалау көрсеткіштері. Инновациялық жобалардың тиімділігін анықтау әдістемесі. Басым инновациялық жобаларды анықтау және қаржыландыру саласындағы мемлекеттік саясат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Стратегиялық маркетинг тұжырымдамасы. Ұйымның сыртқы ортасын стратегиялық маркетингтік талдау. Бәсекелік талдау және бәсекелестік артықшылықтарды бағалау. Ұйымның ішкі ортасын стратегиялық маркетингтік талдау. Ұйымның маркетингтік стратегияларын таңдау және қалыптастыру. Маркетингтік стратегиялар кешенін әзірлеу. Функционалдық маркетингтік стратегиялар. Маркетингтік стратегияны іске асыру және оны басқару. Стратегиялық маркетингтің Маркетинг-аудиті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты жоғары анықталмағандық деңгейінде қыин өзгермелі ортада қызмет атқаратын заманауи ұйымды тиімді басқарудың әдістері мен қағидаларын магистранттарға түсіндіру болып табылады. Менеджмент пәнің оқу магистранттарға тәжірибелік қызмет саласында басқару шешімдерін қабылдау біліктілігін, басқару қызмет дағдысын және ғылыми ойлауын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Start up жобаларының инвестициялық экономикалық модельдеу
    Несиелер: 4

    Startup Жобалар заманауи бизнес-кәсіпкерліктің құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоба-1
    Несиелер: 2

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда жобалау ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, кәсіби қызмет саласындағы жобаларды сынауға және іске асыруға дайындығын дамыту болып табылады. Курстың құрамына зерттеу тақырыбы бойынша әдеби шолу, зерттеу әдістерін таңдау, технологиялық процестердің зерттелетін параметрлерін са-да математикалық модельдеу, нәтижелерді зерттеу және өңдеу, өзіндік зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгерген

  • Код ON2

    Кәсіби қызметтің мақсатын анықтайды, оларға қол жеткізудің барабар әдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлімшелер деңгейінде шешімдер және жауапкершілік қабылдайды.

  • Код ON3

    Бизнес, кәсіби, ғылыми әлемдегі органикалық қоғамды құрудағы көшбасшылықты көрсетеді.

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгеру (А2, B1, B2 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада.

  • Код ON5

    Ғылыми және инновациялық қызметті жүзеге асыру барысында әзірленген шешімдердің экономикалық бағасын жасайды

  • Код ON6

    Басқару шешімдерін тиімді және ұтымды ету үшін ғылыми негізделген тұжырымдар мен техникалық-экономикалық негіздемелерге негізделген шаруашылық субъектілерінің қызметін бақылайды.

  • Код ON7

    Маркетингтік зерттеулерге негізделген тауарлар мен қызметтер нарығы дамуының жай-күйі мен серпіні туралы аналитикалық есептерді әзірлейді

  • Код ON8

    Бөлімнің қызметін жоспарлау, болжамдау, шығындарды басқару және сатып алу, логистика, сатуды қоса алғанда, қызметін ұйымдастыруды жетілдіру бойынша шаралар әзірлейді.

  • Код ON9

    Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, халықаралық экономикалық мәмілелердің перспективалары мен салдарларын талдау және бағалау негізінде әлемдік нарықтардағы жағдайларды дамытуды болжайды.

Top