Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01404 Денешынықтыру және спорт в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты университеттің миссиясына, академиялық саясатына және стратегиялық даму жоспарына сәйкес келеді. Аталған білім беру бағдарламасының мақсаты-құзреттілік тәсілге негізделген білім беруді жүзеге асыру және педагогикалық, мәдениет саласында жоғары білімді, практикалық-бағытталған кәсіби кадрларды, еңбек нарығындағы кәсіби қызметтің таңдаулы саласында көшбасшы бола алатын жан-жақты тұлғаны, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, халықаралық талаптарға сай кәсіби біліктілігі жоғары, педагогикалық білім беру үдерісін басқарудың мазмұнын, формаларын, әдістері мен құралдарын жүзеге асырыратын педагог-жаттықтырушыларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Таңдап алған спорт түрлері бойынша спорттық шеберлікті жетілдіру
    Несиелер: 5

    Бұл пән жаттықтырушы мен педагог-шебердің қалыптасуына ықпал ететін психологиялық, спорттық-педагогикалық шеберлік негіздерін құрайтын компоненттерді, жаттықтырушы мен педагог-шебердің қалыптасуына ықпал ететін кәсіби-тұлғалық және жалпы педагогикалық қасиеттерді, педагогикалық техника элементтері мен спорттық-педагогикалық техниканы меңгеру жолдарын оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт түрлерінің негіздері
    Несиелер: 5

    Ұлттық спорт түрлерінің негіздері бойынша оқу бағдарламаларына сәйкес магистранттарға қазақ күресі, тоғызқұмалақ, ат спорты, құсбегі, аударыспақ, көкпар спортынан білім береді.Білім алушыларға арналған бағдарламалардан, оқыту, тәрбиелеу және дамытудың әртүрлі теорияллық негіздерінен алған білімдерін білім алушыларға қолдануды өз тәжірибесінде үлестіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Спорт түрлері бойынша балалар мен жасөспірімдер спортының мәселелері
    Несиелер: 5

    Спорт түрлері бойынша балармен жасөспірімдер спортының мәселелері бойынша білім негіздерін оқытып үйретеді, педагогика ғылымының теориялық негіздерімен қаруландырып, тәрбие мен оқыту үдерісін нәтижелі ұйымдастыра алады. Дене шынықтыру мен спортты оқытуда балалар мен жасөспірімдердің әрекет сапаларын дамыту әдістерін, олардың әрекеттік қабілетін жетілдіру жолдарын үйрету, білім беруге дағдыландыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене мәдениеті мен спорттағы қосымша білім берудің педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Магистранттарға дене мәдениеті мен спорттағы қосымша білім берудің педагогикалық негіздері бойынша дене мәдениетінің теориясы мен әдістемесінен терең теориялық білім беруді және жеке тұлғалық дене мәдениетін қалыптастыруға қабілетті. Оқу-тәрбие жұмыстарын құрастыру, ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ДШ және спорт биомеханикасы негіздері
    Несиелер: 5

    ДШ және спорт биомеханикасы негіздері пәнінің негізгі бағыттары болашақ мамандықтарға дене қозғалысының механикалық белгілерін үйрету, спорттық жаттығулардың биомеханикалық негіздерімен танысу, дене шынықтыру жұмыстары мен жаттықтыру барысында алған білімдерін кеңінен қолдану. Дене шынықтыру және спорт биомеханика негіздерінің спорттық техника негіздерімен таныстыру, жалпы ережелерін, жүйесін және принціптері мен әдістерін ғылыми педагогикалық қызметінде қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Таңдап алған спорт түрлері бойынша техникалық-тактикалык дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Таңдап алған спорт түрлері бойынша спорттық шеберлікті жетілдіру негіздерін оқу, жүйесін үйрену. Басқарудың әдістері мен принциптерін және функцияларын оқып үйрену. Жеке тұлғаның жан-жақты болып өсуіне бағыт беруге (оқу,тәрбие, дене-күш,психологиялық,мәдениеттілік) қабілетті. Таңдап алынған спорт түрлерін басқару және ұйымдастыру әдістері мен тәсілдерінде кәсіби шеберлік қабілетін көрсете алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Технологияларды коммерцияландыру негіздері
    Несиелер: 5

    Технологияларды коммерцияландырудың негізгі ұғымдары түсіндіріледі. Интеллектуалды меншік ұғымы, оны өндіру, қорғау және пайдалану, сонымен қатар патенттелген технологияны лицензиялау әдістері үйретіледі. ҒҒТЗН коммерцияландырудағы мемлекеттік бағдарламалар, заңнамалық актілер тб. туралы егжей-тегжейлі мәлімет беріледі. Пән технологияларды коммерцияландырудың тиімді жолдары мен әдістері туралы пікір қалыстастырады. Сонымен қатар, заманауи технологиялық бизнесті қалыстастырудың негіздерін ұсынады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеулердің қолданбалы әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты- SPSS, Nvivo , Content-analysis, Statistica, Stadia, Sas, Statgraphics сияқты мәліметтерді өңдеудегі бағдарламалық өнімдерді қолдану саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеулердің сандық және сапалық әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс зерттеудің сандық және сапалық әдістерін меңгеруге негізделген және зерттеу нысанына байланысты сараптау, талдау жүргізу үшін бағытталған пән болып табылады. Магистранттар ғылыми зерттеулерде пайдаланылатын заманауи әдістерді қолдану дағдыларын меңгереді. сандық және сапалық зерттеу әдістерін меңгеру арқылы ғылыми ұсыныстарды әзірлеуге және зерттеу жүргізуге көмектесетін негізгі ұғымдармен, құралдармен және идеялармен танысады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық ғылыми жазба ..
    Несиелер: 5

    Пән аясында ғылыми-зерттеу жұмысын жалпы академиялық адалдық қағидалары шеңберінде ғылыми этикаға сай жазу, жобалау, жүргізу жолдары және оларды салыстырмалы талдау, бағалау әдістері көрсетіледі. Сондай-ақ, халықаралық ғылыми дерекқорлар (Scopus, Science Direct, Clarivate Analytics және т.б.) мен әртүрлі ғылыми баспалар таныстырлып, қалай жұмыс жасау, олардың өнімдерін (Mendeley, SciVal және т.б.) қалай және қай жерде пайдалануға болатындығы үйретіледі. Ғылыми-зерттеу жұмыстарына сілтеме жасау және плагиатқа тексеру әдістері мен бағдарламалары тaныстыpылaды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да (жоғары жетістіктер спорттында) таңдаған спорт түрін оқыту теориясы, әдістемесі және практикасы. Мамандандыру
    Несиелер: 4

    ЖОО-да (жоғары жетістіктер спортында) таңдаған спорт түрін оқыту теориясы, әдістемесі және практикасы. Мамандандыру пәнінің мақсаты: Таңдап алынған спорт түрлерінің тарихын, әдіс-амалдары мен айла-тәсілдерінің негіздерін теориялық және әдістемелік тұрғыда оқып үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спортты басқару және ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Спортты басқару және ұйымдастыру бойынша ұйымдастыру негіздерін оқу, жүйесін үйрену. Басқарудың әдістері мен принциптерін және функцияларын оқып үйрену. Спортты басқару және ұйымдастыру теориясының жалпы ережелерін, жүйесін және принціптері мен әдістерін ғылыми педагогикалық қызметінде қолданады. Ережелерді қолдана отырып спорттың дене жаттығу дамуын және ұйымдаст ыруын басқарады ақпарат негізінде тұжырымдамалар жасайды.ғылыми мәселелерді шешеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО сауықтыру дене тәрбиесі мен спорттың көпшілік түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Білім алушыларға ЖОО сауықтыру дене тәрбиесі мен спорттың көпшілік түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесінен терең теориялық білім беруді көстейді. Аталған пән бойынша алған білімдерін кәсіби маман ретінде тәжірибеде, спорттық ұйымдарда және басқа да әртүрлі оқу мекемелерінде дұрыс қолдана білуді меңгерту болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене мәдениеті мен спорттағы казіргі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Дене мәдениеті мен спорттағы казіргі инновациялық технологиялар пәні магистранттарға дене мәдениеті мен спорттағы казіргі инновациялық технологияларды оқытуда теориялық және әдістемелік білім беруді көздейді. Білім алушыларды оқытуда пәннің мазмұны, пәннің мақсат-міндеттері мен ғылыми-әдістемелік, бағдарламалық негіздерін қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары жетістіктер спорттың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Жоғары жетістіктер спортының өзекті мәселелері пәні магистранттарға ғылыми тұрғыда жоғары жетістіктер спортының өзекті мәселелері пәнінен теориялық біліммен қамтамасыз етуді көздейді. Магистранттар жоғары жетістіктер спортының өзекті мәселелері аясында курсты толық меңгеріп, болашақта өзіндік іс-әрекетінде тәжірибе жүзінде алғанбілімдерін қолданатын болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғарғы нәтижелер спортындағы бәсекелестіктің қозғаушы күштерін сараптау
    Несиелер: 3

    Жоғарғы нәтижелер спортындағы бәсекелестіктің қозғаушы күштерін сараптау пәнінің мақсаты: Спортшыларды даярлау қалыпқа келтіруді дайындықтың түрі, құралдары, әдістемелерін реекрациялық және қалпына келтіру жұмыстарын, дене тәрбиесі мен спорттың ғылыми әдістемелік, жас ерекшеліктерінің өсуі, жеке басының, өмір сүру ортасының ерекшеліктеріне қарай, дене қозғалысы мен ынтасына қарай сараптау және негіздеуді үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Спорттағы ақпараттық технологиялар пәнінің мақсаты, білім алушыларды оқыту барысында, спорттағы заманауи ақпараттық технологиялардың жалпы ережелерін, ғылыми-педагогикалық жүйесін, принціптері мен әдістерінің теориясын оқып үйретеді. Тәжірибе барысында алған білімін өмірде қолдануға дағды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаттығу және спорт психологиясы
    Несиелер: 5

    Жаттығу және спорт психологиясы пәні бойынша алынған білімдер, тұлғаның денешынықтыру мен спорт саласындағы іс-әрекетінің тиімділігін анықтайтын психологиялық құбылыстарды талдау іскерлігі мен дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Дене мәдениеті және спорт саласындағы жеке тұлға әрекетінің тиімділігін, анықталған психологиялық құбылыстарға талдау жасаудың біліктілігі мен психологиялық ұстанымдарын меңгеруді, болашақ мамандығының әр түрлі негіздерінен алған білімдерін қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорт саласындағы ғылыми зерттеудің тарихы мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушылардың спорт саласындағы ғылыми зерттеудің тарихы мен әдіснамасы пәні бойынша теориялық білім бере отырып, ғылыми зерттеу әдіснамасы бойынша білім алушыларда ғылыми зерттеуді дайындауға қажетті әдіснамалық мәдениетті қалыптастырып, тәжірибелік дағды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттың жалпы теориясы және спортшыны дайындау технологиясы
    Несиелер: 5

    Спорттың жалпы теориясы және спортшыны дайындау технологиясыпәннің мақсаты спортшы ағзасының дене жүктемесін алғаннан кейінгі оның ағзасына әсер ету дәрежесіне қарай, қалпына келтіру жұмыстарын арнайы жан-жақты жұмыс қаблетті қалпына келтіру жүйелерін пайдалануды меңгерту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Академиялық адалдық шеңберінде ғылыми этикаға сай ғылыми-зерттеу жұмыстарын жазуға, жобалауға, жүргізуге, салыстыруға және ғылыми дерекқорлармен, ғылыми баспалармен жұмыс жасауға, олардың өнімдерін пайдалануға қабілетті;

  • Код ON2

    - педагогикалық технологияларды пайдалану мен дағдыларын меңгереді, әдісті іздеу және оның шешімін табады; мәселені суреттеп, жүйелейді, жаңашылдыққа қабілетті, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылады, ынталылығы мен еңбекқорлығын көрсете біледі; - ғылыми саласындағы ізденістерді диагностикалауды, талдау және жинақтау негізінде кешенді мониторингті дәлдікпен дербес жүзеге асырады, ғылыми жарияланымдар жасайды; - рефлекцияға қабілетті, қалыптасқан зерттеу мәдениетін көрсетеді;

  • Код ON3

    - заманауи білім беру әдістемесін және педагогикалық технологияларды талқылайды; - кәсіби қызметін жалпы білім беру және ғылыми -зерттеу мекемелерінде жүзеге асыра алу қабілеті; - қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды біледі және меңгерген, әртүрлі мәтіндерді талдайды және интерпретациялау дағдыларын игерген;

  • Код ON4

    -кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге деген жауапкершілігін сезінеді және өзіне жүктейді;

  • Код ON5

    - өз уақытын тиімді ұйымдастыруды тексереді, баға береді; - өзінің әрекетінде жауапкершілікті өзіне жүктейді;

  • Код ON6

    - командада өз ойын мәселені шешуде нақты жеткізеді, жаңа шешімдерін қорытындылайды; - топтағы бірлескен жұмыс барысында жауапкершілікті өзіне жүктейді, өз пікірін ұжым пікірімен ұштастыру мүмкіндіктерін, шектеулерін түсінеді, қақтығыстарды шешуде құндылықтар жүйесін таңдайды;

Top